Afwezigheids-Topic - Pagina 50



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Afwezigheids-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
Icyrose
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimema 28 jul 2014 - 1:03

Goed, ik zal eventjes alles op een rijtje zetten;

- GW2 spelen met vrienden
- Walter is net terug van vakantie, enough said
- Donderdag gaan mn laatste twee verstandskiezen eruit, dus dan ben ik duf en pijnlijk en geen leuk gezelschap.
- 30 Juli mag ik voor een paar dagen meedoen aan een Bèta voor een game, dus well, I won't be here.

^redenen waarom ik lekker inactief ben de afgelopen paar dagen, dunno for how long tho :'D

- Quinty <3


Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Afwezigheids-Topic - Pagina 50 LcrIgCQ Afwezigheids-Topic - Pagina 50 M9EKCDX Afwezigheids-Topic - Pagina 50 EjrsROF
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 RUq8TRk Afwezigheids-Topic - Pagina 50 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 17:43

Ik had gezegd dat ik actief zou worden in de vakantie, maar dit gaat echter niet lukken. Hier in Griekenland, bij mijn vader, ga ik sws elke dag naar de zee, daarbij heb ik geen laptop. Daarna ga ik met mijn ma en dr vriend en zijn kinderen naar Frankrijk voor een sportieve vakantie, aka de hele dag buiten. Sorry!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Afwezigheids-Topic - Pagina 50 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
,Snowpaw
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Ine
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
,Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimedi 29 jul 2014 - 18:58

Ik zal in augustus niet veel online zijn:

- van 4 tot 14 aug ben ik op vakantie
- 25 tot 29 aug ben ik op kamp

Dit geldt dus voor al mijn acc in mijn onderschrift :3

groetjes, Ine



Afwezigheids-Topic - Pagina 50 2ylwd36
.Snowkit || Applekit || Breezetail || Miley || Fruitypaw


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 22:43

Ik ben de komende drie dagen niet tot heel weinig online aangezien ik naar een vriendin in Ijmuiden ga ;3
Dit geldt voor Softvoice, Angelpaw en de rest van die zooi xD


Afwezigheids-Topic - Pagina 50 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Innersoul
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
527
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Innersoul
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:16

Ik ga zondag rond 22.00 rijden naar Italie, vanaf dan zal ik dus ongeveer ook geen internet meer hebben tot 12 augustus...

Dit geldt voor: Snowpaw, Littlekit, Innerkit, Rai, Secretvoice, Fallentear, Timekit en Sushi


Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Sbkosx


::Stamps::Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 16:52

Sorry, ik zit er echt even helemaal doorheen. Ik was van plan om weer actief te worden na mijn vakantie, maar nu met de waterschade en mijn werk gaat het toch wat minder worden, maar ik zal wel proberen om de hoognodige dingen bij te houden zoals de dingen met Maskheart.


Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Z0IYPct

Afwezigheids-Topic - Pagina 50 W0qAlxRAfwezigheids-Topic - Pagina 50 MKN7vHEAfwezigheids-Topic - Pagina 50 7iLZ7FIAfwezigheids-Topic - Pagina 50 PS18GM0

Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Xs4

Afwezigheids-Topic - Pagina 50 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpaw''
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Loortje the Razzleberry
51

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons of full glory
Gender:
Rank:
Sunpaw''
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 22:29

Ik ben op kamp van 3 Augustus tot 9 augustus, Zonder internet.
Verder ben ik in Kroatië van 16 augustus tot 30 aug. Hier heb ik (waarschijnlijk) internet maar kom niet vaak online.

Dit geld voor Foxflare, Comettail,Thistlepaw, Aurorakit, Lucifer, Iggy en nog een paar andere. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 8:36

Ik kan niet online komen van 4/8 tot 8/8. Dat geldt voor al mijn accjes.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Afwezigheids-Topic - Pagina 50 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 11:38

Ik ga woensdag 6-8-2014 vertrekken van huis naar de jachthaven, en donderdagmiddag zullen we gaan varen. Ik zal dan nog wel wifi hebben en eventueel wat kunnen posten, maar na donderdagmiddag ben ik echt weg ;D We gaan 3 weken lang varen in Zeeland, soms zullen we in een haventje aanleggen en daar een nachtje blijven slapen, soms heb je daar dan wifi en kan ik wel eens mn hoofd laten zien hier, maar we gaan voornamelijk naar eilandjes/voor anker liggen en dan heb ik geen wifi. Op facebook ben ik echter wel te bereiken omdat ik een abbo heb (maar WC vreet MB's soo)

Ik ben er dus vanaf woensdag 3 weken niet meer, dit geld voor al mijn accounts
(Fawnstep, Frostlake, Bravesoul, Sparrowpaw, Galekit, Ivykit, Littlekit, Cowmilk, Zephyrpaw en vast nog wel die ik vergeten ben XD)
PS: Ik zal wel door Viktor op de hoogte gehouden worden wat er hier gebeurd en zij kan namens mij berichten plaatsen op WC :'3


Afwezigheids-Topic - Pagina 50 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 20:38

Er is nogal een shitstorm hier gaande bij mij en ik heb niet echt motivatie om te posten daardoor. Ik heb eigenlijk nog veel te doen en het gaat druk worden de aankomende weken. Plus, ik zit niet zo heel lekker in mijn vel dus als ik wat dagen afwezig ben, excuus dan daarvoor! Na oktober, ver na oktober zou het weer goed moeten gaan (:

Dit geldt vooral voor Harespirit en Honeyspots!


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnAfwezigheids-Topic - Pagina 50 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
Afwezigheids-Topic - Pagina 50 DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-Topic   Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 17:32

Morgen ga ik onverwachts naar Ibiza, dus van 6 augustus t/m 14 augustus ben ik weg en zit ik waarschijnlijk zonder internet Razz

Afwezig;; Wolfgaze, Cherryleaf, Wretchedpaw, Eaglewing en Woodkit.


-------

https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=21805


Afwezigheids-Topic - Pagina 50 Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheids-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: