Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Icy, Lionheart & Kits

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Cinder
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimedo 23 sep 2010 - 20:07

Cinder lag tevreden naast haar pleegmoeder en zusje en broertje, toen Icy hen de 'planning' voor morgen vertelde. 'Ik neem jullie morgen wel is mee. Dan gaan we sluiphouding leren' zei ze tegen de kittens. 'Cinder, jij gaat Braveheart laten zien hoe je sluipt en ik laat het aan Leaf zien' Cinder knikte entoushiast. Haar sluipen was verbeterd in de laatste maand, ook dankzij de trainingen die ze gehad had. Ze was ook blij dat Icy het haar toevertrouwd had om haar eerste eigen kitten te helpen trainen. 'Lionheart kan misschien wat met Freddy gaan doen en ik ga zorgen dat jullie', Icy wees met haar staart naar Braveheart en Leaf, 'je eerste muis gaan vangen.' Cinder keek toe hoe Icy hen één voor een begon te wassen. Ze waste Icy's flank ook, en hielp daarna met Braveheart en Leaf.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 16:18

"Freddy, het spijt ons dat we je in de steek gelaten hadden maar we dachten dat je nog aan het jagen waard. Anders hadden we zeker gaan zoeken." Sprak Lionheart. Hij kwam een beetje dichterbij en zei." Je weet toch dat je altijd mijn eerste zoon zult blijven" Hij keek ham aan. ''Ja, dat weet ik.'' Met een beetje een dichte mond. hij kreeg een lik op zijn voorhoofd. "sorry, als je wil mag je terug naar de grot komen hoor. Icy zal wel benieuwd zijn. En vol onrust over je." Zei hij. '' Je zou wel gelijk hebben, en de kits denk ik ook.'' Lionheart liep een stkje vooruit en zij "Kom je?" Hij keek naar hem en zij. ''Ja ik kom eraan.'' Hij rende een stuk vooruit totdat hij naast Lionheart liep. Samen gingen ze naar de grod lopen waar de kits en Icy zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimedi 28 sep 2010 - 19:37

Lionheart zag dat Freddy volgde. ze wandelde rustig terug naar de grot. Hij wandelde rustig naar binnen. Hij keek haar aan en zei. "Ik heb hem terug gevonden." Opeens zag hij dat Cinder er ook bij was." Hey Cinder! Leuk om jou weer eens terug te zien. Wat ben jij gegroeid." Zei hij enthousiast en gaf haar spinend een lik. Het was lang geleden dat hij haar had terug gezien. Nu was de familie weer heel. "Blijf jullie eens een dagje hier? Er is plek genoeg en dan kunnen we wat bij praten." Voorstelde hij. Daar zou Icy geen bezwaar tegen hebben. Hij keek opgelucht naar Freddy en zei. "Ik ben toch blij dat ik je heb terug gevonden zeg. Je hebt me even laten schrikken." Hij keek weer naar Icy en ging naast haar zitten. Hij keek weer naar Freddy en zei." kom er maar bij liggen."


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Braveheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
22

CAT'S PROFILE
Age: 3 manen
Gender:
Rank:
Braveheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 17:47

Braveheart spinde opgewonden toen iedereen bij elkaar in het hol was. 'Is dit onze hele familie?' snorde hij van plezier. Hij keek eens naar buiten. 'Zullen we morgen met z'n allen naar buiten gaan? Ik wil graag weer vogels bespringen!' giechelde hij met zijn kittenstemmetje. Hij keek vragend van zijn vader naar zijn moeder. 'Alsjeblieft?' zei hij poeslief terwijl hij zijn ouders met een lief gezichtje aankeek. Vervolgens ging hij tegen Cinder aan liggen. Hij mocht haar wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:43

Cinder hief haar grijze kopje op. De geur van twee katten drong in haar neus door. Ze spitste haar oren, en rook dat het Lionheart en Freddy waren. Gelukkig maar! Even later liep Lionheart naar binnen. "Ik heb hem terug gevonden." zei hij. Achter hem aan kwam Freddy. Toen zag Lionheart haar. "Hey Cinder! Leuk om jou weer eens terug te zien. Wat ben jij gegroeid." Cinder sprong overeind en rende naar hem toe, in een paar passen was ze er. "Hooi, Lionheart. Ook leuk om jou weer te zien! Ik heb jullie wel gemist hoor!" zei Cinder. Toen keek ze naar Freddy. "Hooi, Freddy! Goed dat je er weer bent!" zei ze even vrolijk, en ze gaf alletwee de katers een lik. "Blijf jullie eens een dagje hier? Er is plek genoeg en dan kunnen we wat bij praten." Cinder knikte. "Oke!" zei ze en zwaaide vrolijk met haar staart. Ze ging weer erbij liggen, en Braveheart kwam naast haar liggen. 'Is dit onze hele familie?' snorde hij. Cinder snorde ook. "Ja! Of nee, bijna. Je tante is niet hier. Maar het is wel het hele gezin" zei ze tegen de kitten. 'Zullen we morgen met z'n allen naar buiten gaan? Ik wil graag weer vogels bespringen! Alsjeblieft?' zei Braveheart. Cinder lachte om het entoushiasme van de kitten. Ze gaf hem een vriendelijke lik.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 17:51

Icy bekeek het tafereel en de pieperige vraag van Braveheart. Icy dacht even na. Zou ze dat nu wel doen? Het was erg gevaarlijk op dit moment en bovendien zat bladkaal er weer aan te komen. 'Ik zal er vannacht met je vader over praten, Braveheart', zei ze en ze gaf de kitten een liefdevolle lik over zijn kop. Ze begon vol gespin zijn hele flank te wassen, ook dat van Leaf en van Freddy deed ze dat. 'Ik ben blij dat je weer terug bent, mijn zoon', fluisterde ze in Freddy's oor en ze gaf hem een blik en een lik die zoveel als 'sorry' wou zeggen. Ze likte zijn hele flank nogmaals, snorde en drukte haar vacht dicht tegen die van Freddy aan. 'Volgende keer kijken we echt beter uit, dat beloof ik', zei Icy. Icy keek toen naar Braveheart. En daarna naar Leaf. 'Is er iets, Leaf? Je zegt zo weinig', zei Icy en ze ging naar haar dochter toe en ging naast haar zitten.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Toma dawg
153

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Leaf
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:04

Leaf had een beetje naar het tafereel zitten kijken. Lionheart en Freddy waren teruggekomen en Cinder zou een dag blijven. Leaf keek naar buiten en bleef ernaar staren. Ze had eigenlijk best wel zin om naar buiten te gaan, maar haar moeder en vader zouden dat vast niet toe staan. "Is er iets, Leaf? Je zegt zo weinig" Vroeg Icy. Leaf sprong op en keek naar haar moeder. Ze had haar niet aan horen komen, dus het was een verrassing geweest. Ze ging weer rustig zitten en keek naar Icy. "Er is niet echt iets." Zei ze en keek weer naar buiten. Ze schudde haar hoofd even. Ze moest er niet aan denken. Ze liep bij Icy vandaan naar waar de andere katten waren en ging erbij liggen. Ze wilde graag naar buiten en dat kon ze niet nu doen. Ineens kreeg ze een idee en ze voelde nieuwe energie in haar opkomen. Als iedereen sliep zou ze naar buiten gaan en proberen iets te vangen. Als het haar kon lukken, want ze had het nog nooit gedaan.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Leafsig
Click:

Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:12

Icy zag dat Leaf bij het horen van haar stem opsprong maar ze besloot er geen aandacht aan te steden. De poes ging weer rustig zitten. ''Er is niet echt iets'', zei ze. Icy zag dat haar kitten de aandacht naar buiten besteedde. 'Ik weet dat je naar buiten wilt. Ik beloof dat we morgen lekker naar buiten gaan'', zei ze en ze gaf Leaf een lik over haar kopje. Leaf ging toen bij Icy weg en Icy keek Leaf na. Icy glimlachte. Leaf had zoveel van haar geërfd. De pas waarop ze liep. En het ontkennen als er iets was. Icy glimlachte en liep toen naar Lionheart toe. 'Hallo knappe kater', fluisterde ze in zijn oor. Ze kreeg zelf een huivering en ze gaf hem een lik over zijn oor terwijl ze rustig spinde. Ze wierp een laatste blik op Leaf. Leaf keek alsof ze iets van plan was. Ach, Icy, je verbeeldt het je maar dacht ze en ze besteedde haar aandacht aan Lionheart en het moment dat ze even alleen hadden. Lionheart en zij stonden een beetje van de kittens verwijderd.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 18:48

Hij zag leaf naar buiten gaan en Icy kwam langs hem "Hallo knappe kater." Fluisterde ze in zijn oor. Hij spinde en kreeg een lik over zijn oor. Ze spinde ook. Icy was dicht bij hem en ze waren een beetje van de kittens verwijdert. ze warren nu een een tijdje alleen voor hunzelf en hij maakte daar ook gebruik van. Hij wandelde naar haar en fluisterde terug in haar oor. "hallo lekker poesje." Spinde hij en gaf haar een lik terug. Hij keek in haar ogen en dacht dat ze juist het zelfde idee had dan hij had. Maar hij ging nog wel de kittens in het oog houden.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 19:55

Icy hoorde Lionheart spinnen en zag hem op haar afwandelen. 'Hallo lekker poesje', zei hij. Icy giechelde als een jong klein meisje. Hij spinde en ze kreeg een lik terug. Ze werd in haar ogen bekeken en Icy gaf hem onverwachts een lik over zijn snuit. Ze keek in zijn ogen. 'Zullen we hier een beetje op afstand met zijn tweeën blijven? We houden wel de kittens in het oog. Maar ik weet zeker dat Freddy en Cinder er ook goed op passen hoor', snorde ze. Ze duwde hem zonder pardon omver met haar kracht en legde haar kopje tegen zijn buik aan. Ze spinde luid. 'Ik voel heerlijk en veilig', zei ze. 'Lionheart?', vroeg ze toen. 'Zal je me altijd beschermen, mijn knappe kater?', zei ze. Icy wachtte rustig op het antwoord van Lionheart en keek even naar boven, naar de grot wand. Verder kon ze niet kijken.

- Yeah! 400 berichtjes van Icy! -


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:28

Ze gaf hem opeens een lik over zijn snuit. "Zullen we hier een beetje op afstand met zijn tweeën blijven? We houden wel de kittens in het oog. Maar ik weet zeker dat Freddy en Cinder er ook goed op passen hoor." Spinde ze.hij kon nog niet anwoordde of ze duwde hem met een harde duw op de grond. Ze legde haar kop op zijn buik en hij spinde. "Ik voel heerlijk en veilig" Zei ze. en vroeg toen. "Lionheart? Zal je me altijd beschermen, mijn knappe kater?" Hij arzelde niet en zei." zelfs met risico op mijn eigen leven." Hij keek in haar ogen. "al kost het mijn leven. Beschermen zal ik je altijd. Jou verliezen kan ik niet. Dat kan ik niet aan." Zei hij er nog bij en gaf haar een lik.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 okt 2010 - 20:33

''Zelfs met risico op mijn eigen leven'', zei de kater en hij keek in haar ogen. ''Al kost het mijn leven, beschermen zal ik je altijd. Jou verliezen kan ik niet. Dat kan ik niet aan'', zei Lionheart toen. 'Och Lionheart, je bent toch zo lief hè', zei ze. Ze besloot haar acteer kunsten maar weer is boven water te halen. 'Zelfs al komt de knapste kater van de hele wereld voor mijn gezicht staan, ik zal altijd bij jou blijven', zei ze met een zoet stemmetje. Opeens floepte er een hik uit. 'Mraauw?', zei Icy terwijl ze haar kop schuin hield. Haar ogen keken naar Lionheart en haar kopje ging steeds schuiner en schuiner. 'Mrauw?', zei ze toen met een zacht stemmetje. Haar kop ging recht, schuin, recht, schuin. Zo ging het echt de hele tijd door en Icy's blik veranderde steeds van nieuwsgierig naar raar kijkend.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 11:23

"Och Lionheart, je bent toch zo lief hè." Zei ze en hij spinde. "Zelfs al komt de knapste kater van de hele wereld voor mijn gezicht staan, ik zal altijd bij jou blijven." Vervolgde ze met een zoet stemetje. Hij bloosde een beetje en hoorde opeens. "Mraauw?" Hij leek meer dat dat er uit kwam van de hik. Ze hield haar kop schuin en daarna weer recht. Dat deed ze een paar keer. Hij moest er van lachen. "Heb je de hik?" Vroeg hij met een lik over haar hoofd. Misschien vond hij daar wel iets op maar hij kon het niet verzekeren


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 11:29

Icy zat nog steeds met haar hoofd heen en weer te bewegen. Dit had ze nog nooit meegemaakt. Ja, misschien als kitten, maar niet in haar oudere jaren. ''Heb je de hik?'', vroeg een lachende Lionheart. Icy wou net antwoorden toen het geluidje weer kwam en haar antwoord smoorde. Icy hield haar kopje weer schuin. Toen begon ze met een poot naar haar keel te gaan. Ze tikte haar keel aan en haar kopje ging weer vragend schuin. Weer opnieuw dat geluidje. 'Mrauw?', kwam eruit en ze hield haar kopje schuin. Ze tikte haar keel opnieuw aan. 'Is dit een enge ziekte? Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt', zei Icy snel, om dat geluidje voor te zijn. Na een paar seconden klonk het geluidje weer. Icy tikte een paar keer achter elkaar haar keel aan. 'Ik weet hoe ik weer beter word', zei ze en ze begon wild in het rond te springen. Na een tijdje kwam ze hijgend terug. 'Het is ge...', begon ze en toen weerklonk het geluidje weer uit haar keel. ...daan.' Icy's oren gingen plat. 'Ik ga hier toch niet dood van hè?', vroeg ze en haar oren gingen plat en ze keek met glimmende oogjes schuin.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:08

"Is dit een enge ziekte? Ik heb dit namelijk nog nooit meegemaakt" Zei ze snel. " Het is niet echt een ziekte. En het gaat ook vanzelf over." Verzekerde hij. "Ik weet hoe ik weer beter word." Zei ze en begon heel wild te springen. Hij keek geamuseerd toe. Na een tijd wild rond springen kwam ze terug. "Het is ge...daan." Zei ze en legde haar oren plat. "Ik ga hier toch niet dood van hè?" Vroeg ze. " Nee hoor, Het gaat zo over. Probeer eens je adem in te houden." Verzekerde hij haar. Dat trucje werkte niet bij iedereen maar wel bij de meeste. "probeer maar." Zij hij met een glimlach en keek toe.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:32

''Nee hoor, het gaat zo over. Probeer eens je adem in te houden'', zei Lionheart. Icy keek met een schuin kopje vragend naar hem. 'Probeer maar'', zei hij toen. Icy hield haar adem even in. Na tien seconden werd het moeilijk en naar vijftien seconden ademde ze weer uit. Ze bleef twee minuten wachten maar er gebeurde niks meer. 'Je hebt me beter gemaakt', spinde ze en ze sprong enthousiast in het rond. Toen gaf ze hem een kopje. 'Je bent de liefste kater die ik heb gezien', zei ze en ze sprong weer rond. Ze leek wel een kleine kitten met haar gespring! Toen Icy weer neerkwam keek ze hem aan. 'Volgens mij helpt het ook als je schrikt. Dat die ziekte overgaat', zei Icy terwijl ze even nadacht. 'Want Goldtail had het vroeger ook en toen schrok hij ergens van en het was gedaan', herinnerde Icy zich weer. Toen legde ze haar oren plat in de nek. 'Ik moet je iets vertellen', begon ze. 'Ik ben naar Bluestar, dus naar DonderClankamp gegaan toen ik zwanger was van onze kittens', zei ze met de oren plat in de nek.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 19:06

Ze deed wat hij zei en leek beter te zijn. "Je hebt me beter gemaakt." Zei ze en sprong weer rond. Hij keek weer geamuseerd rond. "Volgens mij helpt het ook als je schrikt. Dat die ziekte overgaat." Zei ze en hij knikte dat ze het juist had. "Want Goldtail had het vroeger ook en toen schrok hij ergens van en het was gedaan." Hij knikte weer en legde haar oren plat. Hij keek niet begrijpend en ze was hem voor met spreken. "Ik moet je iets vertellen." Zei ze en ging verder. "Ik ben naar Bluestar, dus naar DonderClankamp gegaan toen ik zwanger was van onze kittens." Hij keek haar een beetje boos aan en toen weer zacht. Hij zuchtte en zei. " ik ben blij dat je het me verteld. Ik ben je gevolgd en nu hoor ik het van jou." Zei hij met een zachte stem. "ik wou echt zeker weten dat ik je kan vertrouwen en nu weet ik het zeker. Bluestar is nu eenmaal iemand waar je je bij veilig voelt. Ik vertrouw haar dat ze je niks doet dus vergeef ik het je." Zei hij en gaf haar een lik.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 19:18

Icy werd boos aangekeken en haar oren gingen mogelijk platter in de nek. Het bleef een tijdje zo toen zijn gezicht weer zacht werd. ''Ik ben blij dat je het me hebt verteld. Ik ben je gevolgd en nu hoor ik het van jou'', zei Lionheart met zachte stem. Op haar beurt keek Icy boos. Haar blik werd algauw weer zachter toen ze bedacht dat dat inderdaad het slimste was omdat haar buik heel erg dik was. ''Ik wou echt zeker weten dat ik je kan vertrouwen en nu weet ik het zeker. Bluestar is nu eenmaal iemand waar je je bij veilig voelt. Ik vertrouw haar dat ze je niks doet dus vergeef ik het je'', zei de kater. Ze kreeg een lik. 'Wees altijd met respect tegen haar, Lionheart. Dat is wel is anders geweest', zei ze scherp. 'Soms denk ik gewoon dat Bluestar familie van mij is, maar die gedachte schud ik onmiddellijk van me af', zei Icy. Ze keek hem aan. 'Ben jij laatst naar ShadowClan geweest?', vroeg ze toen scherp. Ze wou de waarheid horen, Icy was heus niet gek. 'En ben jij soms ook naar RivierClan geweest?'


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 20:05

"Ben jij laatst naar ShadowClan geweest? En ben jij soms ook naar RivierClan geweest?" Vroeg ze scherp en nu legde hij zijn oren in zijn nek. Hij keek in haar ogen en zei. " Inderdaad. Ik was daar nog nooit geweest en ik wou het eens weten." Zei hij met een klein stemetje. Hoe wist ze dat. Hij dacht een tijdje na en vroeg toen. "Hoe weet jij dat eigelijk?" Meer zei hij niet want dat zou nutteloos zijn. Hij drukte zich tegen de grond met zijn staart rond hem. hij keek naar haar en wachtte af wat ze zou zeggen. Zou ze boos zijn. Of niet? Hij wist het totaal niet maar hij zou er wel gouw genoeg achter komen.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 20:13

''Inderdaad. Ik was daar nog nooit geweest en ik wou het eens weten'', zei hij toen met een klein stemmetje. Icy's ogen vormden vuur. Hoe durfde hij? ''Hoe weet jij dat eigenlijk?'', vroeg hij toen. Icy besloot zijn eerste zin te beantwoorden. 'En je hebt niet aan onze kittens gedacht? Je wou het gewoon maar is weten, ben je nou helemaal gek geworden? Is ons prooi op ons territorium niet goed genoeg?', blies ze boos tegen hem. Haar klauwen gingen naar buiten en haar ogen waren rood, of zo leek het toch. 'En denk je nou echt dat ik het niet ruik als een andere poes aan je heeft gezeten', blies ze hem woedend toe. 'Ik heb Divestream heus wel zien wegrennen. Je kwam vol bloed terug. En die andere keer, toen je bij ShadowClan was geweest, rook ik het gewoon', zei ze woedend. 'Dus jij wou gewoon is weten hoe het daar was? Je zou eigenlijk aan onze veiligheid moeten denken, Lionheart. Voor hetzelfde geld was je dood!', schreeuwde ze. Ze stond op en keek duister in zijn ogen. 'En dan? Hadden onze kittens dan met een dode vader moeten opgroeien? Had ik al die manen alleen moeten blijven, zodat ik dan na een jaar weer een nieuwe kater moest ontmoeten? Nou?', spuugde ze naar hem. 'Als je zo dapper bent om beiden Clans te betreden, dan ben je vast ook zo dapper om mij antwoord te geven, of niet soms?', siste de poes buiten zichzelf van woede.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy, Lionheart & Kits
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: