Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Icy, Lionheart & Kits

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Braveheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
22

CAT'S PROFILE
Age: 3 manen
Gender:
Rank:
Braveheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 10:26

Braveheart was geschokt, hij was bang. Waarom praatten zijn ouders zo tegen elkaar? Hij vroeg het zich angstig af. Hij kroop snel weg achter Cinder. 'Cinder? Wat is er aan de hand met paps en mams?' zei hij met angst in zijn jonge stemmetje. Hij kroop steeds sneller weg achter de staart van zijn zus. Daarop ging hij rustig, maar bibberend liggen. Hij hoopte zo dat er niks ergs zou gebeuren, want in dat geval zou Braveheart partij moeten kiezen en hij wist niet of hij dat al wel aankon. Gespannen keek hij met zijn ogen nog net langs zijn zus gaand, naar de blik- en woordwisseling tussen zijn vader en moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:44

"En je hebt niet aan onze kittens gedacht? Je wou het gewoon maar is weten, ben je nou helemaal gek geworden? Is ons prooi op ons territorium niet goed genoeg?" Blies ze kwaad. Hij zei maar niets maar krom volledig in een met zijn oren plat. "En denk je nou echt dat ik het niet ruik als een andere poes aan je heeft gezeten. Ik heb Divestream heus wel zien wegrennen. Je kwam vol bloed terug. En die andere keer, toen je bij ShadowClan was geweest, rook ik het gewoon. Dus jij wou gewoon is weten hoe het daar was? Je zou eigenlijk aan onze veiligheid moeten denken, Lionheart. Voor hetzelfde geld was je dood!" Blies ze woedend . "En dan? Hadden onze kittens dan met een dode vader moeten opgroeien? Had ik al die manen alleen moeten blijven, zodat ik dan na een jaar weer een nieuwe kater moest ontmoeten? Nou?" Bloes ze nog steeds. Hij kromp volledig tot de grond. "Als je zo dapper bent om beiden Clans te betreden, dan ben je vast ook zo dapper om mij antwoord te geven, of niet soms?" Siste ze toen. Hij keek haar bibberend van angst aan en piepte toen. " w...wat moet I...ik dan zeggen? I...ik had daar nog niet aan gedacht. S...sorry Icy." Hij keek even weg en zag Braveheart bij Cinder staan. Dit kon hij niet aanzien. Het enige wat hij hoopte was dat Icy het ook zag en wat kalmer was. Hij wou niet dat ze bang waren.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 11:55

''W-Wat moet i-ik dan zeggen? I-Ik had daar nog niet aan gedacht. S-Sorry Icy'', zei de kater. Hij was ondertussen helemaal tegen de grond gegaan en hij had zijn oren plat. Icy's woede speelde zich hoger op, maar toen ze een blik op de bange Braveheart wierp, spitste ze haar oren en nam een kalmere houding aan. Toen deed ze iets wat ze nooit bij haar kittens zou uitvoeren. Ze pakte Lionheart op bij zijn nekvel en ging met hem mee naar buiten. Daar legde ze hem neer. Ze keek boos in zijn ogen. 'Jij denkt bijna nooit na als je naar een Clanterritorium gaat', siste ze woedend. 'En je bent waarschijnlijk daarvoor al hard genoeg gestraft bij de Clan zelf. Maar het ergste is nog dat je het me had beloofd, dat je niet meer ging', spuugde ze woedend en met tranen naar Lionheart. Ze wou hem nu zo graag een krab geven, maar ze hield zich in voor de kittens. Die arme kits... 'Denk jij eigenlijk wel nog aan de veiligheid van ONS als je dat gebied binnenloopt?', spuugde ze. 'Bladkaal komt er langzaam maar zeker aan en als jij dood zou gaan, dan zou het een pijnlijk seizoen worden voor de kittens. Alleen maar door jou onhandigheid', spuugde ze. Haar lichaam had een kalme houding maar de woorden spraken boekdelen. Icy was buiten zinnen van woede.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 18:00

Icy hat gezien dat Braveheart bang was en had hem al naar buiten gesleurd. "Jij denkt bijna nooit na als je naar een Clanterritorium gaat. En je bent waarschijnlijk daarvoor al hard genoeg gestraft bij de Clan zelf. Maar het ergste is nog dat je het me had beloofd, dat je niet meer ging." Siste ze woedend met tranen naar hem. Hij moest naar de grond kijken. Hij kon alleen nog maar negatief denken. "Denk jij eigenlijk wel nog aan de veiligheid van ONS als je dat gebied binnenloopt? Bladkaal komt er langzaam maar zeker aan en als jij dood zou gaan, dan zou het een pijnlijk seizoen worden voor de kittens. Alleen maar door jou onhandigheid." Spuugde ze naar hem toe. Zijn ogen begon duister te worden van de donkere kant van hem. Hij zag de wereld allen nog maar aan de slechte kant. Hij stond op en keek haar met zijn zwarte en duister blik aan. " Je hebt volkomen gelijk. Je bent veel beter af zonder mij." Zij hij met tranen aan. Hij wandelde de struiken in richting het donderpad. Hij had geen flouw benul van wat hij aan het doen was. Hij wou zelfmoord plegen!


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimema 4 okt 2010 - 16:42

"Ik ben toch blij dat ik je heb terug gevonden zeg. Je hebt me even laten schrikken." freddy was eigelijk ook blij om terug te zijn. '' kom er maar bij liggen." Hij kwam uit zijn gedachte en liep rustig naar Lionheart en Icy en ging naast haar zitten. "Hooi, Freddy! Goed dat je er weer bent!" zei ze even vrolijk, en ze gaf alletwee de katers een lik. Freddy gaf maar een lik terug. 'Ik ben blij dat je weer terug bent, mijn zoon' Fluisterde Icy in zijn oor. Hij zag haar blik als spijt in haar ogen. Freddy gaf een knik dat hij het gaar vergeefde. Icy en Lionheart praate met elkaar, maar opeens begon Icy de hik te krijgen. Hij keek haar aan, maar al snel zij zijn vader dat het niet zo erg was. Toen werdt hij gerust gesteld en kneep zijn ogen tot zwarte spreetjes. 'Want Goldtail had het vroeger ook en toen schrok hij ergens van en het was gedaan', Hoorde hij Icy zeggen nadat ze de hik niet meer hadt. '' Wie is Goldtail?'' 'Ben jij laatst naar ShadowClan geweest?', vroeg ze toen scherp. 'En ben jij soms ook naar RivierClan geweest?' '' Shaduwclan en Rivierclan, daar bne ik nog niet geweest.'' Hij werdt er een beetje nieuwschierig van, maar dat liet hij niet zien. Maar hij weet nog dat het daar gevaarlijk is, vooral de Shaduwclan. Hij werdt weer uit zijn gedachte gehaald toen hij Icy hoorde schreeuwen tegen Lionheart. Zijn moeder stond op waardoor Freddy een beetje viel maar hield zijn evenwicht. Na geschreeuwd te hebben en een paar tranen laten vallen liep Lionheart boos en verdrietig weg. Freddy kon er niet meer tegen en stond op en keek naar Icy. ''Mam, u denkt nu alleen om de slechte dingen dat pap heeft gedaan. Maar denk eens na wat voor goeie dingen hij heeft gadaan voor u en voor ons. Hij wou zijn leven met je delen en met je een gezinnetje stichten. En hij ging de hele dag op zoek naar mij, om ons gezin bij elkaar te houden. Elke kat heeft zijn goeie en slechte kanten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 9:52

''Je hebt volkomen gelijk. Je bent veel beter af zonder mij'', zei Lionheart en met die woorden vertrok hij. Icy staarde hem na. Ze zou hem wel even laten uitrazen. ''Mam, u denkt alleen om de slechte dingen dat pap heeft gedaan. Maar denk eens na wat voor goeie dingen hij heeft gedaan voor u en voor ons. Hij wou zijn leven met je delen en met je een gezinnetje stichten. En hij ging de hele dag op zoek naar mij, om ons gezin bij elkaar te houden. Elke kat heeft zijn goeie en slechte kanten'', zei Freddy toen en Icy verwonderde zich over de kracht waarmee hij het uitsprak. Ook omdat hij pap en mam had gebruikt. Icy keek trots op hem neer. 'Je bent een schat van een kater, Freddy. Ik ga je vader halen. Jij past op de kitten!', zei ze en ze rende weg. Ze rende achter Lionheart aan en kwam met angst te weten dat zijn doelstelling het donderpad was. Icy sprong over Lionheart neer vlak voor zijn neus. 'Ik bedoelde het niet zo, Lionheart', zei ze met glimmende ogen. Ze gaf hem een lik. Een stinkende geur verdrong zich rond de aroma van de bossen en een monster kwam aangereden. Icy stond op het donderpad. Icy gaf Lionheart een flinke ruk en ze vielen samen om. Icy keek even bang om zich heen maar hield haar gezicht toen op sterk. 'Kom, we gaan naar huis', zei ze en ze gaf hem van blijdschap zoveel likken als ze maar kon.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 17:59

Lionheart wandelde doodongelukkig naar het donderpad. Vol tranen wandelde hij in het midden en plotseling sprong icy voor hem. "Ik bedoelde het niet zo, Lionheart" Zei ze. Hij staarde nog steeds naar de grond. Ze gaf hem een lik en toen keek hij wel op. Hij hoorde een monster van ver aankomen en ze duwde hem net op het laatste weg. Zijn haren stonden automatisch recht van angst en Icy keek snel om zich heen. "Kom, we gaan naar huis." Zei ze terwijl ze hem vol begon te likken. Hij gaf haar heel wat likken terug en zei. " Ik dacht echt dat je me niet meer moest hebben. Voor alles wat ik toen zag leek maar een oplossing. En die oplossing heb je juist gezien." Hij Gaf haar een kopje en zei. " Ik ben blij dat alles wat ik toen dacht niet waar is. en ik denk dat ze wel blij zullen zijn dat ik terug kom."


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 18:09

''Ik dacht echt dat je me niet meer moest hebben. Voor alles wat ik toen zag leek maar een oplossing. En die oplossing heb je juist gezien', zei Lionheart en Icy spinde. 'Dat is dan mooi niet doorgegaan, die oplossing.' ''Ik ben blij dat alles wat ik toen dacht niet waar is. En ik denk dat ze wel blij zullen zijn dat ik terugkom'', zei Lionheart en Icy spinde hard. 'Het was ook stom van me om je zo hard de les te leren. Maar ik ben Icy, ik was gewoon kwaad', zei ze. Er dropen tranen over haar wangen en ze drukte zich dichter tegen Lionheart aan, maar haar gezicht was niet te zien voor Lionheart omdat ze net voor hem keek. Ze wou het ook negeren, haar tranen en ze liep zwijgend door, tegen Lionheart aangedrukt.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 18:15

"Het was ook stom van me om je zo hard de les te leren. Maar ik ben Icy, ik was gewoon kwaad" Zei ze. " Dat had ik toen ook al door." Zei hij spinend terug. Ze drukte zich tegen hem aan en hij voelde zijn vacht gedeeltelijk nat worden. Was het waar? Hij dacht van wel wand zijn vacht was maar op een plek nat waar zij tegen hem aan drukte. Hij Duwde haar dichter tegen hem aan en was blij dat zij hem voor was. Anders stond hij hier niet meer. Een hele tijd bleef hij haar tegen hem aan drukken en zei toen. " Ik denk dat ze wel afvragen waar we blijven." Hij keek haar en en wachtte wat ze zou zeggen. Hij niet nog een dom ding uit halen.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:08

Icy voelde dat ze steviger tegen Lionheart werd aangedrukt door hem. Icy spinde even kort. Ze bleef tegen hem aangedrukt. ''Ik denk dat ze wel afvragen waar we blijven'', zei hij en Icy gaf een korte knik. Ze slikte de brok in haar keel weg. Haar stem antwoordde trillerig: 'We zullen het ze wel uitleggen. Ze zullen blij zijn om jou en mij weer zo innig te zien lopen bij elkaar. Ik heb je gemist. Ik zal je nooit meer zo meetrekken.' Icy's spieren werden daarnaar slap en ze liet zich even op de grond zakken. Toen stond ze weer op. Ze keek hem aan en drukte even haar hoofd tegen zijn borst. Ze raasde toen al haar tranen, verdriet en woede eruit, bij hem, tegen zijn borst aangedrukt. Haar schouders schokten hard. Icy had even een zwak moment. Icy piepte echt als een kitten tegen de borst van Lionheart aan.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 20:39

"We zullen het ze wel uitleggen. Ze zullen blij zijn om jou en mij weer zo innig te zien lopen bij elkaar. Ik heb je gemist. Ik zal je nooit meer zo meetrekken." Zei ze. Hij hoorde haar stem trillen en het volgende moment drukte ze zich tegen hem aan. Hij realiseerde dat hij het meest domste en ergste poging wou doen waardoor ze hem en een beetje gedeeltelijk alles verloor. Hij troostte haar door over haar nek te likken en geruststellende woorden te zeggen. Haar schouders schokte op en neer en tranen rolde van zijn borst naar de grond. Hij duwde haar dicht tegen hem aan met zijn kop en fluisterde in haar oor. " Kalm maar. Ik ben er nog en je mag zeker zijn dat je dit nooit meer hoeft mee te maken. Het is voorbij. Denk aan de kittens die piepen van blijdschap als ze ons samen zien." Hij likte met rustige en zachte halen over haar kop.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 7:25

Icy kreeg een warme, lekkere haal in haar nek en werd met geruststellende woorden behandeld waar ze ook echt rustig van werd. Alleen Lionheart's veiligheid kon haar geruststellen. ''Kalm maar. Ik ben er nog en je mag zeker zijn dat je dit nooit meer hoeft mee te maken. Het is voorbij. Denk aan de kittens die piepen van blijdschap als ze ons samen zien'', zei hij. Icy werd blij. Ze kreeg rustige, zachte halen over haar kopje en Icy liet een raar mauw geluidje maken, gesmoord door Lionheart's borst. 'Je bent lief. Bij jou voel ik me veilig', zei ze. Ze duwde hem zachtjes om, legde haar poten aan weerszijden neer en begon hem heel hard te likken. Ze snorde hard. Haar kopje wreef tegen de zijne aan.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 17:36

Icy maakte haar miauw geluidje weer horen en zei daarna. "Je bent lief. Bij jou voel ik me veilig." Hij spinde en zei." Bij jou voel ik me ook veilig. Ik bescherm je tot de dood en er zelfs na." Zei hij en likte nog een paar kaar over haar hoofd. Toen duwde ze hem zachtjes om en begon hem heel hard te likken. Met haar poten aan weerszijde van hem snorde ze luid en wreef met haar lief kopje tegen zijne aan. Hij was blij dat alles weer goed was afgelopen. Hij gag een paar kopjes terug en likte over haar kopje. Hij wreef met zijn wang over de hare en gleed dan zachtjes naar haar nek. Toen dacht hij aan de kittens. Had Icy ze alleen gelaten. Is iemand bij de kittens om op ze te passen?" Vroeg hij met een bezorgde stem.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:07

Icy voelde een paar kopjes die ze kreeg en snorde. Zijn wang ging tegen de hare en Icy genoot met volle teugen. Ze was blij dat het een goede afloop had. Ze waren allebei ook wel dom geweest. Icy om hem af te snauwen en Lionheart om zelfmoord te plegen. Of dat toch van plan was, in ieder geval. Ze voelde ondertussen zijn wang over haar nek. ''Is iemand bij de kittens om op ze te passen?'', vroeg Lionheart toen bezorgd en Icy keek ietwat beledigd. 'Natuurlijk! Anders had ik ze meegenomen! Cinder en Freddy zijn bij ze. Dankzij Freddy ben ik als de bliksem achter je aangegaan', sprak Icy met een beledigd gezicht. Ze was heus wel een goede moeder. Ze zou haar kittens dus echt niet alleen laten. 'Lief dat je je zoveel zorgen maakt, maar ik heb alles onder controle', spinde ze gauw omdat ze hem niet rot wou laten voelen. Ze gaf hem een knipoog en een volle lik en spinde.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:14

"Natuurlijk! Anders had ik ze meegenomen! Cinder en Freddy zijn bij ze. Dankzij Freddy ben ik als de bliksem achter je aangegaan." Zei ze met een beledigde stem. Hij legde zijn oren plat en net voor hij iets kon zeggen spinde ze en zei. "Lief dat je je zoveel zorgen maakt, maar ik heb alles onder controle." Hij zette zijn oren weer echt en zei." ik wist wel dat je ze niet allen ging laten. Met zo'n goede moer kan dat niet anders." Hij probeerde er voor te zorgen dat ze niet beledigd was door wat charmes te gebruiken. Daar was ze toch goed in. Hij spinde en wreef met zijn wang over de hare gevocht door een heleboel likken over haar nek en haar hoofd.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:21

Ze had zijn oren zien plat gaan maar die kwamen zodra ze haar zin had uitgesproken weer overeind en Icy keek even geamuseerd. ''Ik wist wel dat je ze niet alleen ging laten. Met zo'n goede moeder kan dat niet anders'', zei Lionheart en Icy spinde. Hij was weer in een charmante bui. Hij spinde en ze voelde zijn wang over haar wang en ze kreeg een heleboel likken in haar nek en over haar hoofd. Icy genoot zo erg van dit moment. Ze liepen ondertussen verder en ze naderden thuis al. Nog heel even doorlopen. Icy spinde en keek hem aan. 'Lionheart?', vroeg ze toen een beetje bang. 'Wou jij jezelf echt vermoorden?', vroeg ze toen en een traan, een onzichtbare, droop van haar wang op de grond. Ze schopte gauw wat aarde over de grond, zodat de druppel nauwelijks te zien was.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimedi 12 okt 2010 - 20:47

Na een klein tijdje wandelde ze naar huis en toen ze hun thuis naderde vroeg ze. "Lionheart?Wou jij jezelf echt vermoorden?" Hij stond stil en zei vol zelfvertrouwen. " Icy, zonder jou ben ik niets waard. Ik weet echt niet wat ik zonder jou moet doen. Zonder jou ben ik niets dus ja. Ik wou mezelf ontdoen van mijn leven." Hij keek met een paar tranen in zijn ogen toen hij in zijn gedacht groef naar wat hij van plan was. Hij zocht troost bij Icy en Drukte zich tegen haar. Haar vacht trooste hem al wat. " Je bent alles voor mij." Zei hij en hoopte dat hij dat niet meer moest mee maken. Maar dat was nog maar een van de zovele avonturen dat ze nog gingen meemaken.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 7:23

''Icy, zonder jou ben ik niets waard. Ik weet echt niet wat ik zonder jou moet doen. Zonder jou ben ik niets. Dus ja, ik wou mezelf ontdoen van mijn leven'', zei hij en Icy slikte even. Ze zag tranen in zijn ogen en sprong onmiddellijk naast hem. Zijn kop ging al tegen haar borst aan en Icy gaf rustige, ritmische halen over zijn kop. ''Je bent alles voor mij'', zei hij en Icy drukte zich steviger tegen hem aan. Ze liet haar staart een soort beschermende kring rond haar en Lionheart maken. Haar staart sloot zich uiteindelijk bij Lionheart's rug en Icy spinde. 'Ik had je ook niet zo hard moeten aanpakken', fluisterde ze. Ze spinde. Toen trok ze hem zachtjes mee. 'We gaan naar de kittens en doen net alsof dit niet is gebeurd', zei ze zachtjes en haar tanden ontblootte zich, maar deze keer in een stralende glimlach. Haar goudkleurige ogen schitterden.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 14:14

hij vond snel, veel troost bij haar en voelde haar staart rond hem sluit. Ze ging met zachte halen over hem en hij voelde zich al snel getroost. "Ik had je ook niet zo hard moeten aanpakken." Zei ze en spinde wat. Dat deed hij automatisch ook. Hij voelde zich mee getrokken worden en zijn poten volgde verplicht. "We gaan naar de kittens en doen net alsof dit niet is gebeurd." Zei ze met een zachte stem een een mooie glimlach. Hij was er weer helemaal boven op en liep blij naar de kittens, Cinder en Freddie. Hij was zo gelukig om ze weer te zien.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Icy, Lionheart & Kits   Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 14:38

Icy en Lionheart liepen nog een tijdje toen ze de grot in het oog kreeg. Uitgelaten rende ze naar de grot toe en kwam binnen. 'Hallo iedereen. Lionheart en ik zijn terug van een mislukte vangst', lachte ze haar tanden bloot. Ze gaf Leaf, Freddy, Cinder en Braveheart een voor een vrolijk een kopje en ging toen liggen. 'Braveheart en Leaf, jullie eerste training komt morgen. Jullie gaan leren boom klimmen en een muis leren vangen. Daarna mogen jullie daar ook wat van proeven, want jullie melktijd is voorbij', lachte ze. Ze ging voor de kittens liggen, zodat die konden drinken. 'Maar aangezien het pas morgen is krijgen jullie vandaag nog wat drinken en morgen gaan we voor het echte werk', spinde Icy en ze knipoogde naar Lionheart.


Icy, Lionheart & Kits - Pagina 5 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Icy, Lionheart & Kits
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: