Bevallen!!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bevallen!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
IJsel
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:31

Ijsel lag alleen op het hooi te slapen. Haar tijd om kits te krijgen was intussen gekomen ook al wist ze dat nog niet. Maar zo veel wist Ijsel nog niet. Zeker niet dat de bevalling vandaag plaatsvond. Maar wel alleen. Slaperig duwde Ijsel haar kop verder het hooi in. Sandstorm en Aztec waren jagen. Dus zij was alleen. Ineens voelde ze een steek. Met een schok kwam Ijsel overeind. Wat kon dat nu weer wezen? Een vreemde gedachte schoot door haar kop. De kittens werden toch niet nu geboren? Maar dat bleek toch wel zo te zijn. Meteen daar op volgde nieuwe steken. Ijsel kroop voorzichtig naar een warme oude deken. Even later werd er woest in haar buik getrappeld. Nee, het mocht niet nu gebeuren!!! De weeèn kwamen al! Ijsel zette al haar kracht hier in. In eens schoot er een kleine kitten uit. Ijsel was verbaasd dat het zo snal gelukt was. Tranen sprongen haar in de ogen. "Oh, kleine. Het is geluk...." Fluisterde ze. Ze likte de kitten schoon. Kwamen er nog meer? maar dat bleek niet het geval te zijn. Tooch trappelde er meer in haar buik. Dit was dus een vroeg geboren kitten.


Bevallen!!! 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
B- G------i
49

CAT'S PROFILE
Age: I grow so fast.. 7 moons now..
Gender:
Rank:
Moon
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 20:49

Donker. Rustige duisternis. Toen was het er ineens. Het licht. Hoe kon dat nou, waar was het donker gebleven? Moon hief haar kop op, en liet een klein klagelijk mauwtje horen. Ineens voelde ze iets. Iets ruws ging over haar rug heen. Het was een lekker gevoel. Moon voelde zich nogal overdonderd. Ze wou terug naar de rustige duisternis. Ze probeerde op te staan, maar het lukte niet. Toen ging ze maar liggen. Weer liet ze een klein mauwtje horen. Wat gebeurde er toch? Er waren ook allemaal nieuwe dingen. Nieuwe geuren drongen haar kleine neusje binnen. Moon snapte er niks van. Wat was dit toch? Weer probeerde ze op te staan. Ze wou gewoon terug. Terug naar de rustige donkerte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimewo 15 sep 2010 - 22:35

Toen er nog een kitten kwam was het ice wat is het hier koud piepte ze een beetje bibberent ze zocht en vond uiteindelijk ijsel ze kroop er naar toe en ging tegen ijsel's kop en nek aan ligen wat ben je warm piete ze een beetje spinnend se gaf een soort likje tegen ijsels wang ben jij mijn moeder vroeg ze aan ijsel wat ben je zachhht piepte ze ze kOn het niet goed uitspreken ice ging lekker warm tegen ijsel aan ligen ze sliep maar een paar minuten later werd ze wakker ze hapte een beetje ze kroop en zocht ijsel's tepel ze vond hem en ze ging drinken amfahamf klonk het toe. Ze zoog daarna kroop ze weer terug naar ijsels kop en ging weer warm ligen


Bevallen!!! Aatjeiceenodite
De namen staan verkeerd om, maar who care's. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 18:30

Sandstorm was gaan jagen, met Aztec. Ijsel kon elk moment bevallen, en daarom kon hij maar beter genoeg eten hebben. Tevreden keek Sandstorm naar de buit. Een vette haas, een paar muisjes. De oude hooizolder van Aztec was een perfecte plaats. In Treecut Place was Ijsel misschien al.. Sandstorm schudde zijn kop; niet aan denken, niet aan denken.. Dat was teveel voor de jonge vader, al wist hij dat op dat moment nog niet. Trots liep hij terug met de buit. Hij kwam de hooizolder binnen. 'Hoi Ijsel!' Snorrend liep hij naar haar toe, om te kijken hoe het met haar ging. 'Ik heb wat gevange-' Zijn bek viel open, de prooi plofte op de grond. Zijn partner had kittens! 'Ijsel!' Blij en gelukkig rende hij naar haar toe. Zijn gevoelens overweldigden hem bijna. Hard snorrend likte hij de kittens zachtjes, als erkenning van de vader. Daarna likte hij Ijsel. 'Hoe gaan ze heten?' vroeg hij nieuwsgierig. Van hem mocht Ijsel dat wel bepalen; zij had ze gedragen en gebaard. Hij bekeek de kits goed. Ze waren allebei wit, hoewel de ene wat meer grijs was. Net de maan, die niet helemaal wit is. De andere was wel helemaal wit, al waren zijn pootjes een beetje vuil. De witte had Ijsels ogen, maar de maankitten had zijn ogen. Sandstorm voelde zich enorm trots. Hij was vader!


Bevallen!!! 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimevr 17 sep 2010 - 22:37

Ice sliep net hoi ijsel hoorde ze opeens haar ogen vlogen open (ze is een beetje bijzonder dus) ijsel! Hoorde ze ge oranje kater zegen ze kreeg een lik 'ben jij mijn vader? Vroeg ze schatig ze keek hem goedkeurend aan ze ging tegen de vacht van sandstorm staan. Hij was zacht maar koud ice gaf hem een soort lik en ging biberent weer naar ijsel en ging daar weer ligen ze keek sandstom aan ben jij mijn vader vroeg ze nog een keer


Bevallen!!! Aatjeiceenodite
De namen staan verkeerd om, maar who care's. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
B- G------i
49

CAT'S PROFILE
Age: I grow so fast.. 7 moons now..
Gender:
Rank:
Moon
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 11:01

Moon hoorde iets. Eindelijk deed ze haar oogjes open, en ze was even overweldigd met alles wat er te zien was. Ze keek naar de kat die net binnen was gekomen. "Hallo, ben jij mijn vader?" piepte ze. Ze keek rond. Haar zus zat naast haar. Ze had langharige witte vacht. "Hey zus!" zei ze. Toen naar een grote witte poes. Vast haar moeder. Ze keek weer aandachtig met grote ogen naar de kater.


Bevallen!!! ?l=http%3a%2f%2fi777.photobucket.com%2falbums%2fyy57%2f12vegeta12%2fMoonFinished-2
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 16:43

Sandstorm schoof de prooi opzij met zijn poot. Nu had hij dat niet nodig. Hij had ook weinig zin om zelf te gaan eten, nu hij zijn twee dochtertjes zag, levend en schattig. De ogen van de sneeuwwitte vlogen open, en ze liep naar hem toe. Zijn vacht was koud, maar toch gaf ze hem een kittenlik, en mauwde zachtjes;'Ben jij mijn vader?' Sandstorm lachte blij. De maankit keek ook op. 'Hey zus!' mauwde ze. 'Hallo, ben jij mijn vader?' Sandstorms ogen gloeiden van trots. Hij gaf beide kittens een lik, en zei;'Ja, ik ben jullie vader, en ik houd zielsveel van jullie.' Hij snorde zachtjes en ging bij hen liggen. Ijsel kon ze maar aan één kant warm houden, dus deed hij dat aan de andere kant.


Bevallen!!! 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 20:51

'Ja, ik ben jullie vader, en ik houd zielsveel van jullie.' zei sandstorm tegen de kittens. 'papa waarom heb jij mama uitgekozen?' vroeg ice. Ze had nog veel meer vragen ze ging zo warm mogelijk tussen de twee katten in liggen. Ze gaf haar ouders nog een likje. 'pap mam waar zijn we eigelijk ?' ze keek vol vragen naar haar ouders. Ze keek de omgeving rond ze stond op en liep tussen haar ouders uit ze ging zitten en keek rond 'wouw het is heel veel groter en lichter als waar ik eerst zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aube
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
19

CAT'S PROFILE
Age: 4 ½ Maan | Maanden.
Gender:
Rank:
Aube
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 14:48

Een nat gevoel. Een zacht briesje en een tong die haar vacht beroerde. Wat was er aan de hand? Het was moeilijk om wat te zien met je ogen dicht. Een beetje bang voor de situatie kroop Aube in een. Ze voelde iets stoffigs en zachts onder haar pootkussentjes. Waar was ze? Het kon haar op het moment eigenlijk niet echt veel schelen want een enkele gedachte nam alles over: Mijn keeltje is droog. De kleine kitten stak haar neus in de lucht, ze rook iets zoetigs. Onhandig kroop ze naar de plek waar de geur vandaan kwam. Ze duwde met haar neus ergens tegen aan, het voelde als vacht… Waarschijnlijk van haar moeder. Een beetje zoekend schoof ze haar neus door de vacht tot ze vond wat ze zocht: een tepel om van te drinken. Zonder verder nog na te denken begon de kleine kitten gulzig te drinken.
Opeens schrok ze op: stemmen. Ze voelde een zware trilling en hoorde een plof, die nogal dof klonk door het deken. Angstig keek ze om zich heen; maar haar ogen openen kon ze nog niet. Het werd wel een stuk warmer na die plof… Misschien was het wel nog iets goeds… Met die gedachte kon ze leven. Langzaam rolde ze haar kleine lijfje op en viel ze langzaam in slaap.

- Laten we het wel een beetje realistisch houden qua ogen openen enz?
Wat volgens mij kan een kitten dat niet gelijk na zijn/haar geboorte hoor (;
Sorry trouwens voor post, maar had problemen met activieren enzo.
-
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 18:59

Ijsel duwde de nieuwe kitten voorzichtig met haar snuit naar zich toe. "Zijn ze niet prachtig?" Fluisterde ze bijna onhoorbaar. Zachtjes likte Ijsel haar kittens met haar ruwe tong. "Toe dan, ga toch drinken. Straks hebben jullie heel erge dorst!" Voegde ze er bezorgd aan toe. "Ik weet al een naam voor deze die op een maan lijkt. Moon. En deze hier heet dan Ice!"" Zij ze enthoeshiast. Een hele tijd lang had ze namen bedacht maar voor de laatste kitten wist ze niks. Ijsel was ook verbaasd vdat het drie poesjes waren. Drie vrolijke poesjes, hoopte ze. Liefdevol krulde ze haar straart om de twee slapende kittens heen. De ander die Ijsel Ice had genoemd was nog wakker. Ijsel was blij dat er een ook op Sandstorm leek. Anders zouden ze allemaal op haar lijken en dat was ook niet leuk. eentje die haar vacht had had de ogen van Sandstorm en de ander had de ogen van haarzelf. Trots keek ze Sandstorm aan.


Bevallen!!! 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 19:35

Ijsel leek in de wolken met haar kleintjes. Sandstorm, die op de grond lag, likte haar voorzichtig over haar kop. 'Toe dan, ga toch drinken!' Ijsel smeekte bijna, maar Sandstorm was ervan overtuigd dat de kits het wel zouden halen. 'Ik weet al een naam voor deze, die op de maan lijkt. Moon. En deze hier heet dan Ice!' Het enthousiasme straalde van haar af, en Sandstorm snorde blij. Moon, en Ice. Dat waren mooie namen! Moon leek op hen beiden, en Ice op Ijsel. De derde leek wel een klein beetje op hem. Het was een beetje roodgekleurd.. net als zonsopgang.. 'Aube!' riep Sandstorm uit. 'Aube, dat is zonsopgang.. Ze is net zo bijzonder rood als de zonsopgang.' Sandstorm wist dat Ijsel de namen uit mocht kiezen, maar toch.. Hij vond Aube echt bij dit katje passen. Ijsel keek Sandstorm trots aan, en Sandstorm keek vrolijk terug. Dit was echt geweldiger dan hij had durven dromen.


Bevallen!!! 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 23:20

'Ik weet al een naam voor deze die op een maan lijkt moon en deze heet dan ice' hoorde ze haar moeder zetten
'aube' riep haar vader ice draaide om 'wie gaat er aube heten' vroeg ze. Ze keek vragend naar haar ouders. Ze hat het hele stuk van het derde kitten gemist. Ice stond op en liep een rondje ze sprong op haar vader's rug en trok speels aan zijn oor toen rende ice weg 'pak me dan als je kan hahah' riep ice lachend. Ze wist dat het andere kitten (zover zij weet) aan het slapen was maar zij niet nooit dagt ze ik voel me prima en voral niet moe. Ze keek naar haar vader


Bevallen!!! Aatjeiceenodite
De namen staan verkeerd om, maar who care's. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Bevallen!!! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimewo 22 sep 2010 - 14:41

Icy liep opgewekt door de bossen heen naar de schuilplaats van Sandstorm en IJsel. Wat Icy niet wist, was dat IJsel en Sandstorm verhuist waren naar Aztec. Icy kwam bij een leeg pand aan en Icy snoof. Zouden ze zijn gaan jagen? De geuren hier roken vaag. Icy snoof nog een keer en rook toen een iets betere geur. Icy volgde de geur. Icy trippelde een poosje rond naar waar haar neus haar stuurde. Toen hoorde ze een hoop gepiep. Icy trippelde opgewekt naar het gepiep toe en zag IJsel en Sandstorm met een, nee, twee, nee, drie, kittens liggen! Icy sprong tevoorschijn en liep naar IJsel en Sandstorm toe. 'Hallo IJsel, hallo Sandstorm. Mooie kittens hebben jullie zeg!', zei Icy meteen en ze bekeek de kittens. Echt schatjes waren het. Even lief als haar kittens. Er was een sneeuwwitte, die leek op IJsel. Er was nog een witte, alleen die was iets meer donkerder wit en die leek ook op IJsel en half op Sandstorm. En er was ook een rooie kit, die leek vooral op Sandstorm.


Bevallen!!! Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 19:50

'ik ruik een kat mam wie is dat' vroeg ice aan haar moeder ijsel. op dat moment kwam de onbekende kat binnen 'Hallo IJsel, hallo Sandstorm. Mooie kittens hebben jullie zeg!', zei de kat. ice stond op en liep rond de kat en bekeek hem daarna keek ice de kat met een koude blik aan 'wie ben jij en wat doe jij hier' vroeg ice aan de kat. 'Verlaat deze plek of je gaat hier ten onder' zei ice. Ze bleef de kat met dezelfde koude blik aanstaren. 'ga!' zei ice. 'waar wacht je op' snauwde ice naar de kat


Bevallen!!! Aatjeiceenodite
De namen staan verkeerd om, maar who care's. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Bevallen!!! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 8:36

Voor Icy antwoord van IJsel of Sandstorm kon verwachten, stond er al een klein poesje op. 'Hallo, kit', zei Icy vriendelijk. De poes keek met een koude blik in haar ogen. Icy wou net iets zeggen toen de kitten al begon. 'Wie ben jij en wat doe jij hier?', vroeg de poes. 'Ik ben Icy. Ik ben een vriendin van je moeder', zei Icy zacht. 'Verlaat deze plek of je gaat hier ten onder', zei de kitten dapper. Icy kreeg een glimlach te pakken. 'Nou, je gedrag lijkt op die van Sandstorm', zei ze opgewekt. 'Ga!', snauwde de poes. 'Waar wacht je op?' Icy keek de kitten aan. 'Knap van je dat je je territorium zo goed wil verdedigen. Ik ken weinig kittens die dat al kunnen na de geboorte. Maar voor mij moet je geen schrik hebben. Ik ben een vriendin van je vader en je moeder', spinde Icy. Ze gaf een lik over het kopje van de kitten en ging zitten. 'En hoe mag jij heten, kit?', vroeg Icy.


Bevallen!!! Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
IJsel
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Esmee
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
IJsel
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 9:55

Ijsel trok Ice enigzins boos terug. Ijsel keek streng naar Ice. "Deze deugniet mag Ice heten. En Sandstorm, Aube past echt bij die kitten!" Ze keek naar Ice die ze naar zich toe had getrokken. "Ik hoop maar dat je gedrag een beetje veranderd. Want als je zo tegen de andere kat die hier woont zegt, dan kan ik je echt niet alleen laten. Maarja, dat is ook weer niet leuk voor je. Dan kun je geen een avontuur meemaken." Ijsel stond even op en liep naar Icy toe. "Hallo, eigenlijk heb ik je lang niet gezien!" Zei ze opgewekt. "Heb jij eigenlijk ook mooie kittens? Ach, waarom vraag ik dat? Elke kitten is mooi en lief. Nouja, elke kitten lief hoefd ook weer niet zo te zijn." Zei Ijsel lachend terwijl ze weer ging zitten. De twee slapende kittens moesten wel warm blijven. Drie poesjes, dit was geweldig!


Bevallen!!! 2d98qa0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 13:27

Icy kwam langs, en Ice sprong direct in de verdediging. Sandstorm keek lachend toe hoe Ijsel hem wegtrok. Moon en Aube hielden zich rustig en schattig. Icy en Ijsel zaten rustig te babbelen over de kittens. 'Dit is echt geweldig, Ijsel!' mauwde Sandstorm, haar een lik gevend. Dit was een droom die werkelijkheid was geworden! Icy had ook kittens. 'Hoe heten jou kits eigenlijk, Icy? Die van Ijsel en mij heten Moon, Ice en Aube.' Sandstorm glom van trots, en wist nu hoe Lionheart zich moest voelen. In één woord; geweldig!


Bevallen!!! 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Bevallen!!! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 20:12

Icy zag dat IJsel onmiddellijk haar kitten boos terugtrok. De kitten kreeg ervan langs. "Deze deugniet mag Ice heten. En Sandstorm, Aube past echt bij die kitten!'', zei de witte poes toen. 'Ach, wees blij dat ze zo in de verdediging schiet voor haar moeder en vader', lachte ze. "Ik hoop maar dat je gedrag een beetje veranderd. Want als je zo tegen de andere kat die hier woont zegt, dan kan ik je echt niet alleen laten. Maarja, dat is ook weer niet leuk voor je. Dan kun je geen een avontuur meemaken'', zei IJsel streng tegen de kleine kitten. 'Ach, laat het nou maar', lachte ze. "Hallo, eigenlijk heb ik je lang niet gezien!", zei IJsel. 'Nee, het was een beetje een warboel bij ons', grijnsde Icy. "Heb jij eigenlijk ook mooie kittens? Ach, waarom vraag ik dat? Elke kitten is mooi en lief. Nouja, elke kitten lief hoefd ook weer niet zo te zijn'', zei IJsel toen. Icy knikte. 'Vier. Twee heb ik in de familie opgenomen en twee zijn mijn bloedeigen kinderen. Ze heten Leaf, Braveheart, Cinder en Freddy', zei Icy trots. Sandstorm begon te namen op te noemen van hun kittens. 'Die krachtpatser daar is dus Ice. Wie is Aube en wie is Moon?', vroeg ze kijkend naar de twee overige kittens. Het waren allemaal poesjes viel haar op.


Bevallen!!! Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimema 27 sep 2010 - 12:53

'Hallo, kit' zei de kat. 'Ik ben Icy. Ik ben een vriendin van je moeder' zei icy. 'o' zei ice. Ze bleef icy koud aan kijken. 'Nou, je gedrag lijkt op die van Sandstorm', ice keek naar sandstorm met een zachte blik daarna draaide ze haar kop weer naar icy ze keek haar vragend aan. 'Knap van je dat je je territorium zo goed wil verdedigen. Ik ken weinig kittens die dat al kunnen na de geboorte. Maar voor mij moet je geen schrik hebben. Ik ben een vriendin van je vader en je moeder', zei icy ze keek haar ouders vragen aan. Toen werd ze weg getroken door haar moeder ijsel. "Deze deugniet mag Ice heten. En Sandstorm, Aube past echt bij die kitten!" zei haar moeder 'hey! ik probeerden julie te beschermen' zei ice. "Ik hoop maar dat je gedrag een beetje veranderd. Want als je zo tegen de andere kat die hier woont zegt, dan kan ik je echt niet alleen laten. Maarja, dat is ook weer niet leuk voor je. Dan kun je geen een avontuur meemaken."zei ijsel. 'mag ik julie niet beschermen dan?' vroeg ice. "Hallo, eigenlijk heb ik je lang niet gezien!" Zei ijsel tegen icy. "Heb jij eigenlijk ook mooie kittens? Ach, waarom vraag ik dat? Elke kitten is mooi en lief. Nouja, elke kitten lief hoefd ook weer niet zo te zijn." Zei ijse. 'Ach, wees blij dat ze zo in de verdediging schiet voor haar moeder en vader', zei icy. 'ik mag jou wel' zei ice terwijl ze naar icy en ijse toe liep. 'Ach, laat het nou maar', zei icy. ice keek haar moeder zo schatig mogelijk aan. 'Nee, het was een beetje een warboel bij ons', zei icy tegen ijsel.Vier. Twee heb ik in de familie opgenomen en twee zijn mijn bloedeigen kinderen. Ze heten Leaf, Braveheart, Cinder en Freddy', zei Icy trots. 'mooie namen zei ice tegen icy. 'Die krachtpatser daar is dus Ice. Wie is Aube en wie is Moon?', ice moest een beetje lachen. 'hoe hebben julie elkaar ontmoet' ze keek van icy naar ijsel


Bevallen!!! Aatjeiceenodite
De namen staan verkeerd om, maar who care's. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Bevallen!!! Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 10:30

Terwijl Icy nog steeds probeerde te ontdekken wie nu Aube en wie nu Moon was, lachte de kleine Ice. Icy keek haar aan, met een lieve blik. 'Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?', vroeg Ice toen. Icy dacht even diep na. 'Goh, dat is een goede vraag, Ice!', zei Icy. Ze dacht nogmaals diep na. Hoe was dat nu ook alweer gebeurd? 'Ik weet het weer! Je vader liep naar mijn territorium toe, ik heb hem hartelijk ontvangen en ik heb IJsel en hem uitgenodigd of ze bij mij wouden blijven slapen, samen met mijn partner', zei Icy, terwijl ze de jonge Ice aankeek. Ze keek de andere kittens aan en wees vervolgens met haar staart naar de iets rossere poes. 'Volgens mij is zij Aube en die met dat wit daar Moon', zei ze. Ze gokte het eigenlijk. Ze keek de kittens, hun vacht en silhouet precies na en dacht dat ze gelijk had. Ze keek toen naar de kleine Ice. 'En kan jij ook al een beetje sluipen?', vroeg ze aan Ice. Ze zakte door haar poten en deed het voor.


Bevallen!!! Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bevallen!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: