Bevallen!!! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bevallen!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Madiebo
Member
Bevallen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 17:20

'Goh, dat is een goede vraag, Ice!', zei Icy. ice lachte lief naar icy. 'Ik weet het weer! Je vader liep naar mijn territorium toe, ik heb hem hartelijk ontvangen en ik heb IJsel en hem uitgenodigd of ze bij mij wouden blijven slapen, samen met mijn partner', zei Icy. 'oke' zei ice geïnteresseerd. 'Volgens mij is zij Aube en die met dat wit daar Moon', zei icy. ICe wou zegen dat het goed was maar ze hield haar mond ze dacht mischien is het leuker voor mijn ouders als ze zelf het antwoord gaven. 'En kan jij ook al een beetje sluipen?', vroeg icy. icy deed het voor 'zo goed?' vroeg ice terwijl ze icy na deed

(sorry had met ice gemoeten)


Bevallen!!! - Pagina 2 Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Bevallen!!! - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 18:27

'Zo goed?', vroeg het poesje terwijl ze nadeed wat Icy deed. Icy keek goed naar de vorm, naar het gewicht en het ritme waarop haar poten mee bewogen. 'Je doet het prima, alleen moet je je gewicht goed verdelen, anders hoort een muis je al vanaf een meter aankomen', zei ze. Ze deed het nog eens voor. 'Verdeel je gewicht gelijk en zet je poten zachtjes neer op de grond. En als je goed luistert', zei Icy en ze demonstreerde door haar oren te spitsen. 'Hoor je misschien zelfs het hartje van de muis kloppen. Als een muis weet dat er gevaar dreigt, blijft hij meestal zitten en gaat zijn hartje sneller kloppen. Dan is hij verlamd. Daarom kunnen ook zo weinig muizen ontsnappen als ze je in het oog krijgen', legde Icy uit. 'Maar als je zintuigen wat verder ontwikkeld zijn kom je dat allemaal in precieze detail wel te weten', zei Icy lachend toen ze het gezicht van Ice zag. 'Doe mij na', zei ze en ze sloop zoals ze daarnet deed, alleen liet ze duidelijk merken dat ze zeer oplettend was.


Bevallen!!! - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Bevallen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 19:24

Sandstorm keek blij naar Ice, die met Icy praatte. Icy leerde hem gelijk wat nuttige dingen. Sandstorm hoopte dat hij die kans ook kreeg, om zijn lieve kits het leven te leren, het jagen, alles. Het zou hem zo blij maken. Sandstorm was blij met zijn kits, met Ijsel, met zijn vrienden en zijn leven. Het was vrij, het was goed en hij hield ervan met heel zijn hart. 'Je doet het goed, Ice,' mauwde hij blij en tevreden. 'Je wordt later een geweldige jaagster!' Sandstorms ogen glommen met trots. Hier had hij zijn hele leven bijna al van gedroomd, en de werkelijkheid.. die was beter dan de droom die hij had gehad. Vele malen beter.


Bevallen!!! - Pagina 2 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Ice
Member
Bevallen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D
65

CAT'S PROFILE
Age: 2 M o o n s.
Gender:
Rank:
Ice
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 4 okt 2010 - 15:02

'Je doet het prima, alleen moet je je gewicht goed verdelen, anders hoort een muis je al vanaf een meter aankomen', zei ze. Ze deed het nog eens voor. 'oke icy' zei ice. 'Verdeel je gewicht gelijk en zet je poten zachtjes neer op de grond. En als je goed luistert', zei Icy en ze demonstreerde door haar oren te spitsen.ice deed haar na .'Hoor je misschien zelfs het hartje van de muis kloppen. Als een muis weet dat er gevaar dreigt, blijft hij meestal zitten en gaat zijn hartje sneller kloppen. Dan is hij verlamd. Daarom kunnen ook zo weinig muizen ontsnappen als ze je in het oog krijgen', legde Icy uit. 'Maar als je zintuigen wat verder ontwikkeld zijn kom je dat allemaal in precieze detail wel te weten', zei Icy lachend toen ze het gezicht van Ice zag. 'Doe mij na', zei ze en ze sloop zoals ze daarnet deed, alleen liet ze duidelijk merken dat ze zeer oplettend was. 'oke icy' zei ice terwijl ze icy na deed 'zo goed vroeg ze. 'Je doet het goed, Ice,' zei sandstrorm. 'dankje pap' zei ice.


Bevallen!!! - Pagina 2 Aatjeiceenodite
De namen staan verkeerd om, maar who care's. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Bevallen!!! - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 9:57

Icy keek Ice na. Ze deed het nu precies zoals zij het deed en Icy keek trots op Ice neer en knikte. 'Zo goed?', vroeg ze. 'Meer dan goed', antwoordde Icy. 'Je doet het goed, Ice', zei Sandstorm en Icy gaf nogmaals een knik dat ze het er erg mee eens was. 'Dankje pap', zei de kleine Ice en Icy keek neer op het kleintje. 'Je leert erg snel. Alleen ga je de rest van je vader moeten leren. Anders leer je alles van mij en dan is het voor Sandstorm en IJsel minder leuk', zei ze terwijl ze haar tong plagerig uitstak naar Sandstorm. Ze gaf de kleine Ice een lik. Toen keek ze naar Moon en Aube. 'DOen jullie niet mee met de sluiphouding leren?', vroeg ze toen.


Bevallen!!! - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Bevallen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Bevallen!!!   Bevallen!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 11:35

'Meer dan goed', antwoordde Icy 'dankje icy' zei ice. 'Je leert erg snel. Alleen ga je de rest van je vader moeten leren. Anders leer je alles van mij en dan is het voor Sandstorm en IJsel minder leuk', zei ze terwijl ze haar tong plagerig uitstak naar Sandstorm. ice lachten. 'Doen jullie niet mee met de sluiphouding leren?', vroeg ze toen aan moon en Aube. ice keek naar haar zusjes. Ze kreeg een lik van icy. ze keek terug naar icy en gaf een likje terug.


Bevallen!!! - Pagina 2 Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bevallen!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: