|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 5 jul 2011 - 12:53 | |
| I'm Stuck..
Ik moet nog met 3 jongens afspreken. 2 daarvan hebben me leuk gevonden. 1 Daar van misschien nog steeds. En de ander zoent met iedereen.
SLECHTWOORDGEBRUIK
and i'm still happily single; ik vind niemand leuk.. Liefde brengt alleen problemen |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jul 2011 - 21:29 | |
| ik mis jou ook;$ en ik voel echt wat voor je ;$ cant discribe it ik wil je huggen
Laatst aangepast door Bluestar op di 25 dec 2012 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jul 2011 - 21:39 | |
| Ik ben nog steeds saaixD.. helemaal niks en niemand vind mij leuk.
Oh joy, *kruispunt gevoelxD
*Kruispunt gevoel - [M] - kruis-punt-ge-voel - Een zelfverzonnen woord door Babs die het gevoel beschrijft dat je in het midden van een kruispunt staat en al het verkeer langs je heen raast terwijl jij zelf maar stil blijft staan |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jul 2011 - 21:40 | |
| LOL, Babz, ik heb hetzelfde hurr xD
Op niemand een Crush. 83 |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jul 2011 - 21:40 | |
| hmm nee ik heb niemand T_T mn vriendje heeft het laatst uitgemaakt en er is een 25 jarige gast op me en een enge creep die ik niet eens ken. maar de jongen die ik leuk vind ziet me niet staan ik faal T_T |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 10 jul 2011 - 21:43 | |
| Ik ben al bijna een half jaar geen single meer, toch nog steeds een raar gevoel om dat te zeggenXD, maar ik lief hem en hij mij, alleen nu ben ik drie weken 1300 kilometer bij hem vandaan en dat is toch wel even anders dan normaal gesproken. |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 15 jul 2011 - 11:15 | |
| Ik heb al 1 jaar sinds 12 juli. Zwijmel.
kende hem toen ik 9 was en hij 12 ik vond het toen een nerd maar hij kon engels dus spraak ik hem vaak. we hebben het zelfde achtergrond altijd gepest. ik was toen 1.5 jaar verlieft op iemand ging die me erg pesten. ik ben zo blij dat ik dus mijn vriend (Brian) heb. maar Single zijn is ook leuk je krijgt niet altijd commetaar op alles enzovoort. liefde is iets dat komt wanneer je het niet nodig hebt |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 15 jul 2011 - 19:46 | |
| And then when you think it's all over...
Zet hij een foto van hem op facebook, waardoor alles weer begint te fladderen..
Can't he just fade and never show up again.. leave me in peace, so that I can forget him....
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 15 jul 2011 - 22:51 | |
| Ik heb ook we iemand die ik misschien een beetje leuk vind... ;x
Een beetje maar hurr, I guess... En dan weet ik ook nog zeker dat hij al op iemand andes valt O.o Dan ben ik weer zo'n iemand die nou echt geen jongens freak is.. -.-'
Omg hoe moeilijk kan ik iets verwoorden O.o
Life sucks. D: |
|
| |
55
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 17 jul 2011 - 0:08 | |
| Yes Fireheart it sucks the boy i loved before i got with my boy he laughed at me and called me names for the hell of it and then to find out he dated me for a week just to win a bet. |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 7 aug 2011 - 20:34 | |
| Ik ben zo verliefd, ben nog nooit zo verliefd geweest D: &nog steeds op dezelfde jongen als eerst, ik weet dat zo veel mensen zeggen dat je nu nog niet van iemand kan houden, op deze leeftijd. Maar ik hou van hem, echt waar ;$ I want to be with him, maar ja, het is vast niet wederzijds.. D:
but i love him so freaking much ;$ |
|
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 8 aug 2011 - 21:55 | |
| Ik ben super gelukkig met mijn vriend! Ik hoop dat we altijd samen gaan blijven! Hij is écht een schatje! Gewoon dé perfecte jongen. Ik kan me gewoon niks beters wensen.
Hij heeft mijn hartje, en dat zal altijd zo blijven. ♥ |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 13 okt 2011 - 23:22 | |
| Love «33 Kaj
Let's start;; Ik ontmoette hem gewoon via mijn school. De eerste 'echte' ontmoeting? Genant;; Ik wou mijn fiets pakken, maar deze zat helemaal klem. Dus ik deed een poging hem eruit te trekken, maar geen succes. In tegenstelling. Ongeveer 4 fietsen vielen als domino tegen mijn fiets aan en gooide me haast omver. *Slim* Maar goed, hij had zijn fiets bij mijn fiets in de buurt gepakeerd en zag dat ik zeg maar, soort van hulp nodig had ^^ Dus die snelt naar me toe en helpt me lachend onder de stapel vandaan. (A)
Gym;; Ik werd samen met hem gekoppeld om te honkballen. Yay! We hadden de grootste te pakken, Dus lagen om de minuut in een deuk om onze mislukte pogingen. Op een gegeven moment zijn we maar gestopt en hebben lekker zitten kletsen >3
Zo heb ik vele momenten. Hij is grappig, aardig, behulpzaam etc.
Ik ben zo verliefd «33
Allmost forgot;; He's Handsome «33 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 14 okt 2011 - 15:19 | |
| My life is peacefull and quiet again.
Ik vind niemand meer leuk. Yay, zo veel makkelijker. Het komt wss wel weer een keer, maar voor nu even genieten van de rust.
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 okt 2011 - 17:09 | |
| ik was op iemand waar zowat de hele klas op was 0.o Nu ben ik niet meer op hem en zegt mn vriendin dat hij op mij is wat ik dus echt nii geloof...
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 okt 2011 - 17:59 | |
| Ik weet het allemaal niet meer, eerst dacht ik dat ik op iemand was, maar dat is eigenlijk over gegaan in de vakantie, nu vind iedereen mij bij M passen, en dieis wel tof, maar daar houdt het ook op. Nu vind ik iemand heel leuk, gewoon ook als vrienden, en al me vriendinnen denken dus dat ik op hem ben, ook al hebben ze daar nog nooit mee gesproken, en nu voel ik me dus ontzettend verward. M is wel tof, maar hij kan zo buien hebben dat we soms beste vrienden zijn, en soms haat ik hem -.-" |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 okt 2011 - 20:08 | |
| afgelopen maandag faalde me liefdesleven weer........... alleen nu met nog een pijnlijk troefje..
conclusie.
Ik was er maar om haar ego te strelen -.-
dus ik heb tijdje met k*tgevoel rondgelopen.. gelukkig is het nu grotendeels over. |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 okt 2011 - 20:13 | |
| Hij was zo schattig. Hij moest een presentatie doen voor onze klas haha, en hij was de enige van zijn klas die het wou doen. En zo schattig en hele tijd oog contact. ~<'3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 okt 2011 - 20:56 | |
| And again, I'm sorry for you CrookieCookie :3
Hope you feel betteer, whit my failish~english |
|
| |
157
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 okt 2011 - 21:01 | |
| Wat rot voor je crook :/ ik snap het, ik heb het ook ooit meegemaakt >< ookal ben ik nogal jong (; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|