Liefdes topic - Pagina 34



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40 ... 47  Volgende
Quantas
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 year
Gender:
Rank:
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 22:15

Hayden. schreef:
Egen vertel ~ give us tips xD *melige bui*

omg ik ben such a pussy, Ik durf dus niet te zeggen wat ik voor hem voel ookal weet hij het wel en is het wederzijds. Ik durf het niet uit te spreken.

Well, het is een meisje van mn school waar ik 3 jaar bij in de klas heb gezeten en ze is super slim alleen ze is niet goed in M&O.. Mocht ik daar nou net goed in zijn. En dit jaar zitten we helemaal niet bij elkaar maar als je moeite hebt met een vak kan je gekoppeld worden aan iemand die er niet goed in is. Ennnnn ik vond haar eigenlijk in het laatste jaar dat ik met haar in de klas zat al leuk. Maar nu zei mn M&O docent dus van hey, Marès heeft hulp nodig met m&o en ik heb jou gekoppeld aan haar.. En nu moet ik haar dus een soort bijles geven, en mn gevoel is echt niets veranderd ben ik achter gekomen...


Liefdes topic - Pagina 34 Oie_d_HITJ3e_KK3_Ju
• He walks • He thinks"He talks"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormfeather
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
»Quinty«
414
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Stormfeather
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 22:30

Tralalalal, still happely in love <3
Meneer wist het beter dan mij hoe lang we nou hadden een jaar en acht maanden, maar ja, dat moet ook wel aangezien hij Wiskunde docent wilt worden en ik 1+1 net kan optellen (A)

Ik zie 'm maar twee dagen in de week tho en zelfs dat wordt lastig door school en de scheiding van zijn ouders, maar we doen ons best. Zodra hij zijn eigen kamer heeft ben ik daar veelal te vinden tho <3 Hou zo veel van m <3


Liefdes topic - Pagina 34 BYsXXGz
Liefdes topic - Pagina 34 HSzAL3g
And though the night sky's filled with blackness. Fear not, rise up, call out and take my hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 12:33

Hayden. schreef:
Egen vertel ~ give us tips xD *melige bui*

omg ik ben such a pussy, Ik durf dus niet te zeggen wat ik voor hem voel ookal weet hij het wel en is het wederzijds. Ik durf het niet uit te spreken.

Haha dan is zeggen niet eens meer nodig Very Happy Ga wat leuks doen en let the magic happen ^^ <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 6 dec 2014 - 20:31

@Tessa maar als je wil dat het iets word moet hij wel weten dat je bestaat ;a

--
Meh, ik wil de hele tijd weer een gesprek hebben met iemand, maar ik wil niet irritant zijn want ik heb hem in een week al meer dan vijf berichtjes gestuurd en hij antwoord niet. Maar laatst chatte ik met hem en dat was echt awesome <3 I MISS IT.
Vroeger chatte we echt veel, gingen trouwen op minecraft etc, heel vaak hadden we de zelfde mening, en hij was super lief en zij dat hij me miste enz. en dat was echt epic c:
I MISS IT >.<

Telt dit als een crush? xD want ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet..


Liefdes topic - Pagina 34 S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 19:12

Er zat een vreemde jongen bij ons in de klas en ik maakte een grapje over de tijd. Net op dat moment keek ik zijn kant op en zag ik dat hij lachte. Het gevoel wat ik kreeg was geweldig.

Heb hem gevonden op Facebook,hopelijk accepteert hij mij.


Liefdes topic - Pagina 34 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 19:45

Talking with you makes me smile
It makes me happy
but is it love?


Liefdes topic - Pagina 34 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit~
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 21:06

.Blackkit schreef:
Hayden. schreef:
Egen vertel ~ give us tips xD *melige bui*

omg ik ben such a pussy, Ik durf dus niet te zeggen wat ik voor hem voel ookal weet hij het wel en is het wederzijds. Ik durf het niet uit te spreken.

Haha dan is zeggen niet eens meer nodig Very Happy Ga wat leuks doen en let the magic happen ^^ <3

hij komt dus in de zomer op bezoek hier voor een midweek of weekende Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
.Silentpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Marieke
234
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Silentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimewo 17 dec 2014 - 16:46

Not sure if I should be happy or afraid xD
Waarom? Omdat een aantal meiden uit mijn klas en de klas van mij crush tijdens gym (onze klassen gymmen vaak samen) er over begonnen dat hij en ik best een leuk koppeltje zouden zijn. Een van hen zei dat toen tegen mij en toen vroeg ze of ik hem leuk vond, waarop ik eerlijk "ja" geantwoord heb. Daarna stelde ze voor om samen met de andere meiden uit onze klassen te proberen mijn crush en ik samen te krijgen zeg maar..  Ik ben er aan de ene kant wel blij mee, maar aan de andere kant denk ik dat hij dat niet zo leuk gaat vinden :/
En hij negeert me soort van .-.  Maar volgens een meid uit zijn klas is hij gewoon altijd heel gespannen, dus waarschijnlijk heb ik dat nog erger gemaakt door hem te vertellen dat ik iets voor hem voel..


Liefdes topic - Pagina 34 2RneLoM
Terug naar boven Ga naar beneden
Demeter
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
The evil side of Soepsas <3
72

CAT'S PROFILE
Age: 4 long years... Also known as 48 moons.
Gender:
Rank:
Demeter
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimedo 18 dec 2014 - 20:43

Ik heb nooit gedacht hier nog eens te posten, maar ik heb nu ehr.. iets wat ik kwijt moet? I guess..

Dus, sinds al een paar jaar word ik en een jongen die ik van scouting ken geshipt. En we hebben altijd ontkent dat we elkaar leuk vonden: wat op dat moment ook zo was. We waren gewoon goede vrienden met dezelfde interesses waar we vaak over praatten. Maar nu zit ik sinds dit jaar bij hem op school, en hierdoor zien we elkaar veel en veel vaker, en ook op whatsapp en skype enzo. We hebben dan ook dezelfde vrienden waar we elke pauze bij zitten enzo. Het shippen is nu veel en veel erger geworden (letterlijk iedereen shipt ons nu volgens mij.)

Het probleem nu is obviously dat we al zolang ontkent hebben dat we iets hebben. Dat als we nu 'toegeven' we zoveel irritante mensjes en reacties zouden krijgen. Plus ik ben nog altijd niet 100% sure of hij hetzelfde voelt, al denk ik van wel om redenen. Sigh... need some help here, love-experts :3


Liefdes topic - Pagina 34 Nvz9l2
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 15:06

Oke, ik ga dit echt plaatsen. Guys, I need help.

Vanavond is er een kerstdiner met een bepaalde groep, en t is verplicht om een date mee te nemen. Ik heb een vriend gevraagd, dus dat wordt gewoon gezellig. Een ander meisje heeft een vriend van haar meegevraagd, en ik zie die jongen best zitten. Ik weet niet of ik hem écht leuk vind, maar er is potentie.
Nou weet ik over het algemeen wel hoe met jongens om moet gaan. Ik weet wel hoe ik het gesprek zo moet leiden dat er wat ontstaat, om z'n nummer te krijgen, etc. etc. Maar ik woon hier op een campus met 70% meisje. Er zijn niet zo heel veel relaties op campus, en omdat het nogal een kleine campus, verspreiden verhalen zich heel snel. Normaal vind ik het niet erg om een eerste stap te zetten, maar als ik dat nu doe, dan gaat het meteen als een lopend vuurtje rond. En omdat er zó veel meisjes zijn, zijn alle jongens ook altijd bevriend met meiden. Een uitnodiging naar de bioscoop wordt gezien als gezellig avondje met een vriendin, en niet als een date. Dus het is heel moeilijk om het gesprek in een bepaalde richting te duwen zonder echt héél obvious te zijn, en dat is nou ook weer niet echt m'n stijl. Als er wat gebeurt tussen mensen op campus (en geloof me: dat gebeurt echt heel veel, maar dan is t gewoon een keer naar bed, en daarna niks meer. En dat wil ik niet.) dan gebeurt dat gewoon, waarschijnlijk dronken op donderdagavond.

Oftewel: ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik weet niet hoe ik hem duidelijk moet maken van: 'hee, jij daar, jou wil ik wel eens wat beter leren kennen,' zonder het in z'n gezicht te drukken.


Liefdes topic - Pagina 34 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimeza 20 dec 2014 - 23:14

Loop tegen hem aan.

Wel,ik heb verkering


Liefdes topic - Pagina 34 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 3:35

Silhouetteheart schreef:
Loop tegen hem aan.

Wel,ik heb verkering

WE NEEDZ MORE DETAILZ! Very Happy


Liefdes topic - Pagina 34 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:12

Wel

Het was een mooie avond in Parijs en toen vertelde ik dat ik haar leuk vond. Ze kon niet slapen en toen hadden we de volgende verkering.

O ja, Bo2,voor als je dit leest, spreken is zilver,zwijgen is goud


Liefdes topic - Pagina 34 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 34 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:15

Ik ben al 3 jaar niet verliefd geweest... ik weet nog niet eens of het een jongen of een meisje zou zijn.


Liefdes topic - Pagina 34 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimezo 21 dec 2014 - 20:48

Innerpaw schreef:
Ik ben al 3 jaar niet verliefd geweest... ik weet nog niet eens of het een jongen of een meisje zou zijn.

ik ben nog nooit verliefd geweesd c':


Liefdes topic - Pagina 34 25jw4cj
Liefdes topic - Pagina 34 ZZu0jir Liefdes topic - Pagina 34 LcrIgCQLiefdes topic - Pagina 34 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 20:37

Ze heeft me gemist love


Liefdes topic - Pagina 34 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Liefdes topic - Pagina 34 Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 21:15

Ik ben superverliefd op een jongen, echt al een jaar ofzo, maar hij heeft met iemand. Toch glimlacht hij steeds naar me, praat hij steeds tegen me en is hij ALTIJD aardig.

Ik ben in de war? :O


Liefdes topic - Pagina 34 2ze9t7r
Liefdes topic - Pagina 34 OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:02

iVE GOT A CRUUUUUUUUUUUUSH.

//shots herself

bye


Liefdes topic - Pagina 34 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Liefdes topic - Pagina 34 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 2hqc5lx Liefdes topic - Pagina 34 34nodx3Liefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 23h0tfkLiefdes topic - Pagina 34 23mrb6w
Liefdes topic - Pagina 34 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:06

FAYE SAMA SUGOI



Liefdes topic - Pagina 34 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Liefdes topic - Pagina 34 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 34 Icon_minitimema 22 dec 2014 - 23:06

Northernlight schreef:
FAYE SAMA SUGOI

hIJ IS ZO CUTE MAAR LOOOOK IK GA VERHUIZEN EN UHM....


DUDE HIJ WORD MIJN BUURMAN NOOOOOO


Liefdes topic - Pagina 34 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Liefdes topic - Pagina 34 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 2hqc5lx Liefdes topic - Pagina 34 34nodx3Liefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 34 23h0tfkLiefdes topic - Pagina 34 23mrb6w
Liefdes topic - Pagina 34 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: