Liefdes topic - Pagina 41



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Robinsong
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Tumblr_nszhqkVF4j1srbywso1_500
Bob
150
Actief
Without losing a piece of me
How do I get to heaven?

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Robinsong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 20:42

Littlestream schreef:
Dag 1: Hij negeert me. Nouja, negeren. Normaal wachten we op elkaar als we de bus uitstappen en gaan we samen verder naar school. Al drie jaar zo. Nu liep hij gewoon door zonder ook maar iets te zeggen.
Dag 2: Ik flik hem hetzelfde. Het viel me enkel op dat hij toen wel vlak achter me liep.
Dag 3: Hij praat plots terug tegen me. Ik vraag direct van "waarom negeerde je me toen?" en zijn excuus was dat hij niet te laat op school wou komen. Wat? We waren nog geen minuut van school vandaan en hadden nog ruim de tijd. Anyways, lame excuse.
Dag 4: Hij doet plots enorm vriendelijk.

Kill me please. Of te wel is m'n kennis over jongens gewoon enorm slecht, en anders heeft die gast gewoon moodswings.

;u;

Miss was hij mannenongesteld?
Terug naar boven Ga naar beneden
*Goldenpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 41 DPKsfdL
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 22:00

Drama Drama:


Liefdes topic - Pagina 41 I1HGFgB

Do i turn left, when nothing is right?
        Or do i turn right, when nothing is left?


CLICK ME! >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 10:54

woooow we zijn samen, al sinds vrijdag maar dit is gewoon geweldig om eerlijk te zijn.. O.o Hij is zo lief en constant schattig doen en die fotos en dat gek gedoe. Ik hou echt van hem, hoop echt dat dit iets langdurings wordt.


Liefdes topic - Pagina 41 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 34nodx3Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 41 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Goldenpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 41 DPKsfdL
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 10:59

Cyber schreef:
woooow we zijn samen, al sinds vrijdag maar dit is gewoon geweldig om eerlijk te zijn.. O.o Hij is zo lief en constant schattig doen en die fotos en dat gek gedoe. Ik hou echt van hem, hoop echt dat dit iets langdurings wordt.

ohh das echt cute! Veel succes met zen tweeen Very Happy


Liefdes topic - Pagina 41 I1HGFgB

Do i turn left, when nothing is right?
        Or do i turn right, when nothing is left?


CLICK ME! >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 41 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 11:04

Gelukkig is mijn liefde weer terug gegaan naar één persoon in plaats van twee.
Ik heb hem laatst een berichtje gestuurd met daarin de vraag of hij mij ook leuk vind (want hij weet al dat ik hem leuk vind). Zijn reactie was iets in de trant van "ik heb hier niks op te zeggen" en ik weet nu dus nog steeds niet of hij me wel of niet leuk vind :/
Ik mis hem best wel nu hij naar een andere school is :c


Liefdes topic - Pagina 41 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfire
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 11:07

ugh ik heb het probleem dat ik echt veel te snel verliefd wordt. Heb er nu geen last van atm, maar zit wel de hele tijd met relaties in m'n hoofd en zo. Hallo, ik ben 14 for god's sake, ik wil lekker genieten van m'n single leven maar m'n hormonen hebben iets anders in gedachtes of zo ;w;. dus ik vond eerst zo'n dude leuk, maar sinds een paar dagen niet meer. Gelukkig maar, want hij is m'n ex. Nu was ik laatst op een feestje en daar was ook zo'n jongen, die echt best knap is en zo, en echt kei schattig. Het was laat en zo en ik viel bijna in slaap daar (niet omdat het saai was, maar omdat ik lekker een fulltime schooldag had gehad van 8 tot half 5) en toen legde ik zo mijn hoofd op z'n been zeg maar (hij zat op de rugleuning van de bank en ik gewoon op de bank) en het was echt best schattig en zo, en toen deed hij zo m'n haar door de war en hij was schattig ;w;. maar ik denk niet dat ik hem echt leuk vind, of zoiets. k wou gewoon ff m'n hart luchtten, denk ik.


Liefdes topic - Pagina 41 29429sk
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Liefdes topic - Pagina 41 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 14:27

ik heb een vriendje :'D ik kan het echt niet geloven of zo omggg <333
en ja meteen ontgroend en zo hoera
hij is mn eerste vriendje ooit en echt mijn low self-esteem helemaal in de level up xD
ik ben zo ontzettend gelukkig ;u;


Liefdes topic - Pagina 41 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 18:17

Clouddust schreef:
ik heb een vriendje :'D ik kan het echt niet geloven of zo omggg <333
en ja meteen ontgroend en zo hoera
hij is mn eerste vriendje ooit en echt mijn low self-esteem helemaal in de level up xD
ik ben zo ontzettend gelukkig ;u;

Geweldig Jeltje :3 samen een nieuw schooljaar met allebij een nieuw vriendje <33


Liefdes topic - Pagina 41 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 34nodx3Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 41 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 13:17

Sorry dp

Oh no T^T hij heeft het uitgemaakt, wel face to  face maar toch.. Hij hield niet meer meer als vriendschappelijk van me ;_; ik ben wel blij dat ik vrienden mag blijven en verder onze dag met elkaar zo normaal (en porrig) verliep zoals bij normale goede vrienden


Liefdes topic - Pagina 41 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 34nodx3Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 41 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Liefdes topic - Pagina 41 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 17:39

Das wel fijn Laura maar wel jammer dat het uit is ;;

ik ben al sinds vorige week vrijdag niet meer down geweest en telkens krijg ik zo'n enorme heartbeat xD
en als ik bij hem lig voel en hoor ik de zijne en hij houdt echt van me en ik kan het nog steeds niet geloven want zo lovable ben ik niet xD


Liefdes topic - Pagina 41 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
Liefdes topic - Pagina 41 19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 20:06

Clouddust schreef:
Das wel fijn Laura maar wel jammer dat het uit is ;;

ik ben al sinds vorige week vrijdag niet meer down geweest en telkens krijg ik zo'n enorme heartbeat xD
en als ik bij hem lig voel en hoor ik de zijne en hij houdt echt van me en ik kan het nog steeds niet geloven want zo lovable ben ik niet xD

Da's zo geweldig Jeltje! ik hou al 4 maand van iemand, maar ik durf 't hem niet zeggen. weer zo'n oubollig liefdes verhaal xD maar, ik hou nog steeds van 'm, maar dan heb je z'n vriendengroepje weer en dan volgen ze je en pff... heb ik echt géén zin in :/ kan nog wel even wachten. moet gewoon z'n aandacht trekken, en hints geven enzo xD hopelijk lukt dat :/


Liefdes topic - Pagina 41 ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Liefdes topic - Pagina 41 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 20:32

Ik heb gewoon echt zin in school, omdat m'n nieuwe klasgenoten echt gewoon leuk zijn. Eén van die twee kwam over uit 5Havo, hij is superaardig en ik had een CUP-uur alleen met hem vorige week bij m'n pedoleraar. We hebben gepraat en ik probeerde hem een beetje te helpen etc. Hij zit ook achter me bij Geschiedenis, dus dat is sowieso al leuk. Ik heb alleen z'n nummer nodig, dan zou ik 'em wel appen I guess. Al heeft z'n broer een vriendin die ook Sharon heet :'). Maar toch ben ik bang door al die shit met m'n ex om me er opnieuw vol in te gooien. Ik droom nog steeds over mijn ex etc. maar hij heeft nu echt officieel een vriendin en we groeten elkaar niet eens meer. It sucks. Well, laten we het roer omgooien en er positief over gaan denken en het gewoon lekker doen; nothing to loose.


Liefdes topic - Pagina 41 2rzs3sw
Liefdes topic - Pagina 41 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Liefdes topic - Pagina 41 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 22:36

Uhh..
Wel, ik ben zo half/half opweg om van m'n crush op hem af te zijn. Maar hij doet de laatste tijd weer zo lief en ja.. leuk..
Overlaatst hadden we kittens van drie weken oud op onze school en hield er eentje vast en had niet door dat hij er net aankwam tot een van mn leerkrachten plots zn naam zei. Toen ik opkeek glimlachte hij zo kei lief naar mij de hele tijd tot ik het oogcontact verbrak.

hij lijkt de laatste tijd ook ongemakkelijker bij zn vrienden te zijn als ik in de buurt sta. of ik beeld me dan gewoon in, kan ook haha.
Maar ik weet niet zeker of ik nu echt van die crush af moet geraken of ik weer moet toegeven. ughh. ;__;


The things we can't obtain are the most beautiful ones
Liefdes topic - Pagina 41 AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 11:16

oh damn.. ik ben helemaal in de war.. Er is een meisje.. en dat is misschien verliefd op me, ofzo idk. Maar ik ben dus verliefd op dr denk ik.. maar ik weet het niet zeker. En misschien wil ik wel geen relatie meer na Maxim.. idk echt... zo moeilijk die gedachtes. Het is immers een meisje, en ik ben bang voor commentaar van anderen. Ze zit immers in hetzelfde jaar op dezelfde school. En we zouden nooit eens iets lichamelijks contact kunnen hebben denk ik.. because ik ben bang van commentaar. We zijn immer twee meisjes en je weet hoe dat gaat.. ugh ik haat dit twijfelachtige verwarde gevoel >.<


Liefdes topic - Pagina 41 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 34nodx3Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 41 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Liefdes topic - Pagina 41 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 11:18

laura werkelijk het zou niemand moeten boeien of je jongens meisjes beide of kaas leuk vind. Ga er gewoon voor en als iemand je lastig valt heb je school leiding want dat is discriminatie namelijk

whoep whoep


Liefdes topic - Pagina 41 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Fruity
Member
Liefdes topic - Pagina 41 19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 11:45

Nog steeds verliefd op dezelfde... postte ik ergens: "Hij heeft me verzoek geaccepteert ^-^" en nu weet iedereen da'k verliefd ben O.o wat heb ik gedaan. ik wil niet dat anderen, die hem kennen, het weten! nu vroeg iemand: "wie accepteerde u verzoek? Ik ben wel nieuwsgierig nu" oei, nu moet ik 't gaan vertellen ofzo? nee, dankuwel. nu gaat iedereen het zich afvragen :/ maar er is op school maar 1 iemand die weet wie ik bedoel. Hmm xc ik heb letterlijk al 3 keer gedroomd over m, wist ik veel dat ik zo verliefd ben. <3 ik mag het hen echt niet vertellen.


Liefdes topic - Pagina 41 ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Liefdes topic - Pagina 41 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 13:28

Well, sinds gisteravond is het ineens heel erg leuk in mijn liefdesleven?! Ik kreeg gister een appje van een jongen die ik ooit tijdens het uitgaan had gezoend. Hij schrok zich dood dat ik 16 was, want hij dacht dat ik allang 17 was, hij is zelf 19. Maar goed, hij vroeg heel schattig of ik ooit een keer met 'em wilde lunchen of een keer naar de bioscoop te gaan. Superschattig. En ik heb m'n nieuwe klasgenoot aangesproken op Facebook en hij blijkt heel veel dezelfde interesses te hebben en wil ook dezelfde studie gaan doen als ik, hij is ook 17. En dan heb je nog een gast van 23 waar ik al ongeveer een jaar af en aan mee app en we weten heel goed dat het niet kan maar toch flirten we wel ens. Hij is superlief en we hebben ook dezelfde interesses en meh. Mijn hoofd is echt aan het spinnen nu xD. Maar het is in ieder geval: byebye ex boyfriend, I don't need you anymore :') !


Liefdes topic - Pagina 41 2rzs3sw
Liefdes topic - Pagina 41 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Liefdes topic - Pagina 41 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:26

Fisheye schreef:
Gelukkig is mijn liefde weer terug gegaan naar één persoon in plaats van twee.
Ik heb hem laatst een berichtje gestuurd met daarin de vraag of hij mij ook leuk vind (want hij weet al dat ik hem leuk vind). Zijn reactie was iets in de trant van "ik heb hier niks op te zeggen" en ik weet nu dus nog steeds niet of hij me wel of niet leuk vind :/
Ik mis hem best wel nu hij naar een andere school is :c
Okay, hier ging ik de fout in, want dit klopt niet (daar ben ik vandaag dus achter gekomen).. Het kan wel kloppen als mijn liefde voor die andere dude over is, maar daar ben ik niet zo zeker van :/

Vandaag weer Pathfinder gedaan, wat echt geweldig was :3 De persoon die de DM (Dungeon Master, zoiets als spelleider) was, is de jongen waarvan ik dacht dat mijn crush op hem over was.. Maar nope! We hadden met z'n alle geld bij elkaar gegooid en pizza besteld en hij zat echt super adorable op de bank te eten toen de pizza er was. (Kon helaas niet langs hem zitten, want daar zal al iemand) Ik wil gewoon dat ik hem vaker zie dan alleen met Pathfinder.. Maar hij woont niet bepaald dicht bij mij in de buurt en is voor zover ik weet ook niet echt een type om af te spreken zonder echt doel ;-;


Liefdes topic - Pagina 41 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Liefdes topic - Pagina 41 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:56

Cyber schreef:
oh damn.. ik ben helemaal in de war.. Er is een meisje.. en dat is misschien verliefd op me, ofzo idk. Maar ik ben dus verliefd op dr denk ik.. maar ik weet het niet zeker. En misschien wil ik wel geen relatie meer na Maxim.. idk echt... zo moeilijk die gedachtes. Het is immers een meisje, en ik ben bang voor commentaar van anderen. Ze zit immers in hetzelfde jaar op dezelfde school. En we zouden nooit eens iets lichamelijks contact kunnen hebben denk ik.. because ik ben bang van commentaar. We zijn immer twee meisjes en je weet hoe dat gaat.. ugh ik haat dit twijfelachtige verwarde gevoel >.<

Laura, ik had dat eerst ook. Maar ik dacht zeg maar dat ik het meisje leuk vond, maar dat was binnen een dag of twee (lol) weer over. maar wees voorál niet bang voor wat iedereen van je zegt! Laat het van je afglijden. liefde is liefde, en het maakt niet uit wat voor gender je bent!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Liefdes topic - Pagina 41 2hh0j8y
Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 41 23mrb6wLiefdes topic - Pagina 41 2hqc5lx Liefdes topic - Pagina 41 E8v3o2Liefdes topic - Pagina 41 34nodx3Liefdes topic - Pagina 41 Vmwrhy Liefdes topic - Pagina 41 23h0tfkLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 41 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 41 Icon_minitimema 14 sep 2015 - 13:11

Fuuuuu*ck.. Dat meisje.. Tis een soort grapje om hier elkaars boobs vast te nemen.. Echt leuk en grappig en niemand geeft er een Koe om. Maar nu heeft dat meisj mijn boobs vastgepakt en ik was like 'oh god min hart..O.o'

Trouwens echt bedankt iedereen :3 dankje en wat naar voor je lois


Liefdes topic - Pagina 41 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 34nodx3Liefdes topic - Pagina 41 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 41 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 41 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: