Negeren, ruziën, bekende accounts



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Negeren, ruziën, bekende accounts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:21

Negeren

Diegenen die hier al een tijdje zijn, zullen het wel weten. Diegenen die hier nog maar pas zijn, maken het zelf wel mee. Sommige mensen worden hier dus gewoon genegeerd. Pratende mensen in het onzin-topic, reageren soms alleen maar op elkaar, stichten zelfs nauwelijks aandacht aan een nieuwkomer in het topic. Dit kan gewoon niet? Like, dafuq, mensen, wij zijn toch één gezamenlijke site? Okee, soms kan je wel eens een keertje een post overslaan en gewoon antwoorden op iemand anders, maar het zijn steeds dezelfde personen die aanpappen met de melding dat ze een slecht gevoel hebben.

Ik wil even zeggen dat ik dit alleen maar zeg, omdat mensen die vaker genegeerd gaan worden, zeker ook zullen wegblijven. Daag WC, weg leuke mensen. Dat willen we toch niet? Waarom kan iedereen niet gewoon lekker op elkaar reageren? Okee, ik snap ook wel dat je niet op alles en iedereen kan reageren, maar je kan het toch wel proberen? Het zijn altijd dezelfde personen die genegeerd worden. En ik zie ook wel dat personen dankzij Icy's topic nu veel meer op elkaar reageren, maar toch... Er zijn er genoeg die het vervelende gevoel nog steeds hebben!

Ruziën

Iemand is chagrijnig, zegt iets wat niet in de smaak valt en hoppa, iedereen begint zich ermee te bemoeien. Als je een slecht humeur hebt, blijf dan toch lekker weg uit WC. Ga dan posten, doe iets anders, maar focus je niet op het onzin-topic. Per minuut reageren daar zeker vijftal mensen. Als jij met je boze berichtje aan komt zetten, ontstaat daar dus al gauw ruzie. Dat is heel irritant voor de nieuwe mensen, want die voelen zich al gelijk niet meer welkom om te reageren in het topic. Als er dingen verkeerd opgevat worden, kun je diegene daar ook via PB over aanspreken, maar ga nou niet heel het onzin-topic daarvoor op hol zetten.

Bekende accounts

En hier ben ik echt vreselijk pissed over. Blijkbaar zijn er dus ook mensen die lukraak commentaar gaan geven op een kat. En waarom? Omdat het van een bekend persoontje overgenomen is. Als-je-blieft. Van alle dingen die ik net opgesomd hebt, stelt deze me het meest teleur. Dit is toch een vrij land, met een vrije meningsuiting? Als iemand een bepaald beroemd persoontje leuk vindt en daar een karakter op wilt baseren, doet deze dat toch gewoon? Ik heb hier Harry, Zayn en Niall gezien, gewoon bijna heel 1D. Als zij dat leuk vinden, doen ze dat toch? Als iemand een bekende voetballer wil overnemen, doet die dat toch lekker? What's the point om daar commentaar op te gaan geven?

--

Je zal wel denken als je dit leest 'Nog zo'n topic' maar ik heb daarnet een melding gehad van een vriendin van mij, die gewoon weg wilt blijven van WC omdat ze het zo vervelend vindt hier. En zij is toch redelijk populair. Is dit nog normaal? Nee, ik vind ook van niet. En ik vind echt dat er hier iets aan gedaan moet worden, desnoods met nieuwe regels, want dit is niet leuk, voor niemand.

~ Shadowrose out


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:33

I totally agree. Maar over een ding ook weer niet; Het zijn meestal de nieuwe leden die zich ook geheel bijelkaar pakken en gewoon de oudere leden zegmaar keihard negeren. Ikzelf negeer niemand met opzet, maar werd vanmorgen wel heel wat keren genegeerd zegmaar ;p


Negeren, ruziën, bekende accounts 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:46

Ik ben het wel met je eens. En dat negeren, ja, dat gebeurd. Ik zelf heb ook wel eens in de gaten dat ik perongeluk bot weg over iemand heen post. Maar niet met op zet, en soms doen meerdere mensen dat tegelijk om dat die bij voor beeld in een gesprek zitten, en als iemand iets neer zet, die mensen er dus over heen posten en lezen, om dat ze met anderen aan't praten zijn. En ik vind, dat je die dingen dan niet al te persoonlijk op moet fatten.
En dat geruzie. Dat is inderdaad dom, en inderdaad, mensen moeten er óf niet op reageren, en anders maar via pb, of gewoon die chagrijnige dingen niet in het onzin topic plaatsen inderdaad...
En van dat Bekende-account gebeuren, daar heb ik zelf niks over op gevangen.


Negeren, ruziën, bekende accounts 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 18:54

#Linn: True story, maar de oude leden kunnen er ook wat van ;p

#Nath: Sja... Sommigen doen dat blijkbaar toch wel en dan ontstaat er ruzie omdat iemand 'En ik word weer eens genegeerd' zegt of zo.. Dat ben ik echt spuugzat ;o


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:29

En wat wil je dat we hieraan doen? Want na dat vorige topic is dus blijkbaar niets beter geworden. Neem van mij aan dat je op grote sites gewoon je weg de groep in moet werken, dat heb ik ook moeten doen. Maar het ziet er naar uit dat mensen alsnog niets doen om de sfeer te verbeteren ondanks het vorige topic.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:31

Regels zetten misschien? ;s Weet ik veel, ik wil gewoon dat het stopt en beter wordt.
Ik vind het echt rot dat oude leden zich hier gewoon niet meer welkom voelen.
I mean, zelfs een admin zou zich door deze sfeer niet meer welkom voelen ;o


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:32

Shadowrose schreef:
Regels zetten misschien? ;s Weet ik veel, ik wil gewoon dat het stopt en beter wordt.
Ik vind het echt rot dat oude leden zich hier gewoon niet meer welkom voelen.
I mean, zelfs een admin zou zich door deze sfeer niet meer welkom voelen ;o

Wolf Story is ook zo. That's how it works.. Sorry dat ik zo hard ben, maar ik heb het zelf al meegemaakt.
Daarbij, regels??? Hoe ga je die opzetten, hoe ga je die controleren. Wij kunnen niet telkens kijken of er mensen genegeerd worden, dat is een onmogelijke taak. Nog meer regels aan de site maakt het enkel strenger en de sfeer gaat hier ook van naar beneden,.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:36

Ja, maar wat op Wolf Story is gebeurd, hoeft zich hier niet per se te herhalen.
Wolf Story werd op een gegeven moment ook gewoon verschrikkelijk onoverzichtelijk, sorry dat ik het zeg. Zoveel leden, zoveel topics ;o

Okee, regels is misschien een beetje overdreven, maar ik vind het zo rot voor de mensen die zich hier slecht voelen. I mean, het off-topic moet bedoeld zijn om het leuk te hebben, niet om elkaar af te kraken en zo ;o


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:39

I know dat het niet leuk is als de sfeer wat slechter word. Maar hé, Warrior Cats is een GROOT forum. Naar mijn zicht gebeurd dit op elk groot forum. Op een gegeven moment zijn er gewoon veel mensen, heb je groepjes van nieuwe en oude leden en kan je niet altijd overal op reageren. Toen ik op WS kwam in het begin, was het nog redelijk minder, maar zelfs toen was ik in het begin helemaal niets. Kijk als mensen echt hun best doen en dan genegeerd worden, dan tja, dat is niet leuk natuurlijk. Maar ik heb soms het idee alsof iedereen gewoon meteen net zo bekend wil zijn als een admin en dan ook dat iedereen altijd overal op reageert. Op mijn berichten word ook nie altijd gereageerd, voel ik me dan meteen genegeerd ? Niet echt, want je hoeft ook niet overal op te reageren.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:42

Nee, oké, maar er zijn genoeg mensen die het proberen - zoals je zelf al zegt - en alsnog geen antwoorden krijgen. Dat is echt heel lullig, vooral als je het naar je zin wilt hebben op WC.
Maar inderdaad, als je denkt dat je genegeerd gaat worden, kun je misschien toch beter jezelf focussen op RPG'en. Dat doe ik bij Starshine ook. :3
Maar toch... Die ruzies is ook een probleem dat wij hier hebben..


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:44

Ik zou het geen ruzies noemen, maar gewoon meningsverschillen ;') Want zo verschrikkelijk erge ruzies zijn er niet geweest de afgelopen week.


Negeren, ruziën, bekende accounts 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:45

Toen ik hier begon werd ik even hard genegeerd als nu.
Na een tijd was ik 't zat dat ze na een paar maand nog steeds even droog reageerden, of zelfs gewoon niet.
Je ziet 't aan Spottedleaf's berichten. Ik heb me hier meer gekend geprobeerd te maken, maar zelfs naar over de 1600 enz.. veel berichten bezien ze je als vroeger.
Zo denk ik er toch over. Tja, ze kennen je naam enz..
Maar als je vaak ziet dat iedereen zich op die ene mensen storten, geeft dat de meesten een slecht gevoel.
Ik wil hier mee niet zeggen dat ik zò genegeerd word, néé.
Maar de echte nieuwlingen.
Zij zeggen wel rare dingen, en reageren anders, maar wedde dat iedereen vroeger zo was?
Zoals een rups ontpopt tot een vlinder.
Iedereen begint klein ja, maar ontvang ze ook dan wel met open armen zodat ze zich zouden goed voelen hier, anders verlies je idd véél mensen.
Niet dat ik meer altijd aan houd niemand te negeren, maar ik probeer het wel(:


Negeren, ruziën, bekende accounts 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:47

Die dingen gebeuren nu eenmaal. Soms botsen mensen en dan is het even mot. De echt grote ruzies zijn er al een tijd niet meer geweest. Als ik ook dit wel eens vergelijk met dingen die er op andere RPGs gebeuren, dan is het helemaal zo vreemd nog niet. Ik zie het overal voorkomen. Mensen hebben gewoon soms een uitgesproken mening en tja, niet iedereen zet zijn pc uit als hij al geïrriteerd is. De meeste dingen zijn snel weer over, maar ruzie maken is ook iets wat in real gewoon gebeurd.

@Chi: Aantal posts heeft niets te maken met hoe je het doet. Gezien je net zo goed keihard kan spammen, wat je weer minder geliefd maakt.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:51

Ja, maar toch... Hopelijk houden ze die ruzies dan niet hier.
Ik probeer het voortaan wel, ik heb echt uit vroeger geleerd en ik probeer hier ook mee te zeggen dat anderen anders zullen eindigen zoals mij. Want het had wienig gescheeld of ik had nooit meer op WC gezeten Wink Dus ja... ;d


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 19:53

Mensen denken soms ook niet zo goed na, vooral als ze boos zijn of wat dan ook.
Ik denk dat je hier wel heel leuk kunt zeggen dat ze het ergens anders moeten uitvechten, maar als er echt weer ruzie is, dan denken mensen daar niet meer aan en gaan gewoon door op de site. Ja dit werkt slecht voor de sfeer, maar veel meer dan optreden eens het gebeurd kun je ook niet doen. Want die ruzies zullen er altijd wel blijven komen. Er bestaat niet zoiets als een grote site met een boel leden die helemaal vrij is van sfeerverslechterende dingen.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:04

Dudes, hieraan kun je gewoon weinig aandoen. Dit soort dingen gebeuren in real life en ook hier, het is gewoon zo bij onze (...) mensen hersens. En ik moet nog wel zeggen dat ik dingen merk waarbij ik heel pissig om wordt:

Stel je voor, ik zeg maar wat. Een kompleet nieuw lid dat als een week online is post op lucht je hartje: 'Mijn ouders gaan scheiden.' Ik zag maar wat, met daarbij uitleg en hoe zij/hij zich daarbij voeld. Na die post, post er bijvoorbeeld een bekend persoon die al heel lang op de site dit: 'Mijn hond is weggelopen'. En weet je wat er daarna komt? 'OMG heb je hem al gevonden, sterke ermee he!' 'Ik had het ook een keer, ik voelde me rotting, hoop dat je hem snel weer vind!' En dat soort dinge. En jip, die nieuwe met een hevig verhaal wordt vergeten op weggevaagt voorgoed.

Het klinkt hier wat overdreven, maar zo zie ik het en zo gaat het OVERAl op de site, over wat soort dinge ook. 'OMG die bekende en beroemde persoon heeft iets gepost op a.o.t. Moet snel kijken wat ie zegt!' Zo denken mensen, terwijl er boven ook iets staat van een onbekend persoon dat ook leuk te lezen is en interresand is, twelijl die bekende gewoon: Lol idd' zegt...

Zo denk ik erover, en zo gaat het, ontken het maar niet mensen! Zo heeft iedereen(ik ook) wel eens gedacht en zo denken mensen nog steeds...

Ik haat het menselijk brein :3


Negeren, ruziën, bekende accounts 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:07

Ik kijk helemaal nie anders naar het onzin topic ofzo als het iemand is die bekend is. Wel als het iemand is waar ik een gesprekje mee had in dat topic.
Over het lucht je hartje. Best wel logisch als je meteen op je vrienden reageert, maar ik heb niet het idee dat daar zo veel mensen worden genegeert. Eerder als mensen in het algemene onzin dingen gaan posten die eigenlijk in het lucht je hartje moeten, daar word nog wel eens overheen gelezen. Maar dit gebeurd nu eenmaal ook in real life. De een krijgt meer aandacht als de ander. Als jij nieuw in een klas bent en er is wat heb je ook niet meteen de hele groep om je heen. Je moet dan nog mensen leren kennen etc.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:09

Nee, maar een beetje zou wel leuk zijn. Misschien inderdaad gewoon bij waarschuwingen houden als het gebeurt.. ^^


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:10

Wij zitten er meestal al op als er ruzies zijn, als team is dat onze taak natuurlijk. Maar je kan niet overal bij zijn en alles zien.


Negeren, ruziën, bekende accounts RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:11

Dat verwacht ik ook niet, really, maar ik ben al super blij als jullie de boel in het oog houden en het bijvoorbeeld wat leuker maken door een gekke opmerking te maken, zoals Sanne gisteren deed :3


Negeren, ruziën, bekende accounts Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Negeren, ruziën, bekende accounts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: