Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Negeren, ruziën, bekende accounts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hollyfur
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:11

Fireheart schreef:
Ik kijk helemaal nie anders naar het onzin topic ofzo als het iemand is die bekend is. Wel als het iemand is waar ik een gesprekje mee had in dat topic.
Over het lucht je hartje. Best wel logisch als je meteen op je vrienden reageert, maar ik heb niet het idee dat daar zo veel mensen worden genegeert. Eerder als mensen in het algemene onzin dingen gaan posten die eigenlijk in het lucht je hartje moeten, daar word nog wel eens overheen gelezen. Maar dit gebeurd nu eenmaal ook in real life. De een krijgt meer aandacht als de ander. Als jij nieuw in een klas bent en er is wat heb je ook niet meteen de hele groep om je heen. Je moet dan nog mensen leren kennen etc.

Dat is waar, ik zeg het nu overdreven(ookal is het wel het geval) om mensen even beter te laten denken en en even goed over na te denken. Natuurlijk, als je in een gesprek bent met iemand en daar alleen op let is het logisch. Maar niet iederee is in geprek op dezelfde tijd.
Laten we het erop houden dat er niet veel aan te doen is omdat het gewoon real life is eigenlijk^^


Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:12

Shadowrose schreef:
Dat verwacht ik ook niet, really, maar ik ben al super blij als jullie de boel in het oog houden en het bijvoorbeeld wat leuker maken door een gekke opmerking te maken, zoals Sanne gisteren deed :3

Ik ben geen clown ofzo... maar oke. Dit doen we dus al die tijd al hoor.


Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:13

WC is real life, jeej! :3

Hier mag van mijn part een slotje op, als verder niemand daar erg in heeft... ;p

#Waz: Je snapt wat ik bedoel XD


Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:33

Look, ik had gisteren ook een slecht moment met iemand. Woorden die verkeerd uitvielen tegen me, maar daarna ben ik gewoon weggegaan. Punt, ik voelde me heel slecht erna, heb m'n excuses aangeboden. En tada (=

Negeren, tja, op WS negeerde iedereen me in September! Toen leerde ik ze rond Januari kennen op andere fora, en toen ik terug op WS kwam heette dezelfde mensen me welkom, waar anderen ook tegen me begonnen te spreken. Je moet je weg gewoon maken in de groep, en op WC heeft dat bij mij ook tijdje geduurd. Het kan vanaf een opmerking al gaan, of je moet langer je best doen. Ik probeer zo vaak mogelijk met nieuwelingen te praten, maar ook zij praten over je heen, omdat ze alleen mekaar hebben, en dus ook niet echt met anderen durven om te gaan. Tja, het is een kwestie van hoever je wilt gaan, en of je nu de pech hebt of niet dat niemand je even hallo zegt. maar op WC is dit nog redelijk goed hoor (;

- Moonstripe uit die eigenlijk niks nuttigs te zeggen had (:


EXTRA: Wat ik nog even wil melden ivm dat negeren, mensen met bekende accounts zeggen ze wel hey tegen, terwijl accounts die niet bekend zijn gewoon worden genegeert. Ook hierop letten, het is niet dat iemand wat bekender is, dat je anderen moet vergeten of anders behandelen! Hier erger ik me zeer aan (=



Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 20:35

#Moonstripe: Integendeel! Je zegt heel nuttige dingen, waar andere mensen zeker uit kunnen leren :3 Thank you :3


Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistypaw
Member
Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 DPKsfdL
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Negeren, ruziën, bekende accounts   Negeren, ruziën, bekende accounts - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 sep 2012 - 22:59

Ik ''negeer'' soms berichten. Nou niet echt negeren maar meer omdat ik niets zinnigs te zeggen heb over hun post. Dan zeg ik niks maar praat ik gewoon verder, soms heb ik wel van die: lol en haha XD berichten maar om dat bij elk bericht te doen..
Ik lees meestal elk bericht [mocht ik in het onzin topic zijn] maar ik reageer niet altijd op iedereen. Ik vind dat je dat niemand kwalijk kan nemen dat je soms niets te zeggen hebt.
Natuurlijk is het minder als mensen elkaar elke keer gewoon 'langslopen'' zonder een woord te zeggen.

Als ik eerlijk ben was ik hier ook weggegaan vanwege de sfeer. Soms is het hier heel leuk en soms heb ik zo'n van gedachten: Omg ik moet echt even weg hier.
Wat ik dus ook doe. Maar de Admins kunnen hier weinig aan doen.
Ik denk ook wel dat het meetelt dat we dingen vaak verkeerd begrijpen. Zoals gister [niet om alles naar boven te halen ofzo] was er een kleine irritatie maar die was al snel verholpen. Ik denk dat, omdat de tekst getypt is, je zelf intepeteerd hoe iemand het zegt. Soms kan dit nogal bitchy overkomen maar dan is het niet zo bedoeld.

Misschien proberen allemaal iets minder snel op onze tenen getrapt te worden of even tot 10 tellen, luister ene leuk muziekje of iets wat je wat vrolijker maakt en niet meteen happen. Dit is iets tussen leden en wat leden alleen kunnen oplossen. Admins kunnen moeilijk regels maken dat iedereen op elkaar berichten moet reageren ect.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Negeren, ruziën, bekende accounts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: