jacht



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 jacht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: jacht   jacht Icon_minitimema 3 sep 2012 - 20:58

Camarovi liep door het bos. Ze was op jacht bij de tweebeenplaats. Links was het hek van een tweebeennest en voor haar zat een waterratje zijn vachtje te wassen. Poot voor poot sloop ze naar voor. De waterrat zag of hoorde haar niet. Ze maakte zich klaar voor de sprong toen plotseling links van haar een oorverdovend geluid weerklonk. Tweebenen! De waterrat schoot weg in haar hol. Ik moet hier weg! bedacht Camarovi. Snel rende ze richting het bos tot ze het geluid niet meer hoorde. Ze moest naar een andere prooi zoeken. Gelukkig was het newleaf en was er genoeg prooi. Ze zou wel nog iets vinden.


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:


Laatst aangepast door camarovi op ma 3 dec 2012 - 16:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
jacht 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimema 3 sep 2012 - 21:19

Je moet de kat van je account spelen. Dus Camarovi. Jij speelt hier Dream. Dat kan dus niet. Ook is het handiger inplaats van; ik moet hier weg! bedacht Dream. 'Ik Moet hier weg!' Bedacht de poes. c: je ziet hierdoor het verschil.


Sucks don't it?
jacht Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimema 3 sep 2012 - 21:29

dankjewel
Ik weet wel niet hoe ik mijn gebruikersnaam moet aanpassen.


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:


Laatst aangepast door camarovi op di 4 sep 2012 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
jacht E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 12:16

Daarvoor moet je een pm naar Fireheart of Bluestar sturen met daarin dat je ej naam wil laten veranderen en de naam waar in je je naam wil laten veranderen.


jacht BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 20:06

Ok! Bedankt
Ik heb het bericht ook ge-edit


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
jacht DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 21:55

Je hebt een goed verhaaltje geschreven, maar het was voor mij niet helemaal duidelijk wie je was; Dream of Camarovi...
Dat is het enigste wat ik er op aan te merken heb... Very Happy
Dus ga zo door!


jacht 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimema 24 sep 2012 - 19:28

edit:

Camarovi liep door het bos. Ze was op jacht bij de tweebeenplaats. Links was het hek van een tweebeennest en voor haar zat een waterratje zijn vachtje te wassen. Poot voor poot sloop ze naar voor. De waterrat zag of hoorde haar niet. Ze maakte zich klaar voor de sprong toen plotseling links van haar een oorverdovend geluid weerklonk. Tweebenen! De waterrat schoot weg in haar hol. Ik moet hier weg! bedacht Camarovi. Snel rende ze richting het bos tot ze het geluid niet meer hoorde. Ze moest naar een andere prooi zoeken. Gelukkig was het newleaf en was er genoeg prooi. Ze zou wel nog iets vinden.


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
jacht DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimema 24 sep 2012 - 21:56

Ja, dat is precies wat ik bedoel!
Zo snap ik het veel beter!
Trouwens, een goed verhaaltje...
Ik meen het als ik zeg dat je erg goed bent!
Enne... hoe loopt het af???
Nu je me benieuwd hebt gemaakt wil ik het ook wel verder weten!!! Wink



Wishpaw
(maar waarschijnlijk hier Ocelot)


jacht 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimewo 26 sep 2012 - 20:16

daar tussen de varens zat een muis niets vermoedend op een zaadje te knabbelen lightmoon liet zich zakken totdat haar buik nauwlijks de grond raakte,lichtvoetig sloop ze naar voor. Ze maakte zich klaar voor de sprong,spande al haar spieren en sprong erop af. Haar nagels boorden zich door het vlees meteen kwam er de heerlijke geur los van versgedode prooi. Ze schudde haar hoofd nu niet ze moest helder blijven denken. Trots nam ze de muis tussen haar kaken en stapte ervandoor.

sorry als ik binnenval !

lightmoon


yes, it's me...

jacht Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimedo 27 sep 2012 - 20:53

(@ lightmoon:
let op je hoodletters en na een komma een spacie)

Camarovi kwam bij de beek. Onder het glinsterende oppervlak was beweging te zien van enkele vissen. Ze liet zich zakken en concentreerde zich op het water voor haar. Wat verderop kwam een vis nietsvermoedend haar kant uit. Hij zwemde op enkele centimeters van Camarovi. Nu. Dacht ze. Plots rook ze een andere kat. Ze volgde de geur en zag de kat enkele meters van haar met een muis tussen haar tanden onder de varens verdwijnen. Camarovi's nieuwschierigheid was gewekt. Hopelijk was deze kat niet al te vechtlustig. Ze wou graag weten wie deze kat was, waar ze vandaan kwam en, of ze haar kon helpen. Ze volgde de kat en liep rustig in haar richting, zodat de kat haar goed kon volgen en wist dat ze geen kwaad in de zin had. 'Hallo. Ik ben Camarovi. En jij? Ik wil je geen kwaad doen hoor!' zei Camarovi er voor de zekerheid achter. Zodat deze kat zeker wist dat ze niets slechts bedoelde.


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:


Laatst aangepast door camarovi op vr 28 sep 2012 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 16:49

( bedankt voor tip )

Lightmoon schok op toen ze een stem hoorde,bliksemsnel draaide ze zicht om. Dan pas drong het door haar door dat ze niet wou aanvallen. Ze vervloekte haarzelf in haar binnenste. Sorry ! zei ze vlug ik ben lightmoon,ze kneep haar ogen tot spleetjes en bekeek de poes aandachtig het was moeilijk in te schatten hoe oud ze was,och lightmoon stop met zo te denken ! murelde ze inzichzelf. Sorry zei ze dan nogmaals ik was gewoon geschokken. en wat doe je hier ? zei ze er archteraan. Lightmoon ! straks denkt ze nog dat ik haar weg wil ! dacht ze weer. Ze haalde diep adem gewoon tot tien tellen voor je iets zegt kalm blijven, ze zag er leuk uit vond lightmoon. Gespannen wachtte ze af tot Camarovi iets terug zou zeggen


yes, it's me...

jacht Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 20:32

(spacies na komma! Hoofdletters! (Ik ben waarschijnlijk aan het doorzagen mja))

De kat draaide zich bliksemsnel om. Even stond haar blik op scherp. Toen verzachtten haar ogen. 'Sorry!' Zei ze snel. 'Ik ben Lightmoon.' Lightmoon keek met dichtgeknepen ogen naar Camarovi. 'Sorry!' Zei ze terug. 'Ik was gewoon geschrokken. En wat doe je hier?' 'Geeft niet.' Zei Camarovi aan Lightmoon.'En trouwens, ik kan beter aan jou vragen wat je hier doet!' Camarovi likte haar vacht. Die was een beetje geklit na haar achtervolging.

Ps: Om iets in het vet te zetten kan je op B klikken. Dan verschijnt er: [b.] (zonder dit punt ertussen) Door terug op B te klikken komt er [/b] Bv. [b]'Hallo!'[/b.] (Ook weer zonder dit punt)


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Member
jacht DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 11 maanden
Gender:
Rank:
pinkie
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 21:56

Ik zag 2 katten een praatje maken in de verte. Ik sloop richting de 2 katten. De kleinste kat herkende ik... Ik sloop dichterbij. hé!!! Dat was Camarovi, mijn zus! Ik sprong tussen de 2 katten in. 'hoi', riep ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
jacht DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 23:04

Camarovi: Je kan ook het typen, het selecteren en dan op B drukken ^.^ Werkt sneller xD

Pinkie: Dacht eerst dat je Camarovi was en wil je een paar tips geven:
1. Je hebt precies dezelfde ava als Camarovi
2. Je post is veel te kort je moet minimaal 5 regels hebben.
3. Je hebt niet gevraagd of je mocht reageren Wink



jacht D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 9:53

Pinkie mag meedoen van mij!


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 10:16

van mij ook !

Lightmoon was geschrokken van de reactie van Camarovi, eerst zei ze dat ze niets kwaad wou doen en dan zo'n reactie. Ze richte zich in haar volle lengte op, [/b] ik heb even veel recht om hier te zijn als jullie ![/b] Antwoorde ze beledigt. Ze voelde zich ongemakkelijk bij de twee blikken van de poezen. Haar klauwen boorden zich in de zachtte ondergrond. Ze snoof,[/b] en wie ben jij als ik vragen mag ?[/b] vroeg ze aan de nieuwe kat, ze probeerde niet te tonen dat ze zich ongemakkelijk voelde dat lukte maar half, tergelijkertijd wou ze zich vriendelijk voordoen.


yes, it's me...

jacht Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
jacht DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 17:51

Hé, mag ik ook meedoen???

Wishpaw liep naar de rivier. Ze ging eten vangen voor de clan. Ineens rook ze drie vreemde geuren. Snel zakte ze door haar poten en klom in een boom. De boom was jong en wiebelde onder het gewicht van Wishpaw. Snel sprong Wishpaw in een andere boom. Nu zat ze recht boven de drie vreemden. `Ik heb even veel recht om hier te zijn als jullie!' riep een kat. Wishpaw zag dat ze zich ongemakkelijk voelde. De andere twee leken verdacht veel op elkaar. Ze waren vast familie. `En wie ben jij, als ik vragen mag?' vroeg de ene kat weer. Ze richtte zich tot de kleinste van de twee, van wie de geur nog niet zo sterk was. Waarschijnlijk was zij er ook nog maar net. Wishpaw ging verzitten op de tak. Hij wiebelde vervaarlijk, maar brak niet. Wishpaw zuchtte opgelucht. `He, wie zijn jullie?' vroeg ze. Ze sprong naar beneden en landde op de poes die steeds gesproken had. `Oeps, sorry,' mompelde Wishpaw. Snel stapte ze van de poes af en gaf zichzelf een wasbeurt.


jacht 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 19:53

lightmoon schrok op toen er weer een vreemde kat aankwam, hoi zei ze verlegen, maar toch opgelucht dat ze het over iets anders hadden. Ze kende de kat niet maar ze zag er betrouwbaar uit. nog steeds antwoorde de andere twee poezen niet, deed ze iets verkeerd ? Het leek of ze haar negeerden het kon toch niet dat ze haar niet hoorden?


yes, it's me...

jacht Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 21:06

Blijkbaar had Lightmoon haar antwoord wat verkeerd begrepen en ze zei boos: "Ik heb evenveel recht om hier te zijn als julle!" Ze was nogal beledigt. "En wie ben jij als ik vragen mag?" Camarovi zocht naar woorden. Dit was nogal uit de hand gelopen. Opeens riep een bruingevekte kat vanuit een boom naar hen. Camarovi schrok zich een ongeluk."He, wie zijn jullie?" De kat sprong naar beneden en landde daarbij op Lightmoon. Die geplet werd. "Oeps. Sorry!" Riep de vreemde kat. De stapte snel van Lightmoon en begon zichzelf te likken. Opeens herkende Camarovi haar. "Wishpaw!" Zei ze. "Alles goed?" Toen herinnerde ze dat ze zich wou excuseren tegenover Lightmoon. "Lightmoon? Sorry dat ik daarnet zo uitvloog. Ik ben nogal snel op mijn teentjes getrapt. En toen jij zo vroeg wat ik hier deed dacht ik dat je dat sarcastisch bedoelde. Het spijt me."Zei ze nogmaals. Hopelijk was Lightmoon niet boos meer. Ze wilde dolgraag vrienden met haar zijn.


 jacht 33u2yc7
jacht Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht Icon_minitimema 1 okt 2012 - 18:52

Terwil Lightmoon opscharrelde van de grond en haar vacht uitschudde terwil ze wishpaw een misprijzende blik toewierp die betekende: val niet nog eens op me ! Het spijt me zij camarovi nogmaals al goed al goed zei ze dan maar het is ok ik dacht dat je het vijandig bedoelde. legde ze uit. Ze was opgelucht dat ze weer overeenkwamen,ze draaide zich ambrup om tot de nieuwst kat,wil je de volgende keer niet ons besprioneren en op me vallen aub ? Vroeg ze luchtig. Ik ben lightmoon, ze wachtte nog steeds op een andwoord van Pinkie dus vroeg ze maar aan de andere kat : en jij ? wie ben jij ? Ze was nu al een stuk vriendeljker geworden dankzij camarovi haar exuzes. haar slechte gemeur klaarde op als sneeuw voor de zon.


yes, it's me...

jacht Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
jacht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: