jacht - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 jacht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
camarovi
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 21:41

Camarovi was blij dat Lightmoon niet meer boos op haar was. "Kunnen jullie zwemmen?" Vroeg ze, met de bekende pretlichtjes in haar ogen. Camarovi hield van zwemmen, en van vis natuurlijk. Ze zwom eigenlijk heel vaak. Dit was haar favoriete plekje. Ze kende alle losse stenen, die omkantelden als er op sprong, de gemakkelijke zitplaatsen en, de plekjes met de meeste vis. "Of eten jullie misschien liever een visje mee?" Camarovi bukte zich over het wateroppervlak. Daar zag ze zichzelf toekijken, haar ogen gefixeerd op het water. Haar poot sloog bliksemsnel uit en haar klauwen haakten zich in de schubben van de vis.


 jacht - Pagina 2 33u2yc7
jacht - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 15:48

`Kunnen jullie zwemmen?' hoorde Wishpaw Camarovi vragen. Wishpaw keek naar haar. Pretlichtjes fonkelden in haar ogen. `Ik....' begon Wishpaw. `Of eten jullie liever een visje mee?' vroeg Camarovi. Wishpaw keek naar het water. Ze haatte water. Regenwater, rivierwater, alles. Ze was een paar keer bijna verdronken. `Ik houd niet van water,' zei ze tenslotte. Camarovi keek naar het water, sloeg bliksemsnel haar poot er door heen en had een dikke vis vast. Wishpaw huiverde. Ze vond vis bijna even vies als kraaienvoer. `Sorry Camarovi, ik vind vis niet zo lekker,' zei ze. Ze krulde haar staart om haar poten en keek verwachtingsvol naar Camarovi. Wishpaw hoopte niet dat ze Camarovi boos had gemaakt. `Sorry,' mompelde ze.


jacht - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 22:01

'Ik hou niet van water. Sorry Camarovi, ik vind vis niet zo lekker.' Antwoordde Wishpaw. 'Oh... Moet ik dan een muis ofzo meenemen? Of willen jullie liever zelf jagen?' Camarovi keek alle katten aan. 'Het is hier Roguegebied hoor!'Camarovi zette zich neer. Zolang de anderen niets zeiden, kon zij rustig eten van haar vis. 'Je wordt toch niet misselijk van de geur?' Camarovi keek Wishpaw wat bezorgt aan. Straks begon ze te kotsen!


 jacht - Pagina 2 33u2yc7
jacht - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 11 maanden
Gender:
Rank:
pinkie
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimema 29 okt 2012 - 17:27

'Nou, ik moet voor zonsondergang terug naar huis, dus ik moet echt weg!' Pinkie draaide zich om. 'Sorry Camarovi, ik moet nu weg!' Pinkie liep weg, ze keek nog een keer naar haar zus en toen rende ze richting haar territorium. Ze was erg verdrietig dat ze haar zus zo maar moest achterlaten. Maar als ze niet thuis was, zou ze de weg niet meer terugvinden. En dan zou ze hopeloos verdwalen...
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 8:43

Oh doei dan ! Riep lightmoon tegen pinkie. Nu wist ze toch niets van die kat. Och ja nu moest ze toch weg. Wel mysterieus vond ze. Zwemmen ? Gho ja dat kan ik wel maar niet super goed. Zei ze. Verlegen keek ze naar de grond. Jammer van wishpaw, nu ja, je hielt ervan of je hielt er niet van. Even stak ze haar neus in de lucht. Misselijk ? Hoe kon je daar nu misselijk van worden ? Dacht ze. Mag ik dat is proeven ? Vroeg ze voorzichtig. En hoe doe je dat ? Dat was echt super ! Voegde ze er snel bij. Nu was het haar beurt om iets voor te stellen. dacht lightmoon. Kunnen jullie boomklimmen ? Vroeg ze hoopvol.


yes, it's me...

jacht - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 10:00

Camarovi vond het vreselijk jammer dat haar zus nu al weg moest. Maar ze begreep dat ze niet wilde verdwalen. Nu waren zij, Lightmoon en Wishpaw er nog. 'Zwemmen? Goh, ja, dat kan ik nu niet zo goed.' Zei Lightmoon. 'Mag ik dat eens proeven?' Camarovi viel bijna om van verbazing, had deze kat nog nooit vis geproefd?! ' Heb jij nog nooit vis gegeten?!' Riep Camarovi uit. 'Ik vind vis een van de allerlekkerste dingen die er zijn! Proef maar!' 'Hoe doe je dat?' Vroeg Lightmoon. 'Dat was echt super!' Camarovi werd er een beetje verlegen van. 'Ach... Je moet je gewoon concentreren op het water. Als er een vis voorbijkomt, sla je er gewoon naar met je poot. Wil jij ook eens proberen?' 'Kunnen jullie boomklimmen?' Vroeg Lightmoon op haar beurt. 'Ik kan dat wel.' Antwoordde Camarovi. 'Alleen vind ik het soms heel eng. Als je zo hoog boven de grond zit.'


 jacht - Pagina 2 33u2yc7
jacht - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 19:29

`Je word toch niet misselijk van die geur?' vroeg Camarovi. Wishpaw schudde haar hoofd. Ze vond het niet leuk om tegen Camarovi te liegen, maar ze zou nog wel een andere keer uitleggen dat ze ziek werd van vis. Ze keek naar de grond, maar werd opgeschrikt door Pinkie. 'Nou, ik moet voor zonsondergang terug naar huis, dus ik moet echt weg!' zei Pinkie opeens en draaide zich om. 'Sorry Camarovi, ik moet nu weg!' Pinkie liep weg. Wishpaw zag haar nog een keer naar Camarovi kijken. Toen rende Pinkie naar haar territorium. Wishpaw keek naar Camarovi. Die vond het heel jammer dat Pinkie weg moest. `Mag ik dat proeven?' vroeg Lightmoon. `Heb jij nog nooit vis gegeten?' riep Camarovi. `Ik vind vis een van de lekkerste dingen die er zijn! Proef maar!' vervolgde ze. Wishpaw moest de drang weerstaan om niet hier ter plekke over te geven. `Hoe doe je dat?' vroeg Lightmoon. `Dat was echt super!' Wishpaw hield het niet langer en liep snel naar een bosje. Daar braakte ze de inhoud van haar maag er uit. Ze liep terug. `Kunnen jullie boomklimmen?' vroeg Lightmoon. Wishpaw knikte. `Ik kan dat wel, alleen ik vind het soms heel eng. Als je zo hoog boven de grond zit,' antwoordde Camarovi. `Oké, als iedereen boom kan klimmen, laten we dat dan doen ook!' riep Wishpaw opgetogen. Hoewel ze zich slap voelde sprong ze tegen de boom aan en trok zich op aan een lage tak. `Nu jullie!' riep ze. De wereld duizelde Wishpaw. Ze hoopte dat ze, hoe hoger ze kwam, minder duizelig ze werd. Ze sprong nog een hogere takken op, tot ze bij het topje aan was gekomen. Ze keek naar beneden. Ze zag alleen Camarovi. Waar is Lightmoon?, dacht Wishpaw. De wereld draaide om haar heen en werd vlekkerig. Ze wankelde en verloor haar evenwicht. Met een hoge snelheid stortte ze naar beneden. Wishpaw werd steeds misselijker en hoopte niet dat ze Camarovi of Lightmoon zou raken. Ze stuiterde tegen takken aan. Iets extra hards raakte haar, en Wishpaw raakte buiten bewustzijn.


jacht - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 okt 2012 - 22:00

Camarovi schrok een beetje van Wishpaw's reactie. Ze moest dus tóch kotsen van vis. 'Ach Wishpaw! Had dat toch gewoon gezegd! Dan had ik hem wel ergens opgegeten, of niet opgegeten!' Camarovi zuchtte. 'Je hoeft je daar toch niet voor te schamen!' Blijkbaar voelde Wishpaw zich al wat beter, want ze zei tegen Camarovi en Lightmoon. 'Oké, als iedereen boom kan klimmen, laten we dat dan doen ook!' Wishpaw sprong in de boom. 'Euh... Wishpaw, Misschien is het beter om nog niet te klimmen, als je je misselijk voelt...' 'Nu jullie!' Riep Wishpaw naar beneden. 'Wishpaw! Dit is denk ik niet zo'n goed idee! Kom alsjeblief naar beneden!' Daar had je het al. Wishpaw wankelde, en viel naar beneden. 'Wishpaw!' Riep Camarovi. In een opwelling sprong ze ook in de boom. Ze had geen plan, geen idee, ze sprong gewoon in die boom. Wishpaw knalde tegen haar op, tegen haar poot. Die zei een luide krak. Auw! Camarovi mauwde het uit. Ondertussen was Wishpaw bewusteloos geraakt. Niet nu Wishpaw! Niet nu! 'Lightmoon!' Riep ze naar beneden. ' Help ons alsjeblieft!' Haar poot deed ontzettend veel zeer. Ze kon nog maar net Wishpaw op die tak houden.


 jacht - Pagina 2 33u2yc7
jacht - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 2:23

Mag ik ook meedoen ?

Dawnheart was ook op jacht bij de tweebeenplaats. Ze snoof de lucht op, maar ze rook alleen een oude kittypet geur. Ze hield veel van jagen. Bovendien had de clan er ook wat aan. Oppeens rook ze de geur van een rogue. Ze hoorde de rogue iemand roepen. Daarna hoorde ze ''Help ons alsjeblieft' Ze rende op het geluid af. Ze kwam aan bij de rogue, en de apprentice.
''Hallo'' miauwde ze. Ze zag dat de apprentice bewusteloos was, en de rogue een zere poot had. ''Ik wil jullie wel helpen! Wat is er gebeurt? Jullie vallen me toch niet aan he?'' Ze keek naar de rogue, maar ze dacht dat ze een kat met een zere poot niet kon aanvallen, vooral niet nu de kat aardig leek. ''Ik ben zo terug, ik neem spinrag mee voor je poot. Ik ben geen medicijnkat maar ik denk dat op je poot spinrag moet.'' Ze wist niet wat ze moest doen voor de apprentice die daar lag. Ze rende het bos dieper in, ze keek kort tussen verschillende planten voor spinrag. Toen ze het had gevonden nam ze het in haar bek en rende naar de rogue. Ze klom in de boom. Zo snel ze kon klom ze omhoog, en daarna klom ze op de tak. Ze legde het spinrag op de poot van de rogue. Ze pakte de andere bewusteloze kat beet in haar nekvel. Voorzichtig kwam ze uit de boom, en legde de kat rustig neer op het gras ''Ik weet niet hoe ik de andere kat verder moet helpen, sorry. Ik ben dawnheart trouwens. Ik kom van de ThunderClan, moet ik jou ook uit de boom halen? Het is moeilijk om er voorzichtig uit te komen met een zere poot'' miauwde ze richting de rogue, die nog steets op de tak in de boom zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 9:02

Van mij mag dawnheart meedoen !

Lightmoon schok van de reactie gan camarovi, ja ze had nog nooit vis gegeten nou en ? Even liet ze haar blik dwalen en zag dat wishpaw moest overgeven. Ze slikt en wende met moeite haar hoofd af. Dan ging alles plots zo snel, wishpaw klom in een boom, al was hij misselijk. Lightmoon,die wou bewijzen dat ze dat ook goed kon. Klom vlieggenssnel in de boom er naast zonder op te letten wat nog rond haar gebeurde , tot ze helemaal van boven zat. Ze snoof de frisse lucht op, en voelde hoe een ijskoud briesje langs haar bruine vacht waaide en genoot van het adembenemende uitzicht. lightmoon ! De stem van camarivi onderbreekte bruusk haar gedachten. Help ons asjeblieft ! Zo snel als ze kon ging ze naar beneden tot ze ongeveer op gelijkeke hoogte zat, een andere kat het wishpaw al naar beneden gehaalt, ze lette er niet op wat ze zij en nam alles even in haar op, misselijk, boom grond.dat was wel genoeg om te weten dat wishpaw gevallen was. Ze schudde haar kop, al je misselijk was zou je best niet in een boom klimmen. Gelukkig was was die poes ernog genaamd dawnheart, als zij voor wishpaw even zorgde kon zij camerovi helpen. Ze beet op haar lip, als ze helemaal naar beneden ging was ze misschien te laat, maar de afstand was groot. Ze nam een besluit, haalde diep adem en sprong, ze zweefde door de lucht, haar klauwen uitgestrekt en landde lenig op de tak. Wow dat ze dat kon ! Dacht ze nog. Kom maar camarovi ik help wel, bood ze vriendlijk aan.


yes, it's me...

jacht - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 16:28

@Lightmoon, Wishpaw is toch een meisje? Surprised Smile
PS, misschien is het gemakelijker als je je tekst nog eens naleest...
Van mij mag Downheart ook zeker meedoen! Smile

Camarovi lag op de tak samen met de bewusteloze Wishpaw. Plots kwam er een andere kat uit de struiken. "Hallo" Mauwde die. Camarovi vond het wel komisch. Zij en Wishpaw zaten vast in een boom, en dan zegt die kat gewoon 'hallo' ? De andere kat ging verder. "Ik wil jullie wel helpen! Wat is er gebeurt? Jullie vallen me toch niet aan he?" Oké, dat was al beter, maar komaan zeg, alsof zij en Wishpaw ook maar een klauw zouden uitsteken naar haar. Camarovi vond de poes wel grappig. Die mauwde; ''Ik ben zo terug, ik neem spinrag mee voor je poot. Ik ben geen medicijnkat maar ik denk dat op je poot spinrag moet.'' "Dankjewel!" Riep Camarovi haar nog na, al dacht ze dat de kat haar al niet meer hoorde. Na een tijdje kwam de kat terug, mét spinrag. Ze klom in de boom, naar Camarovi en Wishpaw. De poes pakte Wishpaw bij haar nekvel en legde haar beneden aan de boomstam. Nu Camarovi Wishpaw niet meer vast hoefde te houden, was het al gemakkelijker. ''Ik weet niet hoe ik de andere kat verder moet helpen, sorry. Ik ben dawnheart trouwens. Ik kom van de ThunderClan, moet ik jou ook uit de boom halen? Het is moeilijk om er voorzichtig uit te komen met een zere poot'' Plots landde Lightmoon vlak voor haar op de tak. Camarovi schoot bijna een meter in de lucht. Lightmoon! Je deed me superhard schrikken!" "Kom maar Camarovi!" Riep Lightmoon. "Ik help wel!" "Lightmoon," Zei Camarovi. Ze was erg blij dat er ook iemand was om haar te helpen. "Zou jij me een beetje kunnen ondersteunen? Dat kan ik samen met jou naar beneden." Camarovi was een beetje bang, dit zou veel zeer doen...


 jacht - Pagina 2 33u2yc7
jacht - Pagina 2 Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 17:27

Toen alle katten beneden waren vroeg dawnheart ''Wat is er gebeurt? Wat is er met je poot? En deze kat?'' Dat laatste zei ze terwijl ze naar de bewusteloze poes keek. Ze was nieuwsgierig naar wat er was gebeurt, waren deze katten aangevallen door honden en gevlucht in de boom? Of waren deze juist terug van een erg gevecht? Dawnheart wist het niet.. rustig wachtte ze op de reactie's en antwoorden van de vraag die ze net had gesteld, en wanneer zou de bewusteloze kat wakker worden?


(Kort sorry)


jacht - Pagina 2 W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 18:08

Van mij mag Dawnheart ook wel meedoen!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Wishpaw werd wakker. Alles deed pijn en ze was nog steeds heel misselijk. Het leek alsof ze ieder moment over moest geven. Wishpaw deed haar ogen open. Ze zag een vreemde kat bij Camarovi zitten. Ze wou iets vragen, maar bedacht dat samen met woorden, de inhoud van haar maag naar buiten zou komen. Ze knipperde met haar ogen. Wishpaw voelde zich slap. Ze snoof de geur van de bomen op. Bomen, dacht ze. Ze rook nog eens. Wishpaw hield van de geur van bomen. Jammer dat ik zo vaak uit bomen ben gevallen, dacht ze. Toen raakte ze weer buiten bewustzijn.




jacht - Pagina 2 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 20:24

ik heb toch poes en nie kater geschreven en ze en niet hij ? nu ja, niet de bedoeling dus, sorry.

Terwil ze daar mooi hoog en droog zat, ze dat Ocelot even zijn ogen open deed. Hou vol ! dacht ze, ze wou geen geluid maken omdat Camarovi of Ocelot dan zou schrikken en ja dan...Ze negeerde even de vragen van Dawnhart en deed teken dat ze het wel later zouden uitleggen aan haar. Oké steun maar op mij. Bood ze Camarovi aan, kijk ik denk dat we best langs die tak zouden gaan, ze wees met haar staat naar een dichtstbijzijnde tak die redelijk laag hing. Dat ons dat moet gebeuren. Zij ze in de hoop de pijn van Camarovi wat te verzachten. Kalm aan. raadde ze ook aan. Al had ze niet veel verstand van een gewonde poes uit een boom te krijgen, ze had wel verstand van boomklimmen, en daar was ze trots op.


yes, it's me...

jacht - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:


Laatst aangepast door lightmoon op zo 23 dec 2012 - 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 15:02

Even tussendoor:
Lightmoon, als iemand anders in een topic reageert met een ander account, kan je gewoon de naam gebruiken waar het verhaal over gaat (in dit geval Wishpaw)


jacht - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 10:02

Sorry voor de DubblePost...

Hé, zullen we met z'n allen een topicje beginnen?


jacht - Pagina 2 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 20:15

goed idee!


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

jacht - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 23:46

Mag ik dan ook meedoen ? Kies zelf maar welk account dan ;d


jacht - Pagina 2 2yl4bif
Stamps
jacht - Pagina 2 W0qAlxRjacht - Pagina 2 EjrsROFjacht - Pagina 2 MMAFZtmjacht - Pagina 2 PgKKyjMjacht - Pagina 2 MKN7vHEjacht - Pagina 2 LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 17:11

1. Musicheart, wie ben jij dan?
2. Wie begint het topic?


jacht - Pagina 2 1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Potato
Member
jacht - Pagina 2 DPKsfdL
|| Like a Bozz ||
13
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || I am young ||
Gender:
Rank:
Potato
BerichtOnderwerp: Re: jacht   jacht - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 17:16

Ik wil ook wel meedoen hoor :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
jacht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: