Please help me! [Open voor 1 kat]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please help me! [Open voor 1 kat]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfkit
Member
Please help me! [Open voor 1 kat] DPKsfdL
Chris_is_a_penguin
430

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Pass tha kitten rules.~♥
Gender:
Rank:
Wolfkit
BerichtOnderwerp: Please help me! [Open voor 1 kat]   Please help me! [Open voor 1 kat] Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 20:27

Rustig trippelde Wolfkit de den uit. Het zonnetje straalde allemaal heten stralen naar benden terwijl er af en toe een fris briesje voorbij kwam waaien. Ze had vandaag eigenlijk blij moeten zijn maar dat was ze niet echt helemaal. Haar wit met zwarte staart sleurde ze over het zand heen terwijl ze aan het nadenken was. Hou zou het nou komen dat mijn vader weg was? Ik durf het eigenlijk niet echt aan mijn moeder te vragen wand die zou zich vast en zeker omdraaien en weglopen zonder antwoord te geven dacht Wolfkit. Eenzaam kon je haar vast en zeker wel noemen. Ze wilde graag een keer dol graag haar vader ontmoeten alleen ze wist niet hoe. Er waren zoveel katten zoals; Bloedclan, rouge, kittypets en nog veel meer. Ze gaf een luide zucht maar onthield altijd de woorden die haar moeder tegen haar zei; Ga nooit het kamp uit. Daar dreigen grote gevaren uit! Wolfkit gaf nog een zucht en stopte toen ze bij het water aankwam. Ze ging zitten en bukte zich over het heldere blauwe water heen. In het water zag ze haar eigen spiegelbeeld wel maar daar zag ze een andere kitten. Ze zag een kleine gemene duivel zitten die al klaar stond om wat ergs te doen. Toen ze in haar hoofd een stem hoorde die zei dat ze Hollystar moest doden deinsde ze achteruit. 'Dat nooit!' Piepte ze bang. Ze liep weer terug naar het water maar zag haarzelf al niet meer zo. Gelukkig... Dacht ze. Rustig tikte ze langzaam met haar staart in het water en zag een visje rondzwemmen. Ze haalde uit met een van haar pootjes en zag hoe het visje op de grond terecht kwam. Ze sprong op het beestje en beet hem doormidden. Klein was ze wel maar slap, ever niet! Ze ging terug met haar prooi en at hem binnen twee happen op.

Ze wilde nog een visje pakken maar het ging dit keer wel fout. Haar linkervoorpoot waar ze haar steun mee hield gleed het water in en Wolfkit verloor haar evenwicht en kwam met een harde klap op haar rug terecht. Ze probeerde alles wat ze kon maar zwemmen lukte niet. Er was een kleine stroming aan de gang maar zelfs daar kon ze niet tegenop. Hulpeloos zocht ze rond naar een takje en vond het. Ze gaf een harde trap met haar achterpoot en kon er maar net bij met haar klauwen. Snel klemde ze zich eraan vast en schreeuwde zo hard als ze kon 'Please help me!' Er kwam een klein piep geluidje uit haar keel maar die stopte toen ze kopje ponder ging. Ze probeerde weer boven te komen maar ze was al te laat. Ze hoorde hoe het takje dat haar vasthield brak en ze verder door de stroming werd mee gesleurd. Het enige wat ze nu nog kon doen was blijven schreeuwen om hulp of een stukje proberen te zwemmen. Snel gaf ze nog een paar trappen met haar achterpoten en voorpoten en kwam een klein stukje vooruit. Het lukte! Ze was al bijna bij de kant totdat er een golf kwam. Wolfkit werd nogmaals onderwater geduwd maar kon er dit keer niet aan ontsnappen. Help alsjeblieft dacht ze bang. Ze voelde nog heel even hoe ze tegen de bodem klapte maar daarna al flauw viel. Was dit haar einde door een domme fout van haar?

~Wil iemand mijn lieve Wolfkit helpen?~!


Please help me! [Open voor 1 kat] 6p819u
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Please help me! [Open voor 1 kat] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Please help me! [Open voor 1 kat]   Please help me! [Open voor 1 kat] Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 21:00

Strawpaw sloop door de windclan territoria. Ze wist dat ze er niet mocht zijn, maar haar nieuwsgierigheid overwon. Ze wou weten hoe de windclankonijn smaakte. Ze wou niemand kwaad doen, maar gewoon een kijkje nemen. Ze sprong een boom in en begon van boom naar boom de springen. Ze voelde zich onafhankelijk en dus ook vrij. Ze was geen bloeddorstige bloodclanpoes, maar eerder een rustige. Ze sprong ag de boom en snoof de riverclangeur in. Maar toen zag ze iets raars... Een kleine poesje viel in de rivier! Ze stormde naar haar toe en sprong in de rivier. Ze pakte de poesje aan haar nekvel vast en haalde ze uit het water. Ze duwde op haar buik wink en er kwam water uit haar mond. Ze opende haar oogjes: ze leefde!


Please help me! [Open voor 1 kat] 20jgrdd
Please help me! [Open voor 1 kat] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfkit
Member
Please help me! [Open voor 1 kat] DPKsfdL
Chris_is_a_penguin
430

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Pass tha kitten rules.~♥
Gender:
Rank:
Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: Please help me! [Open voor 1 kat]   Please help me! [Open voor 1 kat] Icon_minitimedo 27 sep 2012 - 16:54

Please help me! [Open voor 1 kat] Rmo8rp
Wolfkit was nog steeds bewusteloos in het water. Heel vaak hoorde ze wat stemmen maar een daar van was een zin. 'Wolfkit! Wolfkit... Ga dood en kom lekker bij mij hierzo! Hier ben je veilig!' Ze probeerde terug te schreeuwen naar de kat die het had ge zegt was totaal verdwenen. De stem was verdwenen dus hij was er vast en zeker al niet meer om met haar verder te praten over de gebeurtenis. Waarom de stem was verdwenen wist ze niet maar hopelijk had er niks mee te maken met het woordje 'angst'. Toen ze de kat weer wazig voor zich zag huilde ze zachtjes naar hem. Ze wilde net weer wat terug zeggen maar werd gestoord door een beet in haar nekvel. Wat was daar aan de hand? Toen ze geen water meer rond zich heen voelde en onder zich alleen maar en hard gevoel wist ze gewoon zeker dat ze weer aan land was. Even later voelde ze poten op haar buikje die zachtjes drukte. Eerst gebeurde er niks maar daarna wist de kat water uit haar mond te krijgen. Ze hoesten het water moeizaam uit haar mond en opende zo rustig mogelijk haar ogen. Ze wist niet echt goed wat ze moest zien wand ze zag vel drie keer dubbel en nog wazig ook nog. Even zag ze een grijzige poes maar die was al niet zo duidelijk. Ze schudde met haar kopje en strekte eventjes haar voorpoten uit. Een onbekende geur kwam haar neusgaten binnen gedrongen. De geur was niet van de Windclan maar ook niet van de andere clans. Wat kon het wel zijn? Ze probeerde een van haar zwarte voorpoten op de grond te zetten maar ze kon haar gewicht niet houden. Zo snel mogelijk zette ze ook haar achterpoten en haar andere voorpoot neer en stond toen weer overeind. Recht niet echt helemaal wand ze kon amper goed zien dus... Ze snoof nog eens de geur in en herkende het toen weer. Precies de geur waar haar moeder haar voor heeft gewaarschuwd. 'Bloedclan!' Zei ze bang. Ze probeerde naar de bosjes te rennen maar plofte een eindje verderop weer neer. Fijn was ze ook nog met een vreemde opgeschept uit de bloedclan....


Please help me! [Open voor 1 kat] 6p819u
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Please help me! [Open voor 1 kat] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Please help me! [Open voor 1 kat]   Please help me! [Open voor 1 kat] Icon_minitimema 1 okt 2012 - 19:26

"Bloedclan!", piepte het poesje bang. Strawpaw zuchtte. Iedereen beoordeelde de bloodclanners alleen aan hun afkomst. Konden er geen goede bloodclankatten bestaan of zo? Vroeg ze zich af. Ze zou nog is aan dat poesje moeten uitleggen dat ze OOK in de starclan gelooft en dat ze een lieve bloodclanpoes is en geen slechte. "Hoor eens: er zijn slechte bloodclankatten en er zijn ook goede. Ik ben geen bloeddorstige bloodclanpoes, dus het is mijn schuld niet dat ik daar ben geboren. Maar vooruit, jij bent te zwak. Waar zijn je ouders? Je clangenoten? Ze worden nog bezorgt. In de toekomst niet zo gevaarlijk vissen Hé.", ze begon het poesje warm te likken.


Please help me! [Open voor 1 kat] 20jgrdd
Please help me! [Open voor 1 kat] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please help me! [Open voor 1 kat]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: