Clan-meeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan-meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:18

Met vlammende ogen keek Brokenstar naar Shadowfur. Hij betwijfelde of iemand heb ooit zo kwaad had gezien. "Ik probeerde Aqualight wakker te maken". Brokenstar keek haar nog steeds aan, terwijl in zijn kop de beelden herhaalden van de zwarte poes, met een klauw -nagels blinkend in het maanlicht- hoog opgeheven. Zo maak je toch geen kat wakker? Hij herrinderde ook het eerdere gesprek met Raindrop en Aqualight. Nee. Shadowfur wilde Aqualight niet wakker maken. Hij wist het zeker. Koelbloedige moord kon hij al van verre zien aankomen. Had hij het zelf niet ooit gedaan? "Kom mee. Jullie allemaal," zei hij rustig en hij liep naar buiten. Kordaat liep hij naar de hoge rots waar hij anders altijd vergaderingen met de Clan hield. Hij sprong erop en gaf met een zwaai van zijn staart aan dat Raindrop, Shadowfur en Aqualight ook mee naar boven moesten komen. Hij keek het maanverlichte kamp rond. "Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen voor een Clan-vergadering!" riep hij met een woedende maar vaste stem. Hij wachtte even tot iedereen zich verzameld had en gaf toen met nog een zwaai van zijn gebroken staart aan dat Aqualight naar voren moest komen. "Aqualight. Vertel ons alles wat volgens jou gebeurt is."

[voor wat ervoor is gebeurt kijk in de Warriors Den bij De poging Very Happy]
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:30

'Kom mee, jullie allemaal.' Raindrop volgde Brokenstar, met haar blik strak op de grond gericht. Misschien was haar getuigenis van belang voor het overtuigen van de Clan. Gezamenlijk liep de vreemde optocht naar de hoge rots. 'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen voor een clanvergadering!' Zijn woede klonk door in zijn stemgeluid. Raindrop was het roerend met hem eens, maar beiden mochten geen partij trekken. Dat zou gevaarlijk zijn. Raindrop had nooit beseft dat zoiets zou kunnen gebeuren in Shadowclan. De katten verzamelden zich, sommigen gaapten nog een beetje. Raindrop zat achter Brokenstar, als een soort raadgevende schaduw. Dat was de Deputy af en toe ook. 'Aqualight, vertel ons wat volgens jou gebeurd is.' Raindrop sloeg haar staart om haar poten en hield Shadowfur in de gaten. Die zou niet ontsnappen zonder straf. Raindrop zou Aqualight bijstaan in haar getuigenis.


Clan-meeting 104l1zd


Laatst aangepast door Raindrop op vr 15 okt 2010 - 16:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:30

"Kom mee. Jullie allemaal," zei haar Clanleider en Aqualight volgde hem trillend. Wat ging er komen? Geloofde Brokenstar haar wel? "Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen voor een Clan-vergadering!", riep hij over het kamp heen en Aqualight keek hem aan. Meende hij dit? Bljkbaar wel, want ze moest naar voren komen. Aqualight keek hem aan. "Aqualight. Vertel ons alles wat volgens jou gebeurt is'', zei hij en Aqualight keek hem aan. Ze verzamelde al haar moed, sprong naast Brokenstar, drukte haar flank even tegen hem aan waardoor ze weer nieuwe moed kreeg en begon te vertellen. 'Shadowfur en ik hebben al een lange tijd een ruzie. Ik was eens bij het moeras en zij ook. Na een woordenwisseling waren we elkaar naar de hals gevlogen en heeft zij gezegt dat ze me ooit is zou vermoorden. Dat zou toen geweest zijn als Raindrop niet gekomen was. Ik heb dit aan Brokenstar vermeld. Wat er deze avond precies is gebeurd. kan ik niet zeggen, maar ik heb wel gezien dat er een klauw boven mij hing en dat Brokenstar boos riep', sprak Aqualight haar verhaal. Haar hele verhaal lang had ze haar flank tegen die van Brokenstar gehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
Clan-meeting DPKsfdL
140

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar en 5 manen
Gender:
Rank:
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:36

'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen voor een Clanvergadering!' Brokenstar's stem galmde door het kamp. Blackclaw rekte zich uit. Was dit nodig? Hij sliep net zo lekker. Eenmaal bij de rots aangekomen zag hij Brokenstar, Aqualight, Raindrop en Shadowfur. Zijn hart sloeg een slag over. Hij vond Shadowfur interessant. Een echte poes, die ging voor wat ze wilde. Maar wat deed ze daar? Wat was er aan de hand? Brokenstar beval Aqualight om te spreken. Die vertelde een verhaal. Aqualight hing bijna tegen Brokenstar aan. Blackclaw vond haar op zich wel aardig, maar ze konden Shadowfur toch niet zomaar van iets beschuldigen? Dus, toen ze uitgesproken was, deed hij een stap naar voren. 'En kunnen we op jou woord vertrouwen?' Blackclaw doelde op het feit dat haar verhaal misschien verzonnen was. Shadowfur en zij hadden toch ruzie? Hij wist dat poezen gemeen waren als het op ruzie aankwam. Blackclaw was bereid voor Aqualight te kiezen, als hij overtuigd was. Raindrop was er toch bij geweest? Als die niets kon bevestigen, niet zou spreken, want als Deputy kon ze toch niet liegen. Misschien was het gelogen om Shadowfur het kamp uit te krijgen. Blackclaw wantrouwde het. Ruzie dreef sommigen ver. Hij kon toch niet weten dat de ruzie Shadowfur juist ver had gedreven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Clan-meeting DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:37

"Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen voor een Clan-vergadering!" Purplestorm hiefde haar hoofd op in de Den. Ze hoorde niet wat er daarnet was gebeurt. Ze stond meteen op en rende de Den uit en ging voor de rots zitten. Met een neutraal gezicht keek ze naar brokenstar. "Aqualight. Vertel ons alles wat volgens jou gebeurt is." ''Wat zou er toch aan d ehand zijn?'' 'Shadowfur en ik hebben al een lange tijd een ruzie. Ik was eens bij het moeras en zij ook. Na een woordenwisseling waren we elkaar naar de hals gevlogen en heeft zij gezegt dat ze me ooit is zou vermoorden. Dat zou toen geweest zijn als Raindrop niet gekomen was. Ik heb dit aan Brokenstar vermeld. Wat er deze avond precies is gebeurd. kan ik niet zeggen, maar ik heb wel gezien dat er een klauw boven mij hing en dat Brokenstar boos riep', sprak Aqualight haar verhaal.' Het was een heel verhaal, maar Purpestorm begreep het. Maar je hoefde toch niet iemand te vermoorden als je die niet mag? of wel? 'En kunnen we op jou woord vertrouwen?'Purplestorm keek naast hara en daar zat Blackclaw. Eerlijk gezecht geloofde ze haar verhaal ook niet echt helemaal. Maar ze hield haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:51

Brokenstar keek naar de katten beneden, toen naar Aqualight, die hij tegen zich aan voelde trillen, en toen naar Shadowfur. "Shadowfur en ik hebben al een lange tijd een ruzie. Ik was eens bij het moeras en zij ook. Na een woordenwisseling waren we elkaar naar de hals gevlogen en heeft zij gezegt dat ze me ooit is zou vermoorden. Dat zou toen geweest zijn als Raindrop niet gekomen was. Ik heb dit aan Brokenstar vermeld. Wat er deze avond precies is gebeurd. kan ik niet zeggen, maar ik heb wel gezien dat er een klauw boven mij hing en dat Brokenstar boos riep," vertelde Aqualight. "En kunnen we op jou woord vertrouwen?" Blackclaw was naar voren gestapt. Er klonk geroezemoes in de kattenmenigte beneden en er werden veel richtten een wantrouwige blik op Aqualight. Met een zwaai van zijn staart liet hij zien dat de katten beneden stil moesten worden. Strak keek hij naar Blackclaw. Toen stapte hij zelf naar voren. "Tot nu toe weet ik het ook niet, Blackclaw. Eerst zou ik graag Shadowfur's verzie van het verhaal willen horen. Shadowfur. Kom naar voren." Brokenstar stapte naar rechts, zodat Shadowfur naast Aqualight kwam te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Clan-meeting DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:59

Aqualight werd naar voren geroepen en trillend, waar Shadowfur om moest grinniken, begon ze het juiste verhaal tegen de katten te vertellen. Blackclaw, een leuke katerm vroeg of ze haar wel konden vertrouwen. "Tot nu toe weet ik het ook niet, Blackclaw. Eerst zou ik graag Shadowfur's verzie van het verhaal willen horen. Shadowfur. Kom naar voren'', zei Brokenstar. Shadowfur knikte en sprong naast Aqualight. Ze wou zo graag iets fluisteren tegen de poes, maar als Brokenstar dat zou horen, zou het niet meer te redden vallen. 'Ik ontken dit alles. Aqualight was aangevallen door tweebenen. Ik heb Aqualight gevonden en toen was Aqualight al flink verwond. De tweebeengeur was al weg en ik had mijn geur al over Aqualight gemaskeert. Raindrop kwam aangelopen en toen heeft Aqualight een valse beschuldiging naar Brokenstar gestuurd over mij. Ook ontken ik dat ik haar wou vermoorden, daarnet. Ik wou haar wakker maken, mijn klauw schoot per ongeluk uit, Brokenstar heeft mij gewoon op het verkeerde moment ontdekt', loog ze heel hard tegen heel de Clan. Aan haar bli kzag je dat echter niet en ze bleef, met har blik iets langer naar Blackclaw gericht, haar Clangenoten aankijken.


Clan-meeting 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
Clan-meeting DPKsfdL
140

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar en 5 manen
Gender:
Rank:
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:07

'Tot nu toe weet ik het ook nog niet, Blackclaw. Ik wil eerst Shadowfurs versie van het verhaal horen,' gebood Brokenstar. Blackclaw bleef zitten, op zijn plaats iets voor de menigte. Shadowfur kwam naar voren. 'Ik ontken dit alles.' Blackclaw hoorde haar verhaal aan. Het klonk erg aannemelijk, alleen de geur zo snel maskeren? Toch klonk haar versie beter. Niemand wilde toch een clanlid vermoorden? Shadowfur bleef hem even aankijken, of verbeeldde hij zich dat maar? Ze zag er rustig en zelfverzekerd uit. Blackclaw sprak nu niet. Hij was niet van plan het verhaal van Shadowfur, Aqualight of Brokenstar te onderbreken. Dat zou slechts nadelig werken. Blackclaw scheurde zijn blik los van Shadowfur, en keek Brokenstar aan. Hij zou het oordeel vellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:11

Brokenstar keek bedenkelijk van Aqualight naar Shadowfur. Wie sprak nou de waarheid? Hij draaide zich om en richtte zich op zijn deputy, Raindrop. Zacht maar dringend begon hij tegen haar te fluisteren. Hij had de mening van zijn deputy nu nog meer dan anders nodig. "Jij was er, toch? Wat heb je gezien?" Hij draaide zich weer om. "Is er iemand, maar dan ook IEMAND die dag bij Aqualight en Shadowfur geweest? Misschien was je aan het jagen? Of wilde je een van hun spreken? Aqualight," hij richtte zich op Aqualight. "Was er misschien een rogue waar ik mee zou kunnen proberen te spreken?" Hij keek van Raindrop, naar de kattenmenigte benenden, naar Aqualight, en als laatste naar Shadowfur. Hij bekeek elke haar van haar zwarte vacht, elk stukje van haar amberkleurige ogen, keek naar haar staart, haar oren, probeerde uit te vinden of ze loog of niet. Hij had zijn oren recht naar achteren. Hoe kon dit nou gebeurt zijn? Wie kon hij nou geloven..?


Clan-meeting Brokenstar-1

Clan-meeting NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Clan-meeting DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:14

'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen voor een Clan-vergadering!' Blacknight schrok wakker. ,`wat is er nu weer aan de hand,`. Blacknight stond op en liep naar buiten. Blacknight kwam buiten en zag al een heleboel katten zitten onder andere Batflight. Blacknight liep naar Batflight toe "hey Batflight weet jij al wat er aan de hand is?". Blacknight gaf Batflight een kopje. 'Aqualight. Vertel ons alles wat volgens jou gebeurt is.' ,`wat is er met Aqualight aan de hand,`. 'Shadowfur en ik hebben al een lange tijd een ruzie. Ik was eens bij het moeras en zij ook. Na een woordenwisseling waren we elkaar naar de hals gevlogen en heeft zij gezegt dat ze me ooit is zou vermoorden. Dat zou toen geweest zijn als Raindrop niet gekomen was. Ik heb dit aan Brokenstar vermeld. Wat er deze avond precies is gebeurd. kan ik niet zeggen, maar ik heb wel gezien dat er een klauw boven mij hing en dat Brokenstar boos riep'. Het viel Blacknight op dat Aqualight haar hele verhaal tegen Brokenstar aan zat maar dat maakte nu niet uit. 'Tot nu toe weet ik het ook niet, Blackclaw. Eerst zou ik graag Shadowfur's verzie van het verhaal willen horen. Shadowfur. Kom naar voren.' miauwde Brokenstar. 'Ik ontken dit alles. Aqualight was aangevallen door tweebenen. Ik heb Aqualight gevonden en toen was Aqualight al flink verwond. De tweebeengeur was al weg en ik had mijn geur al over Aqualight gemaskeert. Raindrop kwam aangelopen en toen heeft Aqualight een valse beschuldiging naar Brokenstar gestuurd over mij. Ook ontken ik dat ik haar wou vermoorden, daarnet. Ik wou haar wakker maken, mijn klauw schoot per ongeluk uit, Brokenstar heeft mij gewoon op het verkeerde moment ontdekt' zei Shadowfur. 'Jij was er, toch? Wat heb je gezien?' Hij draaide zich weer om. "Is er iemand, maar dan ook IEMAND die dag bij Aqualight en Shadowfur geweest? Misschien was je aan het jagen? Of wilde je een van hun spreken? Aqualight,' hij richtte zich op Aqualight. 'Was er misschien een rogue waar ik mee zou kunnen proberen te spreken?' miauwde Brokenstar weer "Brokenstar als ik even mag" Begon Blacknight "Shadowfur ik ken Aqualight en ik weet zeker dat ze zich red tegen tweebenen en hoe kunnen wij zo zeker zijn dat de tweebenen het waren had iemand jullie daar gezien zo van hoe ik het van jou hoor was er niemand en waarom zou je zo snel je geur maskeren? En Shadowfur hoe kan je poot zomaar uitschieten?". Blacknight wou Aqualight verdedigen met haar leven ook al was ze er niet bij geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:16

Aqualight deed haar verhaal. Raindrop hield haar blik neutraal, haar ogen op de menigte gericht. Na Aqualight's woorden stapte Blackclaw naar voren. 'En hoe weten we of we haar kunnen vertrouwen?' Raindrop wist dat hij het recht had dat te vragen. Daarom had ze haar vriendschap met Aqualight nog niet openlijk betuigd. Dat zou slechts problemen brengen. Hoe moest ze hen overtuigen? Shadowfur werd naar voren geroepen. 'Ik ontken dit alles.' Raindrop voelde woede in haar opwellen, al bleef ze uiterlijk rustig en neutraal. Iets kleins kon hun voordeel al verstoren. Shadowfur speelde het slim. Raindrop keek even naar Brokenstar. Hij begon tegen haar te fluisteren. 'Jij was er toch? Wat heb je gezien?' Daarna richtte hij zich tot de kattenmenigte, en vroeg of iemand er geweest was. Raindrop betwijfelde het. Shadowfur keek wel uit. 'Ja, ik was er,' fluisterde ze terug. Daarna rechtte ze haar rug en stapte naar voren, als reactie op Brokenstars woorden. 'Ja, ik was er, zoals beiden al getuigden.' Haar blik stond rustig. 'Voor ik begin, is er iemand die er twijfelt aan mijn woord?' Het was een gewaagde zet, en het kwam arrogant over, maar ze wilde liever eerst weten wie ze moest overtuigen voor ze begon. Blacknight had ook nog voor Aqualight getuigd. Het ging beter.


Clan-meeting 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Clan-meeting DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:23

'Willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich hier verzamelen voor een Clan-vergadering!' Blacksky ging naar buiten en ging zo dicht mogelijk bij de hoge rots zitten. 'Aqualight. Vertel ons alles wat volgens jou gebeurt is.' ,`wat is er met Aqualight aan de hand,`. 'Shadowfur en ik hebben al een lange tijd een ruzie. Ik was eens bij het moeras en zij ook. Na een woordenwisseling waren we elkaar naar de hals gevlogen en heeft zij gezegt dat ze me ooit is zou vermoorden. Dat zou toen geweest zijn als Raindrop niet gekomen was. Ik heb dit aan Brokenstar vermeld. Wat er deze avond precies is gebeurd. kan ik niet zeggen, maar ik heb wel gezien dat er een klauw boven mij hing en dat Brokenstar boos riep'. 'Tot nu toe weet ik het ook niet, Blackclaw. Eerst zou ik graag Shadowfur's verzie van het verhaal willen horen. Shadowfur. Kom naar voren.' miauwde Brokenstar. 'Ik ontken dit alles. Aqualight was aangevallen door tweebenen. Ik heb Aqualight gevonden en toen was Aqualight al flink verwond. De tweebeengeur was al weg en ik had mijn geur al over Aqualight gemaskeert. Raindrop kwam aangelopen en toen heeft Aqualight een valse beschuldiging naar Brokenstar gestuurd over mij. Ook ontken ik dat ik haar wou vermoorden, daarnet. Ik wou haar wakker maken, mijn klauw schoot per ongeluk uit, Brokenstar heeft mij gewoon op het verkeerde moment ontdekt' zei Shadowfur. 'Jij was er, toch? Wat heb je gezien?' Hij draaide zich weer om. "Is er iemand, maar dan ook IEMAND die dag bij Aqualight en Shadowfur geweest? Misschien was je aan het jagen? Of wilde je een van hun spreken? Aqualight,' hij richtte zich op Aqualight. 'Was er misschien een rogue waar ik mee zou kunnen proberen te spreken?' miauwde Brokenstar weer "Brokenstar als ik even mag' Begon Blacknight 'Shadowfur ik ken Aqualight en ik weet zeker dat ze zich red tegen tweebenen en hoe kunnen wij zo zeker zijn dat de tweebenen het waren had iemand jullie daar gezien zo van hoe ik het van jou hoor was er niemand en waarom zou je zo snel je geur maskeren? En Shadowfur hoe kan je poot zomaar uitschieten?'. "ik ben het met Blacknight eens" Schoot Blacksky bij "Shadowfur als je de geur niet gemaskeerd had had je bewijs dat de tweebenen Aqualight hadden aagevallen en nu niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:28

Raindrop hoorde tevreden dat niet alleen Blacknight, maar ook haar lieve Blacksky Aqualight steunden. Toen hij uitgesproken was stapte ze naar voren. 'Ik wil ook wat zeggen. Ik was gaan jagen, toen ik plotseling Aqualight om hulp hoorde roepen. Toen ik aankwam bij het geluid van haar stem, zag ik haar liggen. Aqualight was gewond, en Shadowfur stond bij haar. Ik kon geen tweebeengeur ruiken, en heb ze ook nergens gezien. Aqualight rook evenmin naar Shadowfur, ze rook naar zichzelf. Daarna heb ik de klacht gehoord die ze ingediend heeft bij Brokenstar. Vannacht werd ik wakker toen Brokenstar Shadowfur zag. Zij zat met haar klauw boven Aqualight.' Raindrops woorden klonken hard, maar ze waren slechts de waarheid. Zonder gedoe eromheen had ze gesproken, en hoopte dat Brokenstar het haar niet kwalijk nam. Raindrop deed een stap naar achteren, wachtend op het oordeel van de menigte.


Clan-meeting 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:34

Brokenstar luisterde rustig naar alle katten die hierna wat zeiden. Hij had zijn twijfels over het verhaal over maskering. Hij besloot het Shadowfur te vragen. "Shadowfur, is het niet een beetje vreemd dat je geuren maskeert voor Aqualight? Dat kan ze zelf toch ook wel?" vroeg hij bedachtzaam. Het was maar vreemd, deze hele situatie. Blacknight en Blacksky kozen duidelijk voor Aqualight. Brokenstar draaide met zijn oren naar Raindrop, om te luisteren naar wat zei te zeggen had, maar bleef Shadowfur strak en doordringend aankijken. "Ik wil ook wat zeggen. Ik was gaan jagen, toen ik plotseling Aqualight om hulp hoorde roepen. Toen ik aankwam bij het geluid van haar stem, zag ik haar liggen. Aqualight was gewond, en Shadowfur stond bij haar. Ik kon geen tweebeengeur ruiken, en heb ze ook nergens gezien. Aqualight rook evenmin naar Shadowfur, ze rook naar zichzelf. Daarna heb ik de klacht gehoord die ze ingediend heeft bij Brokenstar. Vannacht werd ik wakker toen Brokenstar Shadowfur zag. Zij zat met haar klauw boven Aqualight," miauwde Raindrop. Al deze dingen wijzen erop dat Aqualight de waarheid spreekt... dacht Brokenstar rustig. Maar eerst wilde hij antwoord van Shadowfur. Als hij Raindrop geloofde, en dat deed hij ook, was het wel heel onwaarschijnlijk dat er tweebenen waren geweest. Wat deden die trouwens zo diep in het bos? Hun territorium lag helemaal aan de andere kant van het bos, achter het territorium van ThunderClan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Clan-meeting DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:43

Het werd Shadowfur behoorlijk moeilijk gemaakt. Blacksky en Blacknight doken met goede aanwijzingen tegen haar op en Raindrop deed er nog een schepje boven op. Shadowfur kon zichzelf wel afmaken: haar ogen wiebelden automatisch zenuwachtig heen en weer en haar staart begon wild heen en weer te slaan! Ook haar stem begon met stotteren. 'J-Jullie denken toch n-niet dat A-Aqualight de waarheid spreekt, z-zeker!', zei ze hakkelend. Nu was er dus geen redden meer aan. Ze moest de waarheid wel spreken. Ze boog haar kop en ging een stap naar voren. 'Ik heb inderdaad twee pogingen, eentje bij het moeras en eentje vanavond gedaan om Aqualight om het leven te brengen. Ik mag haar niet. Ik vind haar stom. Aqualight ging naar Brokenstar omdat ze op hem verliefd is!', beschuldigde ze de poes toen en ze keek haar uitdagend en vijandelijk aan. Ze keek ook naar Blackclaw met een heel zachte blik. Maar die zou haar nu niet meer accepteren. 'Heb je daar wat op tegen, Aqualight?', vroeg ze, nu een poging om haar te vernederen voor al haar Clangenoten.


Clan-meeting 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 18:01

Brokenstar keek kwaad naar Shadowfur. Dit was het dus. Shadowfur had bekend. Brokenstar draaide zich naar haar om, oren naar achter, vlammende ogen en een hoge rug, terwijl zijn gebroken staart vervaarlijk heen en weer zwaaide. "Je hebt je Clan verraden," siste hij. "Je hebt je vrienden verraden. De Clan, je bloedeigen fammilie," zijn stem werd steeds harder. "Je leider, IK verraden," hij keek met een hatelijke blik naar de zwarte poes. "Ik VERBAN je, Shadowfur," spuugde hij. "Laat je hier NOOIT meer zien. Ga. Verdwijn uit dit kamp, het ShadowClan territorium. Je hoort niet meer bij de ShadowClan. Als een van ons je ooit nog ziet, hebben ze het recht om je te doden, zoals je zelf ook wilde proberen." Hij keek nog steeds kwaad naar de poes, zijn gezicht vertrokken van woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 18:14

Shadowfur bekende en Aqualight keek naar Brokenstar. Zijn gezicht was eerst neutraal en vertrok langzaam naar woede. Zijn ogen stonden boos, zijn oren naar achter en zijn rug was hog. Shadowfur kon erop rekenen dat ze een straf zou verdienen. "Je hebt je Clan verraden," siste hij naar Shadowfur toe. Aqualight keek naar Shadowfur. Die had het ongemakkelijk gekregen. Aqualight had nauwelijks medelijden met haar. "Je hebt je vrienden verraden. De Clan, je bloedeigen fammilie," sprak Brokenstar en Aqualight kon de woede horen. Hij was er gewoon misselijk van. "Je leider, IK verraden'', zei Brokenstar. Zijn blik was hatelijk en Aqualight keek gedeisd naar haar leider, ook al wist zij dat hij het niet tegen haar, maar tegen haar kwelgeest had. "Ik VERBAN je, Shadowfur," spuugde hij toen en Aqualight's ogen werden groot. "Laat je hier NOOIT meer zien. Ga. Verdwijn uit dit kamp, het ShadowClan territorium. Je hoort niet meer bij de ShadowClan. Als een van ons je ooit nog ziet, hebben ze het recht om je te doden, zoals je zelf ook wilde proberen'', zei hij en Aqualight keek naar Shadowfur. Het kon Aqualight nu niet meer schelen wie het hoorde of zag. Ze stapte naar voren. 'Je hebt helemaal niks mee te maken op wie ik verliefd ben. Dat bepaal ik zelf wel', sprak ze woedend, haar blik gericht naar Shadowfur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Clan-meeting DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 18:21

Shadowfur zag Brokenstar's blik van neutraal naar woedend gaan. Dit had hij waarschijnlijk nog nooit van zijn leven meegemaakt. "Je hebt je vrienden verraden. De Clan, je bloedeigen fammilie," zei hij hard. "Je leider, IK verraden," zei hij en Shadowfur keek hem erg arrogant aan. Nu durfde ze wel. Haar Clanleider zou haar verbannen, dat wist ze zeker. "Ik VERBAN je, Shadowfur," spuugde hij toen. "Laat je hier NOOIT meer zien. Ga. Verdwijn uit dit kamp, het ShadowClan territorium. Je hoort niet meer bij de ShadowClan. Als een van ons je ooit nog ziet, hebben ze het recht om je te doden, zoals je zelf ook wilde proberen'', zei hij en Shadowfur staarde hem kil aan. Ze sprong van de rots af en wou net de struiken in rennen, toen Aqualight's stem over het kamp galmde. 'Je hebt helemaal niks mee te maken op wie ik verliefd ben. Dat bepaal ik zelf wel', zei ze. Shadowfur draaide zich naar haar om en haar tanden onblootte zich. 'Jou krijg ik nog wel, poesje', zei ze woedend. Toen draaide ze zich om, maar vlak voor ze het kamp verliet, draaide ze zich nogmaals om. 'Brokenstar vindt je waarschijnlijk een zeur. En hij zal blij zijn als je dood bent. Door mij.' Ze rende weg en liet het kamp voorgoed achter zich.


Clan-meeting 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Clan-meeting DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 18:43

Raindrop trok zich terug in de schaduw na haar woorden, luisterend naar alles om haar heen. Shadowfur bekende. Ze bekende! Raindrop was aan de ene kant blij, aan de andere kant scheurde haar hart dat iemand de clan had verraden. 'Je hebt je vrienden verraden. De Clan, je bloedeigen familie!' Brokenstar schreeuwde, zijn woorden waren waar en zijn gezicht was vertrokken van woede. 'Ik VERBAN je, Shadowfur. Ga. Verdwijn van het Shadowclanterritorium.' Raindrop voelde geen medelijden voor Shadowfur. Deze poes behoorde niet meer tot de clan waar ze zich over bekommerde. 'Jou krijg ik nog wel, poesje. Brokenstar vindt je waarschijnlijk een zeur. Hij zal blij zijn als je dood bent. Door mij.' Shadowfur stond op en rende weg. Voorgoed verdwenen. Raindrop knipperde verdwaasd met haar ogen. Toen stond ze op en liep naar Aqualight. 'Ze is weg,' mompelde ze in diens oor. 'Het is over.' De menigte moest nu wel naar hen staren. Brokenstar zag er nog steeds woedend uit. Raindrop keek naar de menigte onder hen. Als Brokenstar zijn woede niet onder controle had.. Raindrop sprak maar, ze zou zich later wel verontschuldigen. 'Zoals jullie net gehoord hebben, is Shadowfur verbannen. Bedankt voor de steun naar Aqualight toe.' Raindrop wilde de plaats van de leider niet innemen, maar ze wilde de clan even bedanken. Zelfs Blackclaw had wel geholpen door hen te dwingen met feiten te komen.


Clan-meeting 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackclaw
Member
Clan-meeting DPKsfdL
140

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar en 5 manen
Gender:
Rank:
Blackclaw
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 19:03

Blackclaw luisterde naar Blacknight, naar Blacksky en tenslotte naar Raindrop. Aqualight had gelijk? Maar was Shadowfur dan een moordenaar? Blackclaw wist het niet, hij kon het niet geloven. Zijn twijfels verdwenen toen ze bekende. Ze had hen net keihard voor staan liegen, hen ingepakt met haar leugens. Blackclaw keek geschrokken naar de rots boven hem. 'Ik VERBAN je, Shadowfur,' schreeuwde Brokenstar, zijn stem galmde door het kamp. Shadowfur draaide zich naar Aqualight om en siste wat naar haar. Blackclaw wist dat het waar was. Hij kon niet anders dan Brokenstar en Raindrop geloven, daarmee ook Aqualight. Al deed het hem pijn, hij moest voor zijn clan kiezen. Voor zijn leven. Jammer dat ze zo'n leuke poes had geleken.. Blackclaw schudde even alle nare gedachten uit zijn kop. Dit was niet de bedoeling, toch, Starclan? Het voelde alsof zijn hart uit elkaar werd getrokken, net als eerder gebeurd was, lang geleden.. Net als toen. Blackclaw sloot zijn ogen even. Hoe moest hij nu verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan-meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: