Clan-meeting - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan-meeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blacknight
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 19:07

'Shadowfur, is het niet een beetje vreemd dat je geuren maskeert voor Aqualight? Dat kan ze zelf toch ook wel?' miauwde Brokenstar. 'J-Jullie denken toch n-niet dat A-Aqualight de waarheid spreekt, z-zeker!' stotterde Shadowfur. 'Ik heb inderdaad twee pogingen, eentje bij het moeras en eentje vanavond gedaan om Aqualight om het leven te brengen. Ik mag haar niet. Ik vind haar stom. Aqualight ging naar Brokenstar omdat ze op hem verliefd is!' bekende Shadowfur. 'Heb je daar wat op tegen, Aqualight?'. 'Je hebt je Clan verraden,' siste Brokenstar. 'Je hebt je vrienden verraden. De Clan, je bloedeigen fammilie,' zijn stem werd steeds harder. 'Je leider, IK verraden,' Brokenstar keek met een hatelijke blik naar de zwarte poes. 'Ik VERBAN je, Shadowfur,' spuugde Brokenstar. 'Laat je hier NOOIT meer zien. Ga. Verdwijn uit dit kamp, het ShadowClan territorium. Je hoort niet meer bij de ShadowClan. Als een van ons je ooit nog ziet, hebben ze het recht om je te doden, zoals je zelf ook wilde proberen.' Brokenstar keek nog steeds kwaad naar de poes, zijn gezicht vertrokken van woede. 'Je hebt helemaal niks mee te maken op wie ik verliefd ben. Dat bepaal ik zelf wel' miauwde Aqualight. ,`oke Aqualight dat hoefde je natuurlijk niet te zeggen,`dacht Blacknight. Blacknight ging aan de kant voor dat Shadowfur er aan kwam rennen. 'Jou krijg ik nog wel, poesje' blies Shadowfur kwaad.'Brokenstar vindt je waarschijnlijk een zeur. En hij zal blij zijn als je dood bent. Door mij.' kwam er nog achter aan. "ALS JE DAT DOET KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN". schreeuwde Blacknight naar shadowfur voor die verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 19:33

'Jou krijg ik nog wel, poesje', zei Shadowfur waardoor Aqualight een huivering door zich kreeg. Ze keek haar vanaf de rots aan, waar zij en Brokenstar op stonden. 'Brokenstar vindt je waarschijnlijk een zeur. En hij zal blij zijn als je dood bent. Door mij', zei Shadowfur. Er drong een nieuwe huivering door Aqualight heen. "ALS JE DAT DOET KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN", screeuwde Blacknight en Aqualight was blij dat Blacknight voor haar opkwam. Had zat haar niet lekker wat Shadowfur had gezegt. Wat als het nu waar was? Als Brokenstar haar echt gewoon een zeur vond, maar dat niet zei tegenover zijn Clangenoten? Maar waarom zou hij haar dan verdedigd hebben? Waarom zou hij Shadowfur dan bannen? Voor de Clan natuurlijk. Alleen, als hij haar echt stom vond, dan zou hij in de Den toch niks hebben gedaan? 'Ze is weg,' mompelde Raindrop en Aqualight knikte. 'Het is over', zei Raindrop. 'Gelukkig wel', zei Aqualight daar zuchtend op. 'Zoals jullie net gehoord hebben, is Shadowfur verbannen. Bedankt voor de steun naar Aqualight toe', zei Raindrop en Aqualight was blij dat haar vreindin zo snel korte metten met andere katten maken, met nieuwsgierige katten, of katten die het gewoon leuk vonden om hun aan te staren. 'Ik dank Brokenstar het hardst en Raindrop ook. Ook dank ik alle katten die niet aan mijn woord hebben getwijfeld, of...', zei ze terwijl ze een blik op Blackclaw en Purplestorm gunde. '... de feiten boven wouden halen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:29

Brokenstar keek kwaad naar de vertrekkende Shadowfur, en toen naar de verzamelde ShadowClan onder hem. Hij wilde net iets zeggen, toen Raindrop al begon. "Zoals jullie net gehoord hebben, is Shadowfur verbannen. Bedankt voor de steun naar Aqualight toe." Brokenstar vond het niet erg dat ze dat in zijn plaats zei. "'Ik dank Brokenstar het hardst en Raindrop ook. Ook dank ik alle katten die niet aan mijn woord hebben getwijfeld, of de feiten boven wouden halen," zei Aqualight. Met een knikje naar Raindrop en Aqualight stond Brokenstar op, sprong naar beneden en liep zijn Den in. Hij ging rustig zitten en probeerde de gedachten in zijn kop te ordenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 23:06

Aqualight kreeg een knikje van Brokenstar waarop hij naar zijn Den liep. Een paar katten dreven af, andere katten staarde ongelovig naar de plek waar Shadowfur net was verdwenen. Aqualight zag dat van alle katten Blackclaw misschien wel het meest gekwetst keek. Ze liep naar hem toe. 'Ooit wordt ze een goede poes en denkt ze na over haar fouten', zei ze bemoedigend tegen hem terwijl ze hem een bemoedigende lik gaf. Ze zag Brokenstar verdwijnen in zijn Den. Aqualight zat nog vol vragen die gesteld moesten worden. Ze liep naar Brokenstar's Den. 'Brokenstar, Aqualight hier, mag ik binnenkomen?', vroeg ze. Na een stilte trad ze binnen. Ze ging voor Brokenstar zitten en keek hem even aan. Als ze haar blik zou afwenden zou ze een teken van zwakte geven. 'Ik wou vragen, waarom kwam u naar onze Den gelopen?', vroeg ze toen aan hem. 'Ik bedoel, volgens mij kwam u niet zomaar even kijken of iedereen fijn sliep', zei ze met een verwrongen glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 20:35

Brokenstar schrok op uit zijn gedachten toen hij een kat hoorde binnenkomen. Toen hij zag dat het Aqualight was ging hij rechtop zitten met zijn gebroken staart over zijn poten heen gelegd. Zelfverzekerd keek de poes in zijn ogen. "Ik wou vragen, waarom kwam u naar onze Den gelopen?", vroeg ze. "Ik bedoel, volgens mij kwam u niet zomaar even kijken of iedereen fijn sliep," voegde ze er daarna niet helemaal serieus aan toe. Brokenstar keek even naar opzij en toen weer naar Aqualight. Hij voelde wat in zich, een raar brandend gevoel wat hij nooit eerder had gevoelt. Hij zag iets in Aqualight's blik. Zo had nog nooit iemand naar hem gekeken. Het riep een vreemd gevoel in hem op dat hij niet meer had gevoeld sinds hij kitten was. Vanaf het moment dat hij geboren was was hij altijd buitengesloten, er was altijd tegen hem geschreeuwd, hij was altijd behandeld als een mindere. Hij had zichzelf bewezen door deputy te worden en uiteindelijk door zijn eigen vader te vermoorden om zelf leider te zijn. Nog nooit had ook maar iemand zo naar hem gekeken. Of katten keken hem vol ontzag aan, of katten keken hem aan alsof hij een een of ander rot stuk kraaienvoer was. Brokenstar wist wat Aqualight voor hem voelde. Dat gevoel vanbinnen, voelde hij ook iets voor haar? "Aqualight... die avond had ik eigenlijk nagedacht over wat je tegen me heb gezegd. Ik wou rustig met je kunnen praten, maar toen zag ik Shadowfur en moest ik haar wel stoppen," zei hij een beetje ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 20:43

Aqualight keek rustig naar Brokenstar terwijl het duizelde in haar hoofd. Was Brokenstar ook op haar? Of vond hij haar gewoon een lastpost? Was zij gewoon minderwaardig voor hem, of riep ze een fijn gevoel bij Brokenstar op? Zou hij haar leuk vinden, of was het niet wederzijds? Een ongemakkelijke stilte heerste en Aqualight's staart zwiepte zenuwachtig heen en weer, terwijl ze hem zeker, maar ook per ongeluk een beetje lief, aankeek. Ze probeerde haar gevoelens rustig te houden. Ze mocht nu geen enkele gevoelens tegenover Brokenstar tonen. Nou ja, misschien was het wel slim als ze soms wat zachter praatte of hem even lief aankeek. Aqualight moest namelijk niet hebben dat Brokenstar dacht dat zij het niet meende. "Aqualight... die avond had ik eigenlijk nagedacht over wat je tegen me heb gezegd. Ik wou rustig met je kunnen praten, maar toen zag ik Shadowfur en moest ik haar wel stoppen," zei Brokenstar en Aqualight voelde vlinders, of nou ja, wat het ook mocht zijn, in haar buik rondfladderen. 'Ik weet dat u voor iedereen hetzelfde zou hebben gedaan, maar ik bedank u ervoor', zei Aqualight. Ze deed een stap naar voren en gaf een zachte lik tussen zijn schouders. 'Ik ben ook gekomen om te praten over wat ik tegen je heb gezegd. Ik meen het namelijk echt. Ik keek al naar u op vanaf ik kitten was en ik benoemd werd tot leerling', zei Aqualight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 okt 2010 - 21:22

-You KNOW Brokie is evil, heah.?? ;D-

"Ik weet dat u voor iedereen hetzelfde zou hebben gedaan, maar ik bedank u ervoor," zei Aqualight terwijl ze Brokenstar een lik gaf. "Ik ben ook gekomen om te praten over wat ik tegen je heb gezegd. Ik meen het namelijk echt. Ik keek al naar u op vanaf ik kitten was en ik benoemd werd tot leerling," zei ze daarna. Brokenstar keek Aqualight aan, verwachtend dat er nog meer zou komen. Toen dat tot zijn verbazing niet gebeurde, besloot hij zelf maar wat te zeggen. Met gespeelde teleurstelling keek hij Aqualight met grote ogen aan. "Ik weet dat je het meende, Aqualight. Maar ik moet over dit alles nog even nadenken," zei hij terwijl hij vanbinnen glimlachte. Het gevoel dat hij eerder had was helemaal weg. "Het spijt me. Het is een erg grote schock voor de Clan dat Shadowfur weg is, ook voor mij. Ik moet over dit alles nog even nadenken," miauwde hij daarna. Eigenlijk voelde hij niet voor Aqualight wat zij voor hem voelde, maar hij wou het niet hardop tegen haar zeggen. Dat zou haar kwetsen, en haar prestaties als warrior naar beneden brengen. En dat zou weer niet goed zijn voor de Clan...


Clan-meeting - Pagina 2 Brokenstar-1

Clan-meeting - Pagina 2 NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 okt 2010 - 21:29

Aqualight keek twijfelend in Brokenstar's ogen, maar wist meteen al dat hij haar niet leuk vond. Natuurlijk. Aqualight had een treurig gevoel. Ze had het kunnen weten. Brokenstar was niet van het type voor verliefdheid. Ze zou iemand anders moeten zoeken. "Ik weet dat je het meende, Aqualight. Maar ik moet over dit alles nog even nadenken," zei Brokenstar, maar Aqualight wist dat hij het speelde. Nou ja, hij ging helemaal niet nadenken. Hij was gewoon niet op haar, had niet hetzelfde gevoel voor haar en daarmee uit. "Het spijt me. Het is een erg grote schock voor de Clan dat Shadowfur weg is, ook voor mij. Ik moet over dit alles nog even nadenken," zei Brokenstar, maar Aqualight hoefde het eigenlijk niet meer te weten. Brokenstar vond haar niet leuk zoals zij hem... Het bleef in haar hoofd spoken en Aqualight gaf een korte knik. 'Ik ga.. Denk ik maar iets eten', zei ze toen verward. Ze botste van verdriet met haar hoofd tegen de wand van Brokenstar's Den, schudde haar kopje en ging naar de prooistapel. Ze pakte daar een vink en liep terug naar Warrior's Den. Aqualight begon te eten. Een brok in haar keel kwam, maar ze kreeg het nauwelijks weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 okt 2010 - 22:24

Scytheshade lag half ingedommeld net bij de ingang van de warrior´s den tot er iemand op zijn staart stond "ARGH. IN STERRENCLAN´S NAAM DAT DEED PIJN." Hij keek recht naar degene die op zijn staart stond en knipperde een paar keer. "Aqualight, wat is er. Je ziet er een beetje..... depresief uit." Scytheshade knipperde een paar keer met de halve slaap nog in zijn ogen. Scytheshade schaamde zich het was dag en hij had liggen slapen. Alleen nu ging het over Aqualight. Er was iets anders aan haar... maar wat. "Je ziet er volgensmij een beetje somber uit, sorry door het licht en de slaap nog in mijn ogen ben ik een beetje scheel." Hij knipperde een paar keer en merkte het toen zeker. Er was iets met haar. Hij moest haar nu wel even helpen. Zij was ook niet weggegaan toen Purplestorm beviel. Ze had min of meer geholpen. "Aqualight, je mag me alles vertellen. Als ik iemand kan vertrouwen ben jij het, jij kan mij dus ook vertrouwen als je wil mag je me het zeggen."


Clan-meeting - Pagina 2 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimema 1 nov 2010 - 10:11

Aqualight hoorde iemand schreeuwen van de pijn en ze draaide haar hoofd richting Scytheshade. Ze kon er normaal wel om lachen, maar nu voelde zij zich schuldiger dan ooit. Ze mompelde een excus en Scytheshade keek haar aan. Aqualight legde haar kop weer naar haar vink en begon erop te kauwen. "Aqualight, wat is er. Je ziet er een beetje..... depresief uit'', zei Scytheshade, maar Aqualight hield haar mond en begon verder te eten. Ze had sowieso geen honger meer. Logisch, de kat waarop je verliefd bent, blijkt niet op jou te zijn... Aqualight's brok ging maar niet weg en als Scytheshade langer zou blijven praten, zou ze huilen. "Je ziet er volgensmij een beetje somber uit, sorry door het licht en de slaap nog in mijn ogen ben ik een beetje scheel'', zei Scytheshade en Aqualight's zicht werd wazig. "Aqualight, je mag me alles vertellen. Als ik iemand kan vertrouwen ben jij het, jij kan mij dus ook vertrouwen als je wil mag je me het zeggen'', zei Scytheshade toen en Aqualight barstte in huilen uit. 'Ik ben net bij Brokenstar geweest. Weet je nog dat ik heb verteld dat ik verliefd op hem ben?', vroeg Aqualight somber. Aqualight ging naar Scytheshade toen en legde haar kopje even triest tegen zijn borst aan en ging toen naast hem liggen. 'Hij vindt mij niet leuk. Hij zei dat hij moest nadenken, maar ik zag in zijn ogen dat hij me niet leuk vindt', zei Aqualight verdrietig. Haar oren hingen plat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Clan-meeting - Pagina 2 DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Clan-meeting   Clan-meeting - Pagina 2 Icon_minitimema 1 nov 2010 - 10:18

Snakekit had de oproep gehoord, maar keek vanaf de kraamkamer naar buiten. Een poes stond te praten. En een andere zwarte poes praatte daarna. Brokenstar leek wel boos! Opeens rende de poes weg, waardoor Snakekit en weinig van begreep. De andere poes, die ook bij zijn geboorte aanwezig was, liep weg, achter Brokenstar aan. Na een tijdje kwam ze terug. Ze leek wel verdrietig! Snakekit zag zijn moeder nergens staan en rook zijn vaders geur vaag. Hij wandelde op die geur af. Daar zag hij de poes huilen. De poes lag naast zijn papa. Snakekit liep op zijn vader af en keek met grote ogen naar de poes. Hij zette zijn poten op zijn vaders borst en gaf hem een lik. 'Aquaight verdrietig?', vroeg Snakekit. Hij kon de 'l' nog niet uitspreken bij Aqualight's naam, maar hij had het zijn vader wel vaak horen zeggen. Snakekit liep naar Aqualight toe en gaf een lik over haar neus, met platte oortjes. 'Aquaight niet verdrietig zijn! Adowur weg!', zei Snakekit. Hij had de woorden gelukkig wel begrepen. Brokenstar had Shadowfur het kamp uitgestuurd. Snakekit kon gek genoeg wel woorden precies zeggen, maar namen nog niet. 'Okenstar heeft de juiste keuze gemaakt, Aquaight', zei Snakekit met platte oortjes. Hij ging zitten en keek met een beschaamd gezicht en platte oortjes naar zijn vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan-meeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: