Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Slykit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Tanya
116

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Slykit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 18:00



Moon keek nog steeds naar Gale. Haar staart zwaaide geirriteerd heen en weer. Daarna liep ze naar haar twee zusjes. ''hoe gaat het met jullie? Ik heb jullie lang niet gezien'' Ze ging met een emotieloze blik zitten, en zwiepte haar staart voor haar poten. Moon's blik gleed naar die van Spottedkit. Ze liep dreigend op haar af. ''Ben jij mijn zusje? Je bent een zwakkeling!'' Ze grauwde kwaad naar Stripe. ''Als ik moet zal ik jullie niet beschermen. Jullie zijn niets waard.'' Ze ontplofte gewoon. De reden was niet duidelijk. Dat haar liefde net dood was? Misschien...


-verkeerde acc-


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 33jmp0m
Haters gonna Hate!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 19:10



Stripe gromde dreigend omdat Moon haar zusje had beledigd. En ook haar. Maar vooral was ze boos dat haar zusje beledigd werd. "Als je dat vindt, mag je dat van mij vinden." ze draaide om naar Spottedkit en murmelde: " Wacht even, ik zal hier nu een zaakje afhandelen." En toen sprong ze met uitgestoken klauwen op moon. Ze was niet echt van plan om haar pijn te doen. Ze drukte moon tegen de grond een en zette een klauw tegen haar nek. "Vind je nu nog altijd dat we zwakkelingen zijn?" vroeg ze sarcastisch. " Wel dan, ik hoop dat je nu hebt gezien dat we dat niet zijn. Anders, slecht voor u." Ze bleef Moon maar tegen de grond aandrukken, totdat ze het genoeg vond en haar losliet. Ze ging terug naar Spottedkit en zei:" Ziezo. Met mij erbij hoef je nooit bang te zijn."

''Speech''






Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 21:48

Spottedkit voelde zich de gelukkigste kat van de wereld met haar zusje Stripe, ze was echt zo lief en dapper en behulpzaam,... "Bedankt Stripe!" miauwde ze super dankbaar. Ze was echt blij. "En Moon," vervolgde ze, "waarom heb jij het recht te denken dat wij zwakkelingen zijn? Je kent me nog niet eens en Stripe drukte je net super hard tegen de grond! Wat is je probleem eigenlijk?! Ben je soms jaloers dat wij vrienden zijn en jij niet?" vroeg ze redelijk gewaagd. Zijzelf vond vrienden één van de belangrijkste dingen in het leven, zonder vrienden was je niet zo veel en zeker niet als kit! "Sorry Moon," vervolgde ze, "ik vloog een beetje uit, maar ik begrijp gewoon niet hoe je iemand zwak kunt noemen zonder dat je die kent." miauwde ze een beetje teruggetrokken. Nu voelde ze zich eigenlijk wel een beetje schuldig over wat ze zei, ze beledigde net haar zus! Dat was nooit haar bedoeling geweest.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 okt 2012 - 22:33

Stripe gaf Spottedkit een bemoedigende tikje tegen haar schouder. "Moon is al zeker niet boos, hoor. Goed gezegd trouwens," Stripe richtte zich daarna tegen Moon. "Moon, als je dat vindt is het voor mijn part okè, maar je mag je ook altijd bij ons sluiten als je wilt." ze zei het omdat ze gewoon aardig was, ook al wist ze dat moon waarschijnlijk nooit zoiets ging doen. Ze ging naast Spottedkit zitten en dacht na. Hele familie ontmoet elkaar, de ene weet niet meer wie ze waren, de ander is megaagressief, de derde arrohant... Alleen ze en Spottedkit normaal. Familie- ontmoeting. Ze lachte naar spottedkit.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelsoul
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
TANYAAAA
20

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons...
Gender:
Rank:
Squirrelsoul
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 10:01

Als je dat vindt, mag je dat van mij vinden." Moon keek spottend. Opeens sprong Stripe met ontblootte nagels op haar. "Vind je nu nog altijd dat we zwakkelingen zijn?" Moon gromde. ''Doe me dan pijn! Dat durf je niet he?'' Maar ze werd wel zenuwachtig, want Stripe duwde op haar keel. " Ziezo. Met mij erbij hoef je nooit bang te zijn." De poes gromde naar haar zusjes. "Bedankt Stripe!" Moon werd steeds meer geïrriteerd. "En Moon, waarom heb jij het recht te denken dat wij zwakkelingen zijn? Je kent me nog niet eens en Stripe drukte je net super hard tegen de grond! Wat is je probleem eigenlijk?! Ben je soms jaloers dat wij vrienden zijn en jij niet?" O dit was de grens! De poes sprong naar haar zusje. Woest ontblootte ze haar nagels. Maar toen ontspande ze zich weer. "Sorry Moon" Miauwde haar zusje. "ik vloog een beetje uit, maar ik begrijp gewoon niet hoe je iemand zwak kunt noemen zonder dat je die kent." De creme-kleurige poes keek Spottedkit verbaast aan. ''Waarom zou ik je niet kennen? je bent mijn zusje!'' Ze gaf de kitten en likje over haar kopje. "Moon is al zeker niet boos, hoor. Goed gezegd trouwens. Moon, als je dat vindt is het voor mijn part okè, maar je mag je ook altijd bij ons sluiten als je wilt." Toen keek de poes weer boos. ''Ik sluit me nergens aan. Ik doe met mijn leven wat ik wil!'' Moon keek kwaad naar Stripe. Wat had deze poes?


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 1072g4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionblaze
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 16:54

"Rustig, rustig, Moon!" miauwde Stripe. Wat had ze toch? Was ze nu altijd zo aggresief? " Je hoeft niet kwaad te zijn dor elke ding dat ik zeg, hoor." Stripe kon al bijna niet geloven dat het haar zus was, zo was ze verandert... Iedereen eigenlijk... Andere karakters, andere meningen... En ooit waren ze familie. Nu nog altijd, maar het verbaasde stripe steeds meer hoe veel verder ze nu uit elkaar stonden. Ach, maakt niet uit, ik heb Spottedkit toch nog, dacht Stripe.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 15fkwb8
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 19:51

Spottedkit was blij dat Moon het haar vergeven had. "Bedankt Moon." miauwde ze. Opeens werd ze weer boos omdat Stripe iets zei. 'Daar moet je nu toch niet boos om worden!' dacht Spottedkit. Ze was echt zo blij dat haar zusje Stripe altijd zo lief tegen haar was. "Moon, wordt eens rustig!" miauwde Spottedkit, "Waarom ben je nu boos? Dat is toch nergens voor nodig! Stripe nodigde je alleen maar uit, ze dwong je nergens toe ofzo!" Ze beseft opeens dat ze weer te ver ging. "Sorry Moon, alweer uitgevlogen... Niet op me letten. Oh, en ik dacht dat je me nog niet kende omdat ik je nog nooit gezien heb, of misschien toen ik heel heel jong was, maar dat kan ik me niet meer herinneren." Ze begon echt wel bezorgd te worden over haar familie, ze waren zo vijandelijk! 'Wat als ik nu eens een soort vrede kon sluiten tussen hen.' dacht ze. 'Ik kan het toch proberen.' dacht ze hoopvol. "Weet je wat? Misschien moeten we allemaal maar eens stoppen met ruzie maken en gewoon vriendelijk doen tegen elkaar." stelde ze voor, hopend op een goede reactie.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 okt 2012 - 17:12

Stripe knikte hevig. "Ja, dat lijkt me de beste oplossing dat er kan zijn!" miauwde ze. Wat waren ze allemaal toch veranderd! Ooit waren ze echte broers en zussen, en nu zo... afstandelijk... Ja, niks aan te doen... Het is maar al goed dat Gale hen niet uit elkaar scheurde. Gale was altijd al een stomkop geweest, maar nu nog erger. Niet pissimistish denken, dacht Stripe. Ja, ze waren familie en ze zouden familie blijven. "Lijkt het jullie niet een leuk idee om een te gaan eten en alles rustig te bespreken?" Stripe hoopte op een goede reactie.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 20jgrdd
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 18:12

Spottedkit dacht na over wat Stripe miauwde. "Dat lijkt me een goed idee!" miauwde ze vrolijk. Ze hoopte dat alles nu weer goed zou komen in de familie en dat iedereen weer normaal tegen elkaar zou doen. "Wie gaat de prooi vangen?" vroeg ze, "Ik kan nog niet zo goed jagen, maar ik wil het wel leren." Eigenlijk hoopte ze dat iemand het haar zou leren. Sommigen zeiden dat ze nog te jong was om te leren jagen, maar zelf vond ze zichzelf helemaal niet zo jong, ze was toch al drie manen oud! Als dat nog niet genoeg was! "Stripe, kun jij me anders wat snelle uitleg geven? Dan kan ik het al een beetje proberen." Ze hoopte echt dat ze hier kon leren jagen, samen met haar familie.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 22:09

Spottedkit vroeg Stripe of ze haar even vlug kon uitleggen hoe ze moest jagen. Eerlijk gezegd vond ze het kitten nog wel wat klein, maar dat maakte toch niet veel uit? Hoe sneller ze kon jagen, hoe beter ze voirbereid was op het leven als eenling. "Natuurlijk," glimlachte Stripe. "Kom mee." ze nam Spottedkit mee naar de bosjes. "Ruik eens. Er is een geur van muis. Muizen hebben hele goede oren, dus je moet maximaal stil zijn. Ten eerste moet jeeen juiste jachthouding nemen. Zo," Stripe zakte in een jachthouding zodat Spottedkit het kom herhalen. "Staart omlaag en je hoofd tegen de grong." nu praatte ze al fluisterend, om het niets vermoedende diertje niet weg te jagen. "Pootje voor pootje moet je dichterbij sluipen en als jij denkt dat je dicht genoeg bent, span je je achterspieren en..." Stripe maakte een hoge sprong in de lucht en doodde het muisje. Ze bracht haar prooi naar Stripe en miauwde: " Nu jij! "


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 20:10

Spottedkit was zo verbaast van de sprong van Stripe. Zo'n sprong had ze nog nooit gezien, maar nu was het haar beurt. Spottedkit kopiërde de jachthouding van Stripe en probeerde zo vooruit te komen. "Is het zo goed?" vroeg ze op fluistertoon omdat Stripe dat daarnet ook de hele tijd deed. Ze stond weer op en was op zoek naar de geur van muis of andere prooi. 'Aha!' dacht ze blij, 'ik heb beet! Een geur van een muis!' Ze bukte zich in de jachthouding die ze van Stripe had geleerd en sloop op de muis af. Zo stil als ze kon. Opeens moest ze weer denken aan dat moment dat Stripe die grote sprong maakte, die ze zo verbazingwekkend vond. Ze had opeens door dat zij ook zo'n sprong zou moeten maken om de muis te kunnen vangen. Ze spande al haar spieren, klaar om te springen en ze sprong, ze sprong hoger dan ze ooit had gedaan.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 20:59

Stripe keek trots toe hoe Spottedkit het muis ving. Trots omdat Spottedkit haar zusje was. Als ze als kitten al zo goed kon jagen, hoe ging het dan met vechten? Waarschijnlijk ook heel goed. "Profitiat!" miauwde Stripe ij voor haar zusje. "Zoiets had ik nog nooit gezien van een kitten! Zelfs van een kat die 6 maanden is, heb ik nog nooit zo'n geweldige sprong gezien!" Spottedkit had echt talent. Ze zou een geweldige poes worden. Ineens kreeg Stripe een idee. Maar natuurlijk! Dat was toch geniaal! Niet? Ze moest het meteen vragen! "Spottedkit, wil je dat ik je train?"


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 15:18

Spottedkit was zo blij dat Stripe haar zusje was, ze was de liefste poes die ze ooit had leren kennen. "Profitiat! Zoiets had ik nog nooit gezien van een kitten! Zelfs van een kat die 6 maanden is, heb ik nog nooit zo'n geweldige sprong gezien!" miauwde Stripe en Spottedkit was zo blij. Ze hoopte dat als ze later groot was dat ze goed zou kunnen jagen en vechten. "Spottedkit, wil je dat ik je train?" vroeg Stripe opeens. Spottedkit voelde het kriebelen in haar buik, ze was echt de gelukkigste kat van de hele wereld. "Ja!" miauwde ze super blij, "Ja! Bedankt Stripe, echt bedankt! Ik en zo blij, jij bent echt een geweldige, fantastishe kat en het beste zusje dat een kat kan wensen." Ze was echt blij, maar opeens schoot er haar iets te binnen. "Stripe, ben ik niet te jong om getraint te worden?" vroeg ze een beetje onzeker. "Maar anders, je kunt me ook nog altijd trainen tegen dat ik oud genoeg ben." Maar toch bleef ze hopen dat ze oud genoeg was, ze wou meteen beginnen. "Je bent echt de leukste kat die ik ken." miauwde ze nog.



Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 20:48

Stripe was blij dat Spottedkit haar een leuke zusje vond. "Jij bent ook een allerliefste zusje," miauwde ze blij. "En ja, jij bent wel nog 3 maanden, maar ik denk dat dat geen kwaad kan om wat vroeger met training te beginnen? Wat vind je?" Persoonlijk vond Stripe dat je als rogue alles zo snel mogelijk moet leren. Een rogue-leven was niet zoals een clanleventje, hier was elk voor zich. Maar natuurlijk zou Stripe Spottedkit nooit alleen laten. "En eigenlijk, word je een rogue of ga je liever in een Clan?" Stripe twijfelde even. Wist Spotted wel wat een clan is? "Weet je wat een Clan is?" vroeg ze uiteindelijk.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 21:40

Daar moest Spottedkit wel eens even over nadenken. "Euhm, ik heb er al wel eens van gehoord, het zouden veel katten bij elkaar moeten zijn ofzo, maar meer weet ik ook niet." miauwde ze. Ze was er wel zeker van dat ze niet in een clan zou willen leven, maar wel als een rogue, dat zag er veel leuker uit en dan kon ze veel meer bij haar zusje Stripe zijn. "En als ik zou moeten kiezen tussen clan en rogue zou ik zeker kiezen voor rogue! Dan kan ik tenminste bij jou zijn Stripe. Oh, en ook nog de rest van de familie natuurlijk!" Ze begon zich al een beetje te schamen dat ze die vergeten was. Opeens moest ze weer denken aan wat Stripe eerder miauwde. "Oh ja! En ik wil echt zeker jou leerling ofzo worden! Dat zou ik echt fantastish vinden! Ik kijk er super hard naar uit!" Ze was echt super blij, maar ze vroeg zich nu wel af wat een clan was.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:51

"Oké, ik zal nu even uitleggen wat Clan juist is. Een Clan bestaat inderdaad uit meerdere katten. Een Clan heeft een Leader. Dat is een kat die het meeste beslist, samen met zijn deputy, een Leader heeft een naam met achtervoegsel -star. Een apprentice, leerling dus, heeft een naam met achtervoegsel -paw, een kitten met de achtervoegsel kit, dus jij heet al juist, en een warrior, een volwassen kat, kan weet ik veel welke achtervoegsels hebben! Maar de eerste deel van een naam moet een kat beschrijven. Bijvoorbeeld Spotted- beschrijft jou al. Dus als jij in een Clan zou leven dat zou je eerst Spottedpaw heten en daarna Spottedleaf, Spottedclaw, Spottedfur, en zo voort." miauwde Stripe aan een keer. En ze voegde er met een glimlach aan toe:" Leuk dat je blijft! "


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 14:59

Spottedkit luisterde heel aandachtig naar de uitleg van Stripe over wat een clan is. Ze vond het best interessant, maar ze vond het oneerlijk dat de leader en de deputy alles samen mogen beslissen en dat de andere katten niets te zeggen hadden. Daarvoor alleen al zou ze een rogue willen zijn, dan kon ze tenminste kiezen wat ze deed. "Bedankt." miauwde Spottedkit vrolijk, "Ik zou nooit in een clan willen leven, dan kun je niet kiezen wat je doet, hoe stom moet dat zijn!" miauwde ze. "Ik ben een rogue, voor eens en altijd." Ze voelde een glimlach op haar snuit verschijnen. Ze vond het best leuk zichzelf, net als de grote katten, een rogue te kunnen noemen. "Leuk dat je blijft!" miauwde Stripe opeens. "Ik vind het ook leuk om te blijven." antwoordde Spottedkit. "Wat moet je eigenlijk allemaal doen als rogue?" vroeg ze nieuwsgierig. Want ze realiseerde zich opeens dat ze daar eigeinlijk niet echt zo veel van wist...


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormclaw
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:06

Stripe lachte even. Zo stom om Clancat te zijn was het nou ook weer niet. Ze zou dat best willen zijn, apleen had ze meer een vrijheid- geest. Al die clanzaken bevielen haar niet zo. Bloodclan, dat was iets anders. Maar Bloodclan is eigenlijk ook geen echte clan.... Het is meer een Rogue- camp. Daarom beviel het haar daar ook niet echt. "Een Clancat zijn is best leuk hoor. Bijvoorbeeld, WindClan heeft een leuke leader: Hollystar. Ze zeggen dat hij erg rechtvaardig is. Als Rogue moet je vanalles doen, alles wat je maar wilt zolang je niet in conflict komt met de Bloodclan."


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:12

Dat vond Spottedkit best wel vreemd. "Waarom mag je niet in contact komen met de Bloodclan? Wat is er mis met hen?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze begreep ook niet zo goed van wie Stripe had gehoord dat Hollystar een leuke leader was. Maar ja, Spottedkit was veel te nieuwsgierig en vroeg zich veel te veel af. Daar zou ze maar eens mee moeten stoppen, maar dat was zo simpel niet. Je kunt niet een van je eigenschappen zo maar aan de kant zetten en negeren. "Mij lijkt het toch nog steeds leuker om een rogue te zijn. Dan mag je alles wat je doet kiezen, en niet maar een deel." miauwde ze. Maar als ze erover nadacht zag het er ook wel best leuk uit om een clankat te zijn. "Maar als je een clankat bent, heb je wel altijd je vrienden om je heen en als je een rogue bent niet. Dat is dat ook wel weer een voordeel..." vervolgde ze. "Maar ik snap nog altijd niet wat dat dat nu met de Bloodclan is." miauwde ze nog snel.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionblaze
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 17:43

Stripe zuchtte. Het was een nogal ingewikkeld verhaal van Bloodclan, en ze wist niet of het kit dat allemaal zou kunnen "verteren". Alhoewel, hoe vroeger ze van de BC af wist, hoe veiliger en hoe beter voor haar. En het zou voor haar zusje veiliger zijn om in een clan te leven. "Spottedkit, het is een moeilijke verhaal . Maar ik vertel het je . Bloodclan bestaat uit rogues, maar niet zo van die rogues die gewoon alleen leven, nee. Bloodclan wou macht. Tigerstar was een commandant, Bluestar, de leader van de ThunderClan vertrouwde hem erg. Maar Tigerstar wou meer zijn dan een deputy. Hij probeerde Bluestar te vermoorden, maar Fireheart, de huidige deputy van de TC, had haar gered en alles werd duidelijk. Tigerstar werd verbannen, maar hij ging naar de ShadowClan, en werd daar leader. Maar hij beloofde wraak te nemen op Bluestar en Fireheart. Zo is dat gebeurd. Tigerstar zweerde samen met de Bloodclan, Sourge, de vorige BC leader viel de katten aan, en vermoordde Tigetstar. Maar daarna vernoorde Fireheart Scourge. Maar toch vreest iedereen de BloodClan, en is voor jou veiliger om een Clankat te worden. Daar zal je binnenkort een mentor krijgen, en misschien word je ooit deputy." ze vreef haar kopje liefdevol tegen Spottedkit's hoofdje. "In elk geval, we zullen elkaar vaak genoeg zien. Maar als je in een Clan gaat, kies liever ThunderClan."


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 15fkwb8
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 2 Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: