Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Darkblood
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 17:53

"Spottedkit, het is een moeilijke verhaal . Maar ik vertel het je . Bloodclan bestaat uit rogues, maar niet zo van die rogues die gewoon alleen leven, nee. Bloodclan wou macht. Tigerstar was een commandant, Bluestar, de leader van de ThunderClan vertrouwde hem erg. Maar Tigerstar wou meer zijn dan een deputy. Hij probeerde Bluestar te vermoorden, maar Fireheart, de huidige deputy van de TC, had haar gered en alles werd duidelijk. Tigerstar werd verbannen, maar hij ging naar de ShadowClan, en werd daar leader. Maar hij beloofde wraak te nemen op Bluestar en Fireheart. Zo is dat gebeurd. Tigerstar zweerde samen met de Bloodclan, Sourge, de vorige BC leader viel de katten aan, en vermoordde Tigetstar. Maar daarna vernoorde Fireheart Scourge. Maar toch vreest iedereen de BloodClan, en is voor jou veiliger om een Clankat te worden. Daar zal je binnenkort een mentor krijgen, en misschien word je ooit deputy." Moon gromde en sprong op Stripe. ''Dus jij vertelt ons zusje dat ik een vieze vuile moordenaar bent, niet?'' Ze keek haar woedend aan. De poes boorde haar nagels in de huid van de rogue. ''Nog een keer zo en opmerking, en dan zal het meer zijn'' Miauwde ze dreigend, en sprong van haar zusje af.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionblaze
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 18:14

Moon gromde en sprong op Stripe. ''Dus jij vertelt ons zusje dat ik een vieze vuile moordenaar bent, niet?'' Ze keek haar woedend aan. De poes boorde haar nagels in de huid van de rogue. ''Nog een keer zo en opmerking, en dan zal het meer zijn'' Miauwde ze dreigend, en sprong van haar zusje af. Stripe protesteerde: "Ik zei toch niet dat iedereen van de BC een vieze moordenaar is! Ik ben zelf een ex- Bloodclankat!" ze had het geheim eruit geflapt. Had ze te veel gezegd? Waarom kon ze haar kop toch nooit houden ?! Stripe zuchtte en wachtte. Ze vroeg zich af wat er nu zou hebeuren.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 15fkwb8
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 21:38

Dat kwam heel hard aan voor Spottedkit. "Wat?" miauwde ze geschrokken. Ze kon er bijna niet mee leven dat haar zusje Stripe een Bloodclan kat is en dat ze haar dan ook nog vertelde weg van hen te blijven. "Wat miauwde je net, Stripe? Ben jij een ex-Bloodclan kat?" Het was bijna ongeloofelijk! Hoe kon de liefste kat van de hele wereld nu bij de slechtste clan zijn geweest? Dat snapte Spottedkit echt niet. 'Nee, Spottedkit,' dacht ze, 'nu niet opeens anders over Stripe beginnen denken. Het is niet omdat ze een Bloodclan kat was, dat ze dat nog steeds is. Ze is en blijft het leukste zusje dat je kunt hebben.' Ze bleef haar zusje geschokt aanstaren, maar veranderde toen opeens van gedachten. "Hoe was het eigenlijk bij de Bloodclan? Waarom ging je er weg?" vroeg ze nieuwgieig. "Stripe, ik wil dat je weet dat wat er ook gebeurd is jij altijd mijn liefste zusje zult blijven." vervolgde ze. Ze vond het ook al vreemd dat Moon opeens op Stripe sprong alsof ze prooi was, wat kon ze nu mis gedaan hebben? Ze legde alleen maar uit wat de Bloodclan is. "Oh, en Moon, waarom was jij zo boos op Stripe toen zij me iets uilegde?" vroeg ze zich wendend tot Moon.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 22:56

"Ah Spotted," Stripe gaf haar zusje een likje. "Niet schrikken, ik was daar door een kat..." Stripe werd overspoeld door triestige herrinneringen. "Waar ik van hield. Ik ben daar weggegaan door Scourge. Hij was een heel onrechtwaardige leader en stal kittens van de clans. Ik koos voor vrij leven, leven als rogue. Maar niet alle Bloodclankatten zijn slecht, kijk maar naar Moon," Stripe fluisterde in Spottedkit's oor:" jij bent de liefste zusje ooit," en ze vond het veel geruststellender als Spottedkit er was. Nu leefde ze dus als rogue. Dat beviel haar best.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 23:11

Leonardo keek de poezen aan en wist niet waar ze het over hadden. Hij vond het wel lief dus hij keek even en liep weg door het mullen zand en voelde de wind door zich heen stromen. Leonardo begon ineenss te zeggen Strawpaw ga met me mij mee, door het mullen zand vlak door de branding gaan we hand in had en laaten ons mee varen met de golven van de zee. Hij keek naar de andere kant keek hij en zag een riviertje lopen. Strawpaw ik mis je mijn lief zei hij zacht , hij dacht niet meer aan zijn broers en zussen hij dacht nu aleen aan Strawpaw zijn liefste ster zijn zonnentje aan de hemel ze zijn twee poten op een ligaam. Met een diepen zucht ging hij terug naar zijn broers en zussen egelijk wist hij wie ze waren het dierbaarste bezit wat hij vroeger had maar nu was het Strawpaw zijn enige hoop om te leven.


Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 1349793788603 Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]   Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 12:22

Ik typ dit op mijn iPod dus ik weet niet hoeveel lijntjes het zijn...

Spottedkit was heel blij dat Leonardo er ook weer eens bij kwam zitten "Hey Leonardo," miauwde ze, "weet je al weer wie we zijn?" Opeens keek ze naar zijn gezicht en zag dat hij aan iets dacht en dat hij Spottedkit precies niet gehoord had. "Leo! Aan wat zit je te denken? Ben je nog steeds met jezelf aan het worstelen om erachter te komen of wij nu jou familie zijn of niet of ligt er iets anders op je maag?" Vroeg ze nieuwsgierig naar Leonardo kijkend. Ze was heel blij dat Stripe haar de waarheid had gezegt over haar verleden maar opeens vroeg ze zich iets af. "Stripe, hoe komt het eigenlijk dat ik niet in de Bloodclan heb gezeten en jij wel? Jij bent tenslotte mijn zusje." Maar ze dacht aan iets wat ook gebeurt kon zijn war voor Spottedkit redelijk schokkend zou zijn. "Of ben in misschien ook in de Bloodclan geboren...?" Vroeg ze redelijk stil. Ze was er niet zeker van, maar als haar zusje uit de Bloodclan kwam was de kans dan niet groot dat hun moeder daar ook geboren was en dat Spottedkit eigenlijk ook een ex-Bloodclan kat was. Daar moest ze wel even over nadenken.


Spottedkit! happy
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe] - Pagina 3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Were are you? [Caty en Moon en Spottedkit en Gale en Stripe]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: