Vechten ? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vechten ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Spottedkit
Member
Vechten ? - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 21:18

@Lightpaw, sorry dat ik weer zo laat ben en ook sorry dat ik zo lang niet heb geantwoord op ontmoeting, het is me ontgaan denk ik, ik zal het zo snel mogelijk doen! Very Happy


Spottedkit! happy
Vechten ? - Pagina 2 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:21

Hehe ik draai me even om en er komen allerlei berichtjes binnen. Very Happy Very Happy

@Fleckkit: Tanx, ik doe mijn best Very Happy

@Mr. Tips: Ik heb er zeker wat aan! Very Happy Bedankt ik zal er op letten. (Mr. Tips vind ik echt echt zot wijs, i mean, ik vind zijn karakter echt super.)

Spottedkit: niet erg, ik ken Silverpaw ook in het echt en zal het haar ook zeggen, ik antwoord zo snel mogelijk...

Lightpaw liep even verder en keek dan pas achterom. Haar mond viel open van verbazing, waar was die kat nu? Even dacht ze een grijze flits te zien, maar ze wist het niet zeker of zij het wel was. Zie je wel, dat dit Skyclan territorium is! dacht ze. Toch meende ze iets van teleurstelling te voelen toen ze met haar bruine ogen tevergeefs naar de onbekende kat zocht. Het was wel opwindend geweest...Nu ja, het was voorbij, wie weet zag ze de kat wel nog eens terug op een vergadering. Met trage passen trippelde ze terug naar het Skyclan kamp. Haar hoofd zat vol met gedachten over de grijze kat. Lightpaw merkte zelf niet eens op toen er een lichte motregen viel. Pas toen haar doorweekte vacht plakte aan haar vel voelde ze iets. Ze keek naar de hemel en zag lichte druppels ritmisch naar beneden vallen. Met haar hoofd deed ze mee op het ritme. De zon kwam er traag door en toverde een felgekleurde regenboog aan de hemel. Met open mond keek ze naar het verbazingwekkende natuurverschijnsel. Haar gedachten klaarden op en ze vergat al haar zorgen, het enigst wat ze deed is kijken, alleen maar kijken en hopen dat ze dat beeld nooit zou vergeten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit.
Member
Vechten ? - Pagina 2 DPKsfdL
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Age: σηє мσση
Gender:
Rank:
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 18:38

{Commentaar/tips eerste post bovenaan van Lightpaw} Ik vind dat je al goed post, misschien letten op spelling {zij = zei (spreken)}, misschien meer om komma's denken. En bij het stukje 'stelde ze vast' kan je hem misschien beter aan de zin ervoor vastmaken met een komma.

Hoop dat je er wat aan hebt!


Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
Vechten ? - Pagina 2 351x0dv
:: gнσѕтѕнιηє ::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 18:56

oke bedankt! Ik heb er zeker wat aan!!


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Vechten ? - Pagina 2 DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 22:13

@Lightpaw. Misschien een ideetje om eerst in word te typen? Dan kan je al je spellings fouten verbeteren voor je iets post.


Vechten ? - Pagina 2 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Vechten ? - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 1:17

Of Google Chrome, daar zit ook spellingcontrole in. Heel simpel, rechter muis knop in het tekst vakje en dan "opties voor spellingcontrole"


::"Bright's::

Vechten ? - Pagina 2 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 9:42

ja, bedankt, zal ik doen. Smile


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vechten ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: