Vechten ?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vechten ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 12:25

( n deze topic zou ik graag hebben dat er een keer gevochten word, maar dan zonder doden he. Later vrede ? )

Lightpaw liep door het lange gras, dauwdruppels makten haar lange vacht vochtig. Er stond iets te gebeuren,dat voelde ze. Haar kastangebruine ogen gleden over het landschap. Niets te zien, nu nog niet dacht ze. Het gras werd korter, nu werd ze zichtbaar voor degene die haar bespiede. Kom op lightpaw ! Dacht ze. Stel je niet zo aan ! Misschien is er niemand. Misschien echode een stemmetje. Misschien. Haar poten kneden zenuwachtig de grond, dan schoot ze vooruit, recht naar het bos die nog maar een paar staartlengtes van haar af was. Aangekomen draaide ze zich om, kom te voorschijn, ik wil je geen waad doen sprak ze behalve als jij dat wel met wil. Dacht ze erachteraan.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
Vechten ? DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 12:30

Even een klein tipje;

Ik snap het verhaaltje niet echt goed omdat je er geen leestekens in hebt gezet.

Dus in plaats van; kom te voorschijn, ik wil je geen waad doen

Dit; 'kom te voorschijn, ik wil je geen Kwaad doen'

Dik gedrukt is deze code;

Code:
[b] En als je klaar bent met zeggen wat je kat zegt moet je deze gebruiken [/b]


Vechten ? 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 20 okt 2012 - 14:14

Ok bedankt ik zal er aan denken.
Wie wil er meedoen ? Dan zet ik het wel anders ! Very Happy


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 18:46

De zon scheen hoog aan de hemel en het had net geregend. Sagepaw zat verscholen achter een hoge struik. Ze hield de kat nauwlettend in de gaten. Dan zette Sagepaw zich klaar om aan te vallen. Ze sprong vanuit de struiken op de kat af. Haar nekharen stonden overeind en ze ontbloote haar tanden. Sagepaw snoof de geur op maar herkende hem niet. Het enige dat ze wist was dat de kat niet van de donderclan was. Voor ze met haar klauwen uithaalde vroeg ze aan de bruine kat:"Wat kom je hier doen? Je bent op het donderclanterritorium."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 18:48

Lightpaw draaide zich om. Ik wist het ! dacht ze nog voor ze de klauwen van de grijze kat ontweek. Ze was altijd op haar hoede, 'altijd moet je denken of iemand je bespied en elk moment kan aanvallen' herinnerde ze een zin die ze ooit had opgevangen. toch klopte haar hart op volle toeren van de onverwachte beweging. Ze ontblootte haar tanden en siste: ik ben niet op donderclan territorium, wat zou ik daar te zoeken hebben ? De clan waar ik inzit houd zich aan de regels !!! Ze zij het zachtjes sissend, tot haar grote verwondering bleef ze ijzig kalm. Haar bruine ogen verharden zich, als het moest zou ze zich hier een weg uitvechten, al had ze liever van niet. Ze deed een stap naar voor en begon dan te heen en weer te lopen zodat de onbekende kat niet gemakkelijk op haar kon springen. Kunnen we dit niet even bespreken ? Gromde bijna onhoorbaar tegen zichzelf. Ze verbergde haar angst achter haar masker vastberadenheid. En toch was ze onzeker...


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 20:56

Sagepaw keek de kat een poosje aan. Ze herkende hem niet maar hij was niet van de donderclan dus hoorde hier ook niet te zijn. op donderclanterritorium. Sagepaw zag dat de kat zich heen en weer begon te lopen zodat Sagepaw de kat niet kon pakken.'Zou ik aanvallen?'dacht sagepaw. Ze wou eigenlijk haar clan moeten waarschuwen maar daar was het al te laat voor. Zou ze dit winnen? Sagepaw besliste om nog niet aan te vallen maar zei:"Nou,ik dacht van niet! Dit stuk behoort nog altijd toe aan de donderclan. Maar ik zou wel eens willen weten wat je hier komt doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Vechten ? O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 23:58

@Missy,
probeer jij eens geen spatie te doen naar een uitroepteken of vraagteken, dat maakt je post slordig. En wanneer je kat iets denkt dat je het scheef gedrukt neer zet, dat is deze code; code] scheef gedrukt[/code]
Sowieso, wanneer je kat spreekt doe het tussen "aanhalingstekens"

@Nele,
Probeer een beetje op te letten met wat je doet na een komma, na een komma doe je dus een spatie, dat doe je al, maar je wilt dat wel eens vergeten zie ik. Ook probeer wat vaker komma's te gebruiken in plaats van meteen een punt, en om je posten wat langer te maken, beschrijf geluiden, omgeving en gedachten van je kat, dat doe je al een beetje zie ik, maar wat uitgebreider, ook emoties en andere dingen kan je beschrijven om je post langer en beter te maken.

En eigenlijk gelde dat laatste een beetje voor jullie allebei.
Maar jullie zijn zeker niet de slechtste beginnende RPG'ers zie ik, ik vind dat jullie het al aardig goed doen =3


::"Bright's::

Vechten ? SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 18:49

oke bedankt ,brightpaw. Ik zal er op proberen te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 18:34

o ja dat vergeet ik steeds bij nieuwe topics, sorry ga er op letten, en ik dacht dat het schuingedrukte niet altijd hoefde ?

Ze zag de grijze kat twijfelen, dit is nog altijd skyclan, ze hoort hier niet.Dacht ze. Ze krulde haar lip en woedend siste ze naar de kat. Ze bleef zichzaggen, als ze wou kon ze de kat aanvallen, in haar twijfel. 'Nou,ik dacht van niet! Dit stuk behoort nog altijd toe aan de donderclan. Maar ik zou wel eens willen weten wat je hier komt doen?"Vroeg de poes. De bruine poes haar ogen werden groot, wat dacht die kat wel ? Dit was skyclan territorium ! Woede flikkerde in haar ogen. Ze moest zich bedwingen om niet de kat aan stukken te scheuren. In plaats daarvan zei ze heel rustig: 'dat is het niet beste kat, dit behoord toe aan de Skyclan.' Haar stem klonk kalm en vast. Het verbaasde haarzelf dat ze zo kalm bleef. Even slikte ze voor ze verder ging. 'ik denk dat we dit eens nader moeten onderzoeken.' Nog steeds was haar stem vlak en kalm, maar er zat een klein scherp randje aan, het was meer een soort bevel dan voorstel. Ze hielt haar kop een beetje schuin terwil ze wachtte op een antwoord. Haar poten zigzagde nog automatisch verder.



wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 19:17

Sagepaw keek de kat vol woede aan. Hoe durfde ze? Dit was volgens haar weten nog altijd donderclanteritorium en als het moest ging ze er voor vechten! 'dat is het niet beste kat, dit behoord toe aan de Skyclan.ik denk dat we dit eens nader moeten onderzoeken.' zei de kat. Sagepaw voelde dat de kat wou vechten en daar ging ze mee akkoord. Sagepaw veranderde haar stem. "Oke wat jij wilt!" siste ze naar de kat. Haar ogen zaten vol vuur en haar nekharen stonden overeind. Ze kon haar woede niet meer beheersen. Met een grote sprong belandde ze op de kat en zette haar nagels erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 16:21

Lightpaw verstijfde en spande al haar spieren toen ze de woede in de kat haar ogen zag. Ze slikte. Oke wat jij wilt ! siste de grijze poes. Had ik niet net gezecht dat ik dat niet wou ? dacht ze terwil ze de klauwen van de kat op zich af zag komen. Een felle pijnscheut schokte door haar lichaam toen de klauwen van de kat in haar pels drongen. Ze dankt haar vacht die ze zo veel had vervloekt in greenleaf. Toen pas drong het tot haar door, die kat wou haar misschien wel doden terwil ze volgens haar op skyclan terretorium waren ? Oh nee, dat zou haar niet lukken ! de woede, die eerst nog maar een flikkering was geweest, was nu één grote vuurgloed in haar ogen. met een flinke ruk draaide ze zichzelf een kwartslag zodat ze met haar volle gewicht op de kat lag. Ze draaide haar hoofd zo tot ze vlakbij de kat kwam. Kijk poesje van me, ik had een idee, een goed idee, zodat we dit zonder vechten vanaf kunnen bregen. Maar jij hen het nu verpest ! Nu kan ik nooit vertrouwen ! Of wat denk je ? Wil je mijn slimme oplossing horen ? de laatste woorden spugde ze uit. Ze was razend, als de kat wou vechten, kan ze een gevcht krijgen ! Vond ze. Ze dacht helder, bij de meeste gevechten zou ze verblind zijn van woede, misschien lag het aan het feit dat het leek dat katten even oud waren, al wist ze dat niet zeker, ze voelde wat sympatie voor de kat, ze dachten namelijk ook hetzelfde...


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 20:52

Sagepaw keek de kat woedend aan. Ze haalde met haar klauwen uit tot de andere kat zei:"Kijk poesje van me, ik had een idee, een goed idee, zodat we dit zonder vechten vanaf kunnen bregen. Maar jij hen het nu verpest! Nu kan ik nooit vertrouwen! Of wat denk je? Wil je mijn slimme oplossing horen?" De toon waarop de kat het zei was zo vals alsof de kat haar zou willen doden. Of dat was waarschijnlijk ook. Sagepaw rolde snel op haar zij. Ze gooide de kat van zich af en ging op een staartlengte afstand van de kat staan. Ze keek nog even om zich heen. Het was nog altijd zonhoog. "Waarom zou ik naar jouw luisteren of denk je dat jij dit gevecht soms gaat winnen?"gromde ze naar de kat. Tot haar eigen verbazing bleef haar stem ijzig kou maar vanbinnen hoopte ze dat de twee katten niet gingen vechten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Vechten ? DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 21:06

@ Lightpaw,
nee, dat schuingedrukte moet inderdaad niet, als je het maar op de een of andere manier kunt duidelijk maken aan de lezers. Dat kan evevgoed via ' zo'n tekentje dus, of het schuingedrukt zetten


Spottedkit! happy
Vechten ? 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:12

@ Spottedkit :hahaha ik wist het tanx! Razz spottedkit, ga je antwoorden op ontmoeting aub ? (wanneer je kan, na examens ?Ik zit er ook volop in...)

De kat rolde op haar zij en smeet Lighpaw af zich, slippend kwam ze tot stilstand.Er speelde een klein glimlachje rond de mondhoeken van de bruine poes toen ze de woorden hoorde"Waarom zou ik naar jouw luisteren of denk je dat jij dit gevecht soms gaat winnen?"gromde de grijze kat. Met een gespeelde verbazing schudde ze het hoofd. Haar glimlach werd breder, bijna onopgemerkt. 'Wel poesje, je kunt niets zeker zijn, zelf niet dat je daar staat, misschien droom je wel ?'zei Lightpaw, met een zwiep van haar staart wees ze naar de poes om meer kracht bij haar woorden te zetten. De kilte van haar stem was even verdwenen, ze vond het leuk om katten na te laten denken over haar woorden en iets bij te brengen. 'Wel ik zal dat dan maar beschouwen als een ja, luister even wil je ?' vervolgde ze. Zonder op antwoord te wachten ging ze verder. 'Het simpel'Ze keek de kat schuins aan en liet een korte stilte vallen om de spanning op te bouwen.'we kijken gewoon naar de geurgrens natuurlijk ! Simpel, jij kwam van daar, ik van de andere kant, dus we nemen de kant waar we beiden niet geweest zijn, en kijken welke geur !'Simpel toch ? ' daarna zien we wel verder !' zei de bruine kat alsof het niets was. Ze vond het versassend simpel en handig van haarzelf. Meer zelf, ze was trots ! Al had ze een voorlopig vredesplan, ze liet haar waakzaamheid niet zakken. Haar spieren waren gespannen onder haar dikke vacht en al haar zintuigen waren scherp. Ze zou het eens moesten durven ! Nieuwsgierig wachtte ze af op het antwoord.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:26

Sagepaw luisterde met gespitste oren naar de kat. 'Het is simpel,we kijken gewoon naar de geurgrens natuurlijk ! Simpel, jij kwam van daar, ik van de andere kant, dus we nemen de kant waar we beiden niet geweest zijn, en kijken welke geur !Simpel toch ?daarna zien we wel verder !' zei de kat. Sagepaw keek voorzichtig richting de andere kant, klaar voor als de kat hier gebruik van maakte.'De andere kant?'dacht ze in zichzelf. Ze stak haar neus in de lucht maar herkende alleen haar eigen, vertrouwde geur van donderclanteritorium. Beide katten hadden een andere mening over het teritorium maar Sagepaw legde er zich, tot haar eigen verbazing, bij neer. Ze keek de kat recht in de ogen. "Oke we hebben allebei een eigen mening maar ik ga er niet om vechten tenzij jij dat wel wil? "zei sagepaw kil.

sorry kort :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Vechten ? DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 17:46

(niet erg hoor)
Lightpaw was tevreden over het besluit van de andere kat. "Oke we hebben allebei een eigen mening maar ik ga er niet om vechten tenzij jij dat wel wil? Zij de grijze poes. Lightpaw knikte als antwoord. 'top ! dus we vechten alleen als ik wil, fijn, want ik wil dat nu niet.'Smaalde Lightpaw. Ze draaide zich om en liep met haar staart hoog in de lucht de kant op die ze afgesproken hadden. Toch proefde ze even ongemerkt de lucht, Skyclangeur, gelukkig. Misschien ook een vleugje Tunderclan, maar dat was zeker van die andere kat. Stelde ze vast. Er kwam een onbehaagelijke gedachte in haar hoofd. Zie dat het niemandsland was ? Zoiets als de fortrees, wat dan ? Ze haalde haar schouders op, dat zouden problemen voor later worden, als het er tenminste van kwam. Ze genoot van het briesje dat haar vacht liet rimpelen en de lichte goudgele streepjes die verborgen zaten in haar bruine vacht liet uitkomen. Ze zuchtte, wat hielt ze van de natuur, ze hielt van de zon,van de wind, zelf de regen. Waarom zagen de ander katten het dan niet ? Hoe de volmaakte druppels kleine kringetjes op het water maakten ? Ze schudde haar hoofd, zo was het wel welletjes geweest, ze moest alert blijven.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Vechten ? 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleckkit
Member
Vechten ? DPKsfdL
x
889

CAT'S PROFILE
Age: x נυѕт вσяη x
Gender:
Rank:
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 17:50

Light nog even zo doorgaan en het is goed =33


De rest~ Jullie zijn ook echt uber uber goed bezig blijf zo doorgaan!


Vechten ? Fleck1sig
People say that love is just hate, but you fell later in love x
мαde ғor мe:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 18:38

Sagepaw keek hoe de kat met opgeheven staart weg liep. Als de kat helemaal uit Sagepaw zicht was verdwenen, draaide ze zich om. Ze liep het bos terug in. De zon stond al hoog aan de hemel. De tijd vloog voorbij. Ze liep door het bos en toen ze bijna aan het kamp was likte ze haar vacht nog even schoon. Sagepaw was eerst van plan om niets te zeggen tegen Bleustar maar besefte dat ze dat toch maar beter kon doen. Ze had toch niets verkeerd gedaan? Sagepaw liep door de ingang van het kamp en ging dicht bij het leerlingenhol zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Vechten ? 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 19:13

@ Lightpaw
Je schrijft al goede posts. Ze zijn zeker lang genoeg Smile
je typt alleen wel af en toe een spatie voor een leesteken, bijvoorbeeld hier:
Waarom zagen de ander katten het dan niet ?
Dat moet zo:
Waarom zagen de ander katten het dan niet?

Als je schrijft: 'Blablabla,' zei Lightpaw, moet 'zei' met een kleine letter. Bovendien beginnen gesproken zinnen met een hoofdletter, dat vergeet je af en toe.
Voorbeeld:
Niet: 'top ! dus we vechten alleen als ik wil, fijn, want ik wil dat nu niet.'Smaalde Lightpaw,
maar: 'Top! Dus we vechten alleen als ik het wil. Fijn, want ik wil dat nu niet,' smaalde Lightpaw.


@ Sagepaw
Je posts zijn al goed, maar kunnen wel wat langer. Als je meer van de omgeving, van het weer en van Sagepaws gevoel omschrijft kun je je posts langer en leuker maken. Bijvoorbeeld, jij doet het zo:
Ze liep het bos terug in. De zon stond al hoog aan de hemel. De tijd vloog voorbij. Ze liep door het bos en toen ze bijna aan het kamp was likte ze haar vacht nog even schoon.

Maar het kan ook zo:
Ze liep terug het bos in. De zon stond al hoog aan de hemel, dus ze wilde snel terug naar het kamp. De tijd vliegt voorbij, dacht ze terwijl ze over de vochtige aarde trippelde. Het had die ochtend geregend en hier en daar hadden zich plasjes gevormd. Sagepaw liep er omheen. Ze had geen zin in natte poten.
Aangekomen bij het kamp gaf ze zichzelf een flinke wasbeurt. Er was wat modder op haar pootjes gekomen en dat kon ze natuurlijk niet laten zitten. Na een paar minuten was ze weer helemaal schoon en stond ze op.


Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben ^^


Vechten ? 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Vechten ? Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Vechten ?   Vechten ? Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:39

ja leuk tekstje, ik zal proberen maar heb nooit veel inspriratie..:3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vechten ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: