Silver Stars {+Silverfang}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Silver Stars {+Silverfang}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 19:58

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Met een nukkige expressie plofte Dogdance neer aan de waterrand. Ze had vandaag op haar falie gekregen van een mede warrior omdat ze ruzie had gemaakt met een andere warrior. Die warrior had het zelf uitgelokt! Haar onloyaal noemen aan haar clan. Ze kon het niet helpen dat haar familie niet helemaal klopte, naja... Dat was nog zacht uitgedrukt. Ze snoof ietwat en likte langs haar poot, als ze haar onloyaal wilden, konden ze het krijgen. Ze kookte van de woede van de publieke vernedering en was het kamp uit gestormd. Nu was ze dus nukkig hier uitgekomen, in de hoop dat het rustig zou blijven. Chagrijnig sloeg ze met haar voorpoot een steen in haar reflectie in het water. Het was oneerlijk. Ze vernauwde haar ogen iets toen een scherpe geur haar neus binnen drong. Oh help, oh nee. Gatverdamme, waarom nou net hem? Ze herkende die geur maar al te goed en ze wist dat hier niks goeds uit kon komen. Ze rook Silverfang, de deputy van de Skyclan en gezien hoe vaak ze in de problemen al was gekomen en hoe ze nu weer ruzie geschopt had, kon hier niks goeds uit komen. Ze sloeg eventjes met haar staart en weigerde op te kijken, zich mentaal schrap zettende.

{Je krijgt Dogdance écht in haar 'beste' humeur. (:}
STATUS

Pissed

COMPANY

+Silverfang

NOTES

211 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 21:34

SILVERFANG

Verbaasd en met de muis nog bungelend tussen zijn kaken zag Silverfang hoe Dogdance met een woedende blik het kamp uit stormde en de jachtpatrouille zonder op te kijken passeerde. Binnenin het kamp was nog enige tumult over de gebeurtenis en met een strenge blik gooide de zilvere kater zijn prooi op de stapel en stapte hij snel op de twee warriors af die druk in gesprek waren. Hij ving de woorden 'Dogdance' en 'onrespectvol' op en kon al een beetje gissen wat er was gebeurd. "Wat is er aan de hand, heren?" vroeg hij, terwijl hij zijn lichtgroene ogen doordringend in de hunne priemde. Beide warriors hielden meteen op en lieten vlug hun blik op hun deputy vallen. 'Het is Dogdance,' verklaarde één van de katers. 'Ze heeft weer eens ruzie lopen zoeken.' Silverfang zuchte diep, dit was niet de eerste keer. En hij zat er nu helemaal niet op te wachten om zo'n akkefietje te gaan oplossing, terwijl Duststar ziek in zijn den lag. "Goed, als jullie je nu eens klaarmaken voor de volgende patrouille, dan zal ik dit oplossen,' miauwde hij met een blik op de kampuitgang. Beide warriors knikte en draafde snel naar het groepje warriors dat zich bij de ingang verzamelde. Silverfang volgde hun, vertelde de patrouilleleider welke grenzen ze moesten controleren en liep toen zelf de kant uit waar hij Dogdance voor het laatst zag verdwijnen. Terwijl hij zich een weg baande door de hoogstenen, probeerde hij te verzinnen wat hij tegen haar ging zeggen. Of ze de ruzie nou begonnen was of niet, het was een feit dat Dogdance wel vaker met dit soort problemen te maken had. Silverfang vroeg zich regelmatig af wat nou de reden was voor haar opstandige gedrag...
Hij spotte haar uiteindelijk bij het meer, nukkig en wel voor de waterrand. Kalm stapte de kater op haar af en miauwde even kort om haar aandacht te krijgen. Hij ging zitten en keek haar met dezelfde strenge blik aan die hij eerder in het kamp had opgezet. "Zo Dogdance, voordat ik beschuldigingen neerleg wil ik eerst jouw kant van het verhaal horen, maar weet wel dat ik er een beetje klaar mee ben continu jouw ruzies te moeten op lossen," zei hij lichtelijk geïrriteerd. Normaal zou hij het anders hebben opgelost, misschien zelfs met een lichte tint van humor in zijn woorden, maar daar had hij nu geen tijd, noch fut meer voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 21:41

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Met een blik zo giftig als de tanden van een adder keek Dogdance uiteindelijk op toen een korte miauw haar oren bereikte. Het zou ook eens niet de trouwe en geweldig gerespecteerde deputy van de Skyclan zijn. Ze kraste eventjes gefrustreerd met haar klauwen over de grond terwijl ze nog niet eens de moeite deed om meer dan haar hoofd te draaien voor de deputy. Aan zijn blik te zien was hij ook al in zo'n sprankelend humeur, dus dit kon nog gezellig worden ook. Als hij niet te ver weg was, had ze zojuist voor zijn poten gespuwd, maar dat was hij in haar ogen ook weer niet waard. Haar staart zwiepte geagiteerd heen en weer toen de deputy begon te spreken en haar nekharen rezen ietwat overeind. Het was duidelijk dat de jonge warrior met al haar macht en kracht zich al klaar maakte om zich hoe dan ook te verzetten tegen dit teken van autoriteit. "Zo Dogdance, voordat ik beschuldigingen neerleg wil ik eerst jouw kant van het verhaal horen, maar weet wel dat ik er een beetje klaar mee ben continu jouw ruzies te moeten op lossen," De lichte irritatie in de stem van de deputy deed het hem. Met nog steeds een giftige blik waarin haar opstandigheid omhoog vonkte keek Dogdance de deputy aan, haar ogen boorden zich in de zijne, duidelijk niet bang voor hem. "Waarom zou ik dat vertellen?" Miauwde ze, terwijl ze haar ogen vernauwde, nog steeds keek ze de deputy aan vanover haar schouder. "Ik heb het toch wel gedaan in de ogen van de clan, en ook in de ogen van jou" Ze snoof en richtte haar blik weer op de sterren, waarna ze haar staart weer over haar voorpoten krulde. Ze stak haar neus wat in de lucht, alsof ze Silverfang zelfs niet meer aan wilde kijken. Maar in haar ogen had ze dan ook gelijk, de clan veroordeelde haar toch wel. Zelfs al probeerde ze loyaal te zijn, zelfs al deed ze haar best, ze kreeg toch wel ruzie. Sommige katten deden het er zelfs om, zoals Phantomfang en Thunderfeel. Maar wat kon haar het boeien wat ze dachten? Dan konden ze het krijgen ook. Maar ergens, onbewust, boeide het haar best wel...
STATUS

Pissed

COMPANY

+Silverfang

NOTES

375 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 22:07

SILVERFANG

Hij had zijn woorden nog niet eens uitgesproken of hij zag de tegenstrijdigheid al in haar ogen oplaaien. Dit ging misschien nog een lange nacht worden, mits hij hier niet snel een einde aan maakte. 'Waarom zou ik dat vertellen?' antwoordde ze. 'Ik heb het toch wel gedaan in de ogen van de clan, en ook in de ogen van jou'. Silverfang vernauwde zijn ogen en bleef haar stug aankijken, niet van plan te bezwijken onder haar kwade blik. Was dat op z'n minst een erkenning van haar daden, of dacht ze sowieso wel dat de hele clan tegen haar was? "Dat is niet zo gek als je kijkt hoe vaak je voor problemen zorgt, Dogdance." Zijn tanden blinkten in het maanlicht bij het vormen van de woorden. Niet te geloven dat hij dit aan een warrior moest gaan uitleggen. "We hebben al genoeg problemen buiten de clan, het is dan niet de bedoeling dat er ook nog eens oneindigheid binnen de clan ontstaat. Dat kunnen we niet tolereren, we moeten op elkaar kunnen vertrouwen." Een zachte zucht verliet zijn lippen, terwijl hij lichtjes met zijn hoofd schudde. "Het gaat er niet om wie het gedaan heeft of niet, ik wil gewoon duidelijk maken dat dit soort dingen niet mogen gebeuren. Waarom kan je niet gewoon je kop ervan wegdraaien, precies zoals je nu doet? Je moet altijd meteen de confrontatie aangaan." Hij trok even kort met zijn oren om te weten of ze hierop reageerde. Hij verlangde op zijn minst van haar dat hij haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 22:21

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
Het sterrenlicht flonkerde in haar ijzige blauwe ogen terwijl ze haar blik opsloeg naar de prachtige sterrenhemel, waar haar ouders nu ook rondtrokken. De mystieke Starclan die leefde in de zilverpels. Ooit zou ze daar hopelijk ook heen gaan, tenminste, als ze goed genoeg leefde. Misschien moest ze dat dan toch maar even in twijfel gaan trekken? Mentaal snoof ze eventjes, zij kon het niet helpen. Ze weigerde zwak te zijn en toe te geven aan woorden die niet klopten. En dan al helemaal niet aan woorden die haar beledigden. Met haar kleine postuur moest ze toch wat? Ze weigerde een deurmat te zijn voor de clan, ze zou vechten voor haar plek en deze met klauwen en tanden verdedigen. Als Silverfang dit niet begreep, dan was het zijn eigen schuld en probleem. Maar toch, ze kon zijn woorden niet uitbannen, niet negeren wat hij zei. Maar goed, met deze mentaliteit, wilde ze dat eigenlijk wel? Ergens was het ook wel weer een uitdaging, een uitdaging om vol tegen zijn woorden in te gaan. Het was een soort spel ergens, maar toch een spel met belangrijke gevolgen voor haar en misschien ook wel voor de katten die om haar heen leefden. Een kronkel had zich in haar kop gevormd sinds haar broer... Nee, daar moest ze nu eventjes niet aan denken. Vooral niet daaraan. Dan zouden er barsten in haar facade verschijnen en dat kon ze nu niet hebben. "Dat is niet zo gek als je kijkt hoe vaak je voor problemen zorgt, Dogdance." Miauwde de deputy. Dogdance snoof als reactie, niet eens er een woord aan vuil makende. Hij kon een eind wegkletsen. Veel schelen kon het haar toch niet, ze wist toch wel dat ze gelijk had. "We hebben al genoeg problemen buiten de clan, het is dan niet de bedoeling dat er ook nog eens oneindigheid binnen de clan ontstaat. Dat kunnen we niet tolereren, we moeten op elkaar kunnen vertrouwen." Miauwde de deputy vervolgens. Dogdance haalde haar schouders onverschillig op en kwam eindelijk omhoog uit haar zittende positie. "Dat deden ze toch al niet," Gromde ze binnensmonds, "Niet sinds.. Laat maar!" Ze draaide zich weer met een ruk weg van Silverfang en begon weg te stappen, woede liet haar poten branden en haar maag zich in kronkels leggen. Met alle liefde zou ze nu gewoon haar klauwen ergens in begraven, maar zelfs zij was niet zo gek om de deputy aan te vallen. Ze was driftig, dat gaf ze toe, maar nog steeds wel intelligent. Dit kon je zien aan haar houding, haar manier van spreken, alleen haar opstandigheid en rebelsheid ging hier weer lijnrecht tegen in. Misschien was dat juist wel hetgeen wat haar tegenwerkte. "Het gaat er niet om wie het gedaan heeft of niet, ik wil gewoon duidelijk maken dat dit soort dingen niet mogen gebeuren. Waarom kan je niet gewoon je kop ervan wegdraaien, precies zoals je nu doet? Je moet altijd meteen de confrontatie aangaan." Praatte de deputy verder. Nu verstarde de kattin compleet voor een moment en draaide ze zich om. "Ik weiger me als een zwakkeling op te stellen! Ze kunnen me van de hoogstenen afspringen! Ik weiger me in een hoekje te laten drukken oh machtige deputy!" Snauwde de kattin, haar oren plat in haar nek gelegd.

STATUS

Pissed

COMPANY

+Silverfang

NOTES

549 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 22:48

SILVERFANG

Silverfang siste onhoorbaar op hetzelfde moment wanneer Dogdance een binnensmondse opmerking gaf. Waarom was ze er zo van overtuigd dat iedereen tegen haar was? Ze was toch een warrior, of niet? Iedereen riep ook haar naam toen ze haar ceremonie had en de belofte gaf om de clan te beschermen met haar leven. Wat maakt het dan uit wie je familie is of waar je vandaan kwam. Hij zelf had ook roguewortels, maakte dat hem ook meteen niet te vertrouwen? De woorden schoten vurig door zijn kop, maar hij sprak ze niet uit. Hij had het idee dat het toch niet bij haar zou aankomen, wat voor nut had het dan nog. Dit werd helemaal bevestigd toen ze zich omdraaide en van hem weg liep. Silverfang fronste. Ging hij haar nou echt achterna als een queen naar haar kitten? Nee, dat weigerde hij, dan zocht ze het maar uit ook. Maar, ze hield halt en bracht weer een andere wending in het gesprek door hem woedend toe te schreeuwen dat ze weigerde zich als een zwakkeling op te stellen. Nu was Silverfang er helemaal van overtuigd dat het er in haar hoofd heel anders aan toe ging. "Wat denk je wel niet? Dat dit één of ander soort machtspel is?" reageerde hij, eveneens met zijn oren in zijn nek. Zijn stem was echter nog altijd kalm en met dezelfde charisma die hij altijd had. Nu was er alleen nog een duidelijke ondertoon van irritatie in te horen. Hij besloot hier ook een einde aan te maken, want vermoeidheid begon steeds meer in zijn ledematen op te spelen en hij dacht niet dat hij nog met woorden tot Dogdance door kon dringen. Bovendien zou de avondpatrouille zo weer arriveren en Silverfang wilde voor hen terug in het kamp zijn om zo eventueel belangrijke mededelingen op tijd op te vangen. Geërgerd zwiepte Silverfang met zijn staart. "Je gaat nu met me mee terug naar het kamp, ik heb nu wel even belangrijkere dingen aan m'n hoofd dan hier te staan bakkeleien met jou," sprak hij. Zijn blik was op haar gericht, ze hoefde niet te wagen zijn woorden te weigeren, want dan konden de gevolgen nog wel eens negatief oplopen voor haar. Bovendien was het zeer onrespectvol als ze de belangen van haarzelf boven die van de clan zou wegen, en dat zou ze als warrior nooit doen. Hoezeer ze er ook van overtuigd mocht zijn dat niemand haar vertrouwde, Silverfang wist dat ze nooit onloyaal zou zijn tegenover haar clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 22:58

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
You blame me but
It's not fair when
you say that I didn't try
I just don't want to hear it anymore

Giftig zwiepte Dogdance met haar staart, al trekkende met haar gescheurde oor. Deze had ze een keer opengehaald toen ze in een border fight kwam als een apprentice. Het zou je verbazen, maar verder had deze jonge rebel geen zichtbare littekens. Ze had ze wel, maar ze werden mooi bedekt door haar melk gekleurde pels, die een prachtig siamees patroon vertoonde met lynx strepen. "Wat denk je wel niet? Dat dit één of ander soort machtspel is?" Miauwde Silverfang. Dogdance krulde haar bovenlip iets op, "Wat zou ik anders moeten denken? Laat ik je eventjes een beeld schetsen!" Ze zette nog een paar passen dichterbij, terwijl ze haar kop op nog net een snorhaarlengte van Silverfang afhield. "Het gebeurt jou zeker nooit dat je aan de kant gebeukt wordt en door het stof moet rollen aangezien een andere Warrior vindt dat hij de eekhoorn die je van de prooistapel gepakt hebt van hem is!" Haar ogen flonkerden van woede toen ze erover nadacht, "Nee vast niet! Nou, mij dus wel! En ik had voor de verandering níks gedaan!" En met die woorden draaide ze zich weer weg. Je moest haar één ding nageven, als ze boos was, kon ze absoluut niet stil zitten. "Je gaat nu met me mee terug naar het kamp, ik heb nu wel even belangrijkere dingen aan m'n hoofd dan hier te staan bakkeleien met jou," Miauwde Silverfang. Een bijna tartende glimlach verscheen op Dogdance's gezicht. "Make me," Miauwde ze op een nukkige toon, terwijl ze haar ogen weer vernouwde en ze met haar staart zwiepte. "Ik ga liever wat nuttigers doen dan met jou mee, jagen bijvoorbeeld," Haar stem begon weer te druipen van het vergif, al haar woede nu op de deputy gericht. Nu moest ze toegeven dat ze dit al wel vaker gedaan had, autoriteit had ze altijd al problemen mee gehad. Het maakte dat ze zich bedreigd voelde.

(Dat van die eekhoorn is echt gebeurd, met Phantomfang xD)
STATUS

Pissed

COMPANY

+Silverfang

NOTES

316 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 15:30

Silverfang schreef:
SILVERFANG

Ze verklaarde dat ze alle reden toe had om te denken dat de clan bestond uit een hiarchie van macht en wantrouwen. Silverfang had niet gehoord van de situatie met Thunderfeel en het gaf hem iets meer beeld waarom Dogdance dit idee had. Dit gaf haar echter nog geen reden om zo tegen andere warriors uit te vallen. Silverfang snoof. 'Dit geeft je nog geen recht om tegen iedereen te kafferen,' antwoorde hij, terwijl hij voor een tweede keer geirriteerd met zijn staart zwiepte. Bij Starclan, waarom ging hij nog uberhaupt in discussie met haar?! Ze ging toch niet naar hem luisteren, al was hij deputy van alle clans. Dit liet ze wel blijken toen ze hem opnieuw uitdaagde door zijn woorden uit de weg te slaan. Silverfang kreeg bijna de neiging om haar inderdaad bij haar nekvel te grijpen en mee te sleuren naar het kamp, maar helaas was dit onmogelijk. Bovendien zou hij zulk gedrag nooit bij zichzelf toelaten en het irriteerde hem dat Dogdance zulke reacties bij hem wist uit te lokken, daar waar hij dat soort situaties normaal heel anders zou behandelen. Silverfang zuchtte om de frustatie uit zijn vacht te krijgen en liet zijn blik toen op de hemel boven hen vallen. De sterren schitterden helder, maar hij zag in de verte donkere wolken naderen en rook in de wind dat er een regenbui in aantoch was. 'Dat lijkt me niet zo'n goed idee,' antwoordde Silverfang op Dogdance, zijn uitdrukking een stuk kalmer en blij dat hij het gesprek op iets anders kon richten. 'Tenzij je het niet erg vind om een natte vacht te krijgen..' De kater draaide zich om en wenkte haar met zijn staart. 'Kom nou maar gewoon mee, de avondpatrouille kan ieder moment arriveren en ik heb geen zin om een warrior in een regenbui achter te laten.'

(Getypt op mn blackberry, dus sorry voor eventuele rare zinnen of typfoutjes. ~)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 16:05

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
You blame me but
It's not fair when
you say that I didn't try
I just don't want to hear it anymore

Dogdance's staart zwiepte nog steeds gevaarlijk geïrriteerd door de lucht heen, haar blauwe blik boorde zich in die van de Deputy, geen greintje angst was te zien in haar ogen, enkel kille furie om alles wat haar al was aangedaan in haar ogen. Nee, ze had geen medelijden met wie dan ook op dit moment. Het was dat ze beter wist dan haar klauwen uit te slaan, want anders was dat ook allang gebeurd. Dit was de deputy, dit was een kat van een hogere rang en dat maakte al per definitie het feit dat Dogdance een probleem met die kat had. Maar nu ze zo pissig was en ze in haar ogen ook nog op haar flikker kreeg, maakte het niet bijster veel beter. Misschien zat het wel in de familie, haar broer had een nog slechtere indruk achter gelaten in de Skyclan dan zij en zij mocht zijn rommel opruimen. Lekker was dat. Dit gaf haar alleen maar meer het gevoel dat ze haar plek moest verdedigen zodat de aarde niet onder haar poten weg zou brokkelen. Haar nekharen rezen opnieuw overeind toen ze Silverfang aankeek, haar vacht piekte alle kanten uit. Een kleine grijns verscheen op haar gelaat toen ze de irritatie van Silverfang zag, mooi zo, hij moest het voelen. "Dit geeft je nog geen recht om tegen iedereen te kafferen," Miauwde de kater. Dogdance snoof als reactie, "Probeer me de les niet te lezen, niet over iets waar je geen zak van begrijpt." Miauwde ze scherp, nog steeds vanaf een flinke afstand. Haar giftige toon was nog lang niet uit haar woorden verdwenen, maar haar furie begon al een beetje over te waaien wonder boven wonder. Nog eventjes keek ze naar haar reflectie in het water, met een iets zachtere blik in haar ogen. Ondanks dat ze meestal veel energie had, putte zo'n woede bui haar ietwat uit. "Dat lijkt me niet zo'n goed idee," Miauwde Silverfang en Dogdance verstarde. Rustig momentje over, hij ging haar de les weer lezen. Meteen draaide ze haar kop weer met een ruk om en keek ze de kater aan door opstandig vernauwde ogen. "Tenzij je het niet erg vind om een natte vacht te krijgen.." Miauwde Silverfang vervolgens, zijn stem werd kalm. Dogdance vernauwde haar ogen wat terwijl ze nadacht, Silverfang liet haar echter niet verder denken en onderbrak haar gedachtenstroom. "Kom nou maar gewoon mee, de avondpatrouille kan ieder moment arriveren en ik heb geen zin om een warrior in een regenbui achter te laten." Miauwde Silverfang. Met hem en met de avondpatrouille mee terug lopen? En ook nog eens haar eerdere plan opgeven? Nee, dat nooit. Ze trok haar neus iets op, "Nee, ik red mezelf wel." Miauwde ze giftig en ze draaide zich om, om vervolgens in het bos te verdwijnen, om maar van Silverfang af te zijn.

Eenmaal in het bos begon regen toch langzaam op de bladeren te tikken en de wind door haar dunne vacht te priemen. Ze was moe, ze was heel erg moe door deze dag. Eigenlijk zou ze het liefst... Nee, ze weigerde te huilen. Stilletjes krulde ze zich op tussen de wortels van een boom, terwijl er zachte rillingen over haar lichaam trokken. Ze krulde haar staart helemaal om zich heen, het puntje rustte op haar neus. Maar ze kon de kou niet uitbannen. Nog altijd wilde ze niet huilen, maar het was allemaal zo oneerlijk... Ze kon eventjes niet meer, ze kon echt niet meer. Ze was koud, nat en had het weer verkeerd gedaan. Het was allemaal mis gegaan, allemaal mis gegaan door haar broer... Toch zonk ze uiteindelijk met vochtige ogen en al rillend weg in een ondiepe slaap.
STATUS

Pissed

COMPANY

+Silverfang

NOTES

614 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimema 5 nov 2012 - 22:09

SILVERFANG

De grijns op haar gezicht maakte het er niet beter op. Silverfang hoefde haar bevestiging niet dat hij precies reageerde zoals zij wilde, maar hij kon er niks aan doen. Deze katin haalde gewoon het bloed onder zijn nagels vandaan. Bij alles wat hij zei wierp zij een tegenargument. Alsof ze het als een spel zag om hem uit te dagen! Toen ze hem dan ook koppig toesnauwde dat ze ècht niet van plan was met hem mee te gaan, had Silverfang het gehad. Hij had haar kalm uitgelegd dat het beter was om terug te gaan, als ze dan niet wilde luisteren zocht ze het maar uit ook. Hij had wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd. "Prima, dan blijf je toch hier," siste de zilvere kater terug, terwijl hij zich abrupt omdraaide en van haar weg liep. Op de achtergrond hoorde hij haar voetstappen langzaam wegsterven in het bos, Starclan mocht weten waarom ze daarheen rende terwijl het zou gaan regenen. Hij nam zich voor zich hier niet meer mee bezig te houden en drukte Dogdance in het verste hoekje van zijn gedachten. Toen hij het kamp bereikte en in de verte de patrouille hoorde aankomen, liet hij snel zijn opgezette nekharen weer plat op zijn lichaam vallen en haalde hij zijn frustratie weg door een paar snelle likken over zijn poot te geven. Hij bleef geduldig wachten tot het groepje warriors hem had bereikt en begroette ze met een zachte beweging van zijn oor. Hij knikte tevens begrijpend toen hij de patrouilleleider hoorde uitleggen dat ze eerder waren teruggekomen omdat ook zei de naderende regenbui hadden voelen aankomen. Silverfang vertelde dat hij dit al had verwacht en allang blij was dat alles in het territorium verder rustig leek. Wat hij er nu echt nog niet bij kon hebben was een opstandige rivale clan, of een indringende das of vos. Zijn aandacht werd afgeleid toen hij twee paar ogen verwachtingsvol naar hem zag staren en hij wist dat de twee warriors nieuwsgierig waren naar hoe het was afgelopen met Dogdance. Snel keek Silverfang van ze weg om hier onder uit te komen, hij wilde nu echt even niet meer aan die discussie denken. "Goed," mompelde hij, terwijl hij met zijn staart zwiepte om hun blikken weg te wuiven. "Laten we snel teruggaan naar het kamp, voordat de storm losbreekt." De warriors knikten en volgden hem in zijn kielzog naar het smalle rotspad dat hen het kamp in leidde. Silverfang blikte nog even snel op de den van Duststar die er in het donker verlaten en stil bij lag. Hij wist echter dat de medicijnkat bij hem zou zijn en zo niet dan zou Silverfang altijd een uitzondering maken op zijn slaapgedrag (hij sliep nooit in een den) en de nacht in de leader's den spenderen om over zijn beste vriend te waken.
Toen er een koele bries door zijn vacht streek liet Silverfang even een rilling over zijn rug glijden en snel klom hij zijn boom in om de beschutting van de bladeren op te zoeken. Hij rolde zich op op een grote tak, dicht tegen de stam aan en keek ondertussen hoe de andere clanleden hun den op zochten. Ze waren nog niet verdwenen of de eerste regendruppels vielen al naar beneden. Silverfang sloot zijn ogen, terwijl hij luisterden naar het getik van de vallende druppels op het gebladerte.

Hij kon de slaap niet vatten. Steeds weer gleden zijn gedachten onwillekeurig naar Dogdance. Zou ze een goede slaapplek hebben gevonden? Of was ze nu doorweekt en zou ze door zijn schuld ziek worden? Woest opende Silverfang zijn ogen, het was zijn schuld niet, ze had er zelf voor gekozen! Maar waarom voelde hij zich er dan toch zo slecht over? Bezorgd tilde de kater zijn kop op en tuurde hij door het gebladerte naar het territorium. Er was echter niet veel te zien door de vallende regen die als een deprimerend gordijn over het gebied hing. Gefrustreerd haakte Silverfang zijn klauwen in de schors, om ze vervolgens weer in te klappen. Nee, hij kon haar niet zo laten liggen, hoe koppig en opstandig ze dan ook mocht zijn. Met de gedachte 'waarom doe ik dit in starclansnaam? kwam Silverfang overeind en klauterde hij weer een weg naar beneden. In het kamp was het verder stil, iedereen lag heerlijk dicht tegen elkaar aan te slapen, en Silverfang kon zonder opgemerkt worden het kamp uit sluipen. Met een gefrustreerd gezicht zette de kater het op een rennen en baande hij zich door de regen een weg naar het bos. Zijn vacht was drijfnat toen hij uiteindelijk arriveerde. Met hangende oren schudde hij de grootste hoeveelheid water van zich af - wat niet veel nut had aangezien de regen nog altijd met bakken uit de lucht viel - en begon hij te zoeken naar een spoor van Dogdance. Haar geur was compleet weggevaagd door het weer, maar ze kon niet ver weg zijn. Toen hij haar uiteindelijk spotte lag ze diep weggekropen tussen de wortels van een grote eik, rillend van de kou en zwaar doorweekt. Silverfang kon niet anders doen dan medelijden met haar hebben. Terwijl hij haar zo zag liggen leek ze toch wel erg fragiel, ondanks de grote hoeveelheid temperament die ze bezat. Met een flauw grijnsje stapte hij op haar af en tikte hij haar zachtjes aan met zijn neus. "He," mompelde hij vriendelijk. "Genoeg afgekoeld?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimema 5 nov 2012 - 22:26

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
You blame me but
It's not fair when
you say that I didn't try
I just don't want to hear it anymore

Kleine huiveringen liepen over haar ruggengraat. Haar dunne pels kon haar hele lichaam absoluut niet meer verwarmen. Ze voelde steenkoud, maar alsnog was de jonge poes gewoonweg te koppig om op te staan en terug te keren naar het kamp. Dan zou Silverfang zien dat ze het opgegeven had en dan zou hij de vorige keer net zo hard tegen haar in gaan. En dat kon ze niet hebben, of niet dan? Ze krulde zichzelf nog wat meer op. Ze kon het gewoon weg niet warm krijgen. De kille bries woei over haar pels heen en verkleumde haar tot het bot en de regen tikte nog steeds genadeloos op haar neer. Ze wist dat ze dit niet heel erg lang ging volhouden... Geweldig. Maar ze wilde niet anders. Ze ging niet terug naar het kamp. Haar broer had zoveel gedaan... Ze wist wel hoe ze over haar spraken, alsof het in haar bloed zat. Het moment dat haar broer uit de clan verwijderd was, nee, dat hij haar begon te negeren, had haar al redelijk gebroken. Vanaf dat moment was ze opstandig en rebels geworden. Oké, ze was daarvoor al opstandig geweest, maar niet zo tegendraads als toen. Maar het moment wat de druppel was, was haar broers verwijdering uit de clan. Vanaf dat moment kreeg ze pas echt de mentaliteit dat ze moest vechten voor haar plek en recht. En dat deed ze dan ook met tand en klauw. Maar in die tijd had ze ook een beslissing gemaakt waar ze nu nog steeds spijt van had. Ze was toen naar de Twoleg place geweest om hem te zoeken... En daar had ze een kat ontmoet die haar leven zou veranderen op meer manieren dan één. Maar, daar had ze nu geen last meer van, ze zou nooit meer last hebben van die kat. De verrader...

Een plotseling duwtje liet haar echter opschrikken. Nee, meer dan opschrikken. Dogdance schoot overeind, klauwen uitgeklapt en draaide zich al blazend naar degene toe die haar het duwtje had gegeven, terwijl haar sprong ervoor zorgde dat ze afstand hield van deze kat. Misschien een beetje een overtrokken reactie, maar aan de geschrokken angst in haar ogen, kon je zien dat het wel degelijk reëel was voor haar. "He," mompelde de kat voor haar vriendelijk, die ze al meteen herkende als Silverfang. Wat deed die nou weer hier? Haar oren gingen al meteen plat in haar nek. "Genoeg afgekoeld?" Vroeg de kater vervolgens. Oh, die was fout. "Waar lijkt het op," Miauwde ze, een sarcastische toon in haar stem. De angst was ondertussen al weer verdwenen en rebelsheid laaide op. Waar Silverfang dit allemaal aan verdiend had? Ze wist het zelf ook niet, maar waarschijnlijk aan zijn rang. Ondanks dat ze er intimiderend uit probeerde te zien, was haar vacht tegen haar lichaam aan geplakt en stond ze te rillen en beven op haar pootjes. Pas nu haar vacht plat lag, kon je pas echt zien hoe klein ze was. Een fijngebouwde poes, die haar best deed zich te redden in de grote 'boze' wereld. Maar ook een middelgroot litteken was nu zichtbaar op haar borstkas, eentje die altijd verborgen was geweest door haar vacht en die ze nog nooit had laten zien aan de clan. Maar met een vlugge, subtiele pootbeweging was deze weer verdwenen onder de vacht, alsof ze de vacht van haar borstkas trachtte te drogen. Nog altijd keek Dogdance ietwat vijandig naar Silverfang. "Wat kom je hier doen?" Miauwde ze, nog altijd venijnig klinkende, al ging dit niet helemaal volgens plan. Zelfs haar stem was aan het rillen.

STATUS

Pissed

COMPANY

+Silverfang

NOTES

598 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimema 5 nov 2012 - 22:54

SILVERFANG

Ze reageerde zo geschrokken dat zelfs Silverfang achteruit deinsde en met grote ogen naar haar staarde. Uit pure reflexie kon je noemen, want hij herstelde zich al snel en keek haar toen aan met een vragende blik vanwaar ze zo op zijn aanraking had gereageerd. Oke, hij kon begrijpen dat hij op dit moment niet haar beste vriend was, maar om meteen zo te doen bij de lichtste contact deed hem denken alsof hij een monster van het donderpad was. Gelukkig leek ook Dogdance zich te herstellen en het leek hem nu niet het juiste moment om erover te beginnen. Hij schudde de druipende regen van zijn snorharen en deed toen weer een paar passen naar Dogdance. "Jouw halen," antwoordde hij net zo sarcastisch op haar opmerking als zij op de zijne had gedaan. "Voordat je nog verder verkleumd. Whisperwind heeft het al druk genoeg met Dust." Hij draaide zich weer terug richting het pad dat hij was gekomen en keek haar aan. "Ga je mee? Voordat we allebei een bezoekje aan de medicine den kunnen brengen." Zowaar verscheen er een schuin glimlachje op zijn gezicht, hij bedoelde het allemaal niet zo slecht. Zijn lichtgroene ogen gleden even kort naar haar borstkas. Ze streek de vacht weer recht, maar het was hem niet ontgaan. Silverfang had net zulke littekens op zijn lichaam zitten, met name de enorme, raffelige lijn op zijn schouder. Bij hem was de oorzaak echter bekend, maar hij kon van Dogdance niet voor de geest halen dat ze hier ooit over gesproken had. Kort twijfelde hij of hij haar ernaar moest vragen. Een litteken had altijd een persoonlijk verhaal en hij wist niet of Dogdance hieraan herinnerd wilden worden. Hij besloot erover te zwijgen en keek haar afwachtend aan, benieuwd of ze met hem mee zou gaan of niet. Het was dit keer geen bevel en dit liet hij duidelijk doorschemeren met zijn blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimema 5 nov 2012 - 23:15

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
You blame me but
It's not fair when
you say that I didn't try
I just don't want to hear it anymore

Zachtjes hijgend en rillend keek Dogdance haar deputy aan met nog steeds een wantrouwen in haar ogen tentoongesteld. Ze kon niet goed inschatten wat de deputy precies van haar wilde en dat irriteerde haar. Waarom was hij uberhaupt hier? Ze moest toegeven dat ze stiekem een beetje opgelucht was dat hij haar gevonden had en dat ze nu naar het kamp kon gaan zonder het op te geven... In haar ogen had Silverfang het immers opgegeven om haar te gaan zoeken. "Jouw halen," antwoordde de kater op een toon, net zo sarcastisch als de hare. Dogdance trok haar bovenlip iets op in respons, een duidelijke uitdaging van zijn autoriteit, maar voordat ze kon reageren, praatte Silverfang al verder. Hij kwam dichterbij, nog steeds ietwat van haar stuk gebracht door haar eerdere schok, legde Dogdance haar oren iets platter en stapte ze een pasje achteruit. "Voordat je nog verder verkleumd. Whisperwind heeft het al druk genoeg met Dust." Ging Silverfang verder. Dogdance fronste eventjes en eventjes verscheen er een cynisch lachje op haar gezicht. "Ik kan de grote deputy zeker niet wijsmaken dat ik niet verkleumd ben?" Miauwde ze, nog altijd sarcastisch, maar toch iets luchtiger op het moment. Misschien had de regen haar toch wat meer afgekoeld dan ze verwacht had in eerste instantie. Maar nog steeds golfde de rebelsheid en vijandigheid van haar af als water in een stroompje. "Ga je mee? Voordat we allebei een bezoekje aan de medicine den kunnen brengen." Miauwde Silverfang met een schuin glimlachje. Dogdance opende meteen haar mond om te protesteren, maar... ze had er gewoonweg de puf niet voor. Ietwat verslagen zuchtte ze en knikte woordloos. Wat een vernedering, het opgeven. Haar hoofd liet ze iets lager dan normaal hangen en ze liep zwijgend langs de deputy richting het kamp, eventjes over haar schouder kijkende of hij zou komen. Ze trilde nog steeds op haar poten, tot op het bot verkleumd. "Denk maar niet dat je deze slag gewonnen hebt Deputy..." Mompelde ze nog.

STATUS

Defeated and pissed because of that

COMPANY

+Silverfang

NOTES

332 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Silver Stars {+Silverfang} BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 10:42

SILVERFANG

Haar woorden kwamen inderdaad niet erg geloofwaardig over. Bij beide plakten hun vacht tegen hun huid, droop de regen van hun lichamen en rilden ze van top tot staart. De maan en de sterren waren nu enkel wazige lichtplekjes in de dichte regenvlagen en de wind trok aan de takken van de bomen totdat deze pijnlijk kreunden. Zelfs Dogdance zou het geen doen meer moeten vinden om in dit weer te slapen en gelukkig leek ze hem hierin gelijk te geven. Toen ze knikte kreeg hij even het gevoel alsof hij de slag bij een border had overwonnen. Hij drukte dit echter snel weer fronsend weg, verbaasd dat hij zichzelf er nog van moest overtuigen dat dit geen spel was. Het enige wat nu belangrijk was was dat Dogdance in een warme den kwam te liggen, veilig voor de tocht en regen. Met een opgeluchte glimlach flankeerde Silverfang haar op de weg terug naar het kamp, wel zo dat ze die uitdrukking niet van zijn gezicht kon lezen, uit angst dat ze dan toch nog zou besluiten hier te blijven.
Nog nooit was Silverfang zo blij geweest om het kamp weer te zien. Zijn poten waren ondertussen zo koud dat hij het idee had dat hij geen stap meer kon verzetten. 'Denk maar niet dat je deze slag gewonnen hebt Deputy...' hoorde hij Dogdance miauwen. Silverfang keek op. "Ik zou niet durven," antwoordde hij lachend. Hij zag er op toe dat ze het pad af liep het kamp in. Zelf nam hij niet eens de moeite meer om naar beneden te lopen en de boom weer in te klimmen, maar sprong hij regelrecht de takken in vanaf de rand van de rotsen. "Trusten," mompelde hij nog zacht naar Dogdance, voordat hij tussen het gebladerte verdween en met vermoeide ledematen zijn beschutte slaapplek weer opzocht. Opgelucht rolde hij zich weer op, stiekem toch heel tevreden over het feit dat Dogdance nu niet meer in dat donkere bos lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
Silver Stars {+Silverfang} DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Silver Stars {+Silverfang}   Silver Stars {+Silverfang} Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 10:58

SOMEONE CALL THE AMBULANCE
THERE'S GONNA BE AN ACCIDENT
[image]
You blame me but
It's not fair when
you say that I didn't try
I just don't want to hear it anymore

Druppels gleden langzaam van haar dunne snorharen en tikten op de grond neer. Zwijgend rilde Dogdance mee met de regen. Ze voelde zich vernederd, deze slag had ze verloren. Maar ze was te moe om zich er echt druk over te maken. Ze zou eigenlijk maar wat graag weer warmte willen voelen, iets wat haar nu grondig ontbrak. Eventjes keek ze op naar de deputy, om vervolgens haar blik weer ietwat nukkig af te wenden. Waarom had hij haar in godsnaam gehaald? Waarom in Starclan's naam? Nu stond ze nog bij hem in het krijt ook, verschrikkelijk. Ze mompelde en mopperde wat binnensmonds en liep stug door, zelfs toen Silverfang eenmaal naast haar liep. Ondanks dat ze zich nog steeds redelijk geërgerd voelde, kon ze het niet helpen dat ze zich totaal uitgeput voelde. Het was een drukke dag voor haar geweest en jezelf zo opwinden kostte ook weer uitermate veel energie. Ze sleepte dan ook iets met haar poten, maar weigerde om hulp te vragen zoals altijd. Toch brandde een vraag nog in haar kop, nog steeds de vraag: 'waarom'? Niet dat ze hem nu ging stellen. Als het weer op een ruzie uit zou draaien, zou ze het niet meer redden immers, ze had er niet meer genoeg energie voor. Dat kwam nog wel een keer... "Ik zou niet durven," Lachte Silverfang achter haar. Dogdance schonk hem nog een klein scheef grijnsje, "Welterusten, machtige deputy," Ze kon het niet laten om nog een klein beetje sarcasme in haar stem te laten druppen, maar het was lang nog niet zo erg als daarvoor.

{Ended}
STATUS

Defeated and pissed because of that

COMPANY

+Silverfang

NOTES

264 Woorden


We are siamese if you please <3
Silver Stars {+Silverfang} SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Silver Stars {+Silverfang}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Skyclan History-
Ga naar: