Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Moonstripe
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 15:31

Moonpaw door zijn grijzige vacht met de zwarte strepen, maantextuur



Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 jul 2011 - 15:41

Oke,
Dotpaw, ik vond Dot leuk klinken en er zijn nog geen andere 'dots'. Daarbij is gevlekt sow..
Silverpool, ik vond het magisch klinken en ze is zilver, dus vanzelfsprekend.
Moonclaw, ik moest iets bedenken en kwam toen bij deze naam.
Xana, geadopteerd.
Honeybee, omdat ze een schatje is! Aw mijn kleine honingbeitje o3o
Yellowfang, komt in de boeken voor, is geadopteerd.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Aesi09
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 14:45

Bluestar -- Komt uit boeken en ik lieft haar karakter..
Mistyvine -- Is Adopted
Jaypaw -- Uit de boeken, ik houd van zijn karakter en zijn naam later; Jayfeather
Timberkit -- Zijn vachtkleur is Timber en ik vond het leuk.(:
Sandspots -- First she was Sandpaw en toen ik haar Warriornaam moest verzinnen vond ik dit awsome klinken.
Willowtear -- I just thought it was beautiful.
Dittanyleaf -- Ik was bij natuurnamen aan het zoeken, en Dittany is een bloem dus ik dacht daar past leaf wel bij. Dittany betekend vuur en daarbij bedacht ik haar verwondingen.
Breezepaw -- Haar kittypet naam was Breeze, en nu is ze med. Cat Apprentice. Ze heet later Breezewhisper
Tenderkit -- Later Tendertuft, tender betekent lief/zacht dusja. Ik wilde zo'n karakter ^^
Smokedancer -- Het is mn favo naam, dancer is ook wat ik ben dusja. En Smoke ik wilde al heel lang iets met Smoke


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 QHTBjCa
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 14:54

Redeye = ik wou een poes met helrode ogen waar schrikbarend verleden bij zat x)
Takarashi = internet, japanse katten namen :3
Dreamheart = geadopteerd katje :3
Cheza = Wolf's rain blijft meest geniale anime (A)


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainfall
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Charlie
135

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons.
Gender:
Rank:
Rainfall
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 17:50

Rainheart, van de accountmarkt, maar ook omdat haar karakter zo afwisselend is, net als regen kan haar buien opkomen en soms is gewoon motregen.
Moonpaw, door zijn grijze gestreppte tabbyvacht


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 C1761924-137690764145868large
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwhisper
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Lizle
178

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons, Young wild and free...
Gender:
Rank:
Silverwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 19:09

Silver is gewoon een mooie kleur en past gewoon bij het lieve,mooie, zachtaardige karakter van Silverpaw zelf.

paw is omdat ze nog een leerling is en dat kan je dus niet veranderen.

Black is omdat ik heel erg veel van zwart hou en omdat ik gothic en omdat het een duistere kleur is en Blacksoul is duister.

soul is omdat claw al eigenlijk al bezet was, en het eigenlijk wel gewoon mooi paste en klonk.


Silverwhisper
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 68h8g2
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 20:50

Winterstorm-Ik moest toendertijd nog een Nederlandse naam verzinnen en toen was ze nog een apprentice, dus ik wilde een naam hebben dat in het Engels niet veel anders was dan in het Nederlands, dus kwam ik op Winter het is precies hetzelfde in het Engels als in het Nederlands en het was dus Winterpoot, toen werd er besloten dat het Engels werd, dus Winterpaw en toen werd haar warriornaam Winterstorm.
Beetlewhisker-Naam is van een karakter uit dee warrior cats boeken
Doveheart-Ik moest een naam hebben voor haar en Babs heeft me er toen bij geholpen.
Mintwhisker-Ze heette eerst anders en toen moest ik een andere naam voor haar hebben en eigenlijk weet ik al niet meer precies hoe ik op haar naam ben gekomen.
Pantherface-Als kitten had ik hem al bedacht met deze naam, het kwam door zijn uiterlijk en het achtervoegsel klonk er gewoon leuk achter.
Icecloud-Overgenomen account
Leaf-Ik vond het gewoon een mooie naam
Amberpaw-Amber vanwege haar ogen en paw vanwege dat ze een apprentice is.
Cherrykit-Vanwege de kleur van haar vacht
Reedfeather-Ik wilde een nieuw karakter en toen heb ik de hele weg van school naar huis nagedacht over een naam voor hem, uiteindelijk zag ik wat riet langs de weg en toen begon ik een achtervoegsel te verzinnen dat leuk klonk, daarna kwam pas het uiterlijk, dus daar heeft de naam eigenlijk niks mee te maken.
Nightmoon-Overgenomen account
Autumnbreeze-Ik had haar voorvoegsel al een tijdje in gedachten bij haar uiterlijk, maar toen moest het achtervoegsel nog. Babs en ik hebben toen, onder Economie was het volgens mij, allerlei achtervoegsels zitten bedenken en uiteindelijk kwam deze eruit.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewkit.
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
166

CAT'S PROFILE
Age: 5 manen
Gender:
Rank:
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jul 2011 - 20:59

Lionpaw- ik ben zot van leeuwen
Ravenpaw- uit de boeken natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 12:02

Because I love the Silverfang legend series. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 12:32

Oke, laat ik het maar eens proberen

Emberstorm ~ Ik heb een halve dag besteed aan het zoeken van een plaatje en een naam, nerveus dat ik was om dit forum te joinen. Eerst had ik een foto gevonden van een prachtige calico kat, die nog altijd op haar kattenprofiel staat. Daarna had ik toch maar een naam verzonnen. Ik discussieerde met mezelf of ik het Kestrelfeather wou laten worden, Nettlesting of Emberface. Uiteindelijk werd het toch Emberstorm, omdat ik dat mooi vond passen.

Honeyfeather(Overleden) ~ Eigenlijk heb ik spijt van deze naam, als Honeypaw had ik er erg veel plezier van, maar ik had geen flauw idee wat het achtervoegsel moest worden. Als een haastige beslissing had ik dus maar Honeypelt neergezet op haar voorstel topic. Uiteindelijk werd ze warrior en moest ik een warrior naam kiezen. Snel moest ik beslissen en had ik Honeypelt opgegeven, maar anderen vonden die te saai. Alsnog moest ik een haastige beslissing maken, en nam ik snel de naam Honeyfeather. Later begon ik spijt te krijgen van deze beslissing, omdat ik de naam eigenlijk helemaal niet leuk vond.

Ashcloud ~ Eerst had ik hem Ravenpaw willen noemen, hij zou een buitenbeentje worden in de Shadowclan. Maar ik had een fout gemaakt, ik had het verkeerde e-mail adres ingevoerd. Omdat ik eerst een beetje een geheim account van me wou maken en omdat ik de admins nog niet zo goed kende, durfde ik ze ook niet te PMen om hem voor me te activeren. Uiteindelijk had ik dus een andere naam verzonnen, Ashpaw, die ik nu eigenlijk nog meer lief dan Ravenpaw.

Tallstar(Overleden) ~ Hier valt niet veel over te zeggen, of niet dan?x3

Icestorm ~ Eigenlijk was ze begonnen als een random naam voor een random niets betekenend verhaallijntje dat ik had bedacht, tot ik het naar Waz stuurde die het geweldig vond. Toen werd besloten dat ik Icepaw mocht spelen, en ik lief haar nog steeds c:

Foxsong ~ Deze naam kwam voort uit mijn liefde voor Foxleaf uit de warrior fan clans. Uiteindelijk, omdat Foxpaw toch een katertje was, vond ik Foxleaf niet zo goed bij hem passen, omdat zij een poes was. Eigenlijk vanzelf en random kwam zijn liefde voor muziek, en dus het achtervoegsel song. Tja, misschien een klein beetje vrouwelijk, maar Foxsong is ook niet de meest mannelijke kater in de Riverclan x'D

Minnowpaw ~ Die heb ik niet zelf verzonnen, heeey Sanne~ -waves-. (Jep, Sanne heeft die verzonnenx'D)

Sparkkit ~ Eigenlijk kwam die bij me op toen ik een schok kreeg van mijn laptop terwijl ik naar plaatjes zocht, geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen? Het achtervoegsel wordt shade omdat ik er nog niet uit bent of hij goed of slecht wordt, dat komt totaal door de invloeden van buiten af of hij dat wordt 8'D

Strawberry ~ Ik was aardbeien aan het eten, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen x'D Ik vondhet eigenlijk ook best wel epic klinken, maar goed, jullie hebben recht op een eigen mening, of niet?

Thistlekit ~ Ik vond Thistle wel erg grappig klinken, maar eigenlijk durfde ik het nooit te gebruiken wegens Thistleclaw uit de boeken waar iedereen nogal de haat aan heeft. Maar toch, hier is Thistlekit, en zijn warrior naam wordt niet Thistleclaw, maar Thistlefrost :3

Frostykit ~ Ik werd echt verliefd op de naam Frostylight, impulsieve accountaanmaak dus.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 PS18GM0Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 W0qAlxRHoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 EjrsROFHoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 FWu1gsfHoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 12:42

Brokenkit/paw = ik kreeg geweldige inspiratie voor een poesje van wie alles missging in haar hele leven. Met de naam Brokenheart, maar ik wou ook graag haar laten leren, dus vandaar Brokenkit

Morningpaw = had de perfecte naam nodig voor een witte arrogante poes :3

Sorrow = acc markt <3

Dangerdance= perfecte naam toch voor een gestoorde, gevaarlijke kater die een watje is onder zijn dikke vacht


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitestorm
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 jaar
Gender:
Rank:
Whitestorm
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 13:27

Ik maak ook een nieuw rijtje.. Ik heb een aantal nieuwe accounts o3o

xWhitestorm;; Ik heb hem overgenomen van Wazziebeer. Ik was verlieft op zijn karakter, uiterlijk, naam etc. in de boeken. Toen ik zag datvWazoula hem weg wou geven greep ik mijn kans. Ik heb hem eem tijdje links latem liggen tot ik mezelf een tik gaf. Ik moest wat met hem gaan doen. Het is zo dat ik het meeste inspiratie en zin heb met de accounts die een geslaagd setje hadden. Dus daar begon ik gelijk aan. En zie hier; Whitestorm.

xFlamepool;; Zijn karakter in combinatie met zijn setje, naan, Ras/Uiterlijk.. Hij was het perfecte plaatje voor mij toen Babs hem aanbood. Ik heb gelijk een bod gedaan en hij was van mij «33

xBluewave;; Heb ik overgenomen als behoefte aan een kater en een nieuw account. Alleen ben ik hem een beetje aan het verwaarlozen D: Zijn tijd komt nog wel.

xDotpaw;; Mijn allereerste account. Eerst heette ze Spottedleaf, tot Honeyfeather/Babs me kwam vertellen dat die naam al in reservering was. Ik was er al snel uit; mijn Spottedleaf zou Dotkit worden. Hij was nog door niemand in gebruik en vondt het wel cute klinken, dus daarom Dotkit/paw. Warrior naam ben ik nog niet uit o3o

xSilverpool;; Ik vond de naam Dotkit steeds minder worden, en had geen klik met haar. Dus toen maakte ik Silverpool aan, die echter wel gelijk een favje was. Ik vondt het zo mooi magisch klinken «3

xMoonclaw;; 7.27 AM. Ik meld me aan op WC. Ik scroll. Alles is gewoon nog precies hetzelfde. Tot ik in de lijst met mensen die online zijn ineens veel paars zie. Paars? Ik scroll door tot de groepen. Aahh!! SkyClan! Mijn beeld vliegt voorbij en haastig klik ik op Registreren. SkyClan.. Iets met Moon..? Al snel verzin ik het achtervoegsel -claw. Dat werd dus Moonclaw. Maaike gaf me een prachtig setje. Nu krijgt ze een beetje aandacht te kort, dankzij mijn andere Acc's. Maar ook Moonclaw komt nog aan de beurt!

xPleuntje;; Ik vond het leuk om een Kittypet aan te maken en hoefte niet lang over de naam na te denken; Pleuntje, mijn eigen Poesiepoes ^^

xHeatherkit;; Ik vond het zo'n Cuteh naam. Ook het setje slaagde goed. Dus ik vind Heather een schatje! Ook al gaat ze misschien wat arrogant worden °w°


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Whitestorm
"StarClan, hear my prayer. Let me be wise in sad times, loyal in difficult times and strong in all times"
Terug naar boven Ga naar beneden
spyclaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
73921
253

CAT'S PROFILE
Age: 4 maanden
Gender:
Rank:
spyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 okt 2011 - 16:22

spyclaw: vond namen met spy altijd al leuk om er claw achter te zetten heeft mijn vriendin bedacht.
whitepaw: heb ik overgenomen maar ik het vind gewoon een leuke naam.
silverfur: ik heb hem overgenomen bij de inactieve account dus ook niet zelf bedacht

(silverfur vind het eigenlijk niet zo'n super naam maar ik moest gewoon nog een derde account)


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 U4um9
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantom
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
354

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender:
Rank:
Phantom
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 11:20

Phantom: overgenomen XD
Longtail: ook overgenomen
Ravenpaw:
van de boeken XD
Wildkit:
ook al overgenomen, hehe
Sang: het Franse woord voor bloed, O.o
Feliks: ik noem bijna al mijn karakters Feliks o3o
ik ben dus niet de alles origineelste jongen XD


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Phantom-1_zpsfbba978a
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightpaw..
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lightpaw..
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 11:56

Lightpaw: Lichte vacht, zacht karakter. Ik wilde sowieso al iets met 'paw', dus toen werd het dit. Ben er dik tevreden over.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 2ywyc03
You and me are the same. Perfect in our own weird way.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 okt 2011 - 12:13

Update! ;D

Mousefur - Mijn oudste account, ik was echt een noobje toen ik me hier aanmelde, en ik wist niet eens wat rpg was xD Wel had ik de Wc boeken gelezen, en kwam uit op Mousefur. C:

Goldenpelt - Ik wilde een SC account aanmaken, en besloot dat het een lekker arrogante poes moest worden. Toen stond het bij de mededelingen dat er nog een SC Med. Cat gezocht werd, zo greep ik mijn kans. ;D

Lionsoul - Mijn tweede account hier. Hij was het derde lid van de WindClan O.o . Oorspronkelijk was het Lionkit, en zo is hij ook een half jaar gebleven door inactievitiet. Toen vroeg Babs me of ik degene kende die Lionkit speelde, en dat was ik =3. Zo is hij weer actief geworden.

Viperfang - De kitten van Scytheshade x Purplestorm, eerst Viperkit dus. Ik vond haar karakter geweldig, zo lekker arrogant met een vleugje evilheid.

Raven - Raven was mijn eerste Roque account. Hij werd aangemaakt in de tijd dat hier nog maar heel weinig roques waren xD. Mensen gaven me complimentjes over de naam, zo werd hij langzaam mijn favoriet. Nu is hij inmiddels inactief geworen helaas.

Spottedtail[half] - Heb ik lang geleden gedeeld met Night / Suzanne hier. Het was eigenlijk mijn eerste TC account =3. Maar nu is ze echt helemaal dood, ik ben er al te lang niet meer opgeweest. D:

Wolfclaw - Heb ik ooit overgenomen van Babs =3. Toen heette ze nog Wolfpaw. Was ook een van mijn eerste TC accounts.

Eclipse - Ook overgenomen van Babs xD. Eclipse was mijn eerste BC account. Ik had haar genomen door de naam, toen ik nog helemaal in de Twilight-fase zat.

Windflare - Toen de SkyClan werd geopend bedacht ik me geen moment, en maakte direct een account aan. Dat werd dus Windflare, een getraumatiseerde kater xD.

Lol, ik heb er vast nog wel een, maar die kan ik me zo snel niet meer bedenken. x)


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkflower
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
105

CAT'S PROFILE
Age: 11 Moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimema 10 okt 2011 - 17:10

Weet niet of ik hier al eens gepost heb. Zo ja, wat maakt het uit ;D

Brightpaw ~ De boeken, was eerst van plan haar helemaal die birght te maken, maar niet gedaan ;D Zei is de vrouwlijke Ravenpaw ;D
Smokepaw ~ Ik zag dat Mousefur en Stormtail kittens wouden en ik wouw Smoke wel spelen ;D
Fearpaw ~ Mijn vriend speelt ene spel die het Fear, en zo kwam ik op het idee om een Fear aan te maken ;D
Silverkit ~ Weet niet. Was aan het denken en kwam op Silver ;D
Lightheart ~ Lightheart heb ik aan gemaakt als Lightpaw en toen ik net Warrior cats kende ;D Toen ondekte ik deze site en ik maakte strip verhaaltjes over Lightpaw. Toen heb ik hier uit eindelijk een acc aangemaakt met de naam Lightpaw ;D
Darkflower ~ Ik ben met Darkflower begonnen als Darkkit, ik ben op die naam gekomen om dat ik ene zwarte kitten had ;D
Speedstorm ~ Dit geld het zelfde als Darkflower, ik had een kitten - ze is nu jong volwassen net als dark- en die was heel snel, een main coon, dus zo ben ik op speed gekomen, en ook met haar ben ik begonnen als kitten ;D
Breezestorm ~ ik kon geen naam verzinnen en was op zoek.
Silverstream ~ Overgenomen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Seapaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
48

CAT'S PROFILE
Age: 7 maand
Gender:
Rank:
Seapaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:05

seapaw:ik vind de zee heel mooi en ik had liefst een lichte kleur vacht niet te donker. Later vernam ik dat seapaw ook een personage is een de volgende serie van warrior cats


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Seapaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Softsnow
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
Q
212

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Softsnow
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:07

Lostvoice - Ik wilde een nieuwe start maken op Wc met een verlegen, nietszeggende poes, vandaar Lostvoice xD
Softsnow - Wilde een naam met Sneeuw erin. En volgens Lianne/Deathpaw was Softsnow leuker dan Snowstep. Dus vandaar xD


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 WaThnZr
» Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfall
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 DPKsfdL
433

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:15

Deathpaw: Eerst was het Shadowpaw maar toen zag ik dat die naam al tachtig keer gebruikt werd. Dus kwam ik op de naam Deathpaw want die werd destijds nog helemaal niet gebruikt! 8D

Cinderfall: Van Babs haar shopje ;D
Nogmaals bedankt Babs, die naam is geweldig.

Morticia: Een naam op een andere site, gejat van iemand xD

Bloodspill: Ik was in een kwaadaardige mood, en in zo'n mood kom ik altijd met zulke namen. o3o

Nightkit: Vanwege de foto van een zwarte kitten INSPILOOS. DERP.

Darkleaf: Toen ik me aanmelde bij de FanClans kwam ik opeens op de naam Dark vanwege diens' zwarte naam, en leaf omdat 'ie medicen kat was. In de RPG is hij dat niet, maar ik vond die naam wel zo epic dat ik die dus voor de normale RPG ook ging gebruiken <3


There is no point in living, when I need to do it without you ღ
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 2 Fnuzi8
Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: