Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Lovelypaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 20:02

Lovelypaw- Heart: Omdat ze zo aardig is
Desertkit-flower: Ik heb ene steen genaamd woestijnroos maar omdat Desertrose al bezet was heb ik voor Desertflower gekozen omdat een roos ook een bloem is ^-^
Stormpaw- chaser: heb ik gewoon bedacht
Sharpkit-soul: heb ik bedacht en toen een heel verhaal rond gemaakt zodat zijn karakter erbij past
Locustpaw-song: heb ik overgenomen
Luckypaw-spirit: Omdat hij altijd zo veel geluk heeft
Heathpaw-wind: gewoon bedacht samen met ene vriendin ^-^
Tearpaw-fall: Ik wou graag een Teardrop maken maar dat kon niet dus hebben ik en ene vriendin ene nieuwe achtervoegsel bedacht ^-^
Whitepaw-flower: Ik wou graag dat haar naam Whiteblossom werd maar die naam was al bezet dus toen ik erachter ben gekomen heb ik het verandert in Whiteflower ^-^


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildride
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Stijn.
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Wildride
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 22:31

Wildride: ze is een epic feest beest
Cryingangel: ik had haar karakter eerst helemaal uitgewerkt en ik vond het goed passen
One-eye: dat is een karakter dat ik uit de boeken heb gehaald
Undertaker: die heb ik overgenomen maar hij is gebaseerd op een anime figuur
Underpaw/dog: ik vond ergens het woord Underdog wat mislukkeling betekend en ik vond het goed klinken voor een sad account
Joker: i like him in the movies


In the end, as we fade into the night,
Who will tell the story of your life?
I have fought,
And with flesh and blood, I commanded an army.
Through it all, I have given my heart for a moment of glory.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw,
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Melissa :D
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ღ αℓмσѕт 8 мσσηѕ ღ
Gender:
Rank:
Firepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 23:47

Batkit/Bat???; Vleermuizen zijn al lang echt één van mijn lievelings dieren, sinds dat ik er eentje in een kerk vond en vast hield vind ik ze echt geweldig, het paste sowieso goed bij haar Smile
Firekit/Fireflies; ik bedacht deze naam voor een karakter toen ik een liedje luisterde Smile
Hummingkit/Hummingbee (ga ik binnenkort aanmaken); eerst zou het Hummingbirds worden, maar dat mocht niet. Toen ik ontdekte dat Humming zoemen betekend dacht ik meteen aan de naam Hummingbee Smile


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 2ywif47
Deze, Deze, Deze en deze Ga ik waarschijnlijk voor Firepaw/flies gebruiken. De naam Fireflies is ook al bezet!
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 9:42

Evergreen:
Ik had al vrij lang een idee voor een Everkit en een Neverkit, omdat ik dat mooi vond klinken. Toen had ik als achtervoegsel voor Ever -green bedacht, want dat was 1: het enige dat ik kon bedenken en 2. het is leuk want het is een boom (en nog wel meer, bleek later). Eerst was ik eigenlijk niet van plan echt een Everkit te maken, maar toen je je voor WindClan hoge rangen aan kon melden, besloot ik me aan te melden met Evergreen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 9:56

-- accjes die ik al heb
Raspberry: Zo overgenomen
Beefrost: Ik vind bijtjes zo cute maar voor de rest gewoon verzonnen, en het klonk goed
Toadpaw: Ik was net op de Wii een spelletje (Mario-Cart) aan het spelen en Toad is mijn liefelings (jah hoe noem je dat nu) ehm... speler :]
.Nettlekit: Zo overgenomen
Lionkit: Zo overgenomen
Koalakit: I love koala's
Skullfur: Ik had zo'n epic plaatje, het leek op een skelet, later bleek dat de makers de kat hadden gefotoshopd, dus moest ik een ander uiterlijk zoeken.
Smellpaw: I dont know, het klonk gewoon goed.
Scucker: Scucker is nogal een watje daarom dacht ik aan Sucker, maar dat vond ik grof dus is het Scucker geworden

--  accjes die ik heb aangevraagd --> namen zijn allemaal veranderd
Bigkit: Zijn naam vind ik zo epic, vooral als hij warrior wordt: Bigfoot <3
Rabbit: Ik had mijn konijn op mijn schoot en toen kwam de naam, oké ik geef toe het is niet zo orgineel.
Rabbitkit: Het zelfde als bij Rabbit alleen; ik wil zo graag een kitten zijn van Cherry x Twilight...

-- accjes die ik heb aangevraagd --> namen blijven hetzelfde
Willowkit: zo (hopelijk) over te nemen
Bubblegum: zo (hopelijk) over te nemen.

<3


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 19:37

Gleampool: i don't know, het kwam gewoon in me op ^^
Wolftear: zie vorige antwoord.
Owlkit: het klinkt cool
Firekit: rosse pels
Sabbat: het lijkt me gewoon een coole naam voor een kat
Lionflower: ze heefd een leeuw-kleurige, lange pels



Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 16:44

Summerclaw
Omdat mijn kat een beetje zomers is licht altijd to zonnen
En aan zijn klauwen is het een beetje geel dus ik dacht summerclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Wretchedpaw
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
307
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:39

Bestaande Accounts:
Blackrose: I Don't know why, ik dacht gewoon dat het mooi was.
Eaglewing: Ik wou een TOM-cat en vond dat een stoere naam.
Spotnose: Van iemand overgenomen.
Wretchedkit - egg: Van mijn favo serie Deadman Wonderland :3
Cherryleaf: Kreeg de inspiratie van een mooi plaatje.

Niet-bestaande Accounts:
Sabertooth: Vond ik gewoon een vette naam c:


♫~One mischievous little woodpecker
Another day, pecking your holes
Ruining the woods, tree wrecker
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 2196jwh
Your nesting holes are all tainted, your food with toxins rife
Touch your friends, and they all will die falling at your feet
Oh, sad little woodpecker~♫

{FAMILY}
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:43

Babs d'r photobucket account. Nee x'D
Minnow vond 'k altijd al een leuke naam en leaf leek er gewoon goed bij te passen ~
Was zelfs vergeten dat dat account van Babs zo heette :'3


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 K4zhmhX
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 0:47

Silverstream || Overgenomen van Sanne
Brightspots || Via een vragen lijst op de site van Warrior Cats zelf, toen kwam ik bij Brightpath, maar door haar uiterlijk wou ik Brightspots.
Innerghost || Ik zocht iets wat enigszins duister was, maar niet toaal slecht, toen kwam ik op Innerghost
Nightshade || Ik heb 'm overgenomen van Q
Thrushdive || Ik wou een kat met de voorvoegsel Thrush, door Bluestars Prophecy, enkel vond ik Thrushpelt te soft voor hem, dus heeft Babs me geholpen om op Thrushdive te komen.
Mothpaw(flare) || Ik had net de film 'Mothman' gezien, toen wou ik een Mothkit, bij het verzinnen van de warrior naam, wou ik iets cools, en ik vond Mothflare wel cool
Smokekit || Ik wou een nieuwe Smoke, still doubting about the warrior name
Northkit(wave) || Ik weet niet, ik lag in bed, en toen kwam ik op die naam, ik vond 'm wel vet.
Roughkit(flower) || De naam Rough heb ik verzonnen in mijn groeps-periode, zij was een beetje mij, maar dan meer hoe ik had willen zijn. Ik wou de naam stoer zijn, maar dan wel voor een she-cat, en zo vond ik de achtervoegsel 'Flower' geschikt. The name is very important to me <3


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 2:11

Snowdrop:: een fanfic die me erg inspireerde op vlak van haar design en karakter. De naam vond ik prachtig en was toevallig de tittel van de fanfic.

Corekit:: ik wilde iets met een appel prefix, maar vond 'Apple' niet echt origineel. Ik bedacht dat ik ook een klokhuis kan nemen, door wat opzoekwerk enzo. Kwam ik uit bij core, ik werd er meteen verliefd op.
Bumblepaw - bee:: bumblebee betekent hommel, ik vond het een leuke naam en wilde hem graag gebruiken. Ik wilde ook graag een acc die ietwat verwarrend overkomt en haalde dus ook inspi uit de naam.
Mazelock:: geïnspireerd op het liedje 'labyrinth', vond het een toffe naam, maar wilde vanaf een clanborn werken die verraad zou plegen. Zo kwam ik op maze en lock terecht. Uiteindelijk bleef haar naam zo, vind het veel mooier zo.

Chainkit - reaction?:: over de warrior naam ben ik nog niet helemaal zeker, maar zij is gebaseerd op selfie van de chainsmokers. Vond chain een mooie prefix en heb haar toen aangemaakt.
Flashpaw - back:: vond flashback altijd al een awesome naam en heb hem toen gemeld bij lion x fire, de naam paste perfect bij hen en ik putte veel inspi voor zijn karakter uit de lessen Engels -waar ik de term hoorde en zo op het idee kwam.
Brokenpaw - tune:: ik ben voor evil persoontjes en vond brokenstar dan ook geweldig xD ik nam dus broken, ook omdat hij een gebroken begin had en een gebroken stem, vandaar zijn warrior naam.
Lakepaw - side:: fachii had een bro nodig voor vanille en wilde deze lakepaw noemen, ik melde me aan en kreeg de rol. Vond lakeside een leuke, creatieve, aparte naam ^^
Craneclaw:: ik wilde de perefecte naam voor haar en wist niet meteen welke vogelsoort -want we moesten een vogelsoort nemen als prefix- ik moest nemen. Als ik eerlijk mag zijn, ik zocht het hele net af naar mooie vogels en stootte toen op een pic van een kraanvogel. Werd er verliefd op, en was altijd al fan van deze vogels, dus nam ik de naam. Claw vond ik er mooi bijpassen. ^^

Dimkit - light:: dim wilde ik zeker nog eens gebruiken, ik melde me meteen aan toen ik de aanmeldingen zag. Alles ging vanzelf bij haar aanmelding en al snel kwam ik op haar naam, die ik prachtig vond en goed bij haar karakter en uiterlijk vond.
Hungerkit - kill?:: gebaseerd op de hungergames, Jamie en ik wilde de naam hungergames nemen, maar dat mocht niet. We kozen toen voor hungerkill en leidde karaktereigenschappen af uit de naam en trilogie. Alles gaat gewoon beter alsnje iets hebt om je op te baseren xD
Nevermind:: never's naam is een lang verhaal. Toen ik terug begon met broken en snow volgde ik een beetje de leaders. Zo kwam ever bij me op. Toevallig was dat in die periode ze een topic had met Neverland. Ik besloot ooit, op een dag, die prefix te gebruiken. Maar ik vond geen. Maar, net zoals bij Flash, zag ik dus iets. In dit geval was het een yt filmpje van pewdie waarin hij uitdrukkelijk 'Neverland' zegt, een paar keer. Toen kwam het bij me op en nog niemand was op het idee gekomen, heb hem meteen aangemaakt zonder een echt plan xD

Ik heb graag acc's met een betekenis xD


and as he was the black canvas
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernkit'
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
jojo ★
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≡9 moons!
Gender:
Rank:
Fernkit'
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 10:28

Fernkit - Fernscar- Ik houd zelf erg van varens, en aangezien hij later een litteken over zijn neus zal krijgen dacht ik hieraan c: (Hij zal ook geboren worden tussen de varens)
Shockwave- Overgenomen account xD
Bluestream - Miki Takamura- Bluestream was van een overgenomen account, Miki Takamura is omdat het de naam is van de hoofdpersoon uit het spel Paranoiac ^-^
Way- Het is de achternaam van Gerard Way, de man op wie hij gebaseerd is xD
Tunapaw - Tumafang- Tunafang omdat haar vacht glimmend is als die van een tonijn, en fang omdat ze sterke kaken heeft en niet bang is deze te gebruiken c:




Other stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 10:50

Mysticpaw - Mysticfall: Best originele naam, niet echt nagedacht over haar personality... Ik heb 4 posts met haar in totaal x3
Floodkit - Floodlight: Per ongeluk, in een fanfic van mij heette een moederkat Moonflight en toen kende google drive dat woord niet en gaf hij Floodlight als optie
Whispercloud: Gewoon cool, geen idee waarom
De rest is overgenomen


Forestrain | Floodfire | Echopaw
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 0o585XY
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Quicksilver
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
⇜ L A U ⇝
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Quicksilver
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 10:59

Icy - Overgenomen, dus die naam was zo ^^ Heeft haar karakter grotendeels bepaald!
Cometlight - Ik hou van astrologie, dus daarmee Comet en dan ofcourse Light eraan want ik wou wel een logisch en bestaand iets Very Happy
Sunshine - Zelfde, ik wou een lieve roste kater spelen in TC dus kwam ik bij Sun en dan Shine want ik wou iets bestaands
Hauntedpaw (Hauntedmind) - Deze naam heeft Babs voor mij gevonden en hij sprak me meteen aan, vooral omdat deze Shadowclankater dus gek is.
Quicksilver - Was een naam die inactief stond, en ik vond het heel goed passen bij wat ik uitgewerkt heb staan voor Quick.


Ice and sugar dust;
Terug naar boven Ga naar beneden
Pompeï
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 long moons
Gender:
Rank:
Pompeï
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 22:15

Shademind --> Shade heefd een redelijk donkere vacht, waardoor hij niet opvald in de schaduw, en 'mind' omdat hij veel te veel nadenkt en piekert over van alles en nog wat.
Bittersweet --> het klinkt gewoon awesome :'3
Sideway --> Het heeft te maken met Side's karaker, hij zou het liefste een zijweg nemen en zijn problemen ontlopen/uitstellen.
Pompeï --> Ik was naar the Simpsons aan het kijken, en ze waren in Italie om een nieuwe auto voor Mr. Burns op te halen, en ze gingen vooralleer ze terug naar huis zouden gaan een paar dingen bezoeken, waaronder de stad Pompeï, en toen bedacht ik dat Pompeï een awesome naam zou zijn voor een Rogue/Kittypet/Bloodclanner.


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 2i11t9u


Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowpaw.
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 18:00

yellow: omdat een van mij lievelingskleur geel is
en paw : uhh geen idee


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 SlRxDIh
by (andere) yellowpaw

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 W0qAlxR Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 PgKKyjM
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 20:08

Silverthorn - Naar het gelijknamige album van Kamelot. En omdat Silverthorn zilverkleurig is en in haar jonge jaren nogal kattig kon zijn. Nu is het een mooie verwijzing naar haar vacht, die als doorns alle kanten op springt.

Carrotpaw - Ik wilde een naam waar wel een beetje logica in zat, maar niet te serieus klonk (wat Carrot is niet serieus). En toen bedacht ik me dat ik mijn kitten een oranje staart kon geven en haar wortel kon noemen. Later gaat ze dan ook Carrottail heten. ^^

Blackhole - Deze komt van Ayreon's Universal Migrator Part 2: Flight of the Migrator. Ja. Idk. Ik wilde een verwijzing naar Ayreon en dus ben ik alle nummers langsgegaan om te zien of er een leuke kattennaam tussen zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 13:31

  • Roughkit (Roughflower): In mijn periode op de groep kon ik weinig op Warrior Cats online zijn, dus besloot ik om mijn eigen warrior cats verhaal te schrijven. Hierin waren de hoofdrolspelers Softpaw, een zacht verlegen poesje en Roughpaw, een ruig avontuurlijk maar toch lief poesje, de oude ik en de ik die ik wou zijn. Ruig en toch zacht, Rough - Flower.
  • Silverstream; Haar heb ik overgenomen van Sanne.
  • Brightspots; Ik wou na dat ik mijn Lightheart dood had laten gaan een nieuw account wat ook met 'licht' te maken had, dus kwam ik op Bright. Ze is dus een Bengaalse kat, van daar de achtevoegsel Spots.
  • Innerghost; Ik wou een stoere, originele, iet wat duistere maar niet volledig slechte naam. Ik wou iets wat te maken had met het innerlijk, dus ik ging vertalen op google en kwam toen op Inner terecht. En het achtervoegsel Ghost wou ik omdat ik vond dat dat mijn idee afmaakte.
  • Thrushdive; Op het voorvoegsel Thrush kwam ik door Bluestars prophecy 'Thrushpelt.' Uiteindelijk vond ik die volledige naam niet bij Thrush's karakter passen en schakelde ik Babs in, zo kwamen we samen op Dive als achtervoegsel.
  • Smokepaw; Ik wou een vervanger voor Smoketear, maar echt een warrior naam heb ik nog niet.
  • Dazzlekit (Dazzlestrike/blaze); Ik wou een stoere kater naam, en iets wat bij een rode kater paste, Fire en Flame wou ik niet, dus ging ik verder kijken. Uiteindelijk kwam ik op Dazzle terecht. Qua achter voegsel twijfel ik nog, zowel Strike als Blaze straalt kracht en vurigheid uit, en dat past bij zijn uiteindelijke karakter.
  • Mothpaw (Mothflare); Eerst wou ik gewoon een lief, angstig, verlegen poesje. Moth vond ik wel een mooie voorvoegsel, en gebruikte die. Uiteindelijk draaide haar hele karakter om, en toen had ik iets fels nodig. Daarom haar uiteindelijke warrior naar; Mothflare, fel en sierlijk.


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfang
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
francesco
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Mistfang
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 15:46

eigencreatie mistfang

jaguarpaw love those animals
eaglepaw i love those birds too
butterstorm i love butter on minecraft (its from skydoesminecraft)
eliteclaw becaus she is elite


I will fight untill my death

I will love Anaïs Volkaerts forever



Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 11981vr
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfang
Member
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons, how time flies
Gender:
Rank:
Frostfang
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?   Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Icon_minitimewo 23 jul 2014 - 17:56

Frostfang
Frost omdat ze een witte vacht heeft die wel bevroren lijkt (En ik hou van Jack Frost yay) En Fang omdat ik hou van het achtervoegsel fang :3


Hoe kom je aan je Warrior Cats naam? - Pagina 5 Sy12xt
"Chase the wind and touch the sky"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe kom je aan je Warrior Cats naam?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: