I want to go hunting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I want to go hunting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sagepaw
Member
I want to go hunting Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 21:37

Sagepaw kwam uit het leerlingenhol. Ze likte even haar vacht en liep terug verder. De grond was nat en de modder bleef aan haar pootjes plakken. Het was nog altijd groenblad maar Sagepaws vacht was nog steeds niet dik genoeg om de kou tegen te houden en groenblad was al bijna voorbij. De bomen verloren stilaan hun bladeren en het gras kreeg een vage, groene kleur. Sagepaw stond op en ging bij de hoop verse prooi zitten. Sagepaw nam een waterrat van de hoop en begon er op te kauwen. Ze besefte dat de hoop kleiner was geworden dan anders omdat de prooi zo schaars was. Sagepaw wou wel helpen met jagen maar ze mocht niet alleen het kamp uit zonder mentor. Maar omdat ze toch niets had te doen en zich toch een beetje nuttig wou maken nam twee waterratten van de hoop en wou naar het hol van de oudsten gaan tot iemand haar tegenhield. Sagepaw draaide zich met een ruk om en keek recht in de ogen van de grote kat.





Laatst aangepast door Sagepaw op di 29 jan 2013 - 17:41; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I want to go hunting DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 16:46

Sagepaw schreef:
tot iemand haar tegenhield en vroeg: "Waar ga jij met al die prooi naartoe?" Sagepaw draaide zich met een ruk om en keek recht in de ogen van de grote kat.

Dit heet powerplay oftewel godmodden het maakt het moeilijk voor andere mensen te reageren en mag niet volgens de regels ik kan niet zien hoeveel regels je hebt gepost maar voor de rest is alles wel oke ik kan ook niet meedoen want ik zit op de ipad. Wel goede post


I want to go hunting Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
I want to go hunting DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 17:46

Even ter verduidelijking, aangezien je de naam van de vreemde kat niet hebt gezegt mag je hem wel besturen. Dus, Sandkit, als je de naam van een kat niet noemt mag dat wel want dan bestaat die kat niet. Voor de rest heel goed!


Spottedkit! happy
I want to go hunting 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I want to go hunting DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 18:44

spottedkit eigenljk is het volgens mij wel powerplay want je kan niet kiezen WAT je doet mischien vindt jij dit anders maar ik heb wel degelijk meer moeite met het posten naar dit soort dingen


I want to go hunting Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
I want to go hunting DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimedo 15 nov 2012 - 22:23

Kan goed zijn, maar mij zeiden ze in het begin dat je katten wel mag besturen als ze onbekend zijn en ze hebben toen ik het deed er nooit commentaar op gegeven.


Spottedkit! happy
I want to go hunting 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
I want to go hunting Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 18:56

sorry, wist ik niet. Maar wilt er iemand meedoen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
I want to go hunting DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 9:39

nou ik zou graag meedoen maar ik ben geen grote kat ik ben een kitten :p


I want to go hunting Scaled.php?server=507&filename=meeneemsetje7sandkit

voorstel topic
Spoiler:
mijn draakjes ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
I want to go hunting Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 17:33

wilt er iemand meedoen? of was het zo slecht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
I want to go hunting DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 0:13

ik doe wel mee! (Sorry verkeerde acc)
De jacht van dawnheart was goed gegaan. Ze had drie dikke vogels te pakken gekregen. Ze was op weg terug naar het kamp. Ze kwam aan en liep rustig door de ingang. Toen ze bij de prooistapel was legde ze haar dikke vogels erbij. Ze herinnerde zich dat ze ook nog een muis had gevangen en besloot die op te halen. Ze had honger, maar eerst die muis. Eerst de clan. Ze liep de ingang door en ging een stuk verder van het kamp. Ze groef met haar poten het aarde weg en de vacht van de witte muis kwam al te voor schijn. Snel pakte ze het op, en liep ze weer richting het kamp. Ze wou het muisje wel opeten zo'n honger had ze. Toen ze aankwam legde de ze de muis neer op de berg en pakte een lekkere vogel. Ze keek rond, kijken of er iemand de vogel met haar wou opeten. Ze zag een poes zich ook een beetje vervelen en ze besloot maar een gesprek te voeren met haar. Ze liep erop af. Toen ze voor de poes stond, die wat kleiner was, liet ze de vogel voor haar poten vallen. ''Hey, ik ben dawnheart. Heb je misschien al gegeten? Ik heb hard gejaagt en misschien wil je helpen deze vogel op te eten.'' Ze wachte geduldig af.


I want to go hunting 2yl4bif
Stamps
I want to go hunting W0qAlxRI want to go hunting EjrsROFI want to go hunting MMAFZtmI want to go hunting PgKKyjMI want to go hunting MKN7vHEI want to go hunting LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
I want to go hunting Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: I want to go hunting   I want to go hunting Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 16:09

Sagepaw keek musicheart een tijdje aan. Ze had de poes al eens eerder in het kamp gezien."euhm tuurlijk" zei sagepaw een beetje verlegen. Ze had wel honger gekregen."maar ik moet nog even deze prooi naar de oudsten gaan brengen.' zei sagepaw. Ze nam een waterrat en een konijn mee in haar mond en liep het hol van de oudsten binnen en legde de prooi neer.Ze keek de oudsten nog even aan want ze dacht dat ze nog iets moest gaan halen want een waterrat en een konijn was niet veel voor zo veel katten. Maar er kwam geen reactie dus huppelde Sagepaw vrolijk het hol uit en ging naast Musicheart zitten, die een struk groter was dan zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I want to go hunting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: