Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 13:26


Elke keer dat hij bij haar was, vergat hij even de rest om hem heen, bij haar kon hij zichzelf zijn, met haar had hij plezier en voelde hij zich goed. Er was maar een iets dat hem tegenstak. De kater waarvan ze in het begin had gezegd dat ze hem leuk vond. Autumnpaw... Of ze nu nog steeds van hem hield wist hij niet, maar waarschijnlijk wel en dat stak in hem als een dolk in zijn hart. Het was gewoon niet eerlijk. Goed dan kon je gaan zeggen dat het leven niet eerlijk was, maar dat boeide niet. Het leven moest gewoon eerlijk zijn. Autumn moest gewoon ophoepelen! Als Fallen bij hem stond had hij echt soms zin om te zeggen, Rot op, Stom joch! Fallen is MINE. Maar dat deed hij niet. Want Fallen was niet van hem, hij wist niet eens wat ze nou eigenlijk voor hem voelde. Maar toch, als hij dat joch met de grond gelijk kon maken, dan was er helemaal niks meer wat hem nog in de weg stond, maar hij zou Fallen zoveel pijn doen, of niet? Het verwarde hem, want de poes leek het zo goed bij hem te kunnen vinden, raakte in de war als hij iets zij. Wat hij eigenlijk wel schattig vond, maar waarom? Zou zij iets voor hem voelen? Nee, waarschijnlijk niet. Verslagen keek hij naar de grond, maar rechtte al snel weer zijn hoofd. Hij zou opzoek gaan naar Autumn en als Fallen er niet bij was eens goed tegen hem zeggen wat hij ervan dacht. Rustig keek hij het kamp rond, nee, hier was hij niet. Direct stond de kater op en beende met grote, stevige passen het kamp uit. De rivier... Nee, daar was hij niet. De neergebliksemde eik was ook geheel leeg. De volgende plek zou de kraaienplek zijn. Oh als dat katertje daar was, zou het zijn beste dag niet zijn!

Een licht gegrom steeg op in zijn keel terwijl hij naar the Carrionplace toeliep, maar hij onderdrukte het direct. Aangekomen keek hij even rond, er was hier niemand, behalve een kat. Net diegene die hij zocht. Autumnpaw, hij wist hoe de kater er uit zag, dus dat was geen probleem. Met veel zelfvertrouwen stapte hij op hem af, 'Hey Autumnpaw, ja jij daar!' riep hij al naar hem toe, 'Blijkbaar zoekt een stuk vuilnis ander vuilnis op.' siste hij, hij had met een blik al gezien dat Fallen hier niet was en dat was maar best ook, hij wou niet dat zij erbij was. Dan zou hij zich schamen. Zoiezo. Uitdagend bleef hij voor de kater staan, 'Keep your feet off my Fallen' mompelde hij binnensmonds en onverstaanbaar voor Autumn...

[& AUTUMNPAW]


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimema 17 dec 2012 - 9:29

Wat moest hij nu denken.. Hij had Fallenpaw de laatste weken volledig laten stikken, hij had niets van zich laten horen. Gek is het dan ook niet dat ze naar andere toe zou trekken, ze moest ergens steun vandaan halen. Hij had het volledig verpest, verprutst. Kwaad op zichzelf stapte hij verder het Shadowclan territorium. Die Silverpaw zat hem al helemaal dwars. Hij begon steeds meer zijn plek in te nemen. Maar als hij hem zou verwonden zou hij zijn kans bij Fallen al helemaal kwijt zijn en was zij natuurlijk verdrietig. Tenminste, hoe groot zijn kans nu nog was. Het zou even goed kunnen dat ze Silverpaw leuker is gaan vinden. Hij hield van haar, met heel zijn hart. En het zou niet lang meer hoeven te duren voordat hij het haar zou vertellen. Hij had het veel eerder moeten doen, dan had hij deze problemen en verdriet nog kunnen voorkomen. Maar Autumnpaw kon niet weten dat dit was wat de toekomst in petto had, en misschien nog wel een gebroken hard. Al zouden er sowieso harten worden gebroken, is het niet die van hem dan van Silverpaw. Diep van binnen lag hij al verloren aan de kant, maar die gevoelens verborg hij. Niemand hoefde te weten wat hij echt dacht. Dat waren zijn zaken, en niet die van een ander.

Hij besloot door te lopen naar the Carrionplace, waar maar weinig katten hun dag doorbrachten. Het was niet een van de fijnste plekken, dus de meeste vermeden deze plek maar al te graag. Dat was juist de reden waarom hij van plan was hierheen te gaan, voor de stilte en de rust. Al was die rust van korte duur, want na een korte tijd kwam een van de katten aanlopen die hij op dit moment niet uit kon staan; Silverpaw. Wat moet dat mormel hier, dacht Autumnpaw. Hij kon maar beter niet te dicht in zijn buurt komen, want als hij zijn kans rijp zou zien zou hij hem het vel van zijn lichaam rukken. Hij had deze woede van binnen als maar opgestapeld, en eens zou die eruit komen. In plaats daarvan zette hij zijn verstand op nul en bleek luchtig in de richting van Silverpaw kijken. 'Hey Autumnpaw, ja jij daar!' Blijkbaar was hij goed op oorlogspad, want deze woorden pikte Autumn niet zomaar. Er rolde een grauw over zijn lippen, als waarschuwing dat hij in zijn gevarenzone zat. Maar die waarschuwing kwam niet goed aan, want de apprentice ging gewoon verder; 'Blijkbaar zoekt een stuk vuilnis ander vuilnis op.' sprak hij sissend. Bijde waren ze boos op elkaar, dat was te merken. Silverpaw nam een uitdagende houding aan. 'Keep your feet off my Fallen' mompelde hij bijna onverstaanbaar. De reactie die Silverpaw misschien verwachtte zou boos zijn, en dat was hij ook. 'Jij moet eens oppassen ventje. Ík hou van Fallenpaw, en ik weet niet wat ze van mij denkt maar ik hoop dat dat ook omgekeerd zo is. Je komt met jezelf in de knoop..' Dat was het enige wat hij uit kon brengen. Je kon het 'zwak' vinden, maar het was wel de waarheid en die wilde hij niet langer verborgen houden.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 11:31


De kater hoorde boos te zijn en dat was hij waarschijnlijk ook, maar ach, het kon hem niet schelen. Hij wou zelfs het liefst van al dat de kater boos werd. Zijn oren, lagen plat in zijn nek terwijl hij de kater vijandig aankeek, natuurlijk lette hij op voor een een of andere geur die hem bekend zou voorkomen, hij wou immers geen ruzie met Fallen hierdoor. Hij zou het wel grappig vinden als Autumn net tegen hem aan het schreeuwen was terwijl zij aankwam en hij erbij ging zitten, van Wat heb ik gedaan dat je zo tegen me schreeuwt?! Dan zou Autumn zijn kans voorgoed bij haar hebben verpest. 'Jij moet eens oppassen ventje. Ík hou van Fallenpaw, en ik weet niet wat ze van mij denkt maar ik hoop dat dat ook omgekeerd zo is. Je komt met jezelf in de knoop..' De kater trok zijn wenkbrauwen op en ging even rustig zitten, zijn oren weer terug rechtop. 'Oh ja?' vroeg hij rustig, 'Is dat zo? Nou naar mijn weten heb ík haar niet in de steek gelaten, naar mijn weten heb ík haar opgevangen toen ze het moeilijk had en weet je wat een van de redenen was dat ze het moeilijk had? Omdat jìj haar negeerde, of in ieder geval, omdat jìj zo nodig haar moest laten vallen. Ik ben er achter gekomen dat ze niet de populairste is en toen jij haar liet vallen kon ze enkel nog bij haar zus terecht, maar die ging steeds meer optrekken met Flame. Wel ik kan je zeggen, ze was radeloos toen ik haar tegen kwam en geheel in de war.' Sommige woorden kwamen er gewoon vijandelijk uit, maar de apprentice tegenover hem zou het niet kunnen ontkennen, hij wist net zo goed als hij hoe erg hij haar in de steek had gelaten. Hoe erg hij haar had laten vallen, alsof ze niet meer dan lucht was. Zo had het waarschijnlijk voor de arme poes gevoeld, alsof ze niks meer voor hem betekende. 'Ik zeg je een ding, ze vònd je leuk, vraag het haar zelf maar hoe het nu zit.' Silver legde nogal een harde nadruk op de 'vond' om duidelijk te maken dat dat verleden tijd was en dat er misschien nu weinig meer van over was.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 17:26

Hij bleef zich afvragen waarom hij zijn leven zo voor zichzelf had verpest. Dit alles had hij mooi aan zichzelf te danken, en hij kon de schuld al zeker niet op Silverpaw schuiven. Toch bleef hij boos op hem, hij was hier verdomme helemaal heen gelopen om hem het leven nog ingewikkelder te maken. Alsof dat het al niet was... En hoe haalde hij het eigenlijk in zijn hoofd? Hoe durfde dat mormel...? Kwaad en vol woedde legde hi j zijn oren in zijn nek, en keek Silverpaw vijandig aan. 'Oh ja?' De stem van Silverpaw klonk plots een stuk normaler, alsof hij al wist dat hij gewonnen had. Zijn houding was ondertussen ook veranderd. 'Is dat zo? Nou naar mijn weten heb ík haar niet in de steek gelaten, naar mijn weten heb ík haar opgevangen toen ze het moeilijk had en weet je wat een van de redenen was dat ze het moeilijk had? Omdat jìj haar negeerde, of in ieder geval, omdat jìj zo nodig haar moest laten vallen. Ik ben er achter gekomen dat ze niet de populairste is en toen jij haar liet vallen kon ze enkel nog bij haar zus terecht, maar die ging steeds meer optrekken met Flame. Wel ik kan je zeggen, ze was radeloos toen ik haar tegen kwam en geheel in de war.' Silverpaw wist hierbij verschillende gevoelige snaren te raken, alsof het zijn bedoeling was. Alsof hij dit gesprek volledig had ingeplant, van het begin tot het eind. Ja, hij had Fallenpaw laten vallen. Maar dit was niet zijn bedoeling geweest, totaal niet. Hij wist niet dat ze hem zo nodig heeft gehad, maar in die tussen tijd is hij daarom niet minder om haar gaan geen. ’Ik ken Fallenpaw al een stuk langer dan jij. Ik ga er niet teveel omheen draaien; Ja, ik heb haar laten gaan. Maar het was niet mijn bedoeling, ik had mezelf gewoon gesloten voor de wereld, dus ook voor Fallenpaw. Achteraf heb ik nog geen spijt, aangezien ik anders waarschijlijk nu nog steeds niets van me had laten weten. Ik kon ook niet weten dat er zoiets tussen ons zou komen als jij.’ De laatste zin zei hij nogal spottend, wat ook zo bedoelt was. Hij wilde duidelijk maken dat hij hem het liefst al gelijk weg had gejaagd, maar hij wist dat hij daarmee problemen zou krijgen. En die wilde hij absoluut niet, en hij wilde al zeker niet dat Fallenpaw ervan zou weten. ’Dus jij bent hier heen gekomen, om het even in te wrijven dat ik haar misschien kwijt ben? Geweldig, echt geweldig. Bedankt hoor.’ sprak hij sarcastisch uit. Hij veranderde van houding en toverde een grimas rond zijn lippen die zijn gezicht kleurde. Autumnpaw zal hem het leven zuur maken zoals hij dat bij hem heeft gedaan.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 19:18



Hij wist dat hij een gevoelige snaar had geraakt, als het er niet meer waren. Het was te zien en te verwachten, waarschijnlijk vond Autumn hem nu achterbaks en behoorlijk grof, maar als hij over hem zou beginnen klagen bij Fallen en hij zelf zou alles ontkennen, dan had hij het ook wel zitten. ’Ik ken Fallenpaw al een stuk langer dan jij. Ik ga er niet teveel omheen draaien; Ja, ik heb haar laten gaan. Maar het was niet mijn bedoeling, ik had mezelf gewoon gesloten voor de wereld, dus ook voor Fallenpaw. Achteraf heb ik nog geen spijt, aangezien ik anders waarschijlijk nu nog steeds niets van me had laten weten. Ik kon ook niet weten dat er zoiets tussen ons zou komen als jij.’ De laatste zin zei hij nogal spottend, maar dat kon de kater niets schelen, dat hij het maar spottend zei! Liet hem maar, maar het was maar dat hij het wist. ’Dus jij bent hier heen gekomen, om het even in te wrijven dat ik haar misschien kwijt ben? Geweldig, echt geweldig. Bedankt hoor.’ sprak de kater voor hem sarcastisch en een vrolijk grijns sierde Silver's gezicht, 'Zoiets' zei hij, 'Nou ja, eerder om je te laten weten dat ik het uiterst irritant vind dat je nog zo achter haar aan hunkert terwijl je haar eerst als een blok liet vallen' siste hij, 'Heb je een geldige reden waarom je dat deed? Je zegt dat het niet je bedoeling was, maar hoe kan iemand laten vallen nou niet je bedoeling zijn geweest? Je wist waarschijnlijk heus wel dat ze het moeilijk zou krijgen zonder jou, dat ze haast niemand had om aan vast te houden. Hoe zou jij het vinden moest Fallen jouw enige vriendin zijn en zij jouw plots laat vallen als een baksteen. Nou ik denk ook niet dat jij dat zo leuk zou vinden niet?' Het kon hem werkelijk geen ene malle moer schelen, die kater moest gewoon uit de buurt van Fallen blijven en alles was opgelost.

- Silver in lichte Christmas Stijl 8D
All of the credits to chi c: -


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 13:09

Autumnpaw begon Silverpaw steeds achterbakser te vinden. Maar hij hield deze plotselinge ontmoeting voor zich, Fallenpaw hoefde hier niet vanaf te weten. En hij kon tenslotte niet beweren dat hij niets gemeens over Silverpaw had gezegd. Al zou hij hem het liefst veraden, toch deed hij dat niet. ‘Zoiets’ zei hij, 'Nou ja, eerder om je te laten weten dat ik het uiterst irritant vind dat je nog zo achter haar aan hunkert terwijl je haar eerst als een blok liet vallen' zei Silverpaw sissend, 'Heb je een geldige reden waarom je dat deed? Je zegt dat het niet je bedoeling was, maar hoe kan iemand laten vallen nou niet je bedoeling zijn geweest? Je wist waarschijnlijk heus wel dat ze het moeilijk zou krijgen zonder jou, dat ze haast niemand had om aan vast te houden. Hoe zou jij het vinden moest Fallen jouw enige vriendin zijn en zij jouw plots laat vallen als een baksteen. Nou ik denk ook niet dat jij dat zo leuk zou vinden niet?' Hij voelde kwaadheid weer naar boven borrelen. Wat dacht dat gedrocht wel? Hij wist niet half wat er gaande was tussen hem en Fallenpaw, dus hij kon maar beter zijn mond houden. Vol agressie legde hij zijn oren plat tegen zijn nek. ’Ik heb haar niet laten vallen! Ik ben er altijd voor haar geweest, altijd! Maar de laatste tijd had ik het zelf ook best druk, ik moet ook maar mijn leven lijden. En nu kom jij het nog eens moeilijker maken. Well, thank you dude. Het is je gelukt. Dus het is maar beter dat je nu weer vertrekt.’ sprak hij, trillend van woede. ’En ze had wel meer vrienden dan jij denkt. Ze had haar zus, Innerghost, mij en mijn broer. En als jij er nu niet was geweest had ze deze hele twijstrijd niet hoeven te doorstaan.’ Daar had hij wel een goed punt. Fallenpaw had nu niet zoveel moeite hoeven doen als Silverpaw er nooit was geweest. Hij was maar gewoon een voorbijganger die plots zijn plek begon in te nemen, en daar was hij zeker niet van gediend.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 13:25



Vol agressie legde de kater zijn oren plat tegen zijn nek. Hij had echter zijn aanvallende pose al verlaten en stond er nu met een vage grijns naar te kijken. ’Ik heb haar niet laten vallen! Ik ben er altijd voor haar geweest, altijd! Maar de laatste tijd had ik het zelf ook best druk, ik moet ook maar mijn leven lijden. En nu kom jij het nog eens moeilijker maken. Well, thank you dude. Het is je gelukt. Dus het is maar beter dat je nu weer vertrekt.’ sprak hij, trillend van woede. ’En ze had wel meer vrienden dan jij denkt. Ze had haar zus, Innerghost, mij en mijn broer. En als jij er nu niet was geweest had ze deze hele tweestrijd niet hoeven te doorstaan.’ Even trok hij een wenkbrauw op, die kater kon niet zeggen dat hij haar niet had laten vallen, dat had hij gewoon. 'Dat zei ik toch ook?' sprak hij met een lichte sisklank, 'Inner en Flame, maar die twee beginnen steeds meer met elkaar om te gaan en omdat jij haar gewoon hebt laten vallen, expres of niet, dat heb je gedaan. Ik kan je zeggen, ze was naar je op zoek, maar helemaal radeloos. Ik kan je zeggen dat als ik er niet was geweest voor haar, ze misschien erger in de put zat, maar dan ook echt.' Hij had zo het gevoel dat Fallen ging langskomen en hij ging dus ook niet in een aanvallende houding staan, er was iets wat dat tegenhield. Hij wou het maar al te graag, maar hij hield het nog even bij de woorden, hij begon door te krijgen dat hij hem daar ook mee kon klein krijgen, 'En ik ga niet weg' siste hij, 'Loop maar zelf als een mietje weg! Als een klein huilend kind dat niet weet waar hij heen moet, Doe maar!' Hij legde zijn oren in zijn nek, maar daar bleef hij bij. Fallen wist waarschijnlijk wel dat het vonken zouden geven moesten zij elkaar ontmoeten, maar ach... Als ze nu kwam dan was hij in voordeel omdat Autumn in een aanvalspositie stond en hij enkel zijn oren plat had gelegd, waar zat hij ook over na te denken? Waarschijnlijk kwam ze niet eens!


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 11:25

Silverpaw trok een van zijn wenkbrauwen omhoog, na wat Autumnpaw hem had gezegd. 'Dat zei ik toch ook?’ Zijn stem klonk sissend van woede. ‘Inner en Flame, maar die twee beginnen steeds meer met elkaar om te gaan en omdat jij haar gewoon hebt laten vallen, expres of niet, dat heb je gedaan. Ik kan je zeggen, ze was naar je op zoek, maar helemaal radeloos. Ik kan je zeggen dat als ik er niet was geweest voor haar, ze misschien erger in de put zat, maar dan ook echt.' Ja, en nu maakte hij haar leven nog moeilijker. Hij was het katertje dat zich zo lief en aardig voordeed, maar Fallenpaw nu in de problemen hielp. Alsof hij zelf alles perfect deed! Nou nee, hij had er voor gezorgd dat hij zich nu zo voelde. Hij was degene waardoor hij nu problemen had in zijn relatie tussen hem en Fallenpaw. Totaal van slag luisterde hij naar wat Silverpaw hem nog meer te vertellen had. 'En ik ga niet weg, loop maar zelf als een mietje weg! Als een klein huilend kind dat niet weet waar hij heen moet, doe maar!' Dat laatste had hij beter niet kunnen zeggen, dit maakte hem alleen maar bozer. Maar dat was volgens hem juist de bedoeling, hem op de kast te jagen. Om die reden bleef hij kalm, en sprak spottend; ’Och wat jammer nou. Wil het knulletje niet weg?’ Een brede grijns verscheen er rond zijn lippen. Hij wilde er verder niet te veel energie in steken, dit was een nutteloos gesprek. ’Voor de zoveelste keer, ik heb haar niet laten vallen. Ik weet niet wat jij daaronder ziet, maar laten vallen is haar hart breken en haar nooit meer terug willen zien. Ten eerste, ik brak haar hart niet maar dat heb jij gedaan. We hadden nog niet eens een relatie dus dat punt is uitgesteld. Ten tweede wil ik haar maar al te graag zien, en ik heb haar laatst nog gezien. Dus.’ Weer hakte deze woorden erin. Hij nam een relaxte houding aan tegenover Silverpaw. Met woorden kreeg je hem absoluut niet klein.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 13:16



De kater kreeg waarschijnlijk door dat hij hem aan het opstoken was en bleef daarom verbazend kalm, ’Och wat jammer nou. Wil het knulletje niet weg?’ Een brede grijns verscheen er rond zijn lippen. De kater rolde met zijn ogen en bleef hem rustig aankijken, ’Voor de zoveelste keer, ik heb haar niet laten vallen. Ik weet niet wat jij daaronder ziet, maar laten vallen is haar hart breken en haar nooit meer terug willen zien. Ten eerste, ik brak haar hart niet maar dat heb jij gedaan. We hadden nog niet eens een relatie dus dat punt is uitgesteld. Ten tweede wil ik haar maar al te graag zien, en ik heb haar laatst nog gezien. Dus.’ Een grijns verscheen op zijn gezicht, 'Goed vooruit, dan hou ik het gewoon op in de steek gelaten' grapte hij, deze kater zou hij nooit kunnen uitstaan, nooit. Een lage grom was hoorbaar in de stilte en zijn oren bleven in zijn nek, nu ook deze kater er erg relaxt bijstond, was het eigenlijk wel makkelijker om Fallen te ontvangen, moest ze komen. Eigenlijk had hij diep vanbinnen geen zin in een huilende Fallen omdat zij twee ruzie hadden. Waarom dacht hij eigenlijk de hele tijd dat zij zou komen, waarom? Het was een voorgevoel ja, maar voor de rest? Hij was zelf een maand ouder dan Autumn, maar dat wou niks zeggen. Een maand kon veel verschil zijn als het 6 maand en 7 maand was, 10 of 11 maand was echt niks, maar 7 maand en 8 maand... Het zat er een beetje tussenin, het was nou niet ontzettend veel, maar ook weer niet ontzettend weinig... 'Maar goed' miauwde hij en zette zijn oren weer rechtop, 'Met jou valt er zo te zien ook niet veel te praten, wat ben jij eigenlijk saai! Ik snap niet dat Fallen jou ooit leuk heeft kunnen vinden! Maar ik hou er al over op' sprak hij, even spitste hij zijn oren, hij dacht iets gehoord te hebben. Maar het moest zijn verbeelding zijn geweest. Er was namelijk ook niks te ruiken...

-Flut, wist niet meer wat ik moest antwoorden x'D-


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 13:58

Op dit soort momenten wilde hij het liefst bij haar zijn. Bij Fallenpaw, die hij maar niet uit zijn hoofd kon zetten. Hoe hard hij het ook probeerde, het lukte hem simpelweg gewoon niet. Maar waarom liet Silverpaw hem überhaupt aan haar denken? Wat wilde hij hiermee nu eigenlijk duidelijk maken? Als hij iets te vertellen had, moest hij dat beter maar direct vertellen, en niet met van die rare omwegen. Dit kwam gewoon niet duidelijk genoeg aan. 'Goed vooruit, dan hou ik het gewoon op in de steek gelaten.' Grapte Silverpaw. Wauw, wat grappig.. dacht Autumnpaw, maar hij zei het niet hard op. Hij wilde de ruzie niet verder voort zetten. Er kwam een lage grom uit de keel van de andere kater, maar die negeerde hij volkomen. Hij dacht zeker dat hij nu stoer was. Ondanks dat het een tijdje gestopt was met sneeuwen, begon het nu al weer aardig op te wakkeren. Steeds groter wordende sneeuwvlokken dwarrelde naar beneden, en zorgde voor een dik pak sneeuw. Autumnpaw voelde de sneeuw ook op zijn rug tikken, en huiverde. Wat was dat spul toch zo verschrikkelijk koud. Enkele sneeuw kristallen vielen op zijn wimpers, die zijn zicht blokkeerde. Met korte bewegingen schudde hij ze er van af, en ook van zijn lichaam. Weer kwam Fallenpaw in zijn hoofd op. Hij wist het nog wel van vorig jaar, toen ze samen in de sneeuw gingen spelen. Haar vacht had helemaal onder de sneeuw gezeten, en die van hem was ook aardig bedekt. Wat mistte hij die tijden... Waarom was het niet allemaal nog zoals vroeger? Toen ze nog gelukkig waren, toen ze het nog gezellig met elkaar konden hebben. Waren al die goede herinneringen nu verleden tijd? Hij hoopte dat ze terug zouden komen, al wist hij niet hoe groot hij die kans moest schatten. Toch zal hij deze herinneren nooit maar dan ook nooit los kunnen laten. 'Maar goed.' Miauwde hij weer iets vriendelijker. 'Met jou valt er zo te zien ook niet veel te praten, wat ben jij eigenlijk saai! Ik snap niet dat Fallen jou ooit leuk heeft kunnen vinden! Maar ik hou er al over op.' Die rotzak. Die vraag moest hij toch echt aan Fallen stellen, en niet aan hem. Maar hij liet niets in zijn ogen zien. Dat kon zijn gevoelens veraden en dat wou hij absoluut niet laten zien. ’Dat kun je beter aan Fallenpaw gaan vragen.’ zei hij kortaf. Wat moest hij daarvan weten? ’Ik heb ook nooit begrepen hoe ze jouw slechte kant niet kan zien. Ik weet wat voor een monster je bent en dat zal Fallenpaw hopelijk ook nog wel te zien krijgen!’ Hij sprong weer vijandelijk naar voren, en keek Silverpaw recht in zijn ogen. Woede en wraak was er te lezen.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 14:16



’Dat kun je beter aan Fallenpaw gaan vragen.’ zei hij kortaf. ’Ik heb ook nooit begrepen hoe ze jouw slechte kant niet kan zien. Ik weet wat voor een monster je bent en dat zal Fallenpaw hopelijk ook nog wel te zien krijgen!’ De kater sprong weer vijandelijk naar voren, en keek Silverpaw recht in zijn ogen. De woed en wraak in zijn ogen was onmiskenbaar, maar Silver had geen zin om in vechtmodus te springen. 'Oh ja?' siste hij en vernauwde kwaad zijn ogen, 'Wel misbaksel, ik kan je zeggen dat als er hier iemand een monster is dat jij dat bent' Spuugde hij hem toe en ging recht staan, als hij zat leek Autumn immers sterker, dat was gewoon zo, als hij zat en Autumn in een aanvalspositie stond, dan leek hij dominant. Even gromde Silver en keek hem boos aan, 'Trouwens, je bent gewoon een nietsnut, jij zit hier niks te doen, ik heb jou nooit zien jagen, ik heb je nooit bij de grenzen gezien, wat ben jij voor een mislukte clankat?' Als de kater dit over hem zou zeggen, zou hij wel weten wat hij daarop moest antwoorden, hij was gaan jagen met Inner, Honey gered van een das en daar had hij nog een mooie schram van over trouwens. Zijn oren lagen plat in zijn nek en een zacht gegrom steeg op uit zijn keel terwijl hij zijn hoektanden lichtjes liet zien. 'Weet je, als je gewoon bij mijn Fallen wegblijft, zal ik je pas met rust laten, dat weet je toch hè? Of haar in ieder geval niet meer zo laat twijfelen'


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 15:56

'Oh ja?' siste hij en vernauwde kwaad zijn ogen, 'Wel misbaksel, ik kan je zeggen dat als er hier iemand een monster is dat jij dat bent.' spuugde hij Autumnpaw toe. Met een luchtige blik negeerde hij deze vervelende opmerkingen. Met woorden kreeg je hem niet klein! De kater voor hem ging rechter op zitten, blijkbaar voelde hij zich klein. Autumnpaw begon weer te lachen. Wat een watje was het toch. Silverpaw gromde en keek hem weer aan; 'Trouwens, je bent gewoon een nietsnut, jij zit hier niks te doen, ik heb jou nooit zien jagen, ik heb je nooit bij de grenzen gezien, wat ben jij voor een mislukte clankat?' Pst. Wat moest dat vreselijke monster toch van hem? ’Jij mislukte ROTKAT! Je doet wel alsof je stoer bent, maar stiekem ben je een zwakke kittypet die helemaal niets kan. Als ik kon he..’ De laatste woorden slikte hij maar snel in, hij had zijn punt duidelijk gemaakt. En daarbij, Silverpaw zou als Fallen langs kwam hem toch de schuld opschuiven, dat zou niets nieuws zijn geweest. Silverpaw legde zijn oren plat in zijn nek en weer rees er een grom uit zijn keel. 'Weet je, als je gewoon bij mijn Fallen wegblijft, zal ik je pas met rust laten, dat weet je toch hè? Of haar in ieder geval niet meer zo laat twijfelen.' De woorden ‘Mijn Fallenpaw’ jaagden hem echt op de kast. Er was helemaal niets van hem bij, niets! ’Pardon? JIJ was de gene die haar zo heeft laten twijfelen, omdat jij er nu even tussen komt piepen. Ik ken haar toevallig al een heel stuk langer dan jou, dus we gaan niet claimen. En zeker jij niet.’ Woedend was hij, vol haat. Wat moest hij nu?


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 16:22



’Pardon? JIJ was de gene die haar zo heeft laten twijfelen, omdat jij er nu even tussen komt piepen. Ik ken haar toevallig al een heel stuk langer dan jou, dus we gaan niet claimen. En zeker jij niet.’ 'Nou en?!' snauwde hij terug, 'JIJ hebt haar in de steek gelaten' Woede borrelde op en hij kon zich eigenlijk niet langer meer inhouden, met een krachtige sprong en uitgeslagen nagels, belande hij tegen Autumnpaw. Woede en haat was er in zijn ogen te lezen, terwijl ze over de grond rolden, ondertussen probeerde hij een paar krassen uit te delen. Toen hij tot stilstand was gekomen, sprong hij op en drukte de kater voor hem op de grond. Hij was licht verblind door de woede en liefde en had eigenlijk niet door of hij nou veel of weinig schaadde aanrichtte. Hij probeerde ondertussen ook nog Autumns slagen af te weren. Snel rende hij half rond Autumn en beet hard in zijn staart. Die kater moest het eens afleren zomaar aan Fallen te komen, hij had met haar achter te laten, zijn kans verspild. Hij moest het niet proberen goed te maken, zou hem toch niet lukken! Hij liet de staart van Autumn los en gromde boos.

- Beetje korter x3 Volgende wordt weer wat langer :'] -


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 16:37

'Nou en?!' snauwde Silverpaw terug. 'JIJ hebt haar in de steek gelaten.' Tuurlijk. Nu had hij weer alles gedaan. Tot zijn grote schrik zag hij hoe Silverpaw hem plots begon aan te vallen. Met snelle bewegingen probeerde hij hem nog te ontwijken, maar hij had het te laat door. Met een harde knal belandde hij tegen Autumnpaw aan, en voelde hoe de scherpe nagels zijn vacht open rijgden. Ze rolde over de grond, en Autumnpaw probeerde de hartste klappen te ontwijken. Toen ze weer stil stonden, drukte Silverpaw hem tegen de grond. Met een behendige schop duwde hij de kater weer achteruit, en begon nu ook zijn klauwen te gebruiken. Wie niet wou luisteren, moest maar voelen. Ook woedend stormde hij op Silverpaw af, zijn klauwen al klaar voor een nieuwe aanval. Hij liet zijn poten over zijn lichaam gaan, waar flinke krassen waren te zien. ’Jij wilt het niet horen he. Je wilt niet luisteren’ riep hij huigend naar Silverpaw, en sprong weer naar voren in zijn richting. Hij had niet door hoe geweldadig hij nu op dit moment was, maar bedwingen kon hij zichzelf niet. Hij realiseerde zich niet dat als Fallenpaw voorbij zou komen, hij goed de sigaar was. Maar op dit moment dacht hij totaal niet na, en deed in wilde weg maar wat.

Kort, maar moest nu weg D:


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 16:50



Met een behendige schop duwde hij de kater weer achteruit, hij moest wel... Ook woedend stormde de kater op hem af, ook hij had blijkbaar zijn klauwen gevonden en begon daar nu mee zijn lichaam te bewerken. Dat pikte hij niet zo maar! Met een goede duw van zijn achterpoten wist ook hij deze keer Autumn van hem af te krijgen. ’Jij wilt het niet horen he. Je wilt niet luisteren’ riep hij huigend naar Silverpaw, en sprong weer naar voren in zijn richting. Ze zaten allebei nu al onder de schrammen, maar daar wouden beiden blijkbaar niet aan denken, tot een geur zijn neus indreef. Fallen! Direct verslapte zijn agressieve houding, echter bleek Autumn niks door te hebben en dat kon in zijn voordeel werken. 'Wat is er mis met jou!' riep hij boos en verontwaardigd uit, 'Ik doe je toch helemaal niks?' Hij wist dat Fallen hier nog niet heel lang moest zijn en dus het deel wat hier aan vooraf ging geheel gemist had. Dit had ze vast gehoord, dat kon goed in zijn voordeel werken! 'Werkelijk, blijf met je klauwen en tanden van mijn lichaam!' Geïrriteerd en boos ging hij zitten en liet zijn tong over een paar schrammen gaan, gelukkig kon hij een beetje toneel spelen. Waarschijnlijk was Autumn nu ontzettend verbaasd en nog bozer dan eerst, vooral met die tweede opmerking en dat paste er perfect bij. Oh wat was dit eigenlijk toch leuk, hij hoopte dat Fallen hier snel heen zou komen, hen liefst al had gezien, dat ze al had gezien hoe Autumn in vechthouding stond. Nu zou Autumn haar kwijt zijn, nu ja, waarschijnlijk dan. Als Fallen hen nu zag en zijn opmerking had gehoord in ieder geval wel. Rustig wachtte hij af en likte nog een paar wonden schoon. Natuurlijk had ook Autumn wonden, maar hij kon nu gewoon zeggen dat hij dat deed om zich te beschermen.

- Ghege, Tessa en daarna Danii weer x3 -


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallentear
StarClan
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 22:51

De jonge nachtzwart poes opende vluchtig haar ogen, opnieuw een nachtmerrie, opnieuw ging iedereen waar ze ook maar een beetje om gaf dood. Ze keek om zich heen, waar was ze eigenlijk. O ja, ze was in slaap gevallen bij de rivier. Ze werd er gek van dat ze geen nacht normaal kon slapen. Dat ze niet wakker kon worden zonder een hartaanval. Dat ze niet elke avond weer haar zusje, Flame, Autumn en Silver voor haar ogen dood zag gaan. Maar goed, ze moest er niet zo over in zitten. Sinds haar ouders weg waren, had ze nooit meer een droom gehad, alleen nachtmerrie's of droomloze nachten. Ze stond zich op en rekte zich uit. Ze voelde een aantal delen in haar knikken. Ze ging weer goed staan en schudde haar vacht uit. Dat knikken voelde goed. Langzaam kwamem haar poten in bewegen dichter bij het water met het dunne laagje ijs erop. Ze snoof de kille lucht op die prikte in haar neus. Ze sloeg met haar poot op het ijs waarna het brak. Ze boog voorover en dronk van het koude water. Ze voelde het stekend door haar warme lichaam stromen. Toen ze klaar was stond ze op en keek om zich heen. Misschien zou ze even met haar zusje gaan spelen in de sneeuw. Maar eerst even jagen voor de clan. Ze grijnsde en liep richting de kraaiplaats. Ach joh, er zaten daar meerdere beesten. Beesten die je makkelijk kon krijgen, andere niet.
Maar toen ze dichterbij kwam hoorde ze een vertrouwlijke stem. Alleen wat hij riep klonk niet goed. Het klonk alsof hij werd aangevallen. Een snellere pas schoot door haar lichaam. Wie viel Silver aan. Dat liet ze niet zomaar toe. Maar toen ze zag welke katers tegenover elkaar stonden stond haar hart even stil. Ze was verstijfd en haar ogen stonden bang naar de twee. Silverpaw en Autumnpaw, de twee katers. De kater waarvan zij hield, de katers waarvan ze al bang was ze tegenover elkaar te zetten. En nu zag ze ze staan. Nou ja, Silver zat en Autumn stond. Ze keek naar Silver die geen tintje aggressie in zijn houding had maar wel onder de krassen zat, en Autumn die in een aanvallende positie stond, ook onder de schrammen. Ze voelde een rilling door haar lichaam ging. Alles ging in vertraging. De sneeuw dwarrelde extreem langzaam naar beneden. Wat gebeurde er. Automatisch en zonder dat ze het door had stapte ze naar achter. Zoals het er nu uitzag, had Autumn Silver aangevallen. Ze schudde haar kop waarna alles weer snel genoeg ging. Haar poten kwamen in beweging en ze sprong bescheemend voor Silver. "Autumm! Ben je gek ofzo!" Riep ze terwijl haar oren vijandig in haar nek schoten. Ze keek achter zich naar Silver. "gaat het? vroeg ze zacht. Ze slikte en keek al snel weer naar Autumn. Wat was er met hem. Wat was er net gebeurd. Zij wist het niet.


"She always was the better part of us"
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] 2132ooi
Fallen Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 8:22

Silverpaw was sterker dan dat Autumnpaw had gedacht, maar niet sterker dan hem. Met zijn uitgestrekte klauwen haalde hij naar de kater voor hem uit. Bijde hadden van dit gevecht lelijke schrammen opgelopen, maar dat drong totaal niet hem door. Het leek alsof hij was verblind van woede, hij kon amper normaal nadenken over waar hij mee bezig was. Plotseling nam Silverpaw een heel rustige, en vriendelijke houding aan. Wat was hij nu weer van plan? 'Wat is er mis met jou!' riep hij verontwaardigt. Autumnpaw bleef er wat verloren bij staan, niet snappend wat de kater bedoelde. 'Ik doe je toch helemaal niks?' Autumnpaw liet zijn oren heen en weer gaan. Hier zat zeker weten iets achter, dat kon niet anders. 'Werkelijk, blijf met je klauwen en tanden van mijn lichaam!' Hij was duidelijk boos en geïrriteerd. Alsof er een paar seconden geleden niets was gebeurt, liet hij zijn tong over de lelijke schrammen gaan. Autumnpaw wist het zeker, hier zat wat achter. Hoe kon hij anders de reactie verklaren van de kater voor hem? Tot hij plots een ingreep kreeg. Fallenpaw, natuurlijk. Haar geur drong tot diep zijn neusholte in, maar hij had niet het besef dat ze er ook echt aan zou komen. Hij bleef in de vecht houding staan, alsof zijn poten aan de grond vast genageld waren. Toen hij Fallenpaw in het zicht kreeg, deinsde hij gelijk terug. Dit moest natuurlijk hém weer overkomen. Zij dacht nu vast en zeker dat hij de gene was die als eerste heeft aangevallen. En ze heeft ook vast gehoord hoe Silverpaw alles al begon te ontkennen. Fallenpaw sprong voor Silverpaw, alsof ze hem probeerde te beschermen. 'Autumm! Ben je gek ofzo!' riep Fallenpaw, haar oren dreigend in haar nek geworpen. Ze wierp haar blik weer achterover, in Silverpaw zijn richting. 'Gaat het?' vroeg ze zacht aan hem. Autumnpaw wist niet wat hij hiervan moest zeggen. Silverpaw had al geweten dat ze hier zou komen, waardoor hij zo plotseling van houding veranderde. 'I-ik..' was het enige wat hij uit kon brengen. Ze dacht nu zeker dat hij een of ander vreselijk monster was, terwijl Silverpaw de gene was die de aanval inzette.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 11:16



Hij zag duidelijk dat Autumn na zijn uitspraak er maar wat verward, maar nog wel in aanvalspositie, bijstond. Voor sommigen klonk dit zielig, maar hij had geen greintje medelijden. Waar het hem nu om ging was dat Fallen deze kant op moest komen -wat ze waarschijnlijk wel zou doen na zijn stem gehoord te hebben- en dat ze hen zou zien. Dan was de kans op Fallen voor de kater immers bijna geheel verdwenen. Lang hoefde hij er niet op te wachten, haar geur werd sterker en rustig legde hij zijn oren in zijn nek. Zijn blik was op de grond gericht, maar zijn zichtsveld was nog net groot genoeg om Fallen beschermend voor hem te zien springen, waarna hij direct op keek alsof hij haar niet verwachtte, "Autumm! Ben je gek ofzo!" Riep ze terwijl haar oren vijandig in haar nek schoten. Ze keek achter zich naar Silver. "gaat het?" vroeg ze hem zacht. De kater knikte even, 'Ja, afgezien een paar schrammen valt het wel mee' sprak hij glimlachend, maar een tikkeltje boosheid zat er wel in, speciaal voor Autumn, hij had wel gehoord hoe de kater stotterde, maar waarschijnlijk zou zij niet meer echt naar hem luisteren. Hij kon er nu vanalles over gaan fantaseren, maar hij zou het niet te erg maken, 'Hij viel me gewoon ineens aan, gelukkig heb ik hem van me af weten te krijgen, al kon ik dat niet doen zonder een paar schrammen na te laten' sprak hij weer wat rustiger, hij moest toch een verklaring hebben voor de schrammen die op Autumn zaten, niet? Even wierp hij een gemene grijns naar de kater voor hem, maar wel zo dat Fallen hem onmogelijk kon zien. Hij moest toegeven dat hij erg blij was haar nu te zien, ze kwam precies gelegen.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallentear
StarClan
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Teddy
472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Fallentear
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 20:45

Fallen keek even van Autumn naar Silver. Wat hier gebeurt was, was voor haar niet geheel duidelijk, wat wel duidelijk was, was dat ze beide gewond waren. Zoals het er zo uitzag had Autumn Silver aangevallen, en dat zou ze hem niet zomaar vergeven. Ze hoorde hem wat stotteren. Ze liisterde naar Silver waarna haar oren iets verder haar nek ik doken. Haar ijsblauwe ogen stonden kwaad wordend. "wat heb jij Autumn, serieus, eerst val je tegen mij uit over Silver en nu dit, kan je het niet hebben dat ik met andere katers omga ofzo" siste ze snel. "want dan heb je pech, want ik ga met andere katers om, of je het wil of niet. Ik heb meer vrienden, en die hoef je niet aan te vallen als ze je niet aanstaan" zei ze. Ze draaide zich om naar Silver en keek naar de schrammen op zijn lichaam. Ze liep dichter naar hem toe en likte voorzichtig over een paar van zijn schrammen. "die genezen wel, ze zullen hoogstens een paar littekens achterlaten" zei ze zacht. Ze keek weer naar Autumn. Ze wist wel hoe hij zou zijn, hij zou nu wel weer weglopen, zoals altijd. Waarom was ze gek geworden op die katers, omdat ze zich goed had gevoeld in zijn buurt. Maar nu, nu wist ze niet wat ze van hem moest denken. Ze keek naar zijn vacht, er zaten ook een aantal wonden op, maar ook die zouden wel genezen. Ze was al blij genoeg dat ze er blijkbaar redelijk optijd bij was geweest. Dit had ze niet langer alleen moeten laten. "Ik weet dat ik je eerder aan Silver voor had moeten stellen, zorgen dat er niets zou gebeuren, maar waarom zo, Autumn?" vroeg ze. Ze keek in zijn ogen. Tranen brande lichtjes in de hare en haar oren stonden weer rechtop, maar wel naar achter gericht. Ze zuchtte even en keek naar de grond. Hoe had ze ook kunnen geloven dat die twee misschien ooit vrienden konden worden, dat ze met zijn drieen konden jagen en doen in plaats van datbze maar moest zien wie ze tegenkwam en dan maar uitkijken dat de ander kwam. Ze raakte er een beetje klaar mee. "waarom?" vroeg ze deze keer wat dwingender. Hij stem klonk lichtelijk gebroken. Ze was van binnen gebroken maar zou dat niet laten zien. Je was pas zwak als je je zwak toonde. En zij zou zich nooit zwak tonen. Hoe slecht ze zich ook voelde. Zo was ze gewoon niet en zo zou ze nooit zijn.


"She always was the better part of us"
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] 2132ooi
Fallen Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnpaw
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] DPKsfdL
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 12:20

Nadat Fallenpaw had gevraagt hoe het met Silverpaw ging, antwoorde de kater voor hem; 'Ja, afgezien een paar schrammen valt het wel mee.' zei hij met een glimlach die Autumnpaw absoluut niet uit kon staan. Hij merkte dat Silverpaw er ook nog een lichte tint boosheid doorheen mengde, speciaal voor hem natuurlijk. De kater voor hem maakte zijn woede van binnen alleen maar groter, door nu net te doen alsof hij de onschuldige was. Maar die woede kon hij niet uiten, zeker niet nu Fallenpaw pal voor zijn neus stond. Natuurlijk moest ze weer op dat perfect getimde moment komen, precies dat hij in de aanvals positie stond. Hij had een naar gevoel dat Silverpaw dit van te voren al had gepland, maar aan de andere kant twijfelde hij weer. Zou die kater echt zo vreselijk zijn? 'Hij viel me gewoon ineens aan, gelukkig heb ik hem van me af weten te krijgen, al kon ik dat niet doen zonder een paar schrammen na te laten' sprak de kater voor Autumnpaw rustig uit, alsof er niets gebeurd was. Autumnpaw spuugde op de woorden van Silverpaw. Het waren een voor een grote leugens die hij aan elkaar bond en er zo een prachtig verhaal van probeerde te maken. Maar als hij dacht dat hij van hem af was, had hij het mooi mis. Autumnpaw zal hem niet meer met rust laten, zeker niet na wat de kater net had gezegd. Wat dacht hij wel?! Dat hij zomaar even langs kon komen, een goede vriendin van hem af te pakken en haar tegen hem op te zetten? En het ergste was nog wel, dat deze kater er nu nog aan dacht met deze leugens weg te komen. Als het aan Autumnpaw ligt niet, hij zal dit gesprek nooit vergeten. Het leek alsof deze woorden voorgoed in zijn hoofd geprent zaten. Hij wilde hier verder geen woorden meer aan vuil maken. Dat gedrocht van een Silverpaw zoch het maar lekker zelf uit. Fallenpaw was natuurlijk totaal overdonderd van wat ze nu net had aangetroffen, en zij dacht natuurlijk dat Autumnpaw de aanval had ingezet. Kwaad legde ze haar oren plat tegen haar nek, en keek hem boos aan met haar ijsblauwe ogen. "Wat heb jij Autumn, serieus, eerst val je tegen mij uit over Silver en nu dit, kan je het niet hebben dat ik met andere katers omga ofzo?" siste ze razendsnel achter elkaar naar hem toe, "Want dan heb je pech, want ik ga met andere katers om, of je het wil of niet. Ik heb meer vrienden, en die hoef je niet aan te vallen als ze je niet aanstaan." Zij dacht nu zeker dat ze niet met haar vrienden om kon gaan. En hij gaf haar geen ongelijk, want hij had elke keer de pech zo over te komen, zonder dat het ook maar zijn bedoeling was. Fallenpaw draaide zich weer om naar Silverpaw, en hij moest aanzien hoe ze over de schrammen likte van zijn rivaal. Hij wendde zijn blik af en keek naar boven, waar de sneeuw maar uit bleef vallen. Ddie genezen wel, ze zullen hoogstens een paar littekens achterlaten" hoorde hij zachtjes de stem van Fallenpaw, die tegen Silverpaw praatte. Toen wendde ze haar blik weer naar Autumnpaw, die totaal geen aandacht schonk aan de andere katten. "Ik weet dat ik je eerder aan Silver voor had moeten stellen, zorgen dat er niets zou gebeuren, maar waarom zo, Autumn?" Over die vraag hoefde hij niet lang na te denken. Het was tenslotte niet hij die de aanval in had gezet. "Waarom?" klonk de stem van Fallenpaw, deze keer nog dringender. Hij wist dat dit hem net zoveel pijn deed als haar, maar snel genoeg zal ze het échte verhaallijn weten. De waarheid achterhaalt het altijd! ’Omdat hij het was die mij aanviel.’ bracht hij met moeite uit, zijn stem was hees van verdriet. Met een korte knik van zijn hoofd toonde hij de richting aan waarnaar ze moest kijken. Meer woorden kreeg hij echt niet over zijn hart, door deze situatie was hij totaal dichtgeklapt. Normaal zou hij weglopen, maar dat loste niets op. Hij moest eens leren niet weg te lopen voor zijn angsten, maar er een keer met blinde ogen in te lopen. En dan was dit het resultaat. Was dit waar hij zijn hele leven op had gehoopt? Liefde maakt blind, maar brengt ook vele gebroken harten mee. Die van hem, maar ook die van Fallenpaw. Zij had waarschijnlijk haar beslissing allang gemaakt, en dat was geen keuze voor hem. Hij had zijn kans natuurlijk volledig hierbij verpest, en moest er maar mee leven.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] Sigautumnslate
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: