Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Silversnow
Member
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] - Pagina 2 DPKsfdL
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons of experience
Gender:
Rank:
Silversnow
BerichtOnderwerp: Re: Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]   Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 21:54



"wat heb jij Autumn, serieus, eerst val je tegen mij uit over Silver en nu dit, kan je het niet hebben dat ik met andere katers omga ofzo" siste de poes voor hem snel. Alles ging precies volgens plan, hij was wel blij dat hij toneel kon spelen... "want dan heb je pech, want ik ga met andere katers om, of je het wil of niet. Ik heb meer vrienden, en die hoef je niet aan te vallen als ze je niet aanstaan" zei ze. Ze draaide zich naar hem om en keek naar de schrammen op zijn lichaam. Ze liep dichter naar hem toe en likte voorzichtig over een paar van zijn schrammen. Hij glimlachte even en voelde een tinteling door zijn lijf gaan. "die genezen wel, ze zullen hoogstens een paar littekens achterlaten" zei ze zacht. "Ik weet dat ik je eerder aan Silver voor had moeten stellen, zorgen dat er niets zou gebeuren, maar waarom zo, Autumn?" vroeg ze, eigenlijk had de kater een licht schuldgevoel, hij was hiermee begonnen, maar echter ging hij dat niet vertellen, dan kreeg hij Fallen enkel dubbel op zijn dak. Nee, dat ging hij niet doen, hij was nog niet gek. "waarom?" klonk haar stem weer, deze keer doordringender, ’Omdat hij het was die mij aanviel.’ bracht hij met moeite uit, zijn stem was hees van verdriet. Alsof hij zich ten onrechte beschuldigd voelde keek hij Autumn aan, 'Wat?!' riep hij uit, 'Ik viel jou aan? Nou dan moet jij nog maar eerst leren wie er in een gevecht begint met aanvallen. Als jij naar mij uitvalt, val jij mij toch echt aan!' sputterde hij tegen, in zichzelf was een grote grijns verschenen, maar die liet hij natuurlijk niet zien. Zijn oren lagen in zijn nek en licht geprikkeld keek hij de kater aan. Rustig ademde hij even diep in en uit en keek even naar de grond, waarna hij even een blik wierp op Fallen, hij wou eigenlijk nu niet in haar plaats staan. Hij had nu wel begrepen dat zij zoiezo een vriend zou kwijt raken.


Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW] - Pagina 2 Silversnowsignature
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Keep your feet off MY Fallen! [& AUTUMNPAW]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: