тoм or ѕнe? {Open}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 тoм or ѕнe? {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 12:13

Heartdestroyer

Zijn ijsblauw ogen bestudeerde het landschap van de Twolegs aandachtig. Hier en daar reed een auto over de weg heen. Honden liepen rond met hun baasjes en kittypets probeerde wat beestjes te vangen wat hun niet echt lukte. Oplettend stonden zijn horen overeind en draaide alle kanten op bij elk geluidje. Hij had zin om met een kat te praten. Kater of poes maakte niet uit, maar als een knappe poes zijn weg zal doorkruisen zal hij het niet kunnen laten om wat te flirten. Als Heart iets was dan was het wel een player. Hij meende nooit iets van wat hij zei als het romantisch bedoeld was tegen de dames. Maar toch geloofde ze hem altijd tot hij hun harten brak. Daar had hij ook zijn naam aan te danken. Plots hoorde hij geluid in de struiken hij draaide zich snel om en zag dat er twee ogen naar hem keken. "Zo-zo wie hebben we daar?" Zei hij vragend. Er was niet echt een dreigende toon te horen in zijn stem.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 12:26

Met haar oren plat tegen haar kop liep Whispersong tussen de grote, stenen twoleg nests. Het stonk er verschrikkelijk naar monsters en Thunderpath, maar Whisper zette door. Eindelijk! Dacht ze toen ze bij een open grasveld aankwam. Natuur! Het gras voelde fijn en koel onder haar pootkussentjes en ze slaakte een zucht toen ze verder het grasveld optrippelde. Misschien kan ik hier nog wel wat jagen. Er verscheen een glimlach op haar snuit bij de gedachte dat hier misschien nog wel prooi zou zijn. In het LightClankamp was de prooistapel erg klein dankzij de Leafbare, dus als hier wat prooi was zou dat haar erg blij maken. Ze stond stil en opende haar mond om de geuren op te nemen. Er was prooigeur te bekennen, maar er was een nog sterkere geur: Kat. Nieuwsgierig trippelde de blauwgrijze poes achter hjet geurspoor aan, tot ze uiteindelijk tussen de bosjes zat en een stukje van zich af een bruine tabby kater zag zitten. Plots begon het te jeuken achter haar oor en begon ze met één van haar achterpoten te krabben. "Zo-zo wie hebben we daar?" Zei een stem. Whispersong keek op, de kater keek haar recht aan. Snel stapte ze te voorschijn uit de bosjes. "Mijn naam is Whisperstar, Clan leader van de LightClan." Zei ze terwijl er een glinstering van trots inhaar ogen zichtbaar was.


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 12:44

Een grijze, rimpelende vacht door stukken vel, wandelde rustig langs de huizen van de twolegs. Haar bruine ogen waren groot en hongerig, ze speurden de hekken af naar beesten. Het was niet zo maar honger, maar bloedhonger lag in haar maag te krijsen, en dat moest gestild worden. De ketting vol met honden en kattentanden schuurde langs de nek van de poes. Snatcher keek met een gemene grijns op naar een kittypet, die in de bosjes zijn behoefte deed. De grijze poes krulde haar lip op van afkeer. Ten eerste stonk dat beest verschrikkelijk, en ten tweede: welke kat doet in Scourge's naam nou alles in een keer? Je moet toch je territorium afbakenen? Snatcher schudde haar kop om de gedachten te verbannen die in haar kop zaten, en richtte zich nu op wat ze wou doen. Ze sprong met een woeste krijs op de bruine kater, die verschrikt om keek en niet vluchtte. Tanden zonken diep in het vel van de kater, die het uitschreeuwde van de pijn. Bloed maakte haar lippen nat, en stroomde haar bek in. Met een tevreden gevoel smeet ze de kater tegen een boom aan, die bewusteloos bleef liggen. Ze nam nog een laatste beet, en draaide zich daarna om. Om de zoveel tijd moest ze gewoon een slachtoffer hebben voor haar neus. De heerlijke smaak van het vette bloed lag nog steeds vers op haar tong, en het bloed zat nog besmeurd op haar bek en lippen. Ze wandelde verder, tevreden over haar vangst. De grijze poes sprong in een boom, en keek verdwaasd naar het mooie landschap. Daar ergens waren Clans. Daar ergens zat de ThunderClan. Daar ergens zat Fireheart, de moordenaar van Scourge. Ze herinnerde Len's woorden nog alsof het gisteren was. Ze sprong de boom weer uit, en kon de grauw niet onderdrukken bij de gedachte aan die dwaas van een rode kater. Het viel haar nu pas op dat hier de geur van kat hing. Een BloodClan kat geur. Snatcher laat geen excursies links liggen, en ging nieuwschierig kijken. Zou het Felyn zijn, haar zusje? Zij was nog steeds een young one, terwijl Snatcher al een Member was. Hopelijk zou ze niet jaloers zijn... Ze keek op, in de hoop Felyn te zien, maar haar staart zakte bij het zien van Heartdestroyer. "Zo-zo wie hebben we daar?" Snatcher rolde met haar ogen, en zei: 'Kijk zelf maar' Zelf was ze op dit moment een beetje te lui om te zeggen wie ze was, of om naar hém toe te gaan. Ze rolde zich op haar rug, en keek met haar bruine ogen naar de kater. Hij was charmant en knap, maar Snatcher kende zijn vuile trucjes. Ze moest hem nog een waarschuwen niet aan Felyn te komen. Ze keek op, en zei: 'En hoe gaat het met jou, Heartdestroyer? Waarom ben je hier? Om net als mij een kittypetje te grijpen?' Ze keek hem aan, met een strak gezicht. Nee, Snatcher was geen poes die je zo maar kon krijgen. Plots verscheen er een andere poes, die dacht waarschijnlijk dat die het tegen haar had. Vaag rook ze de geur van ThunderClan, maar ok de geur van rogue. De poes sprak: "Mijn naam is Whisperstar, Clan leader van de LightClan." Snatcher snauwde tegen haar: 'Dat zal wel! Die bestaat niet eens! Ben je gek in je hoofd of zo?' Snatcher hield van anderen beledigen, en oud Clanners: die hadden voorrang.


тoм or ѕнe? {Open} XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 13:02

Heartdestroyer

Hij zag de grijs cyperse poes genaamd Snatcher uit de struiken komen. Ze was een pittig poesje dat was zeker. Helaas niet het typen om zijn charmes bij uit te voeren aangezien de meeste van de Bloodclan zijn trucs allang kende ook al hadden ze er nooit mee te maken gehad. ''En hoe gaat het met jou, Heartdestroyer? Waarom ben je hier? Om net als mij een kittypetje te grijpen?'' Zei ze. Heartdestroyer schudde zijn hoofd, de laatste tijd had hij geen zin in bloed van twoleg katten. Opeens kwam er nog een andere grijze poes tevoorschijn. Ze had e gemengde geur van rogue en thunderclan met zich mee. Verbaasd door de vreemde geur trok de knappe cyperse kater zijn wenkbrauw op. "Mijn naam is Whisperstar, Clan leader van de LightClan." De poes was er nog niet eens een paar seconden en Snatcher viel gelijk uit tegen haar: ''Dat zal wel! Die bestaat niet eens! Ben je gek in je hoofd of zo?'' Had ze haar toegeroepen. Eigenlijk kon het best wel 'ns kunnen die hele clan bestond niet en die za; er waarschijnlijk ook nooit komen. Heartdestroyer siste naar Snatcher. "Gelijk aanvallen is niet altijd de manier" Fluisterde hij in haar oor. Heart hees zijn achterwerk op van de grond en liep naar de zogenaamde "Whisperstar". Zijn ijsblauwe ogen keken de poes aan.

#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 14:58

Haar blik was gevuld met haat, en ze wierp die blik op de donkergrijze poes. Heartdestroyer bewoog zijn kop naar haar oor en fluisterde: "Gelijk aanvallen is niet altijd de manier" Snatcher keek naar hem en zei droogjes: 'Dan ken jij mij nog niet, schat' Íneens waren haar nagels heel interessant, en ze bleef er naar kijken. Het verwonderde haar dat nu pas het kwartje bij haar viel, wat eigenlijk veel eerder had moeten gebeuren. Een poes én een player. Nu had ze hem door. Ze keek hem aan en fluisterde, zodat de poes haar niet zou kunnen horen: 'Ga je gang maar hoor, ze is voor jou. Flirt maar ,et haar en smijt haar dan kapot op die steen' Ze knipperde en sprong in de beschaduwde boom. Haar bruine ogen gaven fel licht, en dat was het enige wat je kon zien van haar.


тoм or ѕнe? {Open} XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 20:35

"Dat zal wel! Die bestaat niet eens! Ben je gek in je hoofd of zo?" Er was nog een kat te voorschijn gekomen, het was een grijze tabby poes met lichtbruine ogen. Nog voordat Whispersong kon reagerengaf de kater een antwoord. "Gelijk aanvallen is niet altijd de manier" Een kleine glimlach verscheen op Whisers gezicht, deze kater mocht dan wel van de BloodClan zijn, maar hij had tenminste wél manieren. "Dan ken jij mij nog niet, schat" Miauwde de poes droogjes en voegde er iets aan toe wat de LightClan leader niet goed kon verstaan. Daarna sprong ze in een boom, waar alleen nog haar ogen zichtbaar waren. "De LightClan bestaat wel degelijk," Begon Whispersong. "Ik heb hem zelf opgericht nadat de StarClan mij een teken had gegeven. Hij bestaat alleen nog niet zo lang, dus misschien is dat de reden waarom jullie de Clan niet kennen. En ik ben niet gek in mijn hoofd." Voegde ze er aan toe met een geïrriteerde blik richting de grijze poes. "Whisperstar." De kater keek haar aan met zijn ijzig blauwe ogen. "Ja?" Zei de blauwgrijze poes als reactie, ze was nieuwsgierig naar wat de kater haar te vertellen had.


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 12:23

Heartdestroyer

Bij het woord StarClan vernauwde Heartdestroyer zijn ogen. Hij haatte de StarClan met heel zijn hart. Die stel dode katten waren kittenverhaaltjes over die beesten. Zijn lip rees op maar hij hield zich in desondanks zijn spierwitte en vlijmscherpe tanden goed zichtbaar waren. Hij schudde zijn hoofd. "Starclan bestaat niet, onthoud dat goed" Zei hij scherp. Als een kat het over de Starclan had maakte hij altijd een hele moodswing als hij in een goede bui was. Nu was dat dus zo, het woord Starclan was gevallen en gelijk zijn hele dag was verpest.

#Normal
#Spoken
[size=14]Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 16:27

Whispersong schrok een beetje toen ze zag dat de kater zijn bovenlip optrok en zijn witte, puntige tanden liet zien. De kater schudde zijn hoofd. "Starclan bestaat niet, onthoud dat goed" miauwde hij. De kater leek meteen depri geworden te zijn toen ze het woord StarClan liet vallen. "Eh..." aarzelde Whispersong. "Oja, ik was vergeten dat BloodClanner niet in de StarClan geloven. Sorry als ik je nu boos heb gemaakt, want dat was niet mijn bedoeling. Wat wilde je me trouwens vragen? Wat is jouw naam eigenlijk?" Ze was een beetje verlegen geworden van wat de kater daarnet had gezegd, bang geworden om iets fout te zeggen en de kater boos te maken. Ze zuchtte even en keek achterom, het bos waar het LightClankamp was, was nergens te bekennen, ze voelde zich hier zo onbeschermd en kwetsbaar...


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 16:57

Heartdestroyer

Sissend keek hij haar aan terwijl zijn staart uitbundig heen en weer zwiepte in de frisse lentelucht. Hij hief zijn kop toen hij zag dat de poes voor hem wat onzeker werd door zijn plotselinge uitbarsting. "Oja, ik was vergeten dat BloodClanner niet in de StarClan geloven. Sorry als ik je nu boos heb gemaakt, want dat was niet mijn bedoeling. Wat wilde je me trouwens vragen? Wat is jouw naam eigenlijk?" praatte ze opeens aan een stuk door. Heartdestroyer legde zijn oren plat in zijn nek. De booschap kwam bij hem over dat Bloodclan katten gestoord waren omdat ze niet in de zogehete Starclan geloofde. Hij negeerde hij even maar je kon duidelijk zien in zijn koude ogen dat hij het niet pikte. "Heb je je negen levens dan al" Spuugde hij uit.

#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:10

Geluidloos rende Lilith het kamp uit. Sommige katten wisten echt gewoon niet hoe ze haar bezig moesten houden. De andere katten wilde spelen met een mosballetje of naar de lucht staren, jhaa doei... Boos liep ze verder met haar kop naar beneden. Niemand wist dat Lilith avontuur wilde of jagen. Maar nee ze vonden haar schattig nou lekker dan. Waarom was ze niet eng geboren, dan zou ze iedereen die nu nog in haar buurt kwam de stuipen op het lijf jagen. 'Vervloekte schattigheid..' Mompelde ze zachtjes. Nu had ze geen honger anders had Lilith wel zelf een ekster gevangen dan kon ze bewijzen dat ze bepaalde dingen ook zelf kon. "Oja, ik was vergeten dat BloodClanner niet in de StarClan geloven. Sorry als ik je nu boos heb gemaakt, want dat was niet mijn bedoeling. Wat wilde je me trouwens vragen? Wat is jouw naam eigenlijk?" Hoorde ze in de verte. Ze liep naar een paar bosjes en ging er achter staan. "Heb je je negen levens dan al" Hoorde ze de andere kat zeggen. Die stem kwam... Heartdestroyer! Ze snelde de bosjes uit en ging naast de kater staan. 'Ola Heartdestroyer!' Miauwde ze. Nhee zelfs Lilith klonk niet vriendelijk. Als deze poes een keertje durfde te zeggen dat ze schattig was ging die er echt aan! 'Wat moet de zogenaamde Stargeloofde hier nou zo alleen in het bos zonder je clangenootjes!' Spuugde ze naar de poes toe. Naast Heartdestroyer voelde Lilith zich veilig en niet beledigd. Kijk hij was tenminste een macho!

~~ Lilith in the house xD~~


тoм or ѕнe? {Open} S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:16

Plots begon Whisperstar aan een stuk door te kletsen. Snatcher zuchtte en nam niet de moeite echt te luisteren. "De LightClan bestaat wel degelijk, Ik heb hem zelf opgericht nadat de StarClan mij een teken had gegeven. Hij bestaat alleen nog niet zo lang, dus misschien is dat de reden waarom jullie de Clan niet kennen. En ik ben niet gek in mijn hoofd." zei ze geïrriteerd. Snatcher keek tevreden naar Heartdestroyer, die nu boos was. Die mevrouw Gek was écht knetter. StarClan, daar geloofde geen poes of kater in die goed bij zijn hoofd was. "Starclan bestaat niet, onthoud dat goed" spuugde Heartdestroyer uit. De grijze poes keek op met haar groene ogen, en mauwde: "Oja, ik was vergeten dat BloodClanner niet in de StarClan geloven. Sorry als ik je nu boos heb gemaakt, want dat was niet mijn bedoeling. Wat wilde je me trouwens vragen? Wat is jouw naam eigenlijk?" Snatcher had moeite haar lach in te houden. Nu was het echt gewoon te mooi om waar te zijn geworden. Zeggen dat ze eigenlijk een stel dombo's zijn? Dat gaat te ver! "Heb je je negen levens dan al" ging Heartdestroyer boos verder. Nu sprong Snatcher de boom uit, met een enge blik in haar ogen. Ze keek lachend op met een gemene gniffel, en mauwde: 'Kom op, Heartdestroyer, er is maar een manier om dát uit te zoeken...' Ze sloeg haar klauwen uit, bezet met tanden en wandelde dreigend op Whisperstar af. Plots klonk er een schattig stemmetje. 'Wat moet de zogenaamde Stargeloofde hier nou zo alleen in het bos zonder je clangenootjes!' spuugde een kitten. Snatcher lachte en zei: 'Jij hebt even veel lef als ik had toen ik klein was! Let op, dan leer je om te moorden!' Nu rende de grijze poes op Whisperstar af, klaar om toe te slaan...


тoм or ѕнe? {Open} XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:50

Heartdestroyer

"Om je vraag nog te beantwoorden, de naam is Heartdestroyer. Zegt genoeg is het niet?"Zei hij scherp tegen de grijze poes met haar groene ogen. Ineens kwam Snatcher uit de boom gesprongen. 'Kom op, Heartdestroyer, er is maar een manier om dát uit te zoeken...' Zei ze tegen hem, gelijk wist de donkerbruine kater wat ze bedoelde. Hij snorde en liep van haar vandaan en ging op een afstandje zitten kijken naar het schouwspel. Plotseling kwam er een kleine kitten uit de bosjes vandaan. 'Ola Heartdestroyer!' Miauwde ze. Het was Lillith, de kitten was zonder enige twijfel erg brutaal en wist was ze moest zeggen. Ze klonk schattig maar Heartdestroyer had het gevoel dat ze als ze volwassen is een grote moordmachine is geworden. Een valse grijns sierde zijn lippen. "Goed kijken kleine meid, dan leer je wat" Zei hij terwijl hij een zachte blik op haar wierp, het enige waar deze kater een zwak voor had waren kittens uit zijn eigen clan. De blauwogende cyperse kater had besloten om aan te vallen als de zogenaamde Lightclan leader haar rug naar hem toe keerde. Hij zal haar dan van achteren bespringen en d'r flink toetakelen.

#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 18:02


Opeens zag ze dat er nog een andere kat uit de boom sprong. Ze wilde de poes net gaan uitschelden maar had toen door dat het Snatcher was. Zo dus zij was hier samen met Heartdestroyer best wel grappig eigenlijk. 'Kom op, Heartdestroyer, er is maar een manier om dát uit te zoeken...' Zei Snatcher tegen de kater. Lilith wist gelijk al waar ze het over had. 'Jij hebt even veel lef als ik had toen ik klein was! Let op, dan leer je om te moorden!' Snatcher rende richting de poes. Jhaa dit werd echt boeiend. Ze kon nu al gaan wedde met iemand dat de bloedclan ging winnen van die zogenaamde Whisperstar. Het was een oneerlijk gevecht twee tegen een but so what? "Goed kijken kleine meid, dan leer je wat" Zei de kater tegen haar terwijl hij haar aan keek met een zachte blik. Jeej geen schattie ofzo genoemd ze wist al gewoon dat Heartdestroyer en Snatcher de enige waren die Lilith een soort van begrepen. 'Goed maar op het einde wanneer jullie haar kop eraf willen rukken dan help ik mee.' Ze krulde haar staart over haar pootjes heen. Jhaa als ze kon helpen vechten dan liet ze zich dat geen tweede keer zeggen. Wand zo kon het echt heel leuk gaan worden. En als er nog een rouge kwam was het twee tegen twee maar dan bleef het nog wel een vals spel. Dat merkte die 'Whisperstar' zo wel.


тoм or ѕнe? {Open} S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 20:35

"Heb je je negen levens al?" Vroeg de kater aan haar. "Eh..." Whispersong staarde naar de grond. "Nee, ik geloof dat de StarClan mij niet accepteert, of dat ze denken dat het nog niet mijn tijd is. Misschien was het gewoon maar een stomme droom, dat teken..." [/b]Onzeker keek ze de bruine tabby weer aan, ze kon niet echt aflezen in zijn ijsblauwe ogen hoe hij zich voelde. "Kom op, Heartdestroyer, er is maar een manier om dát uit te zoeken..." miauwde de grijze tabby poes, die haar klauwen uitsloeg en in haar richting liep. "Dus je naam is Heartdistroyer..." miauwde Whispersong. Ze keek even bang naar de grijze poes, maar sprak haarzelf toen toe dat, ook al had ze geen negen levens, ze terug zou vechten alsof ze deze wel had. "Wat moet de zogenaamde Stargeloofde hier nou zo alleen in het bos zonder je clangenootjes!" Klonk een stem en een kitten kwam bij het gesprek. Het was een schattig jong poesje, maar Wispersong wist dat ze daar beter niks over kon zeggen aangezien BloodClanners waarschijnlijk niet graag schattig genoemd werden. "Nou." Begon ze,maar ze werd onderbroken door Heartdistroyer. "Goed kijken kleine meid, dan leer je wat" Miauwde de kater. "Goed maar op het einde wanneer jullie haar kop eraf willen rukken dan help ik mee." Miauwde het kleine poesje geamuseerd. Whispersong slikte even een grote brok in haar keel weg. Het was geen slim idee geweest om hier heen te gaan en zeker niet om met de BloodClanners te gaan praten...


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:


Laatst aangepast door Whispersong op ma 28 jan 2013 - 17:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:57


"Dus je naam is Heartdistroyer..." Konden die strenggeloofde nu ook al niet spellen. Ze zag hoe de zogenaamde Whisperstar naar de grond keek. 'Vieze vuile clankat! Kun je niet eens een naam goed spellen of die je dat expres. Wij zijn echt niet dom hoor!' Ze rende naar Snatcher en ging naast de mooie poes staan. Whisperstar slikte een keertje had ze opgemerkt. 'Ben je nu bang ofzo?' In een dreigende houding stond ze naast Snatcher. Ze was echt realy niet bang voor deze poes hoor. Ookal kwamen er nog andere katten dan was die er ook mee betrokken. Ze gaf een wenk met haar kopje naar Heartdestroyer 'Kom...' Ze haakte af. Ze wist wel wat deze kater van plan was. De kater was echt een macho in dingen verzinnen. Lilith en Snatcher zouden de poes wel afleiden zodat Heartdestroyer haar van achter kon bespringen. Echt slim... Ze draaide zich weer om en keek naar de grijze poes. Let's fight baby~!


тoм or ѕнe? {Open} S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimema 28 jan 2013 - 17:28

"Ja sorry hoor!" Miauwde Whisperstar nadat de kitten een opmerking had gemaakt over dat ze Heartdestroyers naam fout had uitgesproken. "Als ik een naam één keer hoor, weet ik toch niet meteen hoe ik hem moet uitspreken!" Even keek ze naar haar poten en dacht diep na, plots schoot haar iets te binnen en verschenen er tranen in haar ogen. "Ik ben helemaal geen Clanleader..." Miauwde ze zachtjes toen ze doorhad wat de waarheid was achter het "teken van StarClan". "Ik ben gewoon een kat met veel fantasie en dat nog niet eens! Ik ben niet eens een Clankat, niet meer... Mijn naam is niet eens Whisperstar, maar Whispersong" Boos schudde ze haar hoofd, alles dat ze had achtergelaten, haar Clan, haar enige vriend Earthwalker. Dat alles was voor niks geweest. Misschien was die StarClan waar al die Clankatten in geloofden ook niet meer dan fantasie...


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimema 28 jan 2013 - 17:45

Heartdestroyer

Hij krulde zijn lange sterke staart over zijn voorpoten en keek toe hij de twee poezen de grijze poes afkatten. Ik ben helemaal geen Clanleader..." Miauwde ze zachtjes . "Ik ben gewoon een kat met veel fantasie en dat nog niet eens! Ik ben niet eens een Clankat, niet meer... Mijn naam is niet eens Whisperstar, maar Whispersong" Boos schudde ze haar hoofd. Woede flikkerde in zijn ogen, hij maakte hem niet uit dat ze opbiechte. Maar ze loog tegen hem, en tegen hem moest je niet liegen. Tegen andere katten liegen daar was deze player de beste in maar als ze tegen hem logen dan konden ze de volle laag verwachten. "Oh, dus ook nog 's liegen over je naam hé?" Zei hij scherp tegen de groen ogende kat.
#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimema 28 jan 2013 - 18:22

"Oh, dus ook nog 's liegen over je naam hé?" miauwde Heartdestroyer scherp. "Ja... Maar nu, nu weet ik dat het een domme zet was om mijn naam te veranderen in Whisperstar... Die StarClan is waarschijnlijk toch een verzinsel, net zoals mijn LightClan en mijn teken an StarClan..." Ze zuchtte, hoe kon het dat ze ooit had gelooft in al die onzin? Hoe kon het eingelijk dat ze nu wist dat het allemaal onzin was? Dit gesprek met de BloodClankatten begon steeds meer verrassingen vrij te geven. Iets aan deze katten stond haar wel aan. Zal ik... Dacht ze. Nee, een Cla... Oh, wacht ik ben geen Clankat, ik ben gewoon een kat die zonder reden haar Clan heeft verlaten. Ik kan me dus aansluiten bij deze katten, maar of zij dat wel zo leuk vinden, is de vraag... Haar mintgroene ogen werden groot toen ze een idee kreeg. Ik ga me aansluiten bij de BloodClan, daar heb ik tenminste echte katten om me heen, geen stomme katten die denken dat dode katten werkelijk naar die witte strook sterren in de sterrenhemel gaan en dat die dan voorspellingen naar de levende katten sturen. "Ik wil me bij de BloodClan aansluiten!" Zei ze plots. Ze wist het zeker, ze wilde een leven met katten om zich heen, maar niet dat ze hoefde te geloven in een vaag verzinsel genaamd StarClan. "Dat is mijn besluit." Alsof die katten er wat aan hebben. Dacht ze er achteraan.


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
тoм or ѕнe? {Open} DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimema 28 jan 2013 - 18:52


"Ja... Maar nu, nu weet ik dat het een domme zet was om mijn naam te veranderen in Whisperstar... Die StarClan is waarschijnlijk toch een verzinsel, net zoals mijn LightClan en mijn teken van StarClan..." Zuchten de grijze poes. 'Mevrouwtje hier is verstandig geworden zie ik. De bloedclan heeft al ge zegt dat dat niet bestaat!' Sprak ze dapper toe naar de poes. Eindelijk iemand die niet ging protesteren voor die verzinsel. Bijvoorbeeld van; Nhee jullie zijn zo dom dat jullie er niet in geloven en nog meer van die domme opmerkingen. Nhee de bloedclan was echt niet zo dom ala die mormels dachten. "Ik wil me bij de BloodClan aansluiten!" Hoorde ze Whispersong zeggen. 'WHAT! Dus opeens laat je je geliefde Starclan vallen voor dit leventje?! Heartdestroyer of Snatcher zeg ma alsjeblieft dat dit niet kan...' Ze mocht Whispersong echt niet maar zou ze kunnen vechten voor de clan of nog beter vertrouwen? Ze rende naar Heartdestroyer toe en ging voor hem zitten. Het was beter als Snatcher dit alleen deed.

~~Flutje xD


тoм or ѕнe? {Open} S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} Icon_minitimema 28 jan 2013 - 20:40

"WHAT! Dus opeens laat je je geliefde Starclan vallen voor dit leventje?! Heartdestroyer of Snatcher zeg ma alsjeblieft dat dit niet kan..." Schreeuwde het kleine poesje uit. Whisper keek haar even aan en miauwde toen: "Oja, en waarom zou ik niet bij de BloodClan mogen? Ik kan best mijn eigen beslissingen maken." Ze keek Heartdestroyer aan, ze wist niet wat hij dacht, maar iets aan deze kater interesseerde haar wel, al wist ze niet precies wat. "En wat denken jullie van mijn beslissing?" Vroeg ze aan Heartdestroyer en de grijze tabby poes. De kitten was weer terug gelopen naar de bruine tabby en zat voor hem. Wat als ze me alsnog aanvallen, zelfs nadat i had besloten om aan hun kant te komen? Vroeg ze zich af. Dan vecht ik gewoon terug! Ze kon niet meer terug naar haar oude Clanleven, dat wist ze zeker. Alsof ze dat zou willen, de enige die ze misschien zou missen was Eathwalker, haar enige vriend...


тoм or ѕнe? {Open} BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
тoм or ѕнe? {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: