тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 тoм or ѕнe? {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snatcher
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 14:50

Het was een bekgevecht geworden. Er werd heen en weer gescholden, en Snatcher had de hele tijd aandachtig geluisterd naar wat de anderen tegen elkaar te zeggen hadden. Natuurlijk stond haar vacht erbij overeind toen Whispersong, die dus zo bleek te heten, naar Lilith uitviel, maar gelukkig nam Heartdestroyer het over en spuugde terug. Haar bruine ogen keken rond, en plots riep Whispersong iets uit wat niemand had verwacht: "Ik wil me bij de BloodClan aansluiten!" Snatcher was van binnen overspoeld met verbazing, maar vanbuiten trok ze slechts een wenkbrauw op. Wat was dit? Lilith leek er niet blij mee te zijn. [/i]'WHAT! Dus opeens laat je je geliefde Starclan vallen voor dit leventje?! Heartdestroyer of Snatcher zeg ma alsjeblieft dat dit niet kan...'[/i] Snatcher draaide zich naar haar om en zei streng: 'LILITH! Nu is het genoeg! Ook al ben je zo dapper en loyaal, je vergeet dat je nog maar een kitten bent! Onthoudt: jij hebt hier niet het laatste woord' Ze keek met vlammende ogen neer op het diertje, en die blik was gewoon om de rillingen van te krijgen. Ze draaide zich om naar Whispersong en wandelde op haar af, tot ze voor haar stond. D grijze poes zwiepte met haar staart, en zei later: 'Goed, dat kan. Maar onthoudt, ook jij: nieuwelingen, vooral Clankatten, moeten extra hard werken. Één verkeerde beweging, en je ligt dood op de grond zodat de ratten jou kaal vreten' Ze keek nog een keer naar Lilith, en daarna sprong ze de bosjes uit, op weg naar Icy om het nieuws te brengen.

Out of topic


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 XTyGhJ3
Life isn't worth living if you don't try to live
It doesn't matter what happens
But get your shit together and fight for it
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 15:54


Pff ze was nog steeds boos op de Grijze poes. Waarom moest ze dat nou weer in godsnaam? "Oja, en waarom zou ik niet bij de BloodClan mogen? Ik kan best mijn eigen beslissingen maken." Zei de poes terwijl ze naar Heartdestroyer keek. "En wat denken jullie van mijn beslissing?" 'Dat het een stomme , foute , idiote en krankzinnige keuze is! Denk jij nou echt werkelijk..' 'LILITH! Nu is het genoeg! Ook al ben je zo dapper en loyaal, je vergeet dat je nog maar een kitten bent! Onthoudt: jij hebt hier niet het laatste woord' Zei Snatcher tegen haar. Wauw deze blik was echt eng.. 'Keey...' Jeej had ze lekker och weer het laatste word. Lekker PHUU Snatcher Ze gniffelde zachtjes en keek aandachtig naar de twee grijze poezen. 'Goed, dat kan. Maar onthoudt, ook jij: nieuwelingen, vooral Clankatten, moeten extra hard werken. Één verkeerde beweging, en je ligt dood op de grond zodat de ratten jou kaal vreten' 'WHAT THE HECK!?' Met open mond keek ze naar Wispersong. Nhee he een clankat in de bloedclan. Stel je voor als Whispersong op Lilith moest letten. Dan was het echt een ramp. En nee ze kreeg nou ook geen rechten om haar 'schattig' te noemen anders kreeg ze toch nog problemen met Lilith. 'Ik ben geen kitten!' Schreeuwde ze uit naar Snatcher die de bosjes insprong. Snatcher ging het nieuws vast en zeker aan Icy doorgeven.

~~Lilith gaat er zo ook vandoor ;p Nog ff Marike posten en daarna Flats! xD


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 17:25

Plots kwam de grijze poes op haar af en zwiepte met haar staart. "Goed, dat kan. Maar onthoudt, ook jij: nieuwelingen, vooral Clankatten, moeten extra hard werken. Één verkeerde beweging, en je ligt dood op de grond zodat de ratten jou kaal vreten" Alsof ik daar zo bang voor ben. Dacht ze. Er zijn veel ergere dingen, zoals... "Je Clan verraden..." dacht ze hardop. Plots bedacht ze dat dat iets was dat ze zelf had gedaan, ze had haar Clan verlaten om iets te doen dat van die zogenaamde StarClan moest en nu naar de BloodClankant overliep. Maar de BloodClan was vast véél beter dan die rare StarClangelovers van de ThunderClan. Er was alleen één kat die ze liever bij haar had gewild, Earthwalker. Hij was haar enige vriend omdat ze door de meeste Clankatten als buitenbeentje werd beschouwd, behalve door hem. Waarom was Earthwalker niet met haar meegekomen, weg van de Clan, weg van de Clancode en StarClan? Ze zuchtte even, misschien was het meer dan alleen vriendschap dat ze voor de grijze tabby kater voelde. Maar die gevoelens kon en mocht ze niet houden, ze zou immers nooit iets kunnen krijgen met zo'n rare StarClangelovende kat. Ze keek naar Heartdestroyer, ze kon nog steeds niet zien hoe hij zich voelde, maar waarschijnlijk was hij nog steeds geïrriteerd door haar gepraat over StarClan. "Ik ben geen kitten!" schreeuwde het kleine poesje plots, waardoor Whispersong uit haar diepe gedachten werd getrokken. De grijze tabby poes, wiens naam Whispersong nog steeds niet wist, verdween in de bosjes. Dat liet haar alleen samen met het kleine poesje dat waarschijnlijk toch een kitten was en Heartdestroyer.


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 16:59

Heartdestroyer

"Ja... Maar nu, nu weet ik dat het een domme zet was om mijn naam te veranderen in Whisperstar... Die StarClan is waarschijnlijk toch een verzinsel, net zoals mijn LightClan en mijn teken an StarClan..." Hij grinnikte vals toen hij die woorden uit haar mond hoorde komen. Ze hield ervan als hij ervoor had gezorgd dat katten niet meer in de StarClan geloofde. Hij liet hij zijn nagels uit hun hulsjes schieten. Ze waren verlengd met angstaanjagende scherpe hondentanden. Hij tilde zijn poot op en at een restje vlees dat aan zijn klauw was blijven hangen eraf. "Ik wil me bij de BloodClan aansluiten!" Zei de grijze rogue plots. Heartdestroyer verstijfde in zijn beweging en keek haar strak aan. Een valse grijns verscheen op zijn gezicht. Hij liet de andere twee katten eerst even uitpraten terwijl Snatcher al snel het schouwspel verliet. Lillith bleeft in tegendeel eiegenwijs naast hem zitten. "Ik zie jouw anders nog niet snel een moord plegen, vooral niet van een Thunderclan kat" Grinnikte hij vals terwijl er een niet gelovende blik in zijn ogen stond terwijl hij de groen ogende poes scherp aankeek.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 13:34

Whispersong zag een grijns op Heartdestroyers gezicht verschijnen. "Ik zie jouw anders nog niet snel een moord plegen, vooral niet van een Thunderclan kat" grinnikte hij. De bruine kater keek haar aan met een scherpe, ongelovige blik. "Nou..." miauwde Whisper. "Als het echt zo nodig is, dan doe ik dat vast wel! Ik kan alles, zo lang als ik het maar echt wil." Ze ging zitten en sloot haar ogen, diep nadenkend of deze beslissing wel zo goed was. Ik kan niet leven zonder katten om me heen, maar in een Clan die in StarClan gelooft voel ik me nu niet meer thuis. Dacht ze. Dus de BloodClan is de enige oplossing... Denk ik... Ze zat nog steeds stil, met haar ogen gesloten en zuchtte. Misschien was het wel verstandiger om niet naar de BloodClan te gaan, maar naar een plek waar toch katten leefden die niet in de StarClan geloofden, maar toch samenwoonden. Maar... Bedacht ze. Maar dat zijn Kittypets, dat is nog erger dan een Clankat! Ik zal nooit een Kittypet worden! Plots opende ze haar ogen en keek Heartdestroyer strak aan, ze keek vastberaden. Ze moest wel naar de BloodClan als ze haar leven wilde verbeteren, zelfs als dat betekende dat ze moest moorden.


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 4 feb 2013 - 16:40

Heartdestroyer schreef:
Heartdestroyer

"Nou..." miauwde Whisper. "Als het echt zo nodig is, dan doe ik dat vast wel! Ik kan alles, zo lang als ik het maar echt wil." Ze ging zitten en sloot haar ogen. Afkeurend schudde de kater zijn hoofd. Hij wachtte eerst nog even op de poes om te wachten of ze nog iets ging zeggen maar ze bleef steeds naar de grond staren met haar ogen gesloten, ze dacht zeker aan iets. "Ojah?" zei hij. "En als ik zeg dat het nu moet wat zal je dan doen?" zei op een scherpe toen terwijl er langzaam een minachtig lachje op zijn donker getekende gezicht verscheen. Hij wist dat hij haar hier mee ging kwellen, en dat was precies waar hij op uit was.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 4 feb 2013 - 18:23

"Ojah?" zei Heartdestroyer. "En als ik zeg dat het nu moet wat zal je dan doen?" Whispersong slikte. Een kat vermoorden... Ze had het nog nooit gedaan en had verwacht dat ze het, voordat ze zich zou aansluiten bij de BloodClan, nooit hoefde te doen. Plots verlangde ze terug naar detijd dat ze nog geloofde in het fabeltje genaamd StarClan, de tijd dat ze nog een jonge poes was die het liefste Clan leader wilde worden, ooit. Van binnen werd ze verscheurd door haar gevoelens, aan de ene kant wilde ze terug naar de ThunderClan, naar Earthwalker, maar aan de andere kant wilde ze niet bij die domme katten horen en zich bij de BloodClan aanluiten. Tranen verschenen in haar ogen, ze wist het allemaal niet meer... "M... Mis.. Misschien..." Met die woorden beantwoordde ze Heartdestroyers vraag, maar ze wilde liever niet dat ze nu ruzie kreeg met de BloodClan aangezien ze het zeker nu niet kon gebruiken. "En trouwens," ging ze verder. "Jij bent niet de BloodClan leader, of deputy, dus jij hebt niks te zeggen over wat ik moet doen." De tranen stopten wat was er eigenlijk met haar aan de hand, wat bezielde haar? Haar gevoelens, gedachten en emoties waren helemaal door de war, maar waarom? Ze keek naar Heartdestroyer, ze kon geen emoties of gedachten opmaken uit zijn gezichtsuitdrukking, maar iets in haar zei dat ze het misschien wel goed met elkaar zouden kunnen vinden als ze elkaar wat beter kenden...


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 feb 2013 - 18:53


Boos staarde Lilith voor zich uit. Nhee ze had totaal geen zin in die clankat, maar wat als dat beest nou werkelijk bij de bloedclan kwam? D..Dan zat ze voor lang met die stargeloofde opgesloten. Dit mocht niet gebeuren waarom keerde de poes Whispersong niet terug naar haar oude leven? Wat het ook was in de bloedclan mocht ze echt niet binnen zien te komen. "Ojah?" Hoorde ze Heartdestroyer zeggen. Snel keek ze naar de kater en luisterde aandachtig verder. "En als ik zeg dat het nu moet wat zal je dan doen?" Aha het ging over het onderwerp 'moorden' Heel erg leuk onderwerp voor clankatjes. "M... Mis.. Misschien..." Stotterde Whispersong. 'Whaha aan Misschien hebben we niks hoor. Het is nu of nooit poesie!' Antwoorden ze schuw. Als Whispersong toch bij de bloedclan kwam had Lilith nog nhee beter ze wilde ooit een band met die poes krijgen. "En trouwens," Vervolgde de poes. Jij bent niet de BloodClan leader, of deputy, dus jij hebt niks te zeggen over wat ik moet doen." 'What the f*ck nou weer jij! Ik ben er toevallig ook nog. En als je toch gedood word door ons denk je dat Icy medelijden zal hebben katje?' Hopelijk werd dit nog een gevecht of zij was weg.

~~FLUT


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpaw
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 feb 2013 - 19:42

Mag ik meedoen?

Mintpelts groene ogen gleden over het landschap. Alles was er zo grijs en donker. De bomen met hun mooie groene bladeren eraan, de grote struiken die dienden als schuilplaats, de vogels die floten en de met gras bedekte grond waren verdwenen en maakte plaats voor grote, stenen huizen met een angstaanjagend hek erom heen. Ze huiverde bij de gedachte dat hier iemand kon leven. De stank van tweebenen overspoelde haar en Mintpelt werd misselijk bij die vieze geur. De frisse geur van het bos was helemaal verdwenen. Was dit waar Whispersong naar toe was gegaan of was had ze gewoon het verkeerde spoor gevolgd? Maar Mintpelt was er zeker van dat ze het juiste spoor had gevolgd dus Whispersong moest naar hier zijn geweest maar waarom naar deze enge, vieze plaats? Mintpelt had Whispersongs geur opgevangen dicht bij de grens en had besloten om het te volgen maar dat had ze beter niet gedaan, viel haar nu pas op. Misschien was het spoor al oud en was Whispersong al terug in het kamp maar Mintpelt hoorde een zwak geluidje aan haar linkerkant. Voorzichtig liep ze naar de plaats waar het geluid vandaan kwam. Tot haar verbazing kwam ze onderweg toch nog een kleine struik tegen. Mintpelt sloop ernaar toe, ze hoopte dat haar witte vacht niet te hard opviel. Het was alsof de grond onder haar poten trilde en haar hoofd tolde maar ze bleef achter het struikje zitten. Met toegeknepen ogen zag ze vier katten praten al leek het niet meer op praten. Onder een van hen herkende ze de grijze vacht van Whispersong. Verrader! Woede vlamde in Mintpelt ogen. Mintpelt dwong zichzelf om te blijven luisteren. In haar hoofd duurde het even voor ze alles op een rijtje zetten en begreep. De wind was gaan liggen zodat haar geur werd gemaskeerd. De toon waarop de katten praten was hard en beviel haar niet en die stomme opmerkingen die ze maakte over de Starclan en Whispersong al helemaal niet. Ookal had Whispersong dit gedaan, ze had wel medelijden met haar. Mintpelt rook de geur van Bloodclan en een ijskoude rilling ging over haar heen. Ze wou hen wel aanvallen maar ze was in de minderheid en ze wist dat ze hier niet mocht zijn. Een stille mraauw kwam uit haar mond maar was te stil om te horen. Plots verdween een van de katten en Mintpelt haalde opgelucht adem bij het zien dat er alleen een kater met felle blauwe ogen, die blijkbaar Heartdestroyer noemde en een schattige poes die nog niet zo oud was overbleven. Maar Mintpelt onderschatte hen niet, als de woorden van de bloodclankatten even scherp waren als hun nagels kon ze het wel vergeten. Met een steek van verdriet wist ze niet eens meer of Whispersong nog aan haar kant stond of zelf niet eens meer in de Thunderclan zat. Mintpelt begreep wel een beetje hoe Whispersong zich voelde na wat ze allemaal had gezegd maar wou ze zich echt aansluiten bij de Bloodclan en Thunderclan verraden? Was ze gemaakt om te doden? De moed zonk haar in de poten. Met een schok besefte ze dat Whispersong écht van plan was om weg te gaan. Dat kon Mintpelt niet laten gebeuren en de blik van de Bloodclanners verraadde ook al veel. Klaar om in te grijpen legde ze haar oren plat en ontblootte Mintpelt haar tanden. Ze hoopte dat ze het juiste koos. Met een grote sprong sprong ze uit de struik en belandde net voor de drie katten. "Concurrentie"grauwde ze. Haar ogen waren groot en haar nagels uitgetrokken. Even keek ze recht in de ogen van Whispersong. Waar was ze mee bezig? Ze staarde haar smekend aan.


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 88o7



Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 17:28

"What the f*ck nou weer jij! Ik ben er toevallig ook nog. En als je toch gedood word door ons denk je dat Icy medelijden zal hebben katje?" Miauwde het kleine poesje, dat, als Whispersong het goed had onthouden, Lilith heette. Net voordat ze wilde reageren kwam een bekende geur bij haar aan, de geur van ThunderClan. Met een steek van verdriet draaide ze zich in de richting van de geur. Haar ogen werden groot toen ze zag wie er uit de struiken sprong, het was niet de kat op wie ze gehoopt had, maar het was toch een verassing. "M.. Mi.. Mintpelt?" mauwde ze verrast. "Concurrentie" grauwde de witte poes. Whispersong keek even recht in Mintpelts ogen, die ongeveer dezelfde kleur hadden als de hare. Ergens in die groene ogen was er iets smekends, alsof ze wilde dat Whispersong terugkwam naar de ThunderClan. "Heb je het hele gesprek afgeluisterd?" vroeg ze aan de witte poes met wie ze ooit een den had gedeeld. Ergens diep van binnen wilde te terug naar het leven in de ThunderClan, ergens diep van binnen wist ze dat de dingen die ze zojuist over de StarClan had gezegd niet waar waren, ergens diep van binnen, wist ze het allemaal gewoon niet meer.


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 13:26

Heartdestroyer

Een valse grijns verscheen op zijn gezicht, de kitten naast hem had al een aardig grote en brutale mond tegen buitenstaanders. Iets wat een Elite kat precies nodig had om van zich af te bijten. "En trouwens," ging ze verder. "Jij bent niet de BloodClan leader, of deputy, dus jij hebt niks te zeggen over wat ik moet doen." vervolgde de grijze poes na haar vorige twijfelende woorden. "Maar je zit niet in de Clan right? Dus Icy heeft niks over jouw te zeggen en er is geen regel dat dit niet mag dus ik zie 't probleem niet poesje" Zei hij. Hij kon goed een betweter zijn dat was zeker, en het mooie ervan was ook nog dat 't waar was wat hij zij hij had dus echt nooit van een regel gehoord dat je buitenstaanders niet mag 'aanvallen' met woorden. Opeens kwam er een spierwitte poes het toneel op. Ze droeg een sterke ThunderClan geur mee. "Nou, die kat komt van pas. Een echte Elite kat moord als die dat zou willen. Dus ik zal zeggen ga je gang Whispersong" Zei de ijsblauwe ogende tabby met een valse grijns op zijn gezicht. "Kan nog leuk worden" zei hij zacht tegen Lillith.
#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpaw
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 feb 2013 - 16:20

Twijfel was te lezen in Whispersongs ogen. "Heb je het hele gesprek afgeluisterd?"vroeg Whispersong. Mintpelt bleef de bloodclankatten strak aankijken maar wendde daarna voorzichtig haar blik op Whispersong. Vanuit haar ooghoeken bleef ze de andere katten nog altijd aankijken. Al haar zintuigen stonden op scherp en gefrustreerd wiebelde ze met haar oren. De wind die tussen de huizen doorkwam, streek lichtjes langs haar vacht en ze ademde de frisse lucht in zodat alles terug helder werd in haar hoofd. Ze richtte zich weer op Whispersong en als antwoord op haar vraag, knikte ze alleen maar. Ze had geen tijd en geen zin om haar hele uitleg te doen over hoe ze hier was terechtgekomen, in deze vieze, stinkende tweebeenplaats. Snel draaide ze zich terug om en zag een kat zijn mond openen om iets te zeggen. Even hield ze haar adem in. "Nou, die kat komt van pas. Een echte Elite kat moord als die dat zou willen. Dus ik zal zeggen ga je gang Whispersong"zei Heartdestroyer. Wat? Ongelovig keek ze Whispersong aan. Woede flikkerde in haar ogen en haar vacht rees overeind. Mintpelt gromde luid naar Heartdestroyer. Had Whispersong haar naar hier 'gelokt' met haar geur voor te laten tonen dat ze zich bij hen aansloot door haar te vermoorden? Haar nagels boorde zich stevig in de grond en ze keek Heartdestroyer minachtend aan. Ze moest zich inhouden om de kat niet aan te vallen. "Is dít waar je je wilt bij aansluiten?"vroeg ze ongelovig aan Whispersong.


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 88o7



Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 14:11

Whisper keek naar de grond, ze wist het allemaal gewoon niet meer. Plots kreeg ze een idee en schudde haar hoofd heen en weer. Ik moet hier wegkomen! Dacht ze snel. Ik wil me niet bij de BloodClan aansluiten, niet als ik dan mijn oud-Clangenoten moet vermoorden. Dat had ik eerder moeten bedenken... Tranen welde op in haar ogen terwijl ze van Mintpelt, naar Heartdestroyer en Lilith keek. Ze wist het gewoon echt niet meer. Ze was doof en blind voor wat de katten om haar een deden terwijl ze zich omkeerde en de bosjes inglipte. Zodra ze buiten het zicht van de katten was begon ze steeds sneller en sneller te rennen, in de richting van het ThunderClan territorium.

[fluut ><
Whisper is nu het topic uit]


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 16:15

Heartdestroyer

Een vage en tegelijkertijd ook een fake glimlach verscheen op de donker gestreepte kater zijn gezicht terwijl hij zijn ogen tot spleetjes kneep. Hij krabde even met zijn met hondentanden verlengde nagels over de stenen grond heen waardoor er een akelig krassend geluid ontstond. "Gevlucht uit angst, en laat een hulpeloze "medeclanner" achter bij de ó-zo gevaarlijke Heartdestroyer" Hij legde de nadruk van zijn woorden voornamenlijk op destroyer. Net als alle andere clankatten van de Thunderclan enzovoorts had hij een tweedelige naam. Dit was gekomen door zijn verleden, zijn ouders hielden meer van hem dan van zijn zusje. De naam van zijn zus kon hij echter niet meer duidelijk herinneren maar hij wist nog wel dat hij in de Windclan gezeten had. Zijn ouders hadden hem meegenomen naar de Elite en daar was hij nu dus op gegroeid. De katten accepteerde hem volledig en sommige hadden zelfs respect voor zijn sluwe streken ie hij altijd uithaalde. Hij had niet voor niets zoveel hondentanden aan zijn halsband hangen en aan zijn nagels zitten. Heartdestroyer stond op en ging voor de witte poes staan. Dreigend liep hij naar haar toe terwijl zijn kille en emotieloze ijsblauwe ogen haar strak aankeken. Hij dreef haar naar de hoek van twee muren. De straat liep dood en dat kwam hem mooi uit.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintpaw
Member
тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: тoм or ѕнe? {Open}   тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:46

Verstijft staarde Mintpelt naar de bosjes waarin Whispersong was verdwenen, enkel het geritsel van de bosjes was nog te horen. De wind suisde langs haar oren en alles leek zo leeg en verlaten om haar heen, alsof ze de enige was die overbleef. Ze wist wel dat dat niet zo was, maar zo voelde het wel. "Nee Whispersong, zo bedoelde ik het niet!"riep ze nog naar Whispersong maar er kwam geen antwoord, alleen een pijnlijke stilte. Pas nu besefte ze dat ze Whispersong misschien nooit meer zou zien. Ze wist niet eens waar ze naar toe was gegaan en waarom. Versuft liet ze haar hoofd zakken. Er was niets meer over, alles was weg. De hoop op een goed einde, dat Whispersong terugkeerde naar de Thunderclan, leek veel verder dan ze had gedacht. Mintpelt zou het nooit vinden. Het was verdwenen in de dichte mist van het woud alsof het nooit gevonden wou worden. Verward verzette ze haar gedachten en maakte haar hoofd leeg. "Gevlucht uit angst, en laat een hulpeloze "medeclanner" achter bij de ó-zo gevaarlijke Heartdestroyer" hoorde ze Heartdestroyer achter haar zeggen. Die woorden kwamen op de verkeerde plek terecht. Een dreigende grom kwam uit haar mond terwijl ze zich woedend omdraaide. Vuur weerkaatste in haar ogen en ze keek Heartdestroyer vernietigend aan. Ze was dan wel in de minderheid maar dat wilde toch niks zeggen? In de woorden die de kater had gebruikt leek het alsof alles verloren was voor haar maar dat was niet zo. Dat het niet makkelijk zou worden, dat was zeker maar hopeloos, dat helemaal niet. Ze legde haar oren plat tegen haar hoofd en trok haar nagels uit. Even staarde ze naar boven, naar de Starclan. Plots stond Heartdestroyer op en dreef haar in de hoek van twee donkere muren achter haar. Daar kon ze nooit over. Oplettend deed ze een paar stappen naar achteren en schakelde stilletjes over in haar hoofd, wachtend op het juiste moment. Een kille blik was te zien in Heartdestroyers ogen maar ze focuste zich daar niet op. Toen het juiste moment aanbrak, net op een staartlengte afstand van de steile, hoge muur bukte ze zich. Met een grom stortte ze zich bovenop Heartdestroyer, die op zijn rug viel. Zelf had ze niet echt een plan. Haar spieren deden het vanzelf zonder dat ze er bij nadacht. In een oogwenk haalde ze met haar klauwen uit en haar tanden boordden zich in haar tegenstanders flank. Ze stampte om zich heen en wierp zich daarna van Heartdestroyer en liep zo snel als haar poten haar konden dragen naar de struik waar Whispersong in was verdwenen. Een glimp van trots overspoelde haar maar tegelijkertijd wist ze dat ze hier nooit meer ging terugkomen. Ze haatte hen. Ergens had ze spijt dat ze was weggegaan, het leek zo zwak. Mintpelt probeerde zich te oriënteren maar ze herkende de plaats niet. Ze had een andere weg genomen maar de geur van Whispersong was er nog dus volgde ze die. Ze vertraagde haar pas een beetje want anders zou ze verdwalen. Met een zucht van opluchting herkende ze na een tijdje, wat eeuwen leek te duren, het Thunderclanterritorium en ze ging verder met zoeken naar Whispersong, blij dat ze toch nog naar het Thunderclanterritorium was gegaan.

(Mintpelt is ook op thunderclanterritorium, ik ga daar verder. Sorry voor het lange wachten...had geen inspiratie)


тoм or ѕнe? {Open} - Pagina 2 88o7



Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
тoм or ѕнe? {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: