Warrior Cats Hulplijn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior Cats Hulplijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:08

Hallo iedereen!

Het valt me op dat een aantal mensen zich op WC zich redelijk bagger voelen (Inclus. ik), dus ik heb wat bedacht om mensen te helpen enzo. Ik merk namelijk van mezelf persoonlijk dat ik sommige dingen liever niét in lucht je hartje zet. Je kunt je in dit topic inschrijven om deel te zijn van de WC hulplijn, mensen die bereikbaar zijn om andere mensen te helpen, mochten die mensen het nodig hebben. Dit is dus een lijstje met mensen die je altijd mag pb'en/mailen/msn'en/etc. als je advies of een cheerup nodig hebt.

Het is de bedoeling dat deze mensen betrouwbaar met deze informatie die ze krijgen omgaan! Krijg ik te horen dat dit niet gebeurt, wordt je onherroepelijk van de lijst verwijderd.

Op de lijst komen
Vul dan alsjeblieft deze code in
Code:
Bekendste acc:
Echte naam:
Bereikbaar waarmee?:
Eventueel introductietekstje:

De lijst
Bekendste acc: Arcticlight
Echte naam: Linn
Bereikbaar waarmee?: Pb
Eventueel introductietekstje: Linn - 14 jaar - Gymnasium 2
Ik sta er natuurlijk altijd voor als iemand diens hartje wil luchten bij mij. Geheimen die je kwijt wil etc. kun je aan mij altijd toevertrouwen zonder dat ik het door vertel. Ik zal dan ook nooit iets doorvertellen over wat jij mij verstuurd via Pb. Dus je kunt me hierop vertrouwen, en als je het zelfs zo nodig wil dan zal ik zelfs de pb verwijderen nadat ik je eentje terug gestuurd heb. Ook sta ik - wanneer ik online ben - altijd open op msn!

Bekendste acc: Blossompaw of Cinnamonpaw
Echte naam: Cato
Bereikbaar waarmee?: MSN, PM via Blossompaw. Als je m'n MSN weten wil mag je altijd een PM sturen ^^
Eventueel introductietekstje: Hai, ik ben Cato, 13 jaar jong. Ik gebruik veel te veel smileys, maar ik kan ook serieus zijn hoor ^^ Zowel in real als hier op de site vind ik het leuk om mensen te helpen, wees dus niet bang om je hartje bij me te luchten (: !

Bekendste acc: Cindersmoke
Echte naam: Sharon :3
Bereikbaar waarmee?: PB & MSN (xdesirefall@hotmail.nl)
Eventueel introductietekstje: Hoi, ik ben Sharon, ben 14 jaar oud en zit in de tweede van Tweetalig VWO. In m'n vrije tijd speel ik graag een potje volleybal en ben ik ook graag creatief bezig. Je kunt me alles vertellen, ik zal niets doorvertellen, wat het ook is c:

Bekendste acc: Creamypaw
Echte naam: Julia
Bereikbaar waarmee?: Pb en mail(havedi@hotmail.com)
Eventueel introductietekstje: Ik ben Julia, 19 jaar. Ik zit in mijn derde jaar diermanagement, Dieren in de zorg. Op van Hall Larenstein in Leeuwarden. Ik woon in een klein dorpje in drenthe en sta altijd open voor als iemand wat aan mij kwijt wil. Ik beschouw die informatie ook echt als vertrouwelijk. Net als ik van anderen verwacht dat ze vertrouwelijke informatie niet doorgeven wat ik vertel, zal ik dat ook zeker niet doen met informatie die mij toevertrouwd wordt. Dus mijn inbox en mail staan altijd open (: .

Bekendste acc: Flamestripe
Echte naam: Robin
Bereikbaar waarmee?: PB, Mail, MSN, Facebook, Skype, Twitter...
Eventueel introductietekstje: Hi, Ik ben Robin, een jongen van 13 jaar oud. Ik woon in België en ik doe Latijn. Mijn hobby's zijn ; WC, Bowlen, Gamen, Afspreken met vrienden etc... Als je ergens mee zit kan je je verhaal altijd bij mij kwijt x3

Bekendste acc: Fireheart
Echte naam: Wazoula
Bereikbaar waarmee?: PM, msn, email, skype, wat uitkomt. Dingen als mail etc. Kunnen worden gevraagd via pm.
Eventueel introductietekstje: Ik ben Wazoula, een meisje van 18 jaar. Ik zit op het vwo, in de 5e klas en woon in Amsterdam. Mijn hobby's zijn vooral creatieve dingen zoals tekenen, schrijven, maar ook zingen, lezen, paardrijden en rpgen natuurlijk. Ik ben admin hier op Warrior cats, maar dat betekent niet dat je niets bij me kwijt kan. Ook ik heb zo wat meegemaakt in real life, dus ik hoop dat ik anderen hiermee kan helpen.

Bekendste acc: Heartdestroyer // Yaisa
Echte naam: Lisanne // Lizle // Lizz
Bereikbaar waarmee?: PM // msn (cfkoetsier@versatel.nl)
Eventueel introductietekstje: Ik ben Lisanne zit op tweetalig VWO in 't 1e jaar. Ik zit ruim 10 maanden op WC dus ik ken 't hier aardig goed en alle personen die hier op zitten. Voor de rest kan ik soms nogal gestoord zijn maar als 't serieus word dan ben ik dat ook. Dus wees maar niet bang dat ik niet serieus reageer op jouw probleem (':

Bekendste acc: James
Echte naam: Viktor
Bereikbaar waarmee?: Pm, E-mail, MSN, FB, Twitter, sms, bellen, ... Ik wil alles geven via pm pm omdat bij alles, mijn volledige, echte naam in staat, en ik het niet zomaar online ga zetten (:
Eventueel introductietekstje: Ik ben Viktor, een meisje dat op 5 augustus 14 jaar wordt. In mijn vrije tijd, hou ik me vooral bezig, met paardrijden, rpg, alles van sporten vind ik wel leuk. Ik zit nu in het tweede middelbaar in België in de richting Moderne Wetenschappen. Ik heb 2 jongere zussen en ik hou veel van dieren. Ik hou ervan om mensen te helpen, en ik vertel ook niets door, wat het ook is <3

Bekendste acc: Kestrelwing
Echte naam: Esmee
Bereikbaar waarmee?: Pm -- E-mail ( kun je vragen )
Eventueel introductietekstje: Ik ben Esmee, ik ben 11 jaar en word op 25 12 jaar. Ik ben dus niet zo'n oud mens x'D In begin mei zit ik hier 3 jaar, en daarvoor heb ik nog 1.5 jaar op Wolf Story gezeten. Ik zit op Snorkelen, waar ik laatst diploma B heb gehaald. In totaal heb ik 8 diploma's, dus ik ben een echte waterrat, haha. Ik kan goed geheimen bewaren als het erop aan komt. Dus wees niet bevreesd en vertel Oma Essie alles wat je kwijt wil

Bekendste acc: Linepaw
Echte naam: Ceesje / Cesanne
Bereikbaar waarmee?: Pm & Msn (Kan aangevraagd worden via pm)
Eventueel introductietekstje: Hello, ik ben Cesanne, 14 jaar oud en dit meisje volgt nu nog Grieks (al wil ze overstappen naar Wetenschappen). In ieder geval, ik woon in België en ik hou van Rpg'en, afspreken met vrienden, paardrijden en tekenen.
Ik beloof niks door te vertellen, dus alles zal tussen ons blijven. c:

Bekendste acc: Mousefur
Echte naam: Maartje
Bereikbaar waarmee?: Msn (Mouzeh@live.nl), e-mail (Mouzeh@live.nl), of natuurlijk Pb.
Eventueel introductietekstje: Well.. Ik ben dus Maartje, 15 jaar oud en zit momenteel in het 4e jaar van Vmbo Theotische Leerweg.
Ik stel me ook open voor eventuele verhalen, hart-luchtingen, etc. Ik beloof deze nooit door te vertellen, wat er ook gebeurd. Je kan me zo'n beetje overal op bereiken, ik heb geen voorkeuren.

Bekendste acc: Saxon//Lostvoice//Dwyer//Voleleap
Echte naam: Quinty
Bereikbaar waarmee?: PB [Meestal op Saxon] | Msn [mag via PB worden gevraagd] | Mobiel [Nummer via PB vragen aub]
Eventueel introductietekstje: Bonjour~. Mijn naam is Quinty, ik ben een 17 [bijna 18] jarig meisje, woonachtig in Maastricht. Ik zit nu in mijn laatste jaar HAVO en heb tussen vrienden een zekere reputatie als helpende hand. Mijn sterrenbeeld is een vis, en ondanks dat ik niet echt in dat soort dingen geloof, klopt het wel dat ik een goed luisterend oor ben en het leuk vind om andere te helpen. Ik ben geduldig, kan tegen vreemde//zagende//vervelende verhalen en probeer altijd wel met een oplossing te komen. Af en toe raak ik in paniek als ik echt niets weet, maar ik ben wel zo eerlijk om dat ook daadwerkelijk toe te geven.

Bekendste acc: Shrewleap
Echte naam: Sofie//Soof
Bereikbaar waarmee?: PM, mail [sofieberg@live], MSN [<-]
Eventueel introductietekstje: Well ik zit nu al 2 jaar op WC en dat is ook mijn RPGtijd, en ik vind het altijd leuk om met mensen te praten. Dus als je even iets kwijt moeten sta ik ALTIJD open voor je ;D
Verder zit ik in de 3e, gymnasium, ben ik dol op RPGen en gewoon alles wat leuk is. Ik heb zelf hier een noobtijd gehad en kan daar ook over praten. [^^']
Maar zelfs al is je probleem zo groot, ik wil graag een oplossing voor je vinden.

Bekendste acc: Snowcrystal
Echte naam: Gaby
Bereikbaar waarmee?: Msn(gabyvooges@hotmail.com)/Skype(Awesomemissg)/What'sapp(pb maar)/pb
Eventueel introductietekstje:
Keey, Ik ben Gaby, 18 jaar en doe een opleiding tot dierenartsassistente. Ik woon ergens in Noord-Holland en ben bereid te luisteren. Ik heb zelf ook wel het aardige meegemaakt en kan dingen soms wel goed begrijpen. ik ben een kampioen in zwijgen(vooral met mn eigen problemen). Ik ben praktisch 24 uur per dag bereikbaar(voornamelijk Whapp) maar msn en Skype vaak zodra ik thuis ben van school.
Njaaa, da wast wel weer voor Gabs xd

Bekendste acc: Solarsoul, Batkit* en Icespirit
Echte naam: Melissa
Bereikbaar waarmee?: PB
Eventueel introductietekstje: Hey, ik ben Melissa. Ik ben twaalf jaar en doe VMBO T. Ik wordt op 8 Juni 19 . Als je je alleen voelt kan je wel bij mij terecht, ik heb me een lange periode ook heel erg alleen gevoeld. Ik zit al ongeveer een jaar op RPG en op Serigala sta ik bekend als de lijder van The Tundra Pack, Alpha Vìra dus maar ook Abby en Biscuit. Vroeger werd ik vaak op school gepest omdat ik van wolven hield enzo, meestal ging ik meteen slaan, een keer had ik bijna met een jongen gevochten xD Maar dat was het wel zo'n beetje. Je kan mij ook geheimen vertellen, ik zal ze echt nooit aan iemand vertellen. Wees niet bang en stuur mij mar een berichtje als je je echt heel erg naar voelt ofzo, ik ben vaak online op Solarsoul, Batkit* en Icespirit.

Bekendste acc: Strawberry
Echte naam: Babs
Bereikbaar waarmee?: PB, mail(Night@hotmail.nl), MSN(Night@hotmail.nl), evt. What's app(Nummer via PB vragen)
Eventueel introductietekstje: Hallo ik ben Babs, een 17 jaar oud meisje en ik zit nu in 5VWO. Mijn hobbies zijn vooral creatief gericht en ik ben dol op dieren. Ik weet niet wat ik verder zou moeten kunnen vertellen over mezelf xD...

Bekendste acc: Swiftheart & Brindlepool
Echte naam: Daniëlle, Danii
Bereikbaar waarmee?: PM, MSN (daniellek@live.nl)
Eventueel introductietekstje: Ik ben Daniëlle, en ik ben 13 jaar. Ik doe VWO, zit nu in mijn eerste jaar. Tja, ik sta heel erg open voor mensen die iets dwars zitten en wil ze dan ook maar al te graag helpen. Ik vind het altijd gezellig om te kletsen, natuurlijk ook over leuke dingen c:



Warrior Cats Hulplijn T4W3e3N
Stamps
Warrior Cats Hulplijn PS18GM0Warrior Cats Hulplijn W0qAlxRWarrior Cats Hulplijn EjrsROFWarrior Cats Hulplijn FWu1gsfWarrior Cats Hulplijn D85Fpr8


Laatst aangepast door Strawberry op do 14 feb 2013 - 9:29; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:12

Bekendste acc: Arcticlight
Echte naam: Linn
Bereikbaar waarmee?: Pb
Eventueel introductietekstje: Linn - 14 jaar - Gymnasium 2
Ik sta er natuurlijk altijd voor als iemand diens hartje wil luchten bij mij. Geheimen die je kwijt wil etc. kun je aan mij altijd toevertrouwen zonder dat ik het door vertel. Ik zal dan ook nooit iets doorvertellen over wat jij mij verstuurd via Pb. Dus je kunt me hierop vertrouwen, en als je het zelfs zo nodig wil dan zal ik zelfs de pb verwijderen nadat ik je eentje terug gestuurd heb. Ook sta ik - wanneer ik online ben - altijd open op msn!


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Warrior Cats Hulplijn Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:16

Staat op le list~!


Warrior Cats Hulplijn T4W3e3N
Stamps
Warrior Cats Hulplijn PS18GM0Warrior Cats Hulplijn W0qAlxRWarrior Cats Hulplijn EjrsROFWarrior Cats Hulplijn FWu1gsfWarrior Cats Hulplijn D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:24

Bekendste acc: Cindersmoke
Echte naam: Sharon :3
Bereikbaar waarmee?: PB & MSN (xdesirefall@hotmail.nl)
Eventueel introductietekstje: Hoi, ik ben Sharon, ben 14 jaar oud en zit in de tweede van Tweetalig VWO. In m'n vrije tijd speel ik graag een potje volleybal en ben ik ook graag creatief bezig. Je kunt me alles vertellen, ik zal niets doorvertellen, wat het ook is c:


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Warrior Cats Hulplijn Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Hulplijn Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:24

Bekendste acc: Fireheart
Echte naam: Wazoula
Bereikbaar waarmee?: PM, msn, email, skype, wat uitkomt. Dingen als mail etc. Kunnen worden gevraagd via pm.
Eventueel introductietekstje: Ik ben Wazoula, een meisje van 18 jaar. Ik zit op het vwo, in de 5e klas en woon in Amsterdam. Mijn hobby's zijn vooral creatieve dingen zoals tekenen, schrijven, maar ook zingen, lezen, paardrijden en rpgen natuurlijk. Ik ben admin hier op Warrior cats, maar dat betekent niet dat je niets bij me kwijt kan. Ook ik heb zo wat meegemaakt in real life, dus ik hoop dat ik anderen hiermee kan helpen.

Hoewel de meesten mij nog steeds eng vinden volgensmij...


Warrior Cats Hulplijn RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:28

Bekendste acc: Flamestripe
Echte naam: Robin
Bereikbaar waarmee?: PB, Mail, MSN, Facebook, Skype, Twitter... (Op te vragen via mail...)
Eventueel introductietekstje: Hi, Ik ben Robin, een jongen van 13 jaar oud. Ik woon in België en ik doe Latijn. Mijn hobby's zijn ; WC, Bowlen, Gamen, Afspreken met vrienden etc... Als je ergens mee zit kan je je verhaal altijd bij mij kwijt x3


Flamestripe || Falconscreech
Warrior Cats Hulplijn X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Warrior Cats Hulplijn 7iLZ7FI Warrior Cats Hulplijn MKN7vHE Warrior Cats Hulplijn W0qAlxR Warrior Cats Hulplijn PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:29

Le updated~


Warrior Cats Hulplijn T4W3e3N
Stamps
Warrior Cats Hulplijn PS18GM0Warrior Cats Hulplijn W0qAlxRWarrior Cats Hulplijn EjrsROFWarrior Cats Hulplijn FWu1gsfWarrior Cats Hulplijn D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Skinny Love
Deceased
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Julia
532
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: I died when I was 170 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skinny Love
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:31

Bekendste acc: Creamypaw
Echte naam: Julia
Bereikbaar waarmee?: Pb en mail(havedi@hotmail.com)
Eventueel introductietekstje: Ik ben Julia, 19 jaar. Ik zit in mijn derde jaar diermanagement, Dieren in de zorg. Op van Hall Larenstein in Leeuwarden. Ik woon in een klein dorpje in drenthe en sta altijd open voor als iemand wat aan mij kwijt wil. Ik beschouw die informatie ook echt als vertrouwelijk. Net als ik van anderen verwacht dat ze vertrouwelijke informatie niet doorgeven wat ik vertel, zal ik dat ook zeker niet doen met informatie die mij toevertrouwd wordt. Dus mijn inbox en mail staan altijd open (: .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:32

Bekendste acc: Mousefur
Echte naam: Maartje
Bereikbaar waarmee?: Msn (Mouzeh@live.nl), e-mail (Mouzeh@live.nl), of natuurlijk Pb.
Eventueel introductietekstje: Well.. Ik ben dus Maartje, 15 jaar oud en zit momenteel in het 4e jaar van Vmbo Theotische Leerweg.
Ik stel me ook open voor eventuele verhalen, hart-luchtingen, etc. Ik beloof deze nooit door te vertellen, wat er ook gebeurd. Je kan me zo'n beetje overal op bereiken, ik heb geen voorkeuren.


Warrior Cats Hulplijn J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:34

Bekendste acc: Linepaw
Echte naam: Ceesje / Cesanne
Bereikbaar waarmee?: Pm & Msn (Kan aangevraagd worden via pm)
Eventueel introductietekstje: Hello, ik ben Cesanne, 14 jaar oud en dit meisje volgt nu nog Grieks (al wil ze overstappen naar Wetenschappen). In ieder geval, ik woon in België en ik hou van Rpg'en, afspreken met vrienden, paardrijden en tekenen.
Ik beloof niks door te vertellen, dus alles zal tussen ons blijven. c:



Warrior Cats Hulplijn I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Warrior Cats Hulplijn GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:36

Bekendste acc: Kestrelwing
Echte naam: Esmee
Bereikbaar waarmee?: Pm -- E-mail ( kun je vragen )
Eventueel introductietekstje: Ik ben Esmee, ik ben 11 jaar en word op 25 12 jaar. Ik ben dus niet zo'n oud mens x'D In begin mei zit ik hier 3 jaar, en daarvoor heb ik nog 1.5 jaar op Wolf Story gezeten. Ik zit op Snorkelen, waar ik laatst diploma B heb gehaald. In totaal heb ik 8 diploma's, dus ik ben een echte waterrat, haha. Ik kan goed geheimen bewaren als het erop aan komt. Dus wees niet bevreesd en vertel Oma Essie alles wat je kwijt wil Wink


Warrior Cats Hulplijn PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:39

dat bagger voelen telt dat alleen over WC of ook prive en zo?

-sorry i am stupid here-


Warrior Cats Hulplijn 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Hulplijn Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:40

Gewoon over alles neem ik aan. Zowel privé als warriors.


Warrior Cats Hulplijn RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:42

okey dan heb ikke zo probleem ding en zo maar ik weet niet wie ik hiervan in vertrouwen moet nemen....


Warrior Cats Hulplijn 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warrior Cats Hulplijn Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:45

Kies gewoon iemand uit waar jij je persoonlijk het beste bij voelt. Of je wacht nog even tot je iemand uit de lijst wat beter kent ofzo. Het is in ieder geval wel de bedoeling dat iedereen uit de lijst te vertrouwen is.


Warrior Cats Hulplijn RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 20:51

ik ken niemand echt goed dus ik wacht nog even tot ik iemand ken uit de lijst


Warrior Cats Hulplijn 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glidingspear
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .::.8 Moons.::.
Gender:
Rank:
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 21:05

Bekendste acc: James
Echte naam: Viktor
Bereikbaar waarmee?: Pm, E-mail, MSN, FB, Twitter, sms, bellen, ... Ik wil alles geven via pm pm omdat bij alles, mijn volledige, echte naam in staat, en ik het niet zomaar online ga zetten (:
Eventueel introductietekstje: Ik ben Viktor, een meisje dat op 5 augustus 14 jaar wordt. In mijn vrije tijd, hou ik me vooral bezig, met paardrijden, rpg, alles van sporten vind ik wel leuk. Ik zit nu in het tweede middelbaar in België in de richting Moderne Wetenschappen. Ik heb 2 jongere zussen en ik hou veel van dieren. Ik hou ervan om mensen te helpen, en ik vertel ook niets door, wat het ook is <3


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Warrior Cats Hulplijn Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 21:11

Bekendste acc: Shrewleap
Echte naam: Sofie//Soof
Bereikbaar waarmee?: PM, mail [sofieberg@live], MSN [<-]
Eventueel introductietekstje: Well ik zit nu al 2 jaar op WC en dat is ook mijn RPGtijd, en ik vind het altijd leuk om met mensen te praten. Dus als je even iets kwijt moeten sta ik ALTIJD open voor je ;D
Verder zit ik in de 3e, gymnasium, ben ik dol op RPGen en gewoon alles wat leuk is. Ik heb zelf hier een noobtijd gehad en kan daar ook over praten. [^^']
Maar zelfs al is je probleem zo groot, ik wil graag een oplossing voor je vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 21:14

ik wil me ook graag aanmelden voor de hulplijn maar eerst moet ik mijn eigen problemen kwijt en ik weet niet wie ik het meest vertrouw omdat ik niemand goed ken die zich heeft aangemeld


Warrior Cats Hulplijn 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Warrior Cats Hulplijn DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn Icon_minitimema 11 feb 2013 - 21:17

@Alexandra, trust me, je kan iedereen die zich opgeeft vertrouwen. Ik ken iedereen hier wel op z'n minst zo goed dat ik weet dat ze te vertrouwen zijn. Wink


Warrior Cats Hulplijn J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior Cats Hulplijn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: