Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior Cats Hulplijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Arcticlight
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimema 11 feb 2013 - 22:26

Alexandra: Ik denk dat ik wel genoeg mensen kan aanwijzen die zeker te vertrouwen zijn. Je mag zeker weten altijd bij mij terecht voor bepaalde dingen, zoals ik al gemeld heb in mijn lijstje kan ik de pb's die jij stuurt ook verwijderen nadat ik iets terug gestuurd heb, niemand die er iets over te horen krijgt ^^


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 17:16

Bekendste acc: Blossompaw of Cinnamonpaw
Echte naam: Cato
Bereikbaar waarmee?: MSN, PM via Blossompaw. Als je m'n MSN weten wil mag je altijd een PM sturen ^^
Eventueel introductietekstje: Hai, ik ben Cato, 13 jaar jong. Ik gebruik veel te veel smileys, maar ik kan ook serieus zijn hoor ^^ Zowel in real als hier op de site vind ik het leuk om mensen te helpen, wees dus niet bang om je hartje bij me te luchten (: !


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 32znv9f
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 17:22

Bekendste acc: Snowcrystal
Echte naam: Gaby
Bereikbaar waarmee?: Msn(gabyvooges@hotmail.com)/Skype(Awesomemissg)/What'sapp(pb maar)/pb
Eventueel introductietekstje:
Keey, Ik ben Gaby, 18 jaar en doe een opleiding tot dierenartsassistente. Ik woon ergens in Noord-Holland en ben bereid te luisteren. Ik heb zelf ook wel het aardige meegemaakt en kan dingen soms wel goed begrijpen. ik ben een kampioen in zwijgen(vooral met mn eigen problemen). Ik ben praktisch 24 uur per dag bereikbaar(voornamelijk Whapp) maar msn en Skype vaak zodra ik thuis ben van school.
Njaaa, da wast wel weer voor Gabs xd




Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Vg7cih
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Couragepaw
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Danii
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 7 moons
Gender:
Rank:
Couragepaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 17:23

Bekendste acc: Swiftheart & Brindlepool
Echte naam: Daniëlle, Danii
Bereikbaar waarmee?: PM, MSN (daniellek@live.nl)
Eventueel introductietekstje: Ik ben Daniëlle, en ik ben 13 jaar. Ik doe VWO, zit nu in mijn eerste jaar. Tja, ik sta heel erg open voor mensen die iets dwars zitten en wil ze dan ook maar al te graag helpen. Ik vind het altijd gezellig om te kletsen, natuurlijk ook over leuke dingen c:


SwiftheartClearpaw.Brindlepool - Saltdale - CouragepawWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 21jrnky
''Being deeply loved by someone gives you strength,
while loving someone deeply gives you courage''
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarsoul
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender:
Rank:
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 17:32

Bekendste acc: Solarsoul, Batkit* en Icespirit
Echte naam: Melissa
Bereikbaar waarmee?: PB
Eventueel introductietekstje: Hey, ik ben Melissa. Ik ben twaalf jaar en doe VMBO T. Ik wordt op 8 Juni 19 Very Happy. Als je je alleen voelt kan je wel bij mij terecht, ik heb me een lange periode ook heel erg alleen gevoeld. Ik zit al ongeveer een jaar op RPG en op Serigala sta ik bekend als de lijder van The Tundra Pack, Alpha Vìra dus maar ook Abby en Biscuit. Vroeger werd ik vaak op school gepest omdat ik van wolven hield enzo, meestal ging ik meteen slaan, een keer had ik bijna met een jongen gevochten xD Maar dat was het wel zo'n beetje. Je kan mij ook geheimen vertellen, ik zal ze echt nooit aan iemand vertellen. Wees niet bang en stuur mij mar een berichtje als je je echt heel erg naar voelt ofzo, ik ben vaak online op Solarsoul, Batkit* en Icespirit.


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Solarsoul4

ѕσℓαякιт ~ ѕσℓαяραω ~ ѕσℓαяѕσυℓ:




Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaisa
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 18:22

Bekendste acc: Heartdestroyer // Yaisa
Echte naam: Lisanne // Lizle // Lizz
Bereikbaar waarmee?: PM // msn (cfkoetsier@versatel.nl)
Eventueel introductietekstje: Ik ben Lisanne zit op tweetalig VWO in 't 1e jaar. Ik zit ruim 10 maanden op WC dus ik ken 't hier aardig goed en alle personen die hier op zitten. Voor de rest kan ik soms nogal gestoord zijn maar als 't serieus word dan ben ik dat ook. Dus wees maar niet bang dat ik niet serieus reageer op jouw probleem (':


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 1zdwykh


voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 18:27

Bekendste acc: Saxon//Lostvoice//Dwyer//Voleleap
Echte naam: Quinty
Bereikbaar waarmee?: PB [Meestal op Saxon] | Msn [mag via PB worden gevraagd] | Mobiel [Nummer via PB vragen aub]
Eventueel introductietekstje: Bonjour~. Mijn naam is Quinty, ik ben een 17 [bijna 18] jarig meisje, woonachtig in Maastricht. Ik zit nu in mijn laatste jaar HAVO en heb tussen vrienden een zekere reputatie als helpende hand. Mijn sterrenbeeld is een vis, en ondanks dat ik niet echt in dat soort dingen geloof, klopt het wel dat ik een goed luisterend oor ben en het leuk vind om andere te helpen. Ik ben geduldig, kan tegen vreemde//zagende//vervelende verhalen en probeer altijd wel met een oplossing te komen. Af en toe raak ik in paniek als ik echt niets weet, maar ik ben wel zo eerlijk om dat ook daadwerkelijk toe te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 9:29

Duurde even, maar de lijst is weer up-to-date


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 PS18GM0Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 W0qAlxRWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 EjrsROFWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 FWu1gsfWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Solarsoul
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender:
Rank:
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 10:04

Er staat bij mij een foutje, er staat dat ik op 8 juni 19 word maar dat moet 13 zijn xD


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Solarsoul4

ѕσℓαякιт ~ ѕσℓαяραω ~ ѕσℓαяѕσυℓ:




Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 23:40

Bekendste acc: Brightpaw
Echte naam: Nathalie
Bereikbaar waarmee?: PB, MSN, hoge nood mobiel!
Eventueel introductietekstje: Hallo, ik sta bekend als Nathalie, al noemen vele me Nath. Ik ben 16 jaar en zit op t VMBO, maar zelf heb ik genoeg mee gemaakt om slim genoeg te zijn om anderen te helpen in lastige situaties. Ik heb in therapie gezeten door persoonlijke omstandigheden, en heb daar een hoop van geleerd. Door de harde klappen die ik heb moeten opvangen, en nog steeds op vang, zowel door familie als dingen die er met vriendinnen gebeuren, of tussen mij en vriendin. Ik heb nare dingen met mijn ex mee gemaakt, die dingen van me heeft afgenomen die ik liever nog had behouden. Bij mij kan je wel met alles terecht, dus is er wat, zoek gerust contact met mij.
Maar ook voor een leuk gesprekje sta ik altijd open. En bij mij kan je je hard luchten op alle manieren dat je wilt, voor mijn part scheld je mij uit, en zie je me even als een ander om je woede af te reageren. Ik weet hoe ik er mee om moet gaan, ik doe die dingen vaak genoeg bij mn zusje als ze kwaad is, dan laat ik haar tegen mij schreeuwen, dat lucht. Maar dat mag via MSN, mobiel, maakt niet uit.


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 0:31

Bekendste acc: Aurorapaw
Echte naam: Isa
Bereikbaar waarmee?: Email [isaseline@hotmail.com] - Skype [isaaaxx99] - PM - Mobiel [nummer via PM]
Eventueel introductietekstje: Heey iedereen. Ik ben dus Isa en ik ben 13 jaar (niet lang meer ;D). Ik zit op 3VWO en heb 2 jaar gymnasium gedaan. Je kunt bij mij met van alles komen, maar zelf heb ik het meeste ervaringmet dingen van school. Druk van leraren/ouders over je cijfers of problemen met hoe je bekendstaat in de klas. Ik hoop dat ik veel van jullie kan helpen.

x


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Niall
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Black Soul
330

CAT'S PROFILE
Age: Forever young~
Gender:
Rank:
Niall
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 0:44

Bekendste acc: Niall & Raza
Echte naam: Iró
Bereikbaar waarmee?: Msn, pm... En ik kan me op alles aanmelden
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimema 25 maa 2013 - 21:55

Bekendste acc: soulheart
Echte naam: Jazz (Bever)
Bereikbaar waarmee?: pm, email en telefoon wn face ook en wapp en stuff. (vraag maar via pm)
Eventueel introductietekstje: ik ben Bever (echte naam Jazz, maat vanwege falend filmpje op youtube bever) ik ben 11 en ik zit op hrt Barlaeus (gymnasium eerste klas). Ik rijd paard, ik kickboks (niet bang zijn, ik ben niet echt goed ofzo), ik drum, en ik ben een meisje (wel handig om te weten)... Xxxx Bevertje


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 18:37

Bekendste acc: Stormstar&Darkfire
Echte naam: Moon Smit
Bereikbaar waarmee?: PM ofcourse. MSN, zul je dan moeten vragen of je hebt het al Wink
Eventueel introductietekstje:
Jullie weten, ik ben niet altijd even beschikbaar de laatste tijd ^^''
Mijn examen etc, maakt mijn leven erg druk. Maar, dat betekend niet dat ik niet voor iedereen klaar wil staan. Mijn hart staat altijd open voor mensen die hun verhaal kwijt willen. Ik heb zelf ook behoorlijk wat meegemaakt, dus weet ik vaak waar ik het over heb. Als Mod voel ik mij ook verantwoordelijk voor de sfeer op WC. Ook wil ik Babs een compliment geven voor het openen van dit topic, super meis!

De meeste hier zullen mij al wel goed kennen Wink.
Maar voor de zekerheid, zal ik even wat vertellen over mijzelf.
Ik ben 15 jaar oud en word in Juni 16. Ik hou van tekenen, schrijven, RPG'en natuurlijk, dieren, natuur, fantasy, en anime ben ik ook niet vies van Wink. Ik ben zelf erg geduldig en rustig en heb altijd een luisterend oor voor mijn vrienden. -Inclusief jullie dus- Ik zit nu in het 4de van het VMBO en ga volgend jaar naar het Horizon College in Hoorn.
Veel mensen zeggen dat ik wijs ben, wat ik altijd erg lief vind. Ik wil dit niet als opscepperig over laten komen, want ik heb een hekel aan hooghartigheid en arrogantie ^^'' -Behalve Dark danXD-
Als je me beter wil leren kennen, stuur een pm, ik bijt niet Wink


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 mei 2013 - 21:47

Bekendste acc: kittypaw
Echte naam: Marijn
Bereikbaar waarmee?: Skype, msn, PM/PB
Eventueel introductietekstje: hi, ik ben dus marijn en 11 jaar, ik hou van muziek en computeren dieren, en katten en nog veel meer dingen.ik wil altijd wel helpen met wat dan ook, hebzelf veel meegemaakt. En o ja, ben een meisje. maar da's nie zo moeilijk om te raden denk ik xD. Ik hou ook van leuke gesprekken, natuurlijk. Je kunt mij vertrouwen, echt ik beloof het.


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 2yl4bif
Stamps
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 W0qAlxRWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 EjrsROFWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 MMAFZtmWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 PgKKyjMWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 MKN7vHEWarrior Cats Hulplijn - Pagina 2 LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 mei 2013 - 8:45

Bekendste acc: Treeleaf, Daykit*, Hate en Wishpaw (kan allemaal)
Echte naam: Cat
Bereikbaar waarmee?: PM of mail (mail vragen via PM)
Eventueel introductietekstje: Mijn naam is Cato (beetje verwarrend met 2 Cato's Razz) en ik ben 12 jaar. Ik zit op de middelbare -en vrije- school in Prinsenbeek in de 7e (of 1e) klas. Vroeger werd ik gepest dus ik weet hoe het voelt. Verder zijn mijn hobby's schrijven, lezen, computeren, kleien (wow, klinkt echt heeeeel duf D=) en alle andere vage dingen die je maar kan bedenken.
Als je iets aan mij verteld blijft het zoizo tussen ons.


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 0:46

Ik heb ook zo'n probleem ding, maar k weet niet wie ik moet kiezen, hetzelfde als Heathpaw..
Het liefst iemand rond mijn leeftijd (12, 13, 11, 10) Maar k weet niet zeker wie..
En iemand die ook over zijn/haar leven durft te praten, anders durf k het nie.


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 17:57

Ik zou wel over mijn RL willen praten ^.^


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 18:18

Marijn ben wel bijna 18 maar wil best luisteren en vertellen over mijn shit en advies geven


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Fleckkit
Member
Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 DPKsfdL
x
889

CAT'S PROFILE
Age: x נυѕт вσяη x
Gender:
Rank:
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats Hulplijn   Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 mei 2013 - 20:23

Bekendste acc: Fleckkit && Wolfkit
Echte naam: Christina//Cristina
Bereikbaar waarmee?: Skype [ Cristina.Durian] MSN [Chrisstyles@hotmail.nl] Mobiel [ graag via pb c;]
Eventueel introductietekstje: Nou haai ik ben C(h)ristina en ben 11 jaar oud (Word in December 12) Ik zat op paardrijden en boksen maar nu dus niet meer omdat ik teveel aan dansen deed. Toen besloten mijn ouders me dus op Street-Dance te zetten waar ik natuurlijk mee instemde. Verder heb ik een aardig karakter en hou ervan om iemand anders zijn problemen op te lossen of daarbij te helpen.(Ben zelf bij een meisje uit de buurt gebleven omdat haar ouders haar anders sloegen, en dat heb ik dus met ze uitgepraat waarom ze het deden) Verder heb ik alle tijd voor je verhalen als het nodig is.


Warrior Cats Hulplijn - Pagina 2 Fleck1sig
People say that love is just hate, but you fell later in love x
мαde ғor мe:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior Cats Hulplijn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: