Colour Kits [Kittens GZ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Colour Kits [Kittens GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Roseheart
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:43

Welkom in dit topic!

Roseheart en Greentear zijn nu al een tijdje samen, en we zouden graag kittens hebben van deze twee (dat staat al vrij lang vast). Ikzelf zal 1 kitten spelen (Sycamorekit). Het aantal kittens weten we nog niet, maar we weten wel al wanneer ze geboren zullen worden. Dit zal gebeuren rond de kerstvakantie.

Even wat informatie over de ouders.

Roseheart
Colour Kits [Kittens GZ] 474-54
Algemeen uiterlijk: Een rosse tabby poes met en lichtere borst en roze voetkussentjes.
Vachtlengte: Lang
Oogkleur: Grijs tot groen
Bouw: Roseheart is vrij groot van gestalte, maar ook wel zeer slank. Ze heeft gemiddelde lengte van poten, maar is wat hoger van romp.
Algemeen karakter: Rose is een heel vriendelijke poes. Ze houdt van kittens, en heeft zelfs een zwak voor ze. Ze is erg loyaal en sociaal, en zal altijd de waarheid zeggen ook al vind ze dit heel moeilijk. Ze is niet echt een denker, eerder een doener.

Greentear
Colour Kits [Kittens GZ] 3292-58
Algemeen uiterlijk: Een bruine kater met typisch bengaalse vlekken. zijn poten en kop zijn gesierd met strepen.
Vachtlengte: Kort
Oogkleur: Fel groen
Bouw: Groot en stevig, maar zeker niet dik. Ergens zit ook wel iets elegants.
Algemeen karakter: Green is een lieve, zorgzame kater die niet altijd even spraakzaam is. Voor familie en vrienden gaat hij door het vuur, maar hij denkt liever eerst over dingen na voor ze uit te voeren.

Ze zijn dus zeer veel mogelijkheden van uiterlijk, want het zijn van buitenkant 2 totaal verschillende katten. Van karakter passen ze al heel wat beter bij elkaar.
De opvoeding zal volgens de regeltjes gebeuren. Ze zullen netjes opgevoed worden, dus er mag wel een bengeltje in het nestje komen te zitten. Anders zou het wel wat saai kunnen gaan worden. Dit wilt wel niet zeggen dat iedereen een kat met BC karakter moet gaan aanmelden hé!
We hopen op genoeg aanmeldingen, zodat we wat keuze hebben^^”
Aangemelde kittens:
-
Gekozen kittens:
- Sycamorekit




Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

Colour Kits [Kittens GZ] 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:30

RAINKIT
everybody wants happyness, no one wants pain, but you cant have a rainbow whitout a little rain...


♦G E N E R A L♦

name: Rainkit-paw-splash-mask-???-star(?)
age:unborn
Gender: Male
Parents: Roseheart en Greentear
Siblings: Sycamorekit and... ?
Partner: Single
Crush: None
Lifestyle: Clancat
Current Clan: Thunderclan
Current Rank: Kit
Future Ranks: Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Elder
Clanleader: Firestar
Deputy: Timefall
Medicine cat: Jayfeather

♦O U T S I D E♦

Fur: Halflang, wit met grijze, gestreepte vlekken.
eyes: Hemelsblauw
Nose and paw pads: roze
build: Als kitten ziet hij er eerder slank geboud uit, later word hij steviger en wat meer gedrongen geboud.
Als kitten:
Als Warrior:

♦I N S I D E♦

Keywords: rustig, stil, veel zelfvertrouwen, charmeur
Discription: Rainkit is een rustige kater die zich al sinds zijn geboorte een beetje afgestoten voeld van zijn famillie. Later zal hij ook niet veel met z'n slibbings omgaan. Hij zal een beetje de stille van het nest zijn, maar toch drukken zijn ogen puur zelfvertrouwen uit. Hij is soms een beetje paranoide en ziet het direct als anderen hem niet vertellen wat er echt aan de hand is. Als Rain een wat oudere kitten is, zal hij de regels makkelijk aan z'n laars lappen en buiten gaan klimmen, ookal mag het niet. Hij zal een moeilijke apprentice zijn, eentje die niet lijkt te luisteren omdat hij te veel in gedachten verzonken is, wat zijn mentor zal irriteren. Maar het feit dat hij snel leert, maakt dit goed. Als warrior word hij uitijndelijk een grote romanticus met een veel te ingewikkeld liefdesleven waar hij zelf amper uit geraakt.
Hates: ruzie, drukte, fel licht, twolegs, honden...
likes: maanlicht, poezen, zijn famillie

♦M E♦
name: Hanna
age: 13 jaartjes^^
RPG-ervaring: ongeveer 7 maanden^^
motivation: Ik ben altijd in om een kitten te spelen :3 Daarbij lieft ik Rain en is Tc een van m'n favo-clans. Greentear en Roseheart zijn trouwens ook awesome!


Colour Kits [Kittens GZ] 25jw4cj
Colour Kits [Kittens GZ] ZZu0jir Colour Kits [Kittens GZ] LcrIgCQColour Kits [Kittens GZ] MKN7vHE
Owlflight:



Laatst aangepast door Owlpaw. op zo 1 dec 2013 - 20:59; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:34

Vaderlief meld zich c:



Colour Kits [Kittens GZ] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:57

Colour Kits [Kittens GZ] 6tmtdu

†General†
Name: Dotkit
Future names: Dotpaw, Dotclaw?, Dotstar?
Age: Unborn
Gender: Male OEHH, Bab's dinges niet opgevolgd :O
Clan: Thunderclan
Parents:
Siblings:

†Inside†
† Cocky † Honestly † Impatient † Smart † Steadfast †

Cocky
Dotkit kan een beetje arrogant zijn. Hij zal er wat langer over doen om vrienden te maken, en veel worden het niet. Maar later zal hij met behulp van zijn vrienden ontdekken dat hij te arrogant is. Dan zal hij er alles aan doen om vriendelijker te worden.

Honestly
Ondanks dat hij arrogant is, zal hij wel erg eerlijk zijn. Hij kan niet liegen en ziet het meteen als andere tegen hem liegen. Dotkit kan er dan ook echt niet tegen.

Impatient
Dotkit is nogal ongeduldig. Hij kan niet lang wachten en word kwaad als iets hem niet lukt. Later zal hij leren dit de kop in te drukken, en zal hij geduldiger worden. Maar het zal altijd wel blijven spelen.

Smart
Dit katertje is erg slim. Hij pakt snel dingen op en onthoud ze dan ook goed. Hij zal de eerste zijn die leert praten en vechten. Jagen zal wat langer duren, maar ook dat krijgt hij onder de knie.

Steadfast
Als hij iets wil dan wil hij dat ook. Hij zal alles doen om zijn doel te bereiken, maakt niet uit of hij regels breekt. Zijn vastberadenheid kan soms erg lastig zijn, maar soms ook handig.

Later
Later zullen er twee dingen bij komen. Hij zal erg gewelddadig worden, en genadeloos.

†Outside†
Fur: Bruin met donkere en zwarte vlekken
Eyes: Helder groen
Paws and nose: (Meestal) zwart
Looks: Best aardig, kan soms wel snauwerig doen

†Me†
Name: Bregje
Age: 12 jaar (30-01-2001)
Gender: Female
RPG Experince: Bijna 2 jaar
Motivatie: Ik zit al een hele tijd tegen mezelf te zeggen dat ik toch het slechte pad op moet gaan met mijn karakters. De ergste die ik nu heb is Choppedpaw, en die is een beetje arrogant. Alleen ben ik dat ook aan het afbouwen. Ook heb ik maar 1 kat in TC en wil ik dat graag wat uitbreiden.



Colour Kits [Kittens GZ] M3fi
Colour Kits [Kittens GZ] 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw


Laatst aangepast door Snowdot op zo 24 nov 2013 - 21:23; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:03


Colour Kits [Kittens GZ] 24kxe20
Theme ∞

Naam: Sealkit ~ Sealsoul ∞
Rang: Kitten ∞
Geslacht: Poes ∞

Inside: Sealkit is heel uitbundig. Ze houd zich netjes aan de regeltjes en probeerd alles zo goed mogelijk uit te voeren. Ze beschermd haar famillie heel hard en is ook trots op ze. Deze kitten is alles behalve een denkertje. Haar bekende zinnetje luid: 'Eerst doen dan denken.' Hierdoor raakt ze vaak in de problemen. Maar met veel enthousiasme probeerd ze zich er weer uit te krijgen. Sealpaw is niet zo veel verschillend van haar kitten tijd. Ze is alleen meer verlegen geworden. Sealsoul is op haar ceremonie dag aangerand door een monster. Ze zal zich herstellen maar het blutst toch haar vertrouwen in haar zelf. Ze begint steeds meer na te denken. Meer en meer zonderd ze zich af. Tot op een dag dat ze een poes ontmoet. Ze is helemaal weg van de poes en ze worden vriendinnen. Sealsoul begint weer goed te eten en word met de dag vrolijker. Ze begint de poes meer en meer te mogen. Op een dag zijn haar gevoelens duidelijk. Ze is verliefd... op haar beste vriendin. ∞

Uiterlijk: Sealkit is ros zoals haar moeder. Ze is groot en stevig gebouwd. Haar poten zijn erg kort. Haar buik hangt daardoor laag bij de grond. Ze heeft een lange vacht. Haar ogen zijn vaaggroen. ∞

Motivatie: Ik heb er lang naar uitgekeken om me bij dit koppeltje aan te melden. Ze passen ook gewoon bij elkaar. Ook heb ik wel zin in een ThunderClan kittentje. Ook heb ik al een paar postjes met Roseheart gehad. Tamar schrijft heel goed met Sketch. Puntje bij paaltje vind ik dit gewoon super.
Ik wens de andere natuurlijk veel succes. ∞


Colour Kits [Kittens GZ] 0BHNQTo


Laatst aangepast door Missingkit op ma 25 nov 2013 - 20:26; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:06

@Anna, even een vraagje, is Sealkit nu een poes of een kater? Aangezien bij geslacht 'kater' staat, maar ze verder wordt beschreven als een poes?



Colour Kits [Kittens GZ] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:08

Poes, ga straks even veranderen sorry ^^


Colour Kits [Kittens GZ] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:09

Geen probleem, wilde het gewoon even zeker weten ;]]



Colour Kits [Kittens GZ] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:31

Mag een witte vacht?


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Colour Kits [Kittens GZ] E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Spiderpaw.
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 6 moons }
Gender:
Rank:
Spiderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:32

If I may xD
Ik denk niet echt dat dat mogelijk is, gezien geen van beide ouders een witte vachtkleur heeft ^^'


{ Spiders, spiders everywhere... }
Colour Kits [Kittens GZ] OAis4Ft
It's well. If God who holds you to the pit of hell.
Much as one holds a spider, will destroy, baffle and dissipate your soul.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:35

Het kan dat het in de familie zit ;D Daarom vraag ik het xDD


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Colour Kits [Kittens GZ] E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:37

Even overlegd, maar deels wit is toegestaan, niet helemaal. Rose' moeder was wit gevlekt, dus... Leef je uit ;p



Colour Kits [Kittens GZ] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sycamorekit
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Lis
20
Actief
Sycamorekit
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 20:39

Dit is trouwens (de vluchtig aanmaakte) Sycamorekit, of noem d'r maar gewoon Syce c; Dan hebben jullie al een idee van hoe je char's eventuele zusje er gaat uitzien ;D Ik zal alles komende week nog wel verder instellen, want heb nu geen tijd meer ='3


Colour Kits [Kittens GZ] 10ydyl3
Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:16


the winds of change are blowing wild and free


x A L G E M E E N x
Naam kitten: Dawnkit
Naam apprentice: Dawnpaw
Naam warrior: Dawnbell
Geslacht: She-cat
Leeftijd: Unborn

x U I T E R L I J K x
Uiterlijk kitten:
Spoiler:
Uiterlijk apprentice:
Spoiler:
Uiterlijk warrior:
Spoiler:

x I N N E R L I J K x
Kitten time Dawn is in haar jonge jaren heel erg brutaal, de kans dat ze echt goed naar haar ouders zal luisteren is niet al te groot. Ze kan regelmatig in de problemen komen, vanwege haar pogingen om het kamp uit te sluipen. De kitten is ontzettend nieuwsgierig en kan af en toe nogal fel reageren.
x Brutaal
x Fel
x Koppig
x Nieuwsgierig
Apprentice time In haar jaren als apprentice zal de jonge kattin het haar mentor niet al te gemakkelijk maken, ze is nog altijd even brutaal en heeft nog altijd lak aan bevelen. Wel is ze erg nieuwsgierig en zit haar jonge kop vol vragen. Door haar felle gedrag heeft ze geen moeite om voor zichzelf op te komen, hoewel het haar af en toe wel wat aan ruzie kan veroorzaken. De kattin is af en toe ook wel een beetje rebels.
x Brutaal
x Onafhankelijk
x Fel
x Nieuwsgierig
x Leergierig
x Koppig
x Rebels
Warrior time Dawn heeft een zeer gelukkig leven gehad, de trainingen hebben haar gemaakt tot de kat die ze nu is. Ze bleek een goede vechter en is erg sterk, haar brutaliteit is wel iets afgenomen. Hoewel ze nog altijd even fel is, ze is erg loyaal aan haar Clan.
x Gelukkig
x Fel
x Loyaal
x Goede vechter
x Koppig
x Nors

x l a M O I x
Naam: Sacha
Leeftijd: 15 jaar
Motivatie: Ik ship dit koppeltje en ik wilde eigenlijk al een kitten gaan spelen, maar moest alleen nog het juiste nestje vinden dus dat komt mooi uit c:
Bekendste account: Skewpaw I think
Iets over mezelf: Ik zit in 3 Atheneum, rijd nu ongeveer 5 en een half jaar paard. Ik ben denk ik begonnen met rpg'en toen ik 10-11 was, destijds nog op Penny though ;3




Laatst aangepast door Styx op ma 25 nov 2013 - 17:27; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:22

Mijn aanmelding is klaar



Colour Kits [Kittens GZ] M3fi
Colour Kits [Kittens GZ] 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:28

Name; Clearkit
Future names; Clearpaw, Clearwater/puddle(?)
Past names; none
Gender; she-cat
Age; unborn

Clan; ThunderClan
Leader; Firestar
Deputy; Timefall
Med. Cat; Jayfeather
Med. Cat Apprentice; Maskpaw
Rank; Kitten
Mentored by; none
Apprentice; none

Mom; Roseheart
Dad; Greentear
Siblings; Sycamorekit & unknown ones
Other; unknown
Crush; none
Partner; my own paws
Kittens; I'm one!

Inside; {kit} Als kitten zal Clearkit een speelse kitten worden met een grote liefde voor de natuur en dus ook alles buiten de nursery. Ze is niet echt de braafste, maar ook niet slecht of iets in die trend. Deze kitten is erg nieuwsgierig en dit brengt haar vaak in de problemen. Clearkit houd er niet van als anderen iets voor haar verzwegen houden, en is een echte doordrammer. Ze gaat net zo lang door met zeuren en klieren tot ze haar zin krijgt. Ze word redelijk populair en zal een beetje worden gezien als hogere door de andere kittens - ze is dus erg dominant.
{apprentice} Clearpaw zal nog altijd wat overhebben van haar drammerige persoonlijkheid naarmate ze ouder word. Het gedrag van zichzelf hoger stellen dan anderen heeft ze echter ook nog steeds, al hoe wel ze wel gesteld is op haar familie en tegen hen niet zo doet. Naarmate ze weer wat ouder word zal ze beseffen dat ze het goede voorbeeld moet geven tegenover andere kits en wil niet dat ze net zo worden zoals zij manen heeft gedaan. De katten die ze een beetje heeft gepest zal ze dan ook opzoeken en haar excuses aanbieden.
{warrior} Clear.. zal een goede Warrior worden en altijd hard werken om haar taken te volbrengen. Ze is een kattin die niet houd van - net zoals toen ze nog een kleine kitten was - geheimen of het verzwijgen van dingen. Zelf kan ze dit dus ook niet. Liegen vind ze een vreselijk iets omdat je niet alleen een ander, maar ook jezelf voor de gek houd. Ze is soms wel wat onzeker, ook in sociale contacten leggen, en dan zeker in het begin zal een andere kat de eerste stap moeten nemen.

Outside; Clearkit is een lapjeskleurige kitten met een kleine, smalle bouw. Ze heeft allerlei kleuren, tabby patronen, rode patronen, wit, zwart en bruinig. Ze is - als het kan - de jongste/een van de jongste uit het nestje en zal een kleine groeiachterstand hebben. Ondanks dit zal ze wel een grote mond hebben voor z'n kleine kit. Clearkit heeft een halflange vacht, maar die niet erg dik is voor regen en wind. Ze is dus - ook al heeft ze een lange vacht - liever binnen in koudere dagen. Haar ambere ogen heeft ze al vanaf haar kitten tijd en zal ze altijd behouden.

Name; Daniëlle
Age; 13 - 21 maart 2000
Most known account; Bravesoul, Fawnpaw, Frostlake
Motivation; Laat ik maar beginnen met dat ik al sinds dat deze twee accounts bestaan ik enorm fan van ze ben geworden, en ik zowat de dagen heb afgeteld tot dit koppel zou komen. Ook vind ik Clearkit een geweldige naam en is dit een van de namen die al een lange tijd in mijn hersenspinsels ontwikkeld worden: en daar kwam deze kitten uitrollen. Ze heeft een deel van haar karakter - de verlegen en onzekere kant - van mij, en dat maakt haar toch ook weer fijn voor mij om me in in te leven als ik weer van die buien heb. Ik hoop dat ik een kansje maak en wens de andere deelnemers ook succes!
tag:x | words: ### | notes: x

thanks


Colour Kits [Kittens GZ] 124h6js


Laatst aangepast door Bravesoul op ma 25 nov 2013 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
pettykit
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Luna
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
pettykit
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:55

mijn is af


Laatst aangepast door pettykit op ma 25 nov 2013 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mockingjay
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:18 Moons:.
Gender:
Rank:
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 22:11

Mijn aanmelding~:


Colour Kits [Kittens GZ] ShqS1bV
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimema 25 nov 2013 - 15:24

Wow, veel aanmeldingen al c:



Colour Kits [Kittens GZ] 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Colour Kits [Kittens GZ] DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] Icon_minitimema 25 nov 2013 - 15:48


Colour Kits [Kittens GZ] 250tbip

Basic information
Name: Doekit
Warrior name: Doespring
Gender: She-cat

Appearance
Pelt color: Tortie(Bruin/rood gevlekte vacht)
Eye color: Amber
Fur length: Short
Size: Medium
avatar:

Character
Vluchtgedrag
Als haar iets niet aanstaat zal ze eerder ervoor vluchten dan er tegenin te gaan. Als iets dus ook helemaal verkeerd gaat, zal ze er eerder voor wegvluchten dan het op te lossen.

Verlegen
Ze is erg verlegen en zal dan ook niet zelf snel het initiatief nemen om met andere katten om te gaan en laat anderen altijd het eerste contact doen.

Bindingsangst
Ze zal zich niet makkelijk kunnen binden aan andere katten en echt close met iemand zal ze ook niet snel worden. Haar familie zijn de enigen die ze echt vertrouwd, de andere katten zullen het aan haar eerst moeten bewijzen en niet één keer, maar een aantal keren.

Aardig karakter
Als ze je eenmaal vertrouwd en ze je een beetje goed kent zul je merken dat onder het verlegen en voorzichtige poesje een aardig karakter zit.

About me
Naam: Cynthia
Leeftijd: 18 jaar
RPG ervaring: Ongeveer 3.5 jaar
Motivatie: Ik was al een tijdje van plan om deze kitten aan te maken, maar wilde er graag een nestje voor hebben, dus dit is een goede mogelijkheid.




Colour Kits [Kittens GZ] Z0IYPct

Colour Kits [Kittens GZ] W0qAlxRColour Kits [Kittens GZ] MKN7vHEColour Kits [Kittens GZ] 7iLZ7FIColour Kits [Kittens GZ] PS18GM0

Colour Kits [Kittens GZ] Xs4

Colour Kits [Kittens GZ] AAyQp1


Laatst aangepast door Wintersong op do 28 nov 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Colour Kits [Kittens GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: