Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Colour Kits [Kittens GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Fairfaith
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 17:46

OH F*CK, ik kan niet geloven dat ik je gewoon vergeten ben, Nele D'= *shame* Ik zou niet willen dat dit doorgaat zonder Whistle bij het nestje! I'm so, so, so, so, sooooooo sorry!
(hopelijk) NELE SPEELT OOK AL EEN KITTEN, DAT STOND AL VAST VOOR HET VASTSTOND DAT ZE EEN NESTJE ZOUDEN KRIJGEN... ZIE HIER DUS JULLIE EVENTUELE ANDERE BROERTJE *wijst naar boven* c=



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 19:24

Ik heb er toch een poes van gemaakt >3



Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Just born!
Gender:
Rank:
Sootpaw
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 2 dec 2013 - 21:09

Dustkit

General
________________________________________________________
Current name: Dustkit
Future names: Dustpaw, Dustshimmer
Gender: Female
Parents: Roseheart x Greentear
Age:  Unborn
Current rank: Kit
Current Clan: ThunderClan
Lifestyle: Clancat
Siblings: ?



Outside
________________________________________________________
Fur: Black and white
Pattern: Large spots, white around the nose
Length fur: Mid-long
Eyes: Light-green
Nose: Pink
Build: She’s rather small, but sturdy and well-muscled

Photo:http://befunkycartoonizer.s3.amazonaws.com/C1761924-1386014652924367large.jpg



Inside

________________________________________________________
Competitive & Forgiving|| Al vanaf kleins af is Dustkit heel competitief. Dat wordt duidelijk als ze met andere kittens speelt, ze wil en zal altijd winnen. Toch zal ze niet zo snel vals spelen. Niet alle kittens vinden dit even tof, dus heeft ze maar een handjevol vrienden. Maar Dustkit kan absoluut niet tegen alleen zijn. Dan maakt ze ruzie met iedereen die op haar pad komt. Maar dat is meestal al snel opgelost, want ze kan absoluut niet tegen ruzie. Ook anderen vergeeft ze snel, ook als ze erg gekwetst wordt

Cheeky & Sprawling|| Dustkit kan soms een beetje nonchalant zijn. Ze heeft niet veel doorzettingsvermogen en heeft soms geen zin om zich in te zetten. Als ze nu met één of drie konijnen terugkomt van de jacht, het maakt voor haar niet echt uit. Hierover krijgt ze vaak op haar kop, en dan geeft ze vaak een snauw terug. Dustkit kan brutaal uit de hoek komen als men haar op de vingers tikt. Maar als je haar vriend bent zal je zien dat het gewoon een verdedigingsmechanisme is.

Curious & Charismatic|| Dustkit is heel nieuwsgierig. Ze wil overal het fijne van weten en kan er niet tegen als iemand iets van haar geheimhoudt. Ze zal net zolang doorzagen tot ze weet wat het geheim is. Hier komt haar charisma goed van pas. Ze kan anderen echt om haar vinger winden. Ook kan ze hen makkelijk overtuigen om samen met haar op onderzoek te gaan.

Flirty || Dustkit wil echt geaccepteerd en geapprecieerd worden. Dat verbergt ze onder haar egoïsme en brutaliteit, maar eigenlijk wil ze gewoon aandacht. Daarom begint ze te flirten met elke kater die ze interessant vindt.

Als kitten:  Na een tijdje willen de andere kittens geen spelletjes meer met Dustkit spelen. Ze moet altijd winnen en als ze verliest is ze boos. Daarom valt ze terug op haar familie, die accepteert haar zoals ze is. Nu is zo ook al behoorlijk brutaal. Oudere katten die haar voor iets terechtwijzen krijgen ervan langs. Ze wordt bestempeld als een echte deugniet. Ook omdat ze vanalles uithaalt om haar nieuwsgierigheid te stillen.

Als apprentice: Nu ze niet meer de hele dag omringd wordt door haar familie, begint ze zich eenzaam te voelen. Haar nonchalance komt bovendrijven en ze krijgt er vaak kritiek op. Ze leert om soms op haar lip te bijten en niet altijd zo bijdehand te zijn. Nu begint ze te flirten, een schreeuw om aandacht. Ze gooit al haar charisma in de strijd om vrienden te krijgen en is nog steeds even nieuwsgierig als vroeger.

Als warrior: Dustshimmer vergeeft nog steeds iedereen, wat die ook heeft fout gedaan. Maar ze heeft geleerd tegen haar verlies te kunnen en respect te hebben voor haar meerderen. Soms loopt ze nog weleens de kantjes af, maar doet al meer haar best om iets tot een goed einde te brengen. Ze heeft geleerd iets zelfstandig en alleen te doen, maar houdt nog steeds niet van op zichzelf te zijn.

Likes: Slapen, familie, vrienden
Dislikes: Alleen zijn, verliezen, kritiek krijgen


Skills

________________________________________________________
Vechten
°°°°

Jagen
°°°

Snelheid
°°°

Ruiken
°°°°

Horen
°°°°°

Slimheid
°°°

Reactievermogen
°°


About me
________________________________________________________

Bekendste account: Featherleaf
Name: Charlie
Age: 15
Gender: Girl
Motivation: Ik weet dat ik Dustie al eens aangemeld heb voor een nestje (en ze was niet gekozen), maar ik vind haar gewoon een geweldig karaktertje. Ik hou gewoon van katten bespelen met een familie, dat maakt het allemaal leuker. En ik heb nog geen enkele Thunderclan katje, dus het wordt tijd om eentje aan te maken!

PS. Ik hoop dat haar vachtkleur kan? Anders verander ik hem wel.


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 C1761924-1379755412130071large
You could be my luck
Even if the sky is falling down
I know that we'll be safe and sound
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:50

Nog mensen die een aanmelding wilt plaatsen? Intussen mail ik al met Tamar over onze eventuele keuzes c; Het zal dus niet zo lang meer duren voor we gaan kiezen, veronderstel ik.



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Flex
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
4
Actief
Flex
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:58

Als het nog gaat wil ik me nog aanmelden, dan zal ik nu nog snel wat in elkaar flansen.


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 2w39nxu
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 18:02

Tuurlijk gaat dat nog! Je hebt nog zeker en vast tot zondag.



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivorygaze
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
T A M A R
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Ivorygaze
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:15

Nele@ :O Dat we je zijn vergeten.. Wat erg! Maar, zoals Lis al zegt, hebben we je er natuurlijk niet uitgegooid. Dus, zoals Lis ook al zei, dit is het tweede, vastgestelde kitten: Whistlekit!


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Be9e3a
'Cause I'm singing in the sun, I'm singing in the rain, but always with that Ivory pain ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormpaw'
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Stormpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:23

Urghh hoop echt zo hard dat ik word gekozen voor dit awesome nestje 0_0 Veel succes allemaal!


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 254v7yw
[Frostlake][Bravesoul][Fawnstep][Leafstorm][Stormpaw'][Arcanekit][Coppersong][Vanilladrop]

Terug naar boven Ga naar beneden
Whistlepaw
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Is it really important?
Gender:
Rank:
Whistlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:33

@Lis en Tamar, oef ;o Bedankt dat ik toch mocht mee doen aan dit leuke nestje c':


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 2emmvt1
Stamps c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Flex
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
4
Actief
Flex
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:38

Oke bedankt.
Hier is ie dan:

Naam:Littlekit
Apprentice name:Littlepaw
Warrior name:Littlefire/Littleflake
Inside:Littlekit is de kleinste van het nestje maar daar zit ze niks mee in. Ze mag best klein zijn maar ze is sterker dan ze denken. Ze wint dan ook vaak met schijngevechtjes met de andere kitten omdat dat haar 'geheime tactiek' is dat ze zo sterk is. Littlekit groeit ondanks haar groote erg snel van geestelijkheid. Ze is sneller volwassener dan de andere en behulpzamer. Alleen is ze ook stoerder en gehoorzamer aan het worden. Ze word ook vaak gepest over haar lengte omdat ze een van de kleinste is. Ze word daardoor erg boos en vliegt dan snel uit of durft aan te vallen. Gelukkig zijn haar nageltjes nog kort maar beginnen al erg lang en scherp te worden. De kittens spelen veel minder met Littlekit en dat vind ze niet leuk. Ze doet echt haar best aardiger te zijn en dat lukt toch wel aardig. Gelukkig kan ze altijd op haar broertjes en zusjes rekenen die voor haar klaarstaan en andersom staat zij ook voor hen klaar. Later zal ze een erg strenge en kalme mentor nodig hebben.
Outside:
Setje:
More:Gebaseerd op mezelf aangezien ik zelf erg klein ben voor mijn leeftijd.


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 2w39nxu
Terug naar boven Ga naar beneden
pettykit
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Luna
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
pettykit
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 17:56

Stormpaw' schreef:
Urghh hoop echt zo hard dat ik word gekozen voor dit awesome nestje 0_0 Veel succes allemaal!
ja me too
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 15:51

Wanneer zouden ze kiezen? Ben best benieuwd.


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 15:56

Laat ze maar rustig kiezen :3



Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 15:59

Dyingpaw schreef:
Laat ze maar rustig kiezen :3

Het drijft wel de spanning op xd,het maakt me wel nieuwsgierig,ik wens alvast iedereen succes!


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 18:27

Staat er dan al een datum vast van wanneer de aanmeldingen zijn gesloten?


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 X4hvs5
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 18:31

Volgensmij niet


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:14

!! Ik denk dat we best nu de aanmeldingen sluiten. Wil je toch nog een aanmelding maken, dan kan je via pm nog even wat sturen naar Fairfaith en dan is er misschien nog wel een mogelijkheid voor nog een laatste aanmelding. ;3

Ik stuur een PM naar Tamar over hoe ik erover denk en ik hoop dat we jullie eind deze week, begin volgende week het nestje bekend kunnen maken.

Lis x !!



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:21

i hope Petty is part of it, maar dat zal wwarschijnlijk wel niet met zoveel aanmeldingen


Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 21:31

@Crystalpaw: gewoon blijven hopen, doe ik ook xD



Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 13:46

We hebben de kittens gekozen! Het is een vrij groot nestje geworden aangezien we niet zo zeer goed konden kiezen uit al jullie 13 aanmelden^^"

The tree in the dark:
Alone in the silence:
Like mother, like daughter:
Small but brave:
The real warrior:
With eyes that look straight into the sun:

Het wordt vast een geweldig nestje!
Klik hier ook even:
We zullen eerst nog wat posten tussen Roseheart en Greentear, zodat ze zeker voldoende topic's hebben (en afgerond hebben) als de kittens komen. Deze komen trouwens ergens in het begin van de kerstvakantie. Ik zal proberen te werken met een systeem waarop je niet in een bepaalde volgorde moet posten, zodat iedereen kan posten wanneer het zich uitkomt ;3

Lis en Tamar x



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone


Laatst aangepast door Fairfaith op di 10 dec 2013 - 16:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Colour Kits [Kittens GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: