Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey Ms. Tallpaw!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Bitterkit,
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 22:41

"Dat was nodig, zodat ik nu weer gezellig met je kan praten", antwoorde de bruine tabby. Bitterkit hield haar kopje scheef en keep haar oogjes samen. Dat klopte niet, het klopte gewoon niet. "Maar", piepte de langharige kitten onschuldig. "Het is toch slecht als je eerst tegen iemand moet schreeuwen vooralleer je er gezellig mee kan praten?", hield ze koppig vol.

-sorry, ik was dit topic helemaal uit het oog verloren :'3


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 13:55

Hij schudde zijn hoofd al toen de kitten begon met de maar, nee nee nee. Hij had het goed, "Jawel," Antwoordde hij dus stellig en keek het poesje ietwat geïrriteerd aan. "Ik heb het gewoon goed, want nu praten we toch weer?"



Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 21:56

"Jawel", antwoorde de bruine tabby geïrriteerd. "Ik heb het gewoon goed, want nu praten we toch weer?", vervolegde hij. Bitterkit keek hem met samengeknepen ogen aan. Die zin kwam in haar ogen érg arrogant over. "Dus jij beweerd dat je perfect bent?", piepte ze, waarbij ze Tallpaw onderzoekend aankeek.


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 22:36

De kater schudde zijn hoofd al voor de poes klaar was met antwoorden, "Nee," Antwoordde hij, "Ik heb nooit gezegd dat ik perfect ben, ik heb alleen gezegd dat iedereen iets goeds heeft, dat is iets heel anders,"


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 8:16

"Nee", antwoorde de bruine tabby hoofdschuddend. "Ik heb nooit gezegd dat ik perfect ben, ik heb alleen gezegd dat iedereen iets goeds heeft, dat is iets heel anders", vervolegde hij. Bitterkit keek hem onderzoekend aan. "Je zij dat je geen slechte kanten hebt", piepte ze. "En wat is het verschil tussen geen slechte kanten hebben en perfect zijn?", vervolegde de langharige kitten vooralleer de ander ook maar iets kon zeggen.


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:35

Hij haalde zijn schouders op toen de ander nog steeds het niet met hem eens wilde zijn. "Het verschil is dat het eraan ligt wat je slechte kanten noemt," Antwoordde hij, "Je kan zeggen dat ik slechte kanten heb, maar je kan ook positiever denken,"


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterkit,
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 13:47

"Het verschil is dat het eraan ligt wat je slechte kanten noemt", antwoorde de bruine tabby. "Je kan zeggen dat ik slechte kanten heb, maar je kan ook positiever denken", miauwde hij vervolgens. "Maar als je positiever gaat denken, heefd toch niemand slechte kanten?", piepte de langharige kitten met samengeknepen oogjes.


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 2elegoy


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ms. Tallpaw!   Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 15:37

De kater knikte tevreden, ja, daar wilde hij heen, dat was wat hij bedoelde! "Inderdaad!" Jubelde hij dan ook, en spinde. Eindelijk, eindelijk begreep ze hem. Hij keek de poes vrolijk aan, en tikte haar zachtjes aan, "Nu begrijpen we elkaar,"


Hey Ms. Tallpaw! - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey Ms. Tallpaw!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: