I feeel OLD - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I feeel OLD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 3:09

Hij bleef bezorgd kijken, maar glimlachte toch even waterig toen de poes vroeg of er iets met hem was. "Lief dat je het vraagt," Mauwde de shadowclanner met een glimlach, "Jouw vader heeft mij eens geslagen, maar zoals je ziet kan ik daar prima tegen," Hij keek even stoer, en liet voor het gemak maar even achterwege dat hij vooral bang was dat hij Tinder had aangevallen, ofwel, dat Lionroar dat zou denken. Dat was dus iets wat hij niet zou doen, "Verassing," Zei hij droogjes, "Die info klopt waarschijnlijk niet, ik had je toh allang kunnen aanvallen, maar dat heb ik niet gedaan," Alsof het een gewoonte werd om dingen achter te houden liet Tall even achterwege dat dat serieus mede door haar ogen kwam, en misschien ook wel door de schattige manier waarop ze hem zo vastbesloten tegen de grond hield. Geniale poes dit, alleen jammer dat ze hem niet geloofde.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 10:07

"Lief dat je het vraagt," Mauwde de apprentice, van wie ze de naam nog niet eens wist, met een glimlach "Jouw vader heeft mij eens geslagen, maar zoals je ziet kan ik daar prima tegen." Ah dus zo zat het dus. Meteen drukte Tinderpaw hem weer met meer kracht tegen de grond. "Dus je bent al eens eerder een indringer geweest!" Concludeerde het poesje, haar toon fel en dat werd ook zeker niet gedempt door de volgende opmerkingen die ze hoorde. "Zeg dat maar tegen mijn vermoorde clangenoten!" Miauwde ze, terwijl haar klauwen nu even in zijn pels prikten. Eventjes beet Tinderpaw op haar lip, ze had er altijd al moeite mee gehad als clangenoten om haar heen stierven.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 15:02

Het leverde hem alleen op dat ze hem alleen maar harder tegen de grond duwde, maar inmiddels voelde Tall het al niet meer. De poes had het nu inmiddels al zo vaak gedaan. "Ik weet niet of je het 'indringer' kan noemen," Mauwde hij, de poes nadenkend aankijkende, "In zekere zin waren we toen op Rogue gebied so," Hij haalde zijn schouders op, maar was vergeten dat het poesje daar stond. Deze gedachte werd al snel verdreven door wat ze zei, "Maar niemand zegt dat ik dat heb gedaan," Mauwde hij verontwaardigd, maar vanbinnen compleet aan stukken, nee, niet dat weer. De beelden kwamen weer voor zijn ogen, en met veel moeite wist hij ze weg te drukken. "Zeg me, wat aan mij vind je er gevaarlijk uitzien?" Ditmaal werd ze vragend aangekeken, terwijl Tall nog even een hairflip deed om het haar uit zijn knappe snoet te halen. Kom op, hij leek toch nu eigenlijk best schattig? Zij ook.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 15:16


"Papa zou je niet zomaar slaan. Dus dan ben je blijkbaar een risico." Concludeerde Tinderpaw met vernauwde ogen en nog steeds met een nerveus zwiepende staart. Wat wilde deze kater nou? Ze vond hem met de minuut gekker worden en haar hart sloeg nog steeds in haar keel als een angstige haas. Hij was een dreiging, griezelig. Een Shadowclan kat. En daarvoor moest ze oppassen. "En niemand zegt dat je het niet gedaan hebt." Reageerde Tinderpaw, nog steeds redelijk fel. Haar frons werd alleen maar dieper door zijn volgende actie. Ze hoefde niet eens lang na te denken over haar antwoord. "Alles." Concludeerde het poesje, waarna ze hem weer met haar voorpoot tegen de zijkant van z'n kop ramde. "Kittenogen werken niet bij mij."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 15:26

Tall rolde geamuseerd met zijn ogen toen de poes haar vader begon te verdedigen. Zou hij ook doen, viel te begrijpen, als een kitten/apprentice zijn of haar eigen vader zou verlinken zat het fout in de wereld. Hoe vreemd Windclan ook mocht zijn, dat deden ze niet, en daar had hij wel respect voor. De tweede opmerking negeerde hij wijselijk, maar ontweek haar blik niet. "Als kittenogen niet werken dan," Mauwde hij, tegelijkertijd blozend omdat hij dus blijkbaar kittenogen had, "Werken complimentjes dan wel? Want daar weet ik er wel genoeg van," Lame, maar ja, hij zei wat hij dacht, en hij meende het, alhoewel dit hem natuurlijk weer een klap zou opleveren. Ach, ze gaf ze vast met passie.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 15:33

Tinderpaw's staart zwiepte geërgerd heen en weer en ze had haar oren plat gelegd. "Werken complimentjes dan wel? Want daar weet ik er wel genoeg van," Miauwde de kater. Nu was Tinderpaw er klaar mee. Van schaamte blozend onder haar vacht zette ze haar poot op zijn kin. Met redelijk brute kracht sloot ze zijn mond, wel eventjes oppassend dat zijn tong er niet tussen zat. "Genoeg," miauwde ze scherp, haar blauwe ogen fel. "Ik ga je zo loslaten, dan maak je dat je weg komt naar Shadowclan gebied, begrepen?" Ze probeerde dreigend te klinken, maar echt lukken wilde het niet.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 16:59

Tall keek haar verward, maar toch wel plagerig, aan toen ze zijn mond sloot, en spon hard. Haast nooit had de kater zoveel lol om iemand een beetje te plagen, al bedoelde hij het wel allemaal goed. Met glimmende ogen werd de nog steeds naamloze poes aangekeken. Haar mededeling maakte dat hij langzaam, haast teder, zijn poot naar haar mond bewoog en die onder haar zin voorzichtig dichtduwde. Daarna schudde hij zijn hoofd, hij wilde nog niet, hij had het naar zijn zin, het was gezellig hier.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:06

Plotseling kwam de poot van de kater dichterbij en Tinderpaw strekte haar nek zo ver als ze kon om deze te ontwijken, haar ogen geschrokken en groot. Maar de kater was langer dan zij was en toen hij haar mond dichtdrukte, sprong ze achteruit van schrik, haar poten gespannen om als het nodig was weg te springen. Haar pels stond overeind en ze zakte lichtjes door haar poten, klaar als het nodig was voor een nieuwe aanval. Ze was deze kater helemaal beu!



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:15

Oke, niet de reactie die hij verwacht had, wel een positief begin though! Ze liet hem namelijk los, en dus ging de kater meteen overeind zitten en bewoog zijn neus en kaak, die het flink te verduren hadden gehad, heen en weer. "Zoals ik al zei," Begon Tall, met een vermoeide stem, "Ik doe je niets, serieus, waarom zou ik?" Hij grinnikte, gevaarlijk pad weer dit, maar gevaarlijk doen was leuk, "Jouw ogen zijn te mooi om je aan te kunnen vallen," Hij zei het deze keer zo serieus dat ze hem dan eindelijk misschien zou geloven, hij gaf het echter geen grote kans, ze kon gewoon niet van hem afblijven.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:26

De kater bleef het maar niet snappen. "Misschien omdat onze clans in oorlog zijn? Heb je zuurstof gebrek gehad bij de geboorte?" Ze begon echt vermoeid te raken door deze kater. Een licht gesis ontsnapte uit haar mond en weer dezelfde blos brandde onder haar pels toen hij weer begon met complimentjes begon te geven. "Verlaat dit gebied of ik zal ervoor zorgen dat je dat doet!" Dreigde het poesje, terwijl ze nerveus heen en weer wipte op haar pootjes. Haar nagels waren uitgeklapt en ze stond in een houding waarmee ze zo de kater aan kon vliegen mocht dat nodig zijn.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:33

Hij begon te lachen toen ze weer allerlei redenen wilden weten waarom hij ooit niet mee zou doen in de oorlog. "Oorlog zit in je hoofd, ik praat vaak genoeg met anderen zonder oorlog te voeren," Laconiek haalde de kater zijn schouders op, niets speciaals, begreep ze dat nou maar. "Maar ik wil nog niet gaan," Nu klonk Tall als een kitten die door zijn moeder naar bed gestuurd was, en ergens ook wel weer wanhopig, "Daar zijn alle problemen weer, ze grijpen om me heen, maar hier hebben ze me nog niet gevonden," Smekend keek hij naar de poes, zou ze hem nog even laten blijven? "Waarom houd je trouwens niet van complimentjes?" Handig om te weten voor de volgende keer, zijn neus deed nog steeds pijn.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:37

Tinderpaw siste eventje zachtjes tussen haar tanden door. "En wie zegt dat jij geen Windclan bloed aan je klauwen hebt? Waar is je bewijs? Papa zegt dat je Shadowclan katten niet kunt vertrouwen!" Haar staart zwiepte nerveus heen en weer. "Je moest eens weten in hoeveel problemen je zit door hier te komen!" Maar zijn volgende vraag bracht haar alleen maar meer in de war. Even viel ze stil, maar toen kwamen haar woorden met wat meer emotie uit haar mond dan eerst. "Omdat je niet mag liegen!" Ze riep het bijna uit. Haar nagels begroeven zich eventjes in de grond.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:41

De kater zuchtte diep toen de poes hem weer aanviel, deze keer met woorden, hijzelf prefereerde toch echt haar klauwen. "Geloof je alles wat jouw vader zegt?" Vroeg hij, niet schamper, eerder teleurgesteld, "Je zusje leek anders niet zo blij met je vader," Het was hard, maar de waarheid, "De problemen maken me niets uit," Dat kwam er zachter uit dan de rest, "Ik ben ze inmiddels gewend," Hij was stil tot het antwoord op zijn volgende vraag zijn oren bereikte, "Waarom denk je dat ze gelogen zijn?" Complete verwarring was aan hem te zien, "Je ogen zijn écht heel mooi! Geen woord gelogen!" Met grote, verbaasde ogen keek Tall naar de poes, ze was lastig te begrijpen, maar hij had zich haast nooit zo thuis gevoeld.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:44

Tinderpaw's oren schoten verward naar achter. "Zusje?" Flapte er geschrokken uit voordat ze er erg in had. Wat had deze kater... Haar pels rees weer nerveus overeind. Wie was deze kater.. Waarom wist hij zoveel en wat had hij met Spottedpaw of Carrotpaw te maken? "Hou je mond over m'n familie..!" De poes beet weer op de binnenkant van haar wang, te hard deze keer. De metaalachtige smaak van bloed vulde haar mond. Ze voelde zich ongemakkelijk, vreselijk ongemakkelijk zelfs. Zijn volgende opmerking negeerde ze, ze keek hem alleen maar gespannen aan. Nu alles qua familie om haar heen afbrokkelde, moest hij echt van haar familie afblijven! Angstig bonsde haar hart in haar keel.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:49

Zodra hij het woord 'zusje' noemde, klapte de poes dicht, dus stapte hij meteen een stap naar achter als minderwaardige en schudde zijn hoofd zachtjes. "Ik redde haar van het Thunderpath en toen praatten we met elkaar," Mauwde hij, het was waar, hij vertelde echt de waarheid. "Je vader flipte hem toen compleet, en sloeg me voor ik alles kon uitleggen," Waarom vertelde hij dit? Deze poes zou hem niet geloven? Waarom niet? Wat had hij nu al gedaan dat ze zich zo voelde, waarom weigerde ze normaal met hem te praten, waarom wilde hij zo graag met haar praten? Verwarrend dit.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 17:59

Tinderpaw legde opnieuw haar oren plat in haar nek. Welk zusje? Carrotpaw? Spottedpaw? Maar haar keel was droog, de vraag kwam er niet uit. Het poesje zette een pasje naar achter. "Mijn vader zou nooit.." Ze haperde eventjes, "Mijn vader zou nooit.. nooit iemand zomaar slaan!.." Maar aan haar toon kon je wel horen dat ze het zelf ook niet zeker meer wist. Haar pootjes begonnen te trillen. De kater zat te liegen, het kon niet anders. Haar familie was niet nog verder kapot gegaan dan ze zelf door had gehad.. Dat kon niet.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 18:05

Zoals hij al gedacht had, inderdaad, zet nog maar een stap naar achteren. Tot zijn grote verbazing klonk haar stem ook niet meer zo zeker toen ze antwoordde, maar in plaats van triomf voelde Tall schuld en schudde hij verontschuldigend met zijn hoofd, "Nee nee nee, sorry, zo bedoelde ik het niet," Mauwde hij, met grote ogen de poes aankijkend, "Ik bedoel, hij wilde vast Spotted beschermen, alleen was hij daar gewoon net iets te snel mee," Tall ging zitten, "Ik zweer je, ik had je zusje nooit iets aangedaan! Ik heb haar juist gered," Dit was echt een random gesprek, waarom verantwoordde hij zich tegenover deze poes? Verwarrende wereld.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 18:12

Nerveus slikte Tinderpaw, het grootste gedeelte van de metaalsmaak verdween dan ook uit haar mond. "Nee nee nee, sorry, zo bedoelde ik het niet," Mauwde hij, met grote ogen de poes aankijkend, "Ik bedoel, hij wilde vast Spotted beschermen, alleen was hij daar gewoon net iets te snel mee," Hij ging zitten, "Ik zweer je, ik had je zusje nooit iets aangedaan! Ik heb haar juist gered," Miauwde de kater. Tinderpaw siste eventjes lichtjes toen hij ging zitten, hij zag er niet uit alsof hij weg zou gaan. "Wie denk je wel niet dat je bent?!" Kwam er uiteindelijk uit. "Hier zomaar binnenwalsen en er zelfs nog eens bij gaan zitten!"




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 19:29

Oke, geen reactie op zijn grote verontschuldiging, hij kon ermee leven en glimlachte er zelfs om, je kon veel over de kater zeggen, maar vrolijk was 'ie wel. "Dan zal ik wel weer gaan staan," Mauwde hij simpelweg, en ging staan, zo, nu deed hij in principe niets meer fout toch? Behalve dan dat hij op Windclan erritorium stond, but hey! "Trouwens," Begon hij plots, zijn beurt een gesprek te starten, "Zei jij niet dat ik over moest steken?" Dat had ze hem toegeroepen, voor zover hij wist in ieder geval, daarom was de reactie van de poes ook al zo raar geweest, ze was een vreemd gegeven.


I feeel OLD - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 19:34

Tinderpaw kneedde de aarde nerveus met haar poten en haar nekharen stonden nog steeds dreigend overeind. "Nee, ik zei dat je het niet moest wagen om de grens over te steken!" Miauwde ze, aan het eind van haar Latijn qua geduld. Hoe dom kon een individueel zijn? Was het dan niet al duidelijk dat ze hem hier absoluut niet wilde hebben. Ze zette 'dreigend' een pas naar voren. "Dus ga terug naar waarvan je gekomen bent of je neus is weer aan de beurt!" Miauwde de poes.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
I feeel OLD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: