I feeel OLD - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I feeel OLD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Acefray
Dorpsslet
I feeel OLD - Pagina 4 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:26

De kater, een al opgepompt door adrenaline kon zelfs de belediging richting Vlekje niet aan. De schoft, eerst zijn vriend aanvallen en dan zijn leider beledigen. Hij hapte naar de Windclanner, niet te bruut in zijn handelingen zodat de ander niet weken in de Med. Den lag zoals hij. Dat gunde hij dus niemand. Maar zeker ferm genoeg om hem mee te sleuren. Met een ferme ruk doelde hij hem terug te werpen op de plaats waar hij eerst had gestaan, bij zijn clangenoten. Hij was dus geen kater van woorden, dan zou Ace ook geen woorden spreken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I feeel OLD - Pagina 4 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:28

Er werd in haar poot gebeten, maar door de adrenaline die door haar lijf heen stroomde voelde ze het niet. Ze voegde zich snel weer bij haar Clangenoten en zag net op tijd de Deputy op hen af komen. "Shrewstar!" Gromde de kater en Shrewstar hield haar kop hoogopgeheven. "Wat denk je wel niet dat je aan het doen bent?!" Ze negeerde de opmerkingen van de laffe en domme Apprentices en ontmoette Lionroar's blik, niet zo fel omdat haar katten fout hadden gezeten. "Ik ben hier ook maar net aangekomen en zag mijn onwijs domme zoon op jullie gebied staan. Ze wilden net teruggaan, pas nadat ik ze had geroepen, maar plots viel deze Apprentice mijn zoon aan. De reden erachter weer ik niet." Haar blik werd even furieus gericht op de Apprentice. "Het spijt me, dit was duidelijk de fout van deze twee en eigenlijk verdiende Tallpaw wel meer dan een paar plukken vacht." Grauwde ze naar haar zoon, echt helemaal klaar met hem. "We zouden nu graag weer terug gaan naar ons eigen territorium." Ze duwde beide Apprentices de goede richting in. "Als jullie nog één actie ondernemen tegenover deze WindClan katten worden jullie per direct de Clan uitgezet." Grauwde ze woedend, niet hoorbaar voor de mormels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:32

Tinderpaw voelde het bloed uit haar gezicht wegtrekken toen ze zag hoe agressief Brokenpaw op iedereen inbeet. Haar vader was dan ook een welkome afwisseling. Ondanks dat ze hem niet meer gesproken had sinds 'het' gebeurde, vluchtte ze meteen naar hem toe en drukte ze zich tegen hem aan. Dank de Starclan... Zwijgend luisterde ze naar Shrewstar. Gelukkig zaten ze nog steeds niet in de nesten... Nog niet dan. Ook wierp ze even een angstige blik op Brokenpaw. Ze had nog nooit iemand in zo'n kille furie gezien. Toch kon ze het niet helpen blij te zijn dat Lizardpaw er was. Ze had hem al zo'n tijd niet meer gesproken. Ze glimlachte even voorzichtig naar hem en drukte zichzelf vervolgens weer tegen haar vader aan. Deze gebeurtenis had op zich één ding opgeleverd. Weer wat meer vertrouwen in haar vader..




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:34

Zijn vriend beschermde zijn moeder, en zijn moeder praatte tegen Lionroar, hij snapte er niets meer van. Alleen maar dat zijn mam nu alle schuld op hen schoof. Een dodelijke blik werd naar de twee apprentice katers geworpen, en nog snel even een knipoog naar de poes, die was leuk, die was welkom. Nu moest hij toch echt snel weg anders zou zijn moeder hem vermoorden. Hij sleurde de woedende Ace mee, zwaaide kwaad heen en weer met zijn staart, maar stond toen eindelijk bij de rand van het Thunderpath, nu zijn moeder nog.


I feeel OLD - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I feeel OLD - Pagina 4 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:35

Opeens voelde hij scherpe tanden in zijn nek, hij werd meegesleurd. Woest krabde hij naar boven, over de kop van de kater. Hij sloeg zijn nagels in de kop van kat en trok plukken haar uit, maar ook bloed vermengd zich met de grijze haren, maar van wie was een andere vraag. Opeens werd hij neergegooid. Hij voelde hoe alle lucht uit zijn longen werd geslagen. Hij hapte naar adem, zijn ogen groot. Een wonde rond zijn schouder gelinkt aan de nek we zichtbaar, bloed stroomde eruit, rustig, maar toch hels. Trillend kwam de jonge kater overeind, zijn ogen nog steeds vol strijdlust. Hij zou haar verdedigen, zelfs ten koste van zijn eigen leven... Hij sprong naar voren, maar lande naast de grijze kater, alles werd zwart. Hij hapte hastig naar adem... Nee... Langzaam, verblind, kwam hij overeind. Maar al snel viel hij terug neer. Stomme mormels.


I feeel OLD - Pagina 4 N3DJlqEZ_o
Extra:


Laatst aangepast door Brokenpaw op ma 16 jun 2014 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
I feeel OLD - Pagina 4 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:36


Hij negeerde het gekibbel of wat dan ook van de apprentices om hem heen. Ze waren kinderachtig bezig en het was uitgevallen tot een kleine ruzie, de enige waar hij zijn furieuze blik op had gericht was Shrewstar. Aanvallen deed hij nog niet, dat was niet slim. Dan zouden zijn kinderen ook moeten vechten en dat wilde hij voorkomen.. sowieso. Shrewstar sprak en Lionroar knikte en keek toen even naar Tallpaw, waarna hij weer naar Shrewstar keek. "Voor deze ene keer dan, maar vergeet niet dat als ik ze weer hier zie, problemen makende, dan neem ik ze mee terug naar het kamp en Everstar zal niet blij met ze zijn!" Gromde hij, waarna hij zijn blik even op zijn dochter richtte die van streek leek te zijn. Ze zat net zoals Spottedpaw tegen haar aan, maar dan niet bedelend om de kater voor hen niets aan te doen. Tallpaw, waarom moest die vuile kater toch altijd met zijn dochters rondhangen? Hij vond het maar niks. Troostend gaf hij een lik over haar kop heen en glimlachte hij even naar Lizardpaw, waarna hij zijn blik even op Brokenpaw wierp. "Als jullie dan nu terug willen gaan naar jullie eigen territorium," Miauwde hij vervolgens wat meer gekalmeerd. Zijn dochter was ongedeerd en zijn zoon ook, dat was alles wat hij wilde.


I feeel OLD - Pagina 4 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
I feeel OLD - Pagina 4 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
I feeel OLD - Pagina 4 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 21:55

"Voor deze ene keer dan, maar vergeet niet dat als ik ze weer hier zie, problemen makende, dan neem ik ze mee terug naar het kamp en Everstar zal niet blij met ze zijn!" Een zachte grom was constant uit haar keel gekomen toen ze wat bewegingen tussen de twee Clans zag, maar gelukkig gebeurde er niet nog iets groots. Ze knikte naar de Deputy. "Bedankt Lionroar." Sprak ze, op een zo neutraal mogelijk toon, gelukkig zag hij het dit keer door de poten en moest ze nu wel een bedankje eruit persen. Ze draaide zich om en liep het Thunderpath over, waar ze een eindje verderop zich meteen weer omdraaide. "Tallpaw ik wil jou meteen in mijn Den zien en Acepaw, denk maar niet dat jij ook geen straf krijgt." Siste ze woest en draaide zich weer om om naar het kamp te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 22:01

Tall knikte nog even 'beleefd' naar Lionroar en de poes van wie hij de naam nu nog niet wist, alhoewel er nog steeds een duidelijke glim in zijn ogen stond. De twee andere katers werden genegeerd, waarna de kater even wachtte op zijn vriend en toen het Thunderpath over rende zijn moeder achterna. Zijn angst werd al snel waarheid toen hij de kille stem van zijn moeder hoorde en de boodschap die ze zei. Shit.. Hij was dood, en toch moest hij nog even naar Ace glimlachen, ze hadden Windclan te pakken gehad man!


I feeel OLD - Pagina 4 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I feeel OLD - Pagina 4 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 22:04

Hij hoorde stemmen en langzaam zag hij een klein vlekje licht in de duisternis. Hij knipperde even met zijn ogen, kreunde en duwde zich toen trillend overeind. Bloed plakte in zijn mond en hij spuugde even een mondvol rood spul uit. Zijn ogen vlamden nog steeds van woede, een groene vlam danste in zij ogen. "Wacht maar af Shadowclanner," gromde hij, zwarte spikkels gleden over zijn netvlies. Hij haalde schokkerig adem en zakte terug door zijn poten. Bloed gleed langs zijn pels, great...


I feeel OLD - Pagina 4 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 22:20

Zwijgend, met platgelegde oren, keek Tinderpaw de Shadowclanners na. Ze wendde haar blik af toen de apprentice haar aan probeerde te kijken en drukte zichzelf nog wat dichter tegen haar vader aan. Pas toen zag ze Brokenpaw uit haar ooghoek vallen. Waarom had hij dan ook de katten aangevallen? Ze gingen al weg! Nerveus bonsde haar hart in haar borstkas. Ze zette een stap dichter, maar wilde haar vader niet voorbij gaan. Als hij nog niks deed... Moest zij dan wel wat doen? "Broken..paw?" Klonk haar stem, nog duidelijk geschrokken. Maar ze was ook zeker geschrokken omdat hij zo agressief werd, bang zelfs... In haar ogen stond dan ook lichte angst te lezen...



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I feeel OLD - Pagina 4 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimema 16 jun 2014 - 23:38

Een zoete geur drong door de duisternis. Als een geschenk kwam het en hij hoopte dat het bleef, de kleine vlam die hem warm hield. "Broken..paw?" Hij opende zijn ogen en haalde even diep adem waarbij hij zo zorgvuldig mogelijk de zoete geuren in zich opnam. Langzaam kon hij terug helder denken, zijn gedachten werden terug klaarder, net zoals voorheen. Hij knipperde even met zijn ogen terwijl zijn kop tegen de grond lag. Het inmiddels roodgekleurde grad prikte in zijn huid, hij haatte het... Een klein lachje sierde zijn lippen toen hij haar blik opving, een zucht van verlichting. "Je.... Hoeft niks te zeggen," fluisterde hij zachtjes, zijn ene oog toegeknepen omdat deze tegen de grond was aangedrukt. Hij liet een teder lachje zien. "Het enigste dat telt.... Is dat jij niks hebt...." Hij zweeg en keek even met zijn gifgroene ogen naar zijn deputy. Zijn ogen stonden kalm, maar toch voelde hij niet meer dezelfde respect als voordien. Toen sloot hij zijn ogen en probeerde hij alles te vergeten, hij wilde het niet meer. Toch kon hij het niet laten een lach op zijn lippen te plaatsen en haar naam zachtjes te zeggen, bijna geluidloos. Het was zijn alles geworden, dat besefte hij nu pas...


I feeel OLD - Pagina 4 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
I feeel OLD - Pagina 4 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD - Pagina 4 Icon_minitimedi 17 jun 2014 - 9:18

Ace was uit zijn moment, hij liet zijn blik nog even op de Windclanners gaan waarna Tall hem wegsleurde. Bij het thunderpath hervond hij zijn normale wat rustigere zelf en keek star voor zich uit, het was mislukt. Eerst was het allemaal mooi en wel tot mr.kater ineens op Tall sprong. Het was dat Vlekje eerst bij zijn vriend was anders had hem met plezier nog eens weggeworpen. Zijn leider maakte nog even duidelijk dat ook hij straf kreeg. Ach, echt erg vond hij het niet. Als hij straf kreeg, hetzijzo. De kater keek op van zijn gedachten toen een druppel bloed naar beneden gleed. Op zijn kop zaten drie evenwijdige sneden. Ze waren ondiep en zouden voor Ace zijn gevoel wel genezen. Maar ja, hij was geen med cat.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I feeel OLD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: