Two birds - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Two birds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:37

Het deugde Vulture wel dat op zijn minst haar training tot dusver goed was gegaan. Hij beantwoordde haar kopje en spon mee. Met een vriendelijke glimlach keek hij haar aan. "Nooit gedacht dat ik het zou zeggen .. maar jij bent denk ik de eerste kat die ik meteen vertrouw en ook daadwerkelijk mag" Ze was familie .. en voor zover hij het wist de enigste die hem niet als paria zag. Ze was net als hij en het hebben van een soulmate was iets wat je zelden had. "Gek om te bedenken dat ik over een maan, om en nabij, al warrior zou worden" Zei hij tegen Buzzard om het gesprek voort te zetten. "Ik vraag me af hoe mijn naam zou zijn" Dat zou hij nooit weten. Vanaf het moment dat hij poot buiten de clan had gezet zou hij voor eeuwig Vulture zijn.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:43

Buzzard glimlachtte. Ze had Vulture nog nooit zo vrolijk gezien en was blij dat hij zo was. Ze keek met een vriendelijke blik terug en keek verbijsterd. Toen hij zei 'Nooit gedacht dat ik het zou zeggen .. maar jij bent denk ik de eerste kat die ik meteen vertrouw en ook daadwerkelijk mag' Buzzard knikte blij. 'Dat is mooi want het leven als Rogue kan eenzaam zijn.' Zei ze zacht en keek hem aan. Ze waren inderdaad een goede familie met z'n tweetjes. Ze hadden ongeveer dezelfde wensen en accepteerden elkaar gewoon zoals ze waren. Hun band was nu echt anders. Buzzard spinde zacht en knikte. 'Je bent prima zo Vulture. Dit is het pad dat we nu volgen en je naam hoort bij je. Je bent geen Warrior maar een krachtige dappere Rogue.' Ging ze verder en keek hem met een kleine glimlach aan. Ze was trots om zijn familie te zijn. Wat anderen ook dachten.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:54

Vulture kon het niet helpen, maar onbewust stak hij zijn borst vooruit en liep hij wat rechter bij haar compliment. Dat was het mooiste compliment dat een familielid of enige kat hem ooit kon geven. "Ahh dankjewel" Snorde hij, onzeker wat hij er mee most doen. "Maar ik ben nog maar net een maan uit de clan .. dus een erg gevaarlijke rogue ben ik nog niet hoor" Wilde hij toch nog wel even benadrukken aan Buzzard. Over een maan of tien, vijftien kon ze dat pas zeggen. Hij vroeg zich oprecht af hoe hij er uit zou zien van nu tot dan. "Als mijn familie er ook nou zo over dacht .. ik zal niet zeggen dat ik dan de clan niet had verlaten. Maar toch zou het fijner zijn als ik met zo'n gevoel vertrok" Gaf hij toch maar toe.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 23 jun 2014 - 10:54

Buzzard keek de jonge kater vrolijk aan. Blij dat hij haar compliment waardeerde en grinnikte zacht. ''Je bent misschien dan nog maar een maan uit de clan maar je red je aardig.'' Zei ze rustig en keek om zich heen. ''Graag gedaan, trouwens.'' Glimlachtte ze. Ze liep rustig verder de heuvel af. Ze kwam aan op het grote veld en snoof de nieuwe geuren op. Wat was het toch heerlijk om vrij te zijn. Ze keek om zich heen en toen weer naar de andere kater. ''Ik ben je familie Vulture. Dus ik denk er zo over. Ik kendde je nog niet zo heel erg goed toen je uit de clan vertrok maar ik wist wel dat je een goede kat bent. Als je iets wilt bereiken bereik je het waarschijnlijk ook.'' Zei ze lief en kalm. Ze keek omhoog naar de lucht. Een waterig zonnetje bereiktte haar vacht en liet het glinsteren. Ze schudde haar oranje vacht iets uit en keek weer naar Vulture. ''Naar wel tweebeennest gaan we eigenlijk?''


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 18:32

Vulture knikte nogmaals dankbaar. "Ik ben je familie Vulture. Dus ik denk er zo over. Ik kendde je nog niet zo heel erg goed toen je uit de clan vertrok maar ik wist wel dat je een goede kat bent. Als je iets wilt bereiken bereik je het waarschijnlijk ook" Buzzard's stem was al verandert en hij was opgelucht dat ze niet meer zo bezig leek te zijn met haar vermoeidheid. Zijn plannetje had dus gewerkt! Langzaam maar zeker begonnen ze het veld te bereiken. Vulture's blik ging ook omhoog toen een waterig zonnetje achter een pak wolken vandaan kwam. Hij begon te snorren. Het zonnetje scheen op zijn vacht en gaf hem een warm gevoel. Op tijden als dit merk je dat het toch al new leaf is .. de zon is te warm om uit leaf bare te komen. Bedacht hij zich triest. De zon zou vast niet lang blijven. Dat wist hij maar al te goed. "Naar welk tweebeennest gaan we eigenlijk?" Buzzard haalde hem uit zijn gedachten. Hij wierp zijn groene ogen weer naar de nesten in de verte. Vanaf hier kon je hem niet direct zien. "Dat laat ik wel zien als we er zijn" Hij sloeg met zijn staart. "Vanaf hier kan je hem niet zien .. ze zijn best wel aardig. De twolegs. Toen ik daar voor het eerst kwam maakte ze allemaal geluiden tegen me en staken ze hun haarloze klauwen naar me uit.. ze leken me geen pijn te willen doen maar dat weet je maar nooit" Herinnerde hij zich. "Het vrouwtje rende naar binnen en kwam terug met een stuk vis. Omdat ik niet in de tuin durfde te komen gooide ze het maar over het tuinhek heen.. het smaakte heel goed" Vulture begon al te water tanden bij de gedachten alleen al er aan. "Sinds dien als ik daar kom krijg ik wel eens wat.. heel handig als de prooi schaars is" Maakte hij zijn verhaal af met een verrukte zucht. Wat was het toch fijn om vrij te zijn en zijn eigen plan te trekken wanneer en hoe hij maar wilde.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimewo 25 jun 2014 - 19:36

Buzzard keek tevreden. De zon liet haar rode vacht glinsteren en ze zag er meteen gezonder en sterker uit. Ze was inderdaad helemaal afgeleid van haar vermoeidheid en knikte langzaam. Het klonk leuk. Die tweebenen waren dan echt aardig door zomaar een vis te geven. Hadden hun met Leafbare geen honger? Ze keek om zich heen en liep tevreden over het veld. Het was nogal bewolkt maar hier en daar bereikten felle zonnestralen toch haar vacht. Een prettig gevoel. Ze hield meestal meer van de zon dan van de regen. Ze knikte toen hij dat zei. Ze zou vanzelf wel zien wie die tweebenen waren. Waar ze woonden en hoe aardig ze waren. Je wist het maar nooit. Tweebenen waren nogal wispelturig. De ene moment gaven ze eten aan hun kittypets en het volgende konden ze die kittypets gewoon op straat zetten. Ze was blij dat ze wild was. Maar een tweebeenhuis kon altijd handig zijn als het prooi erg schaars was.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 15:33

Met lichte passen stapte Vulture door het gras heen. Hij vroeg zich af wat de twolegs hem deze keer gingen geven. En wat ze van Buzzard vonden. Zijn klauwen prikte van verwachting. Terwijl het waterige zonnetje weer achter een klein aantal wolkjes kroop werd zijn aandacht plots getrokken door iets roods in de verte. Hij bleef abrupt staan en sloeg nerveus met zijn staart. Ver van hen vandaag en dicht bij de boomgrens, stond een vos. Het dier keek zoekend heen en weer.. De vos zou hen wel kunnen zien vanaf daar, maar ze waren ook weer net te ver weg om geïdentificeerd te kunnen worden als katten. Had hij hun geur geroken? "Misschien moeten we maar wat lager blijven.. " Fluisterde hij, al kon de vos hem toch niet horen als hij op normale toon sprak. "Zie je hem, Buzzard?" En hij wees met zijn neus naar de boomgrens rechts van hen. Instinctief dook hij in elkaar zodat hij verscholen zou zijn achter wat hoger gras.

- Sorry voor de enorm late reactie! Ik had het enorm druk en daarom kon ik niet op de computer komen om te posten ^^


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 16:15

Buzzard rook de geur van de vos en ging meteen nadat Vulture was gaan liggen naast hem liggen. Ze keek bezorgd en bang. '' Ik ben niet sterk genoeg om te vluchten of te vechten Vulture. Dus als hij ons vind..'' Ze keek hem aan en klemde haar kaken onrustig op elkaar. Toch bewoog ze nauwelijks zodat de vos hun niet op zou merken. Ze hield de vos met haar scherpe ogen in de gaten. Ze wou geen vossenvoer worden. Ze keek afwachtend naar Vulture. Wat zouden ze met dit probleem gaan doen?


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 jun 2014 - 21:29

Vanaf zijn plekje kon hij de rode vacht van de vos in de verte op en neer zien dansen. Hij kwam niet direct hierheen maar leek heen en weer te treden alsof hij iets zocht. "Ik weet het, Buzzard" Zei hij bezorgd tegen zijn nichtje en hij kroop iets dichter tegen haar aan, alsof dat enig verschil in de situatie zou maken. Vulture dacht na. "Ik denk dat hij zo weer verdwijnt .. " Mentaal begon hij te bedenken wat hij kon gaan doen. Één ding stond vast. Buzzard ging ongeschonden dit veld af. Hij zou verdomd zijn om haar iets te laten overkomen. Wanneer het er toe komt .. leidt ik hem af en dan ren jij weg. Hij kon de woorden niet hardop uitspreken dus dat deed hij maar niet. "Laten we maar gewoon laag blijven en zo snel mogelijk naar de twolegs nesten gaan voor veiligheid" Stelde hij voor. Nerveus sloop hij weg van de vos, weer noordelijk naar hun originele koers. Nog nooit had hij zo stil geslopen dan nu. "Als je iets merkt.. zeg het dan meteen" Fluisterde hij bijna onhoorbaar tegen Buzzard. Vulture had het idee dat zijn bijna woordloze fluistering als een schreeuw leek. Terwijl hij poot voor poot tussen het gras door sloop stonden al zijn zintuigen op scherp. Één teken dat de vos te dichtbij was en hij zou er meteen opduiken. Omwille van Buzzard. Hij mocht haar dan wel niet langer dan een uur of wat kennen.. écht leren kennen, maar ze was familie en betekende al meer voor hem dan menige andere kat. Ze was nog jong en had haar hele leven voor zich. Ze verdiende niet om de vrijheid zo bruut van zich afgenomen te krijgen.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 15:53

Buzzard kalmeerde iets door de warme vacht van haar neef. Ze knikte en volgde hem meteen. Zacht sluipend door het gras. Ze keek om zich heen en zag ineens de vos met een konijn in zijn bek. Daarna verdween de vos weer. Opgelucht haalde ze adem. Hij had hun niet opgemerkt of was niet geïntereseerd in ze. Buzzard tikte haar neef met haar staart aan. ''Hij is weg gegaan met een konijn.'' Zei ze zacht terwijl ze de zure geur van de vos rook. Hij was gelukkig niet naar hun toe gekomen.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 16:00

Vulture voelde zijn vacht prikken van spanning. Elke stap leek hem fataal te kunnen worden. Binnen in zijn borstkas, bonkte zijn hart als een gekooide vogel. Toen hij weer wat rood zag stopte hij meteen en keek hij alert op. 'Hij is weggegaan met een konijn. Zei Buzzard en Vulture liet alle lucht in zijn longen opgelucht ontsnappen. Voorzichtig kwam hij weer wat overeind en zag hij hoe de vos met een bruine haas in zijn bek weer terug rende waar hij vandaan kwam. "Dat was kantje boord" Zuchtte hij en hij begon alvast door te lopen. Hoe sneller ze bij de twolegs kwamen hoe beter. "Laten we doorgaan voor hij zijn haas opheeft en voor ons komt" Hij zag het al voor zich in zijn bleke, groene ogen en zette nog een tandje harder door. Hij had zich nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld in een open veld.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 16:22

Buzzard knikte meteen. Ze was enorm opgelucht. Ze rende meteen achter Vulture aan. Ze wist dat hoe sneller ze bij de twolegs waren hoe beter het was. Haar fel groene ogen schoten langs de bomen en het veld. Ze wist niet hoe snel ze hier weg wou. Vossen en dassen waren dieren die ze niet wenste tegen te komen. Je kon ze als een uitdaging zien maar Buzzard zag ze als een dood. Ze konden gemakkelijk een kat in zijn eentje doden. Daarom was ze blij dat ze Vulture had gevonden. Niet alleen daarom maar ook omdat ze een familielid bij zich had. Haar ogen gleden rond het gebied. Ze probeerde zo hard te lopen als haar poten konden dragen. Ze had gelukkig adrenaline gekregen van deze evaring waardoor ze wat meer energie had.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 16:33

Vulture hief zijn staart na dat hij de vos had gezien niet meer omhoog. Dat voelde te veel aan als een baken voor de vos om hun kant op te komen. Hoe sneller ze verdwenen waren hoe beter. Hij zweeg voor een tijdje en Buzzard nam zijn voorbeeld. De adrenaline die hij in zijn lijf had gekregen toen zijn vecht en vlucht instinct werd getriggerd, had hem een boost gegeven om harder door te gaan. Toch was hij opeens ontzettend moe naar maten de tijd vorderde. De zon kwam weer tevoorschijn en de plotselinge, onheilspellende sfeer die de vos met zich meebracht leek ook weg te gaan. Hij ontspande haast weer.. tot hij iets scherps in zijn poot voelde prikken en met een dikke vacht terug sprong. "Auw!" Riep hij uit. Met een dikke staart keek hij naar het sissende, grommende en bevende ding dat opgekruld voor hem in het gras lag. Een.. wat was het voor ding? Die had hij nog nooit gezien. Het was bruin en had allemaal stekels op zich. "Het leeft!" Riep hij verward uit en hij keek Buzzard aan voor eventuele verdere uitleg over het ding.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 16:38

Buzzard volgde de jonge kater op de voet en toen ze hoorde dat hij auw riep keek ze verbijsterd. Ze zag het ding opgerold liggen en grinnikte toen. ''Egel we hadden er eentje een keer in het kamp toen je weg was. Hij verdedigd zich door die dingen op zijn rug..'' Buzzard keek naar het ding en keek om zich heen. Ze wist dat ze verder moesten voor het geval de vos hun zou proberen te volgen als hij nog honger had. Ze zuchtte diep en siste zacht van irritatie. Waarom moest zij nou net in problemen komen.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 17:01

Sceptisch hield Vulture er achterdochtig zijn ogen op gericht. Het maakte af en toe een uithaal met zijn gesis waardoor hij iets naar boven kwam. 'Egel' Hoorde hij Buzzard zeggen. Hij verdraaide zijn nek bijna door zijn plotselinge om me draai met zijn kop. 'We hadden er eentje een keer in het kamp toen je weg was. Hij verdedigd zich door die dingen op zijn rug..''. Vulture keek langzaam weer terug naar het zogenoemde egel dier en herinnerde zich toen wat een egel was. Ongevaarlijk zo lang je maar buiten het bereik van zijn stekels kwam. Volgens mij had hij het lesje waar je een egel kon zien gemist. Hij voelde zich heel dom op dat specifieke moment. "Ohh..." Beschaamd keek hij naar de egel die nijdig aan het sissen was. Hij trok één pootje op en duwde hem zacht tegen de stekels aan. De egel maakte een beweging naar boven en stak zijn stekels recht in zijn zachte pootkussentjes. "Auw! Stom duivels gebroed" Blies hij er naar en hij liep er met een grote boog omheen. Zijn poot kussentjes staken pijnlijk ondanks dat de stekels erg kleine puntjes hadden. Vulture had zijn lesje wel geleerd.. egels waren niet leuk. Ze smaakte ook vast vreselijk. "Zullen we weer verder?" Stelde hij voor met een norse blik, zijn trots geschaad.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 17:06

Buzzard duwde haar kop troostend tegen haar neef aan toen ze doorhad dat hij niet al te vrolijk keek. ''Kom op sunshine het komt echt wel goed. Laten we nu zonder onderbreking maar naar de Twolegs gaan. Ik hoop verder niet op een onderbreking want ik heb honger.'' Zei ze grappend. Ze keek rond en snoof de frisse lucht op. Een zacht briesje stak op en Buzzard sprong rustig naar voren toe. Ze was nog steeds verzwakt. Ze was moe maar blij dat elke stap die ze zette de twoleg nests dichterbij kwamen. Ze keek nog even achterom naar de plek waar de egel lag. Ze wist dat het niet slim was om op egels te gaan staan maar zei er niks van.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 18:07

Buzzard duwde haar kop tegen die van Vulture aan en hij wist er een geforceerde zucht uit te krijgen. Ze had gelijk. Ze zouden flink moeten door stappen nu, en dan zouden ze er in mum van tijd zijn. Alsof zijn maag Buzzard haar woorden had gehoord, begon die luid te knorren. Hij streek langs haar heen en begon weer te lopen. De boomgrens kwam al dichterbij. Niet veel later hadden ze hem bereikt. Het zou nu nog maar een klein stukje zijn en dan zouden ze eindelijk kunnen eten. "We zijn er bijna" Miauwde hij verheugd terwijl hij op een omgevallen boomstronk klauterde en er soepel af sprong. "Houdt je het nog vol?" Miauwde hij bezorgd naar achteren.


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jun 2014 - 18:52

Buzzard kon een grijns niet onderdrukken toen ze haar neefs maag hoorde knorren. Ze volgde hem toen hij langs haar streek richting de boomgrens. Haar ogen schoten nog afwachtend heen en weer. Zodra ze de grens hadden bereikt bleef ze heel even op haar hoede staan. Ze deed dat altijd automatisch. De omgeving afspeuren zodat ze zeker wist dat het veilig was. Buzzard keek opgelucht toen haar neef haar vertelde dat ze er bijna waren. Ze hield het nauwelijks vol. Ze leek nog sterk en levendig maar voelde zich uitgeput en hongerig. Ze klom moeizaam over de boom waar ze normaal gewoon over gesprongen zou hebben en knikte geconcentreerd. Ze hield het nog vol. '' Ik houd het nog vol.. Maar kan je weer iets langzamer lopen..'' Zei de oranjekleurige poes.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 2 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 18:24

'Ik houd het nog vol.. Maar kan je weer iets langzamer lopen?' Vulture zag dat Buzzard wat moeite had gekregen om hem bij te houden. "Natuurlijk! Sorry" Snorde hij en hij voegde zich weer naast zijn nichtje, in een langzamere pas ditmaal. "In de verte zie ik al dat het lichter word .. nog maar enkele passen en dan kunnen we smullen van heerlijke vis of vlees" Zei de cyperse kater watertandend en hij begon harder te snorren. Het rook heerlijk naar bos om hem heen en de hoge bomen en dichte struiken gaven hem een veilig gevoel. Hij zou nog wel moeten opletten als hij hier terug kwam of de vos hier leefde of gewoon op doorreis was. "Wat zou jij liever willen van de twee? Ik weet wel dat we nooit RiverClan katten waren, maar ik moet toegeven dat de vis die de twolegs hebben heerlijk smaakt"


Two birds - Pagina 2 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 2 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 15:38

Buzzard keek opgelucht en tevreden toen haar neef zijn pas iets inhield. Ze luisterde naar de beschrijving van het eten dat de twolegs katten gaven en dacht na. 'Ik ken geen vis. Zoals je al zei alleen Riverclan eet het maar ik ben benieuwd.' Zei ze zacht met een klein glimlachje. Ze voelde een koele bries over haar oranje vacht strijken en spinde zacht en tevreden. Ze probeerde weer iets sneller en steviger door te lopen al was het heel erg moeilijk. Haar ogen sloot ze een klein beetje en ze luisterde naar de geluiden om haar heen. Het was veilig. Het gefluit van vogels in de hoge bomen liet haar glimlachen.


Two birds - Pagina 2 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Two birds
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: