Two birds - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Two birds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 jul 2014 - 16:39

Vulture rilde zachtjes. "Ik droomde dat ik door egels werd aangevallen.. ze noemde me een clan verrader en een kittypet vriend" Hij haalde zijn schouders naar zijn nichtje op. "Wat kan ik zeggen .. ze hebben gelijk denk ik" Het klonk best wel vreemd om denkbeeldige egels gelijk te geven. Hij ging weer verder met zijn vacht en vroeg tussen wat likken door: "En jij? Je leek erg vredig te slapen dus ik neem aan dat jij geen nachtmerries hebt gehad?"


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 10:52

Vulture rilde zachtjes. "Ik droomde dat ik door egels werd aangevallen.. ze noemde me een clan verrader en een kittypet vriend" Hij haalde zijn schouders naar zijn nichtje op. "Wat kan ik zeggen .. ze hebben gelijk denk ik" Hij ging weer verder met zijn vacht en vroeg tussen wat likken door: "En jij? Je leek erg vredig te slapen dus ik neem aan dat jij geen nachtmerries hebt gehad?" Buzzard gaf Vulture een troostend kopje toen hij dat zei. ''En dan nog?! Jij verwond tenminste geen katten zonder reden Vulture.'' Zei ze kalm en zacht. ''Nee ik heb geen nachtmerries gehad. Ik weet niet eens meer wat ik gedroomd heb.'' Grinnikte ze. Ze begon haar linkervoorpoot te wassen. Hij was dof geworden van het zand en ze schudde haar vacht heel even uit omdat het jeukte.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:30

Vulture greens een beetje schaapachtig. Hij had het wel één keertje gedaan. Dat stak hem nog steeds als een gigantische doorn. Crowpaw van de WindClan had hij aangevallen omdat hij persé een muis moest hebben. Hij was toen zo hongerig dat hij het maaltje niet had kunnen weerstaan. "Zullen we verder gaan? Als we flink de pas er in zetten kunnen we over een niet al te lange tijd in het stadje zijn" Stelde hij voor met een terloopse blik op wat lichten die in twoleg nesten aan gingen. "Dan kunnen we settelen en onze eigen gang weer gaan"


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:38

"Zullen we verder gaan? Als we flink de pas er in zetten kunnen we over een niet al te lange tijd in het stadje zijn" Stelde hij voor met een terloopse blik op wat lichten die in twoleg nesten aan gingen. "Dan kunnen we settelen en onze eigen gang weer gaan" Buzzard keek hem aan en knikte toen. Ze was er klaar voor om verder te trekken. De nachtrust en het eten hadden haar vacht gezond doen glanzen en haar ogen stonden weer helder. Ze zwiepte haar staart heen en weer en keek om zich heen. Een briesje blies al weer door haar vacht toen ze de veilige plek verliet en ze wachtte op haar neef terwijl ze haar poten strekte.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:45

Vulture kwam ook overeind en rekte zijn spieren uit. Hij ging haar achterna en liep langs de bouwput en wat twoleg huizen. Al gauw kwamen ze weer bij een lang landweggetje. Het was niet verhard met asfalt waardoor het dus niet stonk. Toen hij die ontdekking had gedaan voor het eerst vond hij twolegs al een heel stuk aangenamer. Hij gaf Buzzard een terloops kopje en streek langs haar heen. "Goed .. als we dit pad volgen door wat weilandjes komen we uiteindelijk bij de stad" Zei hij weer met hernieuwde zenuwen. Hij kon niet wachten om het te laten zien aan Buzzard. Al sinds gisteren popelde hij haar om alles te laten zien. Twolegs hadden vreemde gewoontes.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 14:55

Buzzard keek lachend naar Vulture terwijl ze van alles en nog wat zag. Vooral veel twolegnesten. Ze volgde hem tot een landweggetje dat niet stonk. Ze trippelde tevreden achter hem aan en zuchtte diep. De stank uit was best prettig. Ze kreeg ineens een kopje van Vulture en spinde zacht. Haar groene ogen keken tevreden rond. Vulture streek langs haar en hij begon toen te praten."Goed .. als we dit pad volgen door wat weilandjes komen we uiteindelijk bij de stad" Buzzard keek verbijsterd en knikte toen. Ze had nooit gedacht Twolegs te zien. Nu ging ze er heen. Zou ze ook kittypets ontmoeten? Ze beet even speels in Vultures oor voordat ze hem weer volgde. Op weg naar de stad.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 15:04

Vulture gaf haar een zachte mep toen ze in zijn oor beet. Hij ging enkele passen opzij om buiten bijt afstand te komen. Dromerig liep hij door. Terwijl de zon langzaam op kwam begonnen ook meer vogels te fluiten. Af en toe vloog een groep meeuwen over of hoorde ze een familie koolmezen vrolijk tegen elkaar fluiten naar maten ze meer tussen de bomen begonnen te lopen. De zon was deze keer waterig en een grimmen herinnering aan de nog steeds heersende prooischaarste en het constante stijgen van het waterpeil boven de rivieren. Toen ze bij een weiland kwamen kroop Vulture onder het prikkeldraad door die hoog genoeg gespannen was om er ongedeerd onderdoor te komen. Plotseling bleef hij staan. In de verte stonden grote dieren. Eentje was zwart, twee andere bruin met zwart en een witte. Ze stonden erg ver weg maar Vulture wist dat ze anders waren dan de grote dieren die hij eens eerder had gezien. Koeien noemde iemand ze. Dit waren geen koeien. "W-wat zijn dat?" Vroeg hij met grote ogen. De dingen stonden erg ver weg en leken het gras te eten, net als de koeien. Ze stonden te ver weg om opgemerkt te worden maar hij voelde zich ongemakkelijk. "Deze stonden er voorheen niet!"


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 15:31

Vulture gaf haar een zachte mep toen ze in zijn oor beet. Hij ging enkele passen opzij om buiten bijt afstand te komen. Dromerig liep hij door. Buzzard grinnikte toen hij dat deed en liep stilletjes achter hem aan. Ze raakte even afgeleid door de koolmeesjes maar was al snel weer bij de les. Ze snoof de lucht op en keek naar boven. De zon was er om wat meer warmte te geven en als snel ronkte ze zacht. Een spinnend en tevreden geluid want dat was ze. Ze kroop achter Vulture aan onder het prikkeldraad door. Ze verstijfde toen Vulture het ook deed en keek naar de grote onbekende dieren. Wat was dat. Het zag er sterk uit. Sterker dan een vos. Bij die gedachte stonden haar haren weer omhoog. Overgevoelig brein. Dacht Buzzard met een grimas en keek toen naar Vulture. "W-wat zijn dat?" Vroeg hij met grote ogen. ''Geen idee..''Mompelde Buzzard als antwoord. Vulture leek niet op zijn gemak te zijn. "Deze stonden er voorheen niet!" Buzzard keek hem nu ook verward aan.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 1 aug 2014 - 17:07

Met een dikke vacht sloop Vulture langzaam op de dieren af. Hij was mild ongerust maar ook nieuwsgierig. De koeien hadden naar hem geluid gemaakt en leken vooral nieuwsgierig dan vijandig. Misschien was het ook wel zo met deze dieren. De dichtstbijzijnde was een kleine, dikke pony met een voskleurige vacht. Omdat die veel kleiner was dan de rest durfde hij het wel aan om haar te onderzoeken. Met haar oren omhoog merkte ze hen op en hield ze op met grazen. Vulture bleef onzeker staan met al zijn haren overeind. Haar hoofd was enorm uitgerekt en lang. Ze leek ook een staart te hebben net als hun al was die veel langer, breder en erg harig. Ook had ze wat toefjes haar op de bovenkant van haar nek. "Wat een raar dier" Zei Vulture naar achteren waar Buzzard ergens zou moeten zitten. Met zijn klauwen ontbloot maakte hij zich groot en siste hij gevaarlijk toen ze op hen af kwam. Ze schrok van zijn gesis en bleef ook staan. Eventjes stonden ze elkaar aan te kijken. Toen stak ze haar neus naar voren en probeerde ze nieuwsgierig te ruiken aan hem. Vlug sprong hij achteruit waarnaar zij ook achteruit sprong en hem aandachtig bestudeerde. "Volgens mij is het niet vijandig?" Zei hij op lichtelijke vragende toon.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimeza 2 aug 2014 - 11:06

Buzzard had door dat Vulture met opstaande vacht naar een van de grote rare dieren sloop. Hij sloop naar de kleinste toe. Toch was die nog heel erg groot. Buzzard bleef op gepaste afstand achter Vulture. Ze hield de rest van de omgeving met opgestaande oren in de gaten. Het dier bleef eerst met opgestaande oren rustig en stopte met grazen. Buzzard keek een klein beetje verbaasd. Normaal zou een dier meteen naar hen toe gaan. Het dier had een aparte staart en rare lange nek. Buzzard snoof een klein beetje."Wat een raar dier"Zei Vulture richting haar. Buzzard liep onzeker naar hem toe. Ze was het met hem eens.''Inderdaad.. en groot..'' Ze voelde zich enorm klein in de buurd van het beest. Een trap en ze zou flink wat pijn hebben. Ze ontblootte haar tanden iets en kneedde nerveus in de grond. Het dier schrok van het gesis van Vulture en bleef ook staan. Ze leek vooral nieuwsgierig. Ze probeerde aan Vulture te ruiken. Dat maakte Buzzard nog verbaasder. Dat dier leek veel minder gevaarlijk. Vulture sprong achteruit en ook het dier deed dat. Ze bleef hem bestuderen."Volgens mij is het niet vijandig?" Zei Vulture op lichtelijke vragende toon. Buzzard liep nu wat kalmer richting het dier en snoof nieuwgierig de geur op. Het was heel apart. Ze keek om naar Vulture. ''Nieuwsgierig en niet vijandig.'' Antwoorde ze. Toch bleef ze uit de buurd van de benen.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimezo 3 aug 2014 - 14:57

Vulture bestudeerde op zijn hoede hoe het dier afwachtend terug staarde. Hij vroeg zich af wat het zou doen als hij er langs zou lopen. Maar één manier om dat uit te vinden. Wist hij. Voorzichtig liep hij langs het dier heen in een tergend langzaam tempo. Hij hield zijn ogen op het dier gericht en keek toe hoe hij met hem meedraaide maar geen aanstalten maakte hem achterna te gaan. Hij wenkte Buzzard en liep met hoge rug het veld door. Tot zijn opluchting leek het verder te gaan met grazen. Hij liet eindelijk de lucht ontsnappen uit zijn longen die hij onbewust voor lange tijd had ingehouden. "Pfoe.. wat een avontuur!" Riep hij uit. "Sinds ik jouw tegen ben gekomen heb ik een vos van dichtbij gezien, een egel leren kennen, op een rat gejaagd en zelfs een .. nou .. dát gezien" Hij wenkte met zijn staart naar het grazende paard en keek blij. "Wat is het toch fijn om rogue te zijn" Verklaarde hij, erg opgelucht dat ze heelhuids er vanaf waren gekomen.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 aug 2014 - 15:38

Vulture leek het dier al wat meer te gaan vertrouwen en liep langzaam op het dier af dat weer verder met grazen ging. Buzzard volgde hem zodra hij haar met zijn staart wenkte. Ze sprong met vrolijke passen achter haar neef aan en keek rond in het weiland. De gras was prettig onder haar poten. Lekker zacht. Vulture liet lucht ontsnappen uit zijn longen wat een grappig geluid maakte. Normaal hoorde Buzzard het niet maar nu wel waardoor ze een klein beetje glimlachtte. "Pfoe.. wat een avontuur!" Riep hij uit. "Sinds ik jouw tegen ben gekomen heb ik een vos van dichtbij gezien, een egel leren kennen, op een rat gejaagd en zelfs een .. nou .. dát gezien" Hij wenkte met zijn staart naar het grazende paard en keek blij. "Wat is het toch fijn om rogue te zijn" Verklaarde hij. Buzzard knikte meteen instemmend. Al had ze natuurlijk niet op de rat gejaagd. Wel had ze het heerlijke volle vlees gegeten. Al stonk een rat wel, een vogel deed dat niet. Het rook sappiger. Maar ratten waren prima eten. Dat wist ze nu ook wel. ''Ja het is prettig om een Rogue te zijn, totdat...er weinig prooi is. Clans hebben al moeite om dan iedereen te voeden laat staan wij.''


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 14:37

Vulture liet zijn kop wat lager hangen zodat hij er als een jager uitzag. Het gras voelde prettig aan in het weiland. Hij kon wel zien waarom die vreemde beesten hier graag waren. 'Ja het is prettig om een Rogue te zijn, totdat...er weinig prooi is. Clans hebben al moeite om dan iedereen te voeden laat staan wij' Buzzard had gelijk. Dat was hem ontschoten. "Wij hebben weer het voordeel wat we voor onszelf wanneer we willen kunnen jagen. Clankatten moeten dat doen voor de clan in plaats van voor zichzelf" Nog steeds vond hij het vreemd als hij het woord 'clankatten' zo over zijn lippen liet komen. Tenslotte was hij een maan geleden ook nog een clankat geweest. Nu niet meer. Terwijl ze door liepen kwam het einde van het weiland al in zicht. Hij keek even op toen hij een muis weg hoorde schieten, maar ging er niet achteraan. "Ik zou hier wel kunnen wonen.. misschien doe ik dat wel als ik mijn territorium in de stad beu ben" Bedacht Vulture hardop tegen Buzzard. Dat deed hem aan iets denken. "Hé als we er zijn .. ga je dan bij mij wonen of .. trek je in de buurt ergens in?" Eigenlijk was hij er vanuit gegaan dat zijn nichtje bij hem in kwam wonen maar dat kon zo maar eens anders zijn nu hij het zich bedacht.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 15:09

"Wij hebben weer het voordeel wat we voor onszelf wanneer we willen kunnen jagen. Clankatten moeten dat doen voor de clan in plaats van voor zichzelf" Zei Vulture. Terwijl ze door liepen kwam het einde van het weiland al in zicht. Hij keek even op toen hij een muis weg hoorde schieten, maar ging er niet achteraan. "Ik zou hier wel kunnen wonen.. misschien doe ik dat wel als ik mijn territorium in de stad beu ben" Bedacht Vulture hardop tegen Buzzard. Dat deed hem aan iets denken. "Hé als we er zijn .. ga je dan bij mij wonen of .. trek je in de buurt ergens in?" Buzzard keek haar neef aan en grinnikte door zijn gepraat. ''Dat zou kunnen er is in iedergeval prooi. Ik ga het liefst natuurlijk bij jou wonen. Samen staan we sterker en daarbij is het redelijk eenzaam in je eentje.'' Antwoorde Buzzard terwijl ze rond keek. Ze keek weer terug naar de rare grote beesten voordat ze weer onder het hek door gliptte daar wachtte ze even op Vulture. Haar ogen stonden kalm en sterk. Ze voelde zich weer helemaal oke.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimewo 6 aug 2014 - 15:24

Vulture bewoog zijn snorharen voldaan. Mooi! Dan zou hij een oogje in het zeil kunnen houden tot ze oud genoeg was om alleen te overleden. En het zou gezelliger zijn dan in zijn eentje. En veiliger. Hij volgde haar onder het hek door en liet het weiland achter zich met nog één blik op de beesten. Hij zou ze vast wel weer tegen komen ooit. Misschien moest hij zich maar inderdaad hier in de buurt vestigen. Oude boerderij .. Na dat ik alle wonderen van de twoleg wereld heb ontdekt. Beloofde hij zichzelf. Met hernieuwde motivatie zette Vulture een snellere pas in en draafde hij over het erf. Hij zag wel een hond zitten maar zag tot zijn grote opluchting dat die in een kooi zat naast het nest en er niet uit kon. Hij onderdrukte de kinderachtige aandrang om zijn tong naar hem uit te steken. "Kijk wat grappig, die twolegs hebben hun hond opgesloten" Zei hij wijzend met zijn neus.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 12:24

Vulture bewoog zijn snorharen voldaan. Buzzard keek hem vragend aan maar zei niets. Waar was hij zo tevreden over? Buzzard achtervolgde haar neef heel snel. Ze zag de hond op het erf zitten en gromde zacht totdat ze Vultures stem hoorde. "Kijk wat grappig, die twolegs hebben hun hond opgesloten" Zei hij wijzend met zijn neus. Buzzard keek Vulture grijnzend aan. ''Die vreemde beesten zijn prettiger dan die hond. Gelukkig zijn de tweebenen slim geweest en hebben dat beest opgesloten.'' Grinnikte Buzzard tevreden. Ze was altijd blij als nare of enge dieren hun niet konden achtervolgen. Niet dat ze nog steeds zwak was maar gewoon. Ze had geen zin energie te verspillen aan vluchten of vechten. Ze duwde haar kopje in de lucht en snoof tevreden.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 12:40

Snorrend stemde Vulture in met haar. In tegenstelling tot honden waren Twolegs nog zo slecht nog niet. Hij wierp af en toe een blik op de veranda waar een twoleg kitten aan het spelen was en ondertussen hun geïnteresseerd aankeek. Snel voelde ze weer bosgrond onder hun poten en begon het een beetje berg op waards te lopen. "Als we deze heuvel over zijn dan kun je het dorp zien" Zei hij met bonzend hart. Nog even en Buzzard zou het drukke stadleven zien waar hij zo van was gaan houden op een bepaalde manier. Hij keek een rood vogeltje na dat kwetterend opvloog toen ze langs kwamen en hij zuchtte verrukt. "Ik ben zo zenuwachtig" Zei hij, bijna stuiterend op zijn poten van opwinding.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimedo 7 aug 2014 - 12:54

Snorrend stemde Vulture in met haar. Buzzard keek opgewekt. Ze zag de kleine kitten en keek er met tevreden ogen naar. Ze hield van die kleine pluisebollen. Zo onschuldig en zo schattig meestal ook lief. Ze keek toen weer naar Vulture. Al snel maakte het gras plaats voor bosgrond en ze zag dat de kitten hun geïntereseerd na keek. Ze volgde Vulture bergopwaards over de bosgrond. Het was redelijk vertrouwd nu.. "Als we deze heuvel over zijn dan kun je het dorp zien" Zei Vulture. Hij leek nogal opgewonden en zenuwachtig. Hij keek een rood vogeltje na dat kwetterend opvloog toen ze langs kwamen en hij zuchtte verrukt. "Ik ben zo zenuwachtig" Zei hij, bijna stuiterend op zijn poten van opwinding. Buzzard grinnikte om haar oudere neef of beter gezegd haar soort van broer en keek hem aan. ''Mousebrain je jaagt al het prooi weg.'' Plaagde ze hem speels. Ze gaf hem een tikje met haar staart en keek nieuwsgierig aan. Ze was erg benieuwd naar de stad. De plek waar Vulture zich thuis voelde.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds - Pagina 4 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 17:14

Vulture was veel te opgewonden om zich te bekommeren over prooi. Hij zette er nu echt flink de pas in en krabbelde haastig naar boven. Bladeren kraakte luid onder zijn poten en hij ademde gejaagd. Nu ze zo dichtbij waren kon hij er maar beter vaart achter zetten. Moeizaam werkte zijn spieren mee, moe van zo'n lange ingespannen reis. Maar hun einddoel kwam al in zicht toen de bomen uit één begonnen te weken en de top van de heuvel in zicht kwam. Aan de top bleef hij staan en stak hij zijn borst vooruit. "Dat, Buzzard, is mijn thuis" Beneden in het dal lag een wirwar van allemaal hoge gebouwen, lage gebouwen, weggetjes en licht bolletjes. Zelfs vanaf hierboven kon je oordelen dat het een drukste van jewelste was daar beneden. Niet iets voor de gemeenschappelijke bos kat. Er was ongeveer dertig meter aan open stukken rond de stad en daarna werden ze omringt door bomen waardoor het moeilijk was om de hoofdweg te zien die er naartoe leidde. Ongetwijfeld was die er maar Vulture had die nog niet gezien.


Two birds - Pagina 4 Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds - Pagina 4 DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds - Pagina 4 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:07

"Dat, Buzzard, is mijn thuis" Beneden in het dal lag een wirwar van allemaal hoge gebouwen, lage gebouwen, weggetjes en licht bolletjes. Zelfs vanaf hierboven kon je oordelen dat het een drukste van jewelste was daar beneden. Niet iets voor de gemeenschappelijke bos kat. Er was ongeveer dertig meter aan open stukken rond de stad en daarna werden ze omringt door bomen waardoor het moeilijk was om de hoofdweg te zien die er naartoe leidde. Ongetwijfeld was die er maar Vulture had die nog niet gezien. Buzzard keek haar ogen uit. Er was zo veel te zien. Haar staart hield ze gespannen in de lucht maar het was goede spanning. Haar oortjes bewogen alle kanten op voordat ze rustig naast Vulture ging staan. ''Wowhh.. Wist niet dat er zoveel tweebenen bij elkaar zouden wonen.'' Natuurlijk had ze wel verhalen gehoord over die tweebenen maar nog nooit had ze zo'n groot tweebeenplaats gezien.


Two birds - Pagina 4 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Two birds
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: