For Crying out loud! - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For Crying out loud!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 22:59

Tall grinnikte toen de poes hem weigerde te geloven, dan niet. Hij zou er niet te lang over inzitten, hij wist dat het waar was wat hij zei. Daarna begon hij met zijn reactie op de regenwormen, haar reactie daar weer op deed de kater weer eens grinniken, typisch een poes. "Je gaat me toch niet zeggen dat Shadowclan óók regenwormen eet he? Anders ben ik echt weg," Tall schudde lachend zijn hoofd, "Je mag dan wel veel over ons gehoord hebben," Mauwde hij in zijn antwoord, "Maar we zijn géén vogels," De kater glimlachte, het was waar, ze waren duidelijk geen vogels. "Ik bedoel dat als je zo'n beest doormidden hakt het gewoon doorleeft!" Vervolgde hij na een korte stilte enthousiast, zou ze dit ook gaaf vinden? "Toch wel gaaf toch?" Ergens wilde hij bevestiging, dat hij niet gek was, dat zou fijn zijn.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 23:17

Tinderpaw fronste lichtjes om zijn antwoord. "Nee, echt? Ik had toch verwacht dat jullie zo op konden stijgen en wegvliegen, gracieus zwevend naar de horizon." Kaatste ze terug, "Wat een diepe teleurstelling." De kunst van sarcasme, ondanks dat ze het niet vaak gebruikte, was haar niet vreemd. Om zijn volgende opmerking hield ze haar kop eventjes wat scheef, verward. "Doen ze dat dan..?" Reageerde ze, haar toon onzeker. "En welke idioot zou uberhaupt dat eventjes gaan proberen?" Vroeg ze vervolgens. "Oh, wacht laat maar," miauwde ze vervolgens. Ze kon al een kater bedenken wie dat geprobeerd moest hebben. En die kater stond voor haar.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 23:31

De sarcastische opmerkingen deden hem grinniken, hopelijk meende ze het niet allemaal want hij had haar nog wel zo gemogen. "Het spijt me Madame," 'Verontschuldigde' hij zich met een grijns, en hield zijn kopje schuin. Daarna vertelde hij over zijn awesome ontdekking bij wormen, wie vond dat nou niet gaaf? "En welke idioot zou uberhaupt dat eventjes gaan proberen?" Hij nam de opmerking met een korreltje zout, reageerde niet, forceerde een glimlach. De tweede deed pijn, een slag onder de riem, niet aardig. "Nou sorry hoor," bromde de kater, terwijl zijn ogen, die nu vol onzekerheid stonden, afdreven naar zijn poten. De kater ging verliggen en wreef met zijn poten over het zand. Toen keek hij weer naast zich. "Heb jij nooit zoiets gedaan dan?"


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 23:37

De kater leek zich terug te trekken na haar opmerking. Nu was het aan Tinderpaw om zich schuldig te voelen. Haar oren gingen naar achter en haar blik dwaalde weg naar de grond. Ze reageerde niet op de vraag van de kater en vernauwde haar ogen lichtjes. Ging ze nu werkelijkwaar haar excuses aanbieden aan een Shadowclan kater? Haar clan zou het geweldig gevonden hebben dat ze een kater van die clan op z'n ziel had getrapt. Maar nee, Tinderpaw voelde zich rot. "Sorry, ik dacht dat je wel zou begrijpen dat ik een grapje maakte.." mompelde de poes zachtjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 23:49

Ze was stil, ze reageerde niet. Was dit het dan? Zouden ze elkaar vanaf nu haten om een dom ding waar hij overdreven op reageerde? "Sorry, ik dacht dat je wel zou begrijpen dat ik een grapje maakte.." De poes zei het niet luid, maar luid genoeg. "Sorry," Mauwde hij op zijn beurt, "Ik reageerde veel te overdreven," Hij keek haar aan en een glimlach die niet erg vrolijk leek sierde zijn knappe gezicht. De ogen stonden een beetje moedeloos, maar sprankjes hoop en vrolijkheid lichtten ze op. "Ik ben het niet echt gewend dat dat soort opmerkingen grapjes zijn," Voegde hij nog toe, en keek toen weer naar de grond. Ze had haar excuses aangeboden, hoe kon hij ooit nog normaal naar haar kijken zonder dat zijn clan zou weten wat hij dacht?


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 0:02

"Sorry," Mauwde Tallpaw, "Ik reageerde veel te overdreven." Maar zijn glimlach, een beetje treurig, deed een andere belofte. Tinderpaw legde haar oren weer wat verder achteruit. Good going.. Ze had de sfeer in het gesprek verpest. "Ik ben het niet echt gewend dat dat soort opmerkingen grapjes zijn," miauwde de kater vervolgens. "Het spijt me.." mompelde ze zachtjes, "ik ging te ver.. Verschil in cultuur ben ik bang.." Miauwde ze schuldig. Ze hief zich overeind. Dit was dus waarom clankatten geen onderlinge vrienden konden hebben, miscommunicaties en problemen. "Ik.. zal je niet langer storen.." mompelde ze zachtjes, waarna ze een paar passen achteruit zette.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 0:10

Dat pakte niet goed uit, paniek laaide in de kater op toen de poes ineens opstond en weg wilde gaan. Hij kon met haar praten, ze mocht kg niet weg, ze was aardig! Hij had het weer eens verpest, net als bij Running, zou hij dan nooit iets van poezen gaan snappen? Het zou het leven zoveel makkelijker maken voor de kater, als hij pozen zou snappen. Maar vooralsnog was het andere geslacht een groot raadsel voor hem. Misschien viel er 'n wat te redden. "Nee alsjeblieft.." Mauwde hij dus zacht, en stond toen ook langzaam op, "Het was mijn schuld, en eerlijk gezegd is wormen doormidden hakken ook best debiel," Tall grinnikte bij deze woorden, "Ik zweer je dat ze doorleven trouwens, beide helften," Een vage glimlach, deze keer wel gemeend, verscheen. "Bovendien had je mijn vraag nog niet beantwoord,"


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 0:18


Tinderpaw keek verward op toen de kater haar haast smeekte om te blijven en draaide haar oren opnieuw naar achter. "Het hoort niet.." miauwde ze zachtjes, haar blik verward, "Ik.. hier.. pratend met jou.." Ze slikte licht nerveus, haar vader zou haar vermoorden, onteigenen en misschien zelfs wel de clan uittrappen als ze goede vrienden zou worden met een Shadowclan kater. Van haar moeder wist ze niet zeker hoe die zou reageren, waarschijnlijk ook niet bijster vrolijk. De kater stelde echter wel een andere opmerking die haar lichte nieuwsgierigheid wekte. "..Welke.. vraag ook alweer..?" Miauwde de poes zachtjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 7:51

De kater knikte toen ze haar gedachtes uitsprak, zijn reactie was echter niet heel meelevend. "Oorlog hoort ook niet," Mauwde hij droogjes, en streek met zijn grote staart over de grond. "..Welke.. vraag ook alweer..?" Oh dat! Dat was wel leuk, misschien dat ze dan nog heel even konden praten, "Nou," Begon hij, met een veelzeggende, haast ondeugende blik in zijn ogen. "Ik vroeg me af of jij dat nooit deed als Kitten," Zijn kopje was schuin gaan staan, en zijn staart lag nu stil. "Zoiets als wormen doormidden hakken," Hij grinnikte even bij die woorden, dat was voor idioten, dat had ze duidelijk nooit gedaan, maar elke kitten ging op avontuur uit en deed dan altijd wel iets speciaals. Altijd.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 10:07

Tinderpaw's vlammenkleurige oren gingen mild naar achter bij de reactie van Tallpaw, de punten raakten de lange vacht van haar nek lichtjes toen ze deze beweging uitvoerde. De weinig meelevende reactie van de kater schopte haar tegen de schenen. Hoe kon hij nou zo relaxt zijn bij het spreken met een andere clankat? Ja, zij vergat zo nu en dan dat hij Shadowclan was, maar zijzelf verviel constant terug in de twijfels. "Als jij dat zo ziet.." mompelde ze enkel zachtjes, waarna ze de mentale notitie maakte dat de kater gevaarlijk was als invloed. Ze begon zojuist de liefde van één van haar ouders te herwinnen en nu zette ze opnieuw alles op het spel. Als papa haar hier zou betrappen of als Shrewstar hier ineens zou verschijnen, zoekend naar haar zoon, dan zat ze ook in de problemen. "Ik vroeg me af of jij dat nooit deed als Kitten," Miauwde de kater "Zoiets als wormen doormidden hakken." Miauwde de kater. "Nee, geen wormen doormidden gehakt," miauwde de poes, licht afwezig. Maar haar antwoord was duidelijk.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 17:05

Hij zuchtte verslagen toen het niet lukte de oude sfeer terug te krijgen. Niet zijn fout toch? Tall wist het ook allemaal niet meer, dus stond de kater maar weer op, schudde zijn haar uit zijn gezicht en glimlachte naar de poes. "Dan heb je echt wat gemist," Stelde hij, iets afstandelijker dan hiervoor wat hem trotser deed lijken. Nu leek hij wel op een geoefende Shadowclanner, alleen zijn aardig knappe gezicht, en twinkelende ogen niet. "Mag ik vragen waar je aan denkt?" Vroeg hij toen, niet heel hard, alsof het haast een verboden vraag was. Misschien was het dat ook wel, dat was eigenlijk wat de kater nu probeerde uit te zoeken.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 18:08


De spanning leek alleen maar duidelijker te worden, tastbaarder. Als een dikke, verstikkende deken was het over het gesprek heen gevallen en het benauwde haar des te meer. De afstandelijke toon die uit Tallpaw's mond kwam, liet haar eventjes lichtjes ineenkrimpen en wegkijken, haar blik gericht op het Windclan territorium. Als ze haar poot nog één keer forceerde, zou ze het misschien in een sprint kunnen redden voordat hij het überhaupt door had. Zijn stem liet haar opschrikken, ook al was hij zacht. Haar blik was zacht toen ze hem aankeek, verward. "Hoezo..?" klonk haar stem zachtjes, maar niet afstandelijk of kil, eerder een oprechte vraag, aangezien ze de situatie echt niet meer snapte, zo snel als hij heen en weer getrokken werd.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 18:26

Deze stemming, dat was niet wat de kater had gewild, was het de paniek? Was het het afstandelijke? Was het dat ze zich terugtrok? Wie wist het, hij zag alleen dat ook zij zich niet op haar gemak voelde nu. "Ik was geïnteresseerd," Mauwde hij, oprecht, met een schouderophaal. "Maar ik snap wel als je het liever niet zegt hoor, waarschijnlijk ben ik daar te gevaarlijk voor, of niet?" Het kwam er zomaar uit, niet precies de bedoeling. Het klonk ook niet boos, ook niet onverschillig, eerder als een gemeende vraag. De kater vroeg het zich eigenlijk ook wel echt af, vond ze hem nou wel of niet eng? Zo snel als dat zij steeds opstond, sloeg, wegrende, hij snapte er helemaal niets meer van.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 20:04

Tinderpaw legde haar oren plat door Tallpaw's reactie. Het was dat de toon niet bitter was, want de woorden hadden daar wel zeker het potentieel tot. "Maar ik snap wel als je het liever niet zegt hoor, waarschijnlijk ben ik daar te gevaarlijk voor, of niet?" had de kater gemiauwd. Tinder keek naar haar voorpoten. De vraag maakte haar alleen maar ongemakkelijker en de sfeer vervelender. "Ik weet het niet.." mompelde ze, bijna hulpeloos, "Mijn hele leven is mij verteld dat Shadowclan gevaarlijk is en je de keel doorbijt als wanneer ze de kans krijgen. En hier sta je.. Claimt dat het niet zo is.. Je bent doet aardig, bent blijkbaar aardig.. Maar ik weet het niet meer wat ik van je moet denken!.." Haar laatste woorden kwamen er als een verstikte kreet uit, waarna ze hem verward aankeek.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 20:38

"Ik weet het niet.." Tall voelde zich meteen schuldig, zijn oortjes gingen naar beneden en zijn poten schoven schuldbewust over de grond. Hij had de poes niet willen kwetsen, of in een hoek willen drijven, "Mijn hele leven is mij verteld dat Shadowclan gevaarlijk is en je de keel doorbijt als wanneer ze de kans krijgen. En hier sta je.. Claimt dat het niet zo is.. Je bent doet aardig, bent blijkbaar aardig.. Maar ik weet het niet meer wat ik van je moet denken!.." Dat maakte alles wel een stuk duidelijker, Tall knikte, en liet de stilte even duren om de rust in het gesprek terug te vinden, dat leek voor hemzelf een klein beetje te werken. Zijn schouders ontspanden, en de verlangende, vrolijke, verontrustende blikken, welke dan ook, waren verwisseld voor een standvastige warme. "Dat snap ik," Mauwde hij uiteindelijk met de hint van een glimlach, "Sorry, ik wilde je niet in de war maken," Hij meende het wel, de irritante gedachten dat hij de poes nooit pijn zou willen doen namen zijn geest over. De kater duwde ze weg, nee, niet, ze kon hem altijd nog aanvallen, misschien zou zijn neus het dan niet overleven.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 20:54

Tinderpaw beet lichtjes op haar lip. De kater was zo ingewikkeld... Dit alles was zo ingewikkeld. De Flamepoint poes had haar pelsharen lichtjes overeind gezet terwijl ze gesproken had en liet haar haren toch iets meer platliggen toen ze zich dat besefte. Het was niet de bedoeling om er als een wild beest uit te zien.. Ze was nog altijd een dame en wat haar betreft moest ze voorbeeldig zijn om haar vader en moeder trots te maken.. Maar was dit voorbeeldig..? Alles behalve. De kater klonk echter weer warm. Ze zette nog een pasje achteruit om afstand te bewaren en ging vervolgens voorzichtig zitten. Haar vlammenkleurige staart krulde ze rond haar voorpoten heen. "Hoe.. kun je zo ontspannen zijn rond katten van andere clans..?" Vroeg de poes zachtjes. Haar oren draaide ze lichtjes naar achter. Het was duidelijk dat ze nog steeds niet gerust was.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 21:14

Nope, ze was er dus duidelijk nog steeds niet gerust op. Wat een lastige poes soms, lief, schattig, maar oh zo lastig. Was hij nu wel of niet aardig, of juist gevaarlijk? Serieus, een simpel 'ja' of 'nee' zou voldoen, en zelfs als de kater geïnteresseerd of aardig antwoordde werd ze bang! "Hoe.. kun je zo ontspannen zijn rond katten van andere clans..?" Hij keek verbaasd haar richting in, en volgde het voorbeeld om ook te gaan zitten. Zijn staart schoof de blaadjes met zich mee toen hij hem om zijn poten sloeg. "Wat heb je, of ik in dit geval, te vrezen?" Mauwde hij, "In het allerergste geval ga ik naar Starclan, eeuwige happiness zeggen ze," Makkelijke redenering, zo zat het toch eigenlijk? "Plus, ik weet zelf dat ik loyaal ben, katten die zeggen dat ik dat moet bewijzen besteden teveel tijd aan zeuren en te weinig aan de clan," Op zichzelf een prima visie, naar zijn idee.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 21:24

Tinderpaw's blik gleed langzaam naar haar voorpoten toen de kater begon te spreken. "Wat heb je, of ik in dit geval, te vrezen?" Mauwde hij, "In het allerergste geval ga ik naar Starclan, eeuwige happiness zeggen ze. Plus, ik weet zelf dat ik loyaal ben, katten die zeggen dat ik dat moet bewijzen besteden teveel tijd aan zeuren en te weinig aan de clan," legde de kater uit. Zachtjes knikte Tinderpaw, maar toch klonk haar stem weer, licht twijfelend. "En je ouders dan..?" mompelde de poes zachtjes. Stiekem was ze haar normen en waarden aan het checken, deze toetsend aan die van de kater. Met zijn mening en gedachten, kon ze weer ideeën bereiken over hoe ze over deze situatie moest denken.. Ondanks dat hij Shadowclan was.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 7 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 21:35

Met een schuin kopje keek hij naar de poes toen die nog een vraag voor hem had. Deze liet een stilte vallen en hem naar de grond kijken. Zijn ogen prikten heel kort, toen duwde hij het met zijn 'stoere kater' gevoelens weg. "Ouders zijn een speciaal gegeven," Mompelde hij zacht, en keek kort naar Tinder om daarna weer zijn poten te bestuderen. "Mijn vader haat me, ik deed alles om hem trots te maken," Mauwde hij, naar zijn poten zo ongeveer, "Alles.." Een zucht weerklonk, en de kater rechtte zijn rug om daarna weer naar de poes te kijken. "Mijn moeder vind me waarschijnlijk een schande, ik doe mijn best, zo enorm, maar ze wilt me niet zien," Hij hield het niet vol, zijn ogen prikten weer en vanwege het eergevoel keek Tall weer naar de grond. "Ik weet het ook allemaal niet meer," Eindigde hij het antwoord, ze mocht ervan denken wat ze wilde, het was naar de katers idee de waarheid.


For Crying out loud! - Pagina 7 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 7 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 7 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 21:40

Hetgeen wat Tallpaw vertelde, ging Tinder heel erg aan het hart, vooral omdat ze het herkende. Ook zijzelf wilde haar ouders ook heel erg graag trots maken, een modeldochter zijn. Maar of dat altijd lukte... Maar goed, Tallpaw had het heel wat gradaties erger dan zij. Eventjes beet ze op haar lip, twijfelend. De kater zo gebroken en treurig zien zitten.. Zelfs al was hij Shadowclan, vond Tinderpaw vreselijk. Ze kon het niet aanzien dat iemand verdrietig was... Ze stond dan ook op en liep met zachte passen naar hem toe. Zwijgend drukte ze haar voorhoofd tegen de zijne aan in een troostend gebaar. "Het komt wel goed... Ze zullen het vanzelf zien.." murmelde de poes zachtjes op troostende toon.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
For Crying out loud!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: