For Crying out loud! - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For Crying out loud!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 1:06

Zoals hij in zijn hoofd de voorspelling al gedaan had zo kwam die haast ook uit. Al met al leek de poes naast hem er niet helemaal hetzelfde over te denken. "Hoezo kan je me niet haten.. Onze clans zijn immers in oorlog.." Tall kon even niet anders dan knikken, maar wist toen al snel zijn stem weer te vinden. "Dat is waar," Beaamde hij, en knikte om de woorden kracht bij te zetten. "Maar jij bent toch niet de oorzaak van de oorlog? Of degene die het heeft afgeroepen? Wat voor kat zou ik zijn om jou te haten voor de beslissingen van anderen?" Zijn gouden ogen keken eerlijk in haar blauwe. "Mijn moeder trapt me niet zomaar uit de clan," De kater wist niet zeker of het geruststellend was want hij wist eerlijk gezegd niet eens of de poes bezorgd was. "En als ik er wel uit word getrapt weet in dat het een clan is waar ik niet bij zou willen horen," Hij meende het, een clan die katten die vrienden maakten verbande? Nee, dat ging de verkeerde kant op. "Naar huis gaan is voor mij niet bepaald beter dan hier zitten," Reageerde hij droogjes op de opmerking over weggaan. Thuis waren de problemen die hij zo wanhopig ontliep.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 1:13

Nerveus bewoog Tinderpaw met haar oren en legde deze vervolgens toch lichtjes plat toen ze naar Tallpaw's woorden luisterde. Elke regel die hij uitsprak was zo logisch maar ging toch lijnrecht in tegen alles wat ze geleerd had. En dat maakte haar alleen maar nerveuzer als ze heel erg eerlijk was. De poes keek naar haar voorpoten. "Ik.. ik weet niet.." mompelde ze zachtjes, haar zwakke excuus. Ze slikte wat nerveus weg. "Jouw moeder dan misschien.. Ik weet niet wat papa of mama doen als ze me hier vriendelijk zien doen met een Shadowclan kater.." Een nerveus glimlachje liet haar mondhoeken lichtjes omhoog krullen. Ze begroef haar pootjes lichtjes in het gras. Ze kon geen uitweg vinden in dit gesprek. De kater wist haar elke keer weer hier te houden. Natuurlijk kon ze plotseling rennen... Maar dat was ook onbeleefd.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 8:20

Tall knikte een beetje gepikeerd toen de poes nog meer problemen aandroeg, hij was geen Starclan kat die dit allemaal maar even op kon lossen. Toch hield hij zich stil en luisterde enkel naar wat ze zei. "Jouw moeder dan misschien.. Ik weet niet wat papa of mama doen als ze me hier vriendelijk zien doen met een Shadowclan kater.." Nog een keer werd er geknikt. "Ze zouden je toch geen pijn doen?" Vroeg hij toen, met een lichte hint van bezorgdheid in zijn stem. De poes was aardig tegen hem, en gaf hem het idee dat hij niet alleen was. Ze moest niet afgeschrikt worden om met hem te praten, hoe zou hij dat ooit goed kunnen vinden?


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 17:02

Tinderpaw haalde haar schouders lichtjes op toen de kater reageerde op haar woorden. "Ze zouden je toch geen pijn doen?" Miauwde deze. Tinderpaw haalde haar schouders alleen maar op. "Nooit slaan nee." reageerde ze, waarna ze weer stil viel. Hoe kon ze uberhaupt dit gesprek lopend houden? Ze wist geen onderwerpen meer... Ze draaide haar oren een heel erg klein beetje naar achter. "Waarom.. ben je eigenlijk naar vierboom gegaan van alle plekken?" Vroeg de poes vervolgens zachtjes, om toch maar iets van een gesprek gaande te houden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimedo 10 jul 2014 - 15:37

De poes reageerde luchtig en naar de katers idee haast ongeïnteresseerd. Met een zucht keek hij even weg en kromp in elkaar toen ze het over slaan had. De plek waar zijn moeder hem had geraakt brandde elke keer als hij eraan dacht, niet van pijn, maar van eergevoel dat eruit geslagen was op dat moment. Hij was een hoopje niets geweest, en eraan herinnerd worden was alles behalve leuk. "Mooi," Wist hij uiteindelijk te mauwen, waarna de poes hém plots een vraag stelde. Dat was nieuw, hij was altijd degene geweest die het gesprek op gang hield, en nu ineens zij, het beviel hem wel. "Waarom.. ben je eigenlijk naar vierboom gegaan van alle plekken?" Gelukkig, geen lastige vraag, geen vraag waarop hij kon falen. Toch dacht hij even met een schuin hoofd na, en opende toen zijn mond pas, "Hier is het neutraal," Hij keek even naar de bomen, die macht uit leken te stralen van de Starclan zelf, "Niet mijn gebied, en niet jouw gebied.. Dus ik hoef hier niemand aan te vallen, dat is een fijn idee, mijn moeder kan niet boos worden als ik niemand aanval hier bij de Four trees," Hij glimlachte lichtjes, het was wel zo, en misschien ook omdat de kater hoopte dat als hij ooit een Starclan kat zou mogen ontmoeten, hij hier misschien ook wel eens zou kunnen komen, die kon hem dan raad geven.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 19:11

Zwijgend keek Tinderpaw naar de zon die al licht begon te zakken achter de wolken van de horizon, haar ogen half gesloten en haar oren wat naar opzij gedraaid om de woorden van Tallpaw op te vangen toen hij ze uitsprak. "Hier is het neutraal," Tinderpaw knikte zachtjes, "Niet mijn gebied, en niet jouw gebied.. Dus ik hoef hier niemand aan te vallen, dat is een fijn idee, mijn moeder kan niet boos worden als ik niemand aanval hier bij de Four trees." Tinderpaw knikte opnieuw. "Ja.. Dat is eigenlijk wel logisch.." murmelde de poes, waarna ze weer naar het lichtjes wuivende gras voor haar staarde. Wat moest ze terug zeggen dan? Ze wist niks, haar hoofd was blanco. Een gefrustreerde kreun ontsnapte uit haar mond. "Het was veel makkelijker converseren toen ik je gewoon op je neus mepte," merkte de poes op, waarna ze haar ogen opsloeg naar de hemel.

{This convo is getting so awkward, I don't know what to say:c}



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 19:35

Tall had al wel gemerkt dat de poes wat minder uitgebreid antwoordde, veel maakte het de kater niet uit. Alleen al bij een aardig persoon in de buurt zijn maakte dat hij vrolijk werd en zich beter voelde. Ze was aardiger dan de meesten, en kwam in de buurt bij het zijn van een vriend, maar zoals de poes al zo vaak in dit gesprek duidelijk had proberen te maken: Dat kon niet. Een zucht ontsnapte hem bij die gedachte, maar een stem in zijn achterhoofd zei dat het waarschijnlijk ook wel weer goed was, aangezien ze dichterbij hem kwam dan dat hij mocht toelaten. Het antwoord wat ze uiteindelijk gaf kreeg hem wederom aan het glimlachen, en ietwat verwonderd aangezien hem dat nu pas opviel, keek hij haar aan. "Dat mag van mij prima hoor," Klonk het, vergezeld door een schouderophaal, "Ik ben er inmiddels wel gewend aan geraakt," Na deze woorden deed hij gevaarlijk, de kater liet zich namelijk op de grond zakken, en ging op zijn zij liggen. Te kwetsbaar, was het een test? Dat wist ook hij niet, alleen dat het heel lekker lag.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimezo 13 jul 2014 - 19:55

De flame point poes haar gezicht vertrok in een licht verbaasde grimas toen ze de respons van Tallpaw hoorde. Ze schonk de kater dan ook een licht verontwaardigde snuif. "Ik zou toch denken dat je alweer mijn kracht in twijfel trekt," merkte de poes droogjes op, waarna ze haar helderblauwe ogen op de kater richtte toen deze begon te bewegen. Tot haar eigen verbazing ging hij lekker lui op zijn zij liggen, een kwetsbare positie. Wat wilde hij daar nou weer mee bereiken? "Je ligt er nu toch wel heel erg charmant bij," miauwde de poes droogjes, waarna ze haar voorklauwen uitklapte en deze schoon begon te likken, "het zou me toch bijna afleiden van je neus, bijna." Of dit een waarschuwing was liet ze in het midden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 11:15

Ze reageerde voller deze keer, maar wow wat wist het antwoord hem weer in de war te brengen. Dus dit mocht niet, en complimentjes mochten niet, en dat ook nog eens terwijl dit klieren was en de complimentjes gemeend! Een beetje in de war was Tall nu zeker, wat niet echt meehielp met het doorzien van het lichtelijke dreigement wat de poes uitte. De kater bleef liggen, en staarde wat verward voor zich uit om daarna uiteindelijk met zijn hoofd te schudden en de poes weer aan te kijken. "Ik snap niets van jou," Het was geen belediging, eerder nog een compliment, ze was zo ingewikkeld dat ook hij niets van haar snapte. Interessant, "Hoe doe je dat?" In zijn stem was nu duidelijk wat ontzag te horen, ook was Tall echt erin geïnteresseerd, wat in zijn ogen af te lezen was.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 11:48

Tinderpaw fronste lichtjes toen ze de respons van de kater kreeg. Lichtjes beledigd keek ze hem dan ook aan. "Nou, ik kan hetzelfde van jou zeggen," kwam eruit, lichtjes aan het eind van haar tellen qua wat ze nog kon zeggen, "jij bent ook niet echt begrijpbaar voor me.. Sterker nog, ik snap er echt niks van hoe jij je gedraagt, dus ik kan ook aan jou vragen. Hoe in Starclan's naam doe je dat?" Haar staart zwiepte nerveus door de lucht heen terwijl ze het antwoord afwachtte. Ze was er echt verbaasd over. Ze had nog nooit zo'n verwarrende clankat gezien, dat moest ze heel erg eerlijk toegeven.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 12:06

Oh nee! Hij had een discussie gestart zonder de bedoeling een discussie te starten! Dit waren de ergsten, altijd al geweest, vreselijke discussies zonder logisch doel en einde, hij zou er maar gewoon het beste van moeten maken. "Jij bent ook niet echt begrijpbaar voor me.. Sterker nog, ik snap er echt niks van hoe jij je gedraagt, dus ik kan ook aan jou vragen. Hoe in Starclan's naam doe je dat?" Een beetje gevleid door haar woorden richtte hij zich op en keek met een schuine kop naar de poes. "Waarom ben ik verwarrend dan?" Hij probeerde erachter te komen, het was belangrijke informatie, als zij hem verwarrend vond kon dat betekenen dat hij iets goed deed, of juist heel erg fout. Dus, als de Flame-point hem duidelijk kon maken hoe hij zich beter moest gedragen, kon hij zich beter gaan gedragen. Misschien wilde ze dan wel vrienden met hem zijn, of op zijn minst het accepteren als hij haar een compliment gaf.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 12:15

Tinderpaw legde haar oren in haar nek toen ze de wedervraag van Tallpaw kreeg en moest een gefrustreerde kreet onderdrukken. Dat! Dat was het verwarrende! Ze zou er bijna hysterisch naar gaan wijzen uit wanhoop en frustratie. Ze wist zichzelf echter van buiten redelijk kalm te houden en haar emoties te limiteren tot het lichte heen en weer gezwiep van haar staart. "Je zegt allerlei dingen die niet kloppen met de dingen die ik geleerd heb.. Het ene moment ben je rustig en het volgende moment redelijk druk.. Het is net alsof je me uit m'n comfortzone wilt dwingen.." murmelde de poes uiteindelijk licht nukkig, alsof ze deze informatie eigenlijk helemaal niet kwijt wilde aan wie dan ook. En om eerlijk te zijn, dat wilde ze ook niet.




Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimema 14 jul 2014 - 13:09

Geen goede vraag, ze leek er niet helemaal happy mee te zijn. Wanneer was ze dat wel als hij iets zei? Helemaal nooit leek het wel, hoe erg de kater zijn best ook deed. Maar nu niet getreurd want ze was duidelijk wel van plan hem een antwoord te gunnen. "Je zegt allerlei dingen die niet kloppen met de dingen die ik geleerd heb.. Het ene moment ben je rustig en het volgende moment redelijk druk.. Het is net alsof je me uit m'n comfortzone wilt dwingen.." Zat het zo. Oke, de dingen die ze geleerd had klopten dus duidelijk niet want de kater had niet gelogen nog, verder was hij inderdaad een beetje onhandig qua het inschatten van een situatie, daar konden ze samen wel uitkomen. Haar uit de comfortzone duwen had hij echter niet gewild, dus knikte hij schuldbewust naar de poes. "Sorry daarvoor, dat was oprecht echt niet mijn bedoeling," Hij hakkelde niet bij de woorden, sorry zeggen was niet zo lastig, nu meende hij het, dan was het al helemaal niet lastig. "Sorry ook voor dat ik zo snel van stemming kan wisselen, ik ben daar soms inderdaad nogal onhandig in," Een schaapachtige grijns zette deze woorden kracht bij, "Verder zweer ik je bij alles wat me lief is dat ik niet tegen je heb gelogen," Dat was dat, hij had zich verdedigd, nu was het aan haar er iets mee te doen.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 9 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 3:00

Tinderpaw keek naar haar voorpoten toen de kater begon te spreken. Ze was er nog steeds niet van verzekerd dat hij niet alsnog tegen haar zat te liegen en alsnog een dolk in haar rug zou steken. Al was ze hier steeds minder zeker van... Toch bleef ze mentaal afstand houden, of tenminste, deed daar een poging toe. Hij was nog steeds Shadowclan... Maar iemand die een luisterend oor bood in lastige tijden was sowieso moeilijk om weg te duwen.
"Sorry daarvoor, dat was oprecht echt niet mijn bedoeling," Miauwde de kater. Tinderpaw spitste haar oren lichtjes en keek voorzichtig op. "Sorry ook voor dat ik zo snel van stemming kan wisselen, ik ben daar soms inderdaad nogal onhandig in," en waarna hij vervolgde. "Verder zweer ik je bij alles wat me lief is dat ik niet tegen je heb gelogen." Tinderpaw schoof wat nerveus met haar voorpoten. "Als.. als jij het zegt.." miauwde ze uiteindelijk. Koortsachtig dacht ze na over een nieuw onderwerp. Maar ze wist er geen... Dan maar op haar beurt eerlijk zijn. "Sorry.. Ik.. ik weet niet wat te zeggen.." Miauwde ze zachtjes, waarna ze beschaamd naar haar poten keek.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 9 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 9 Icon_minitimewo 16 jul 2014 - 13:03

Ze leek iets normaler te worden, voor zover Windclanners dat konden, in ieder geval was het wel duidelijk dat de sfeer weer wat ontspannener werd. Beter dan een paar minuten geleden toen ze alletwee gefrustreerd hadden gezegd dat ze niets van elkaar snapten. De stilte maakte hem niet uit, maar blijkbaar het poesje wel, ze keek beschaamd naar haar poten toen ze eerlijk toegaf dat ze geen onderwerpen wist om over te praten. De kater haalde zijn schouders op en glimlachte, "Maakt niet uit, dan praat ik wel," Dat gebeurde eigenlijk de hele tijd al, maar dat maakte voor hem op het moment niet heel veel uit. "Kan jij trouwens goed met kittens omgaan?" Het advies van Snowy was mislukt, dan maar een tweede persoon vragen.


For Crying out loud! - Pagina 9 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
For Crying out loud!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: