For Crying out loud! - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 For Crying out loud!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 21:49

Het was stil, het bleef ook stil, alleen wat blaadjes weerklonken en de zachte pootstappen. De kater wilde opkijken, maar durfde niet, was ze weggelopen? Was dit het dan? Nee, blijkbaar niet, haar hoofd duwde tegen die van hem. Haar adem verwarmde zijn gehavende neus, haar ogen waren zo dichtbij. Hij zou erin kunnen kijken, maar alles in hem weerhield hem ervan, niet omdat het te dichtbij was, maar omdat de kater niet durfde. De poes maakte hem onzeker, ze was sterk, leek op al zijn vragen een antwoord te hebben, hij wilde niet afgaan in haar bijzijn. "Het komt wel goed... Ze zullen het vanzelf zien.." Een traan rolde langzaam over zijn wang, dit was teveel voor de normaal zo sterke kater. Hij kon het niet, de troostende woorden die niemand tegen hem wilde zeggen, werden nu dan eindelijk uitgesproken. Door een Windclanner! Het verbaasd hem, maar niet zoveel als dat het hem verbaasde dat haar nabijheid fijn genoeg was om te blijven zitten. Nog een traan vond zijn weg naar beneden, nu was het lastiger om het in te houden allemaal, om groot te blijven. Zijn schouders begonnen langzaam aan te schokken, en uiteindelijk huilde hij serieus. Hij huilde. Tall kon zich wel voor een monster gooien, alhoewel dat ook niet eerlijk was tegenover Tinder, maar hij zat nu te huilen, te huilen! Wat een afgang.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 21:54

De kater begon te snikken en te huilen. Tinderpaw legde haar oren nu helemaal plat in haar nek en voelde zich bezorgd worden. Dus de Shadowclan kater had wel degelijk een hart. Dit kon je immers niet faken.. Toch? Nee, dat kon niet. Zwijgend trok ze haar kopje terug en ging ze naast hem zitten, haar moederlijker instinct nam het over van de twijfels en van de angst die ze in haar binnenste nog voor hem droeg. Zwijgend liet ze haar staart troostend over zijn rug glijden. "Sshh.. het is al goed.. shh.." murmelde ze zachtjes, troostend, "Het komt goed.. echt waar.."



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 22:04

De troostende woorden deden hem terugdenken aan zijn kitten tijd, aan de tijd dat de problemen er allemaal nog niet waren. "Sshh.. het is al goed.. shh.." De kater kalmeerde een beetje, en keek uiteindelijk toch even, met betraande ogen, naar de poes. "Het komt goed.. echt waar.." De staart over zijn rug voelde veilig, en de woorden voelden oprecht. Hij kalmeerde en schoof weer met zijn poten, "Denk je?" Vroeg hij, met een brok in zijn keel, "Heel eerlijk," Vervolgde hij, haast smekend, "Denk je echt dat ze ooit nog van me gaan houden? Dat ik ooit nog hun zoon mag zijn? Dat.." Zijn stem stierf af, hij wilde een eerlijk antwoord maar wist niet of hij het aankon. Wat als het teveel was? Zou hij het kunnen hebben? Vast wel.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 22:19

Zwijgend luisterde Tinderpaw naar de woorden die Tallpaw uitsprak. "Denk je?" Vroeg hij, met een brok in zijn keel, "Heel eerlijk," Vervolgde hij, haast smekend, "Denk je echt dat ze ooit nog van me gaan houden? Dat ik ooit nog hun zoon mag zijn? Dat.." Zijn stem stierf af. Voor een moment twijfelde Tinderpaw. Ze zou kunnen gaan liegen, hem zeggen dat ze het zeker wist. Maar om eerlijk te zijn, ze wist het niet zeker. Maar om te gaan liegen? Nee, dat deed ze niet. Dat wilde ze ook niet. "Elke.. ouder houdt van zijn kinderen.. En is bezorgd om ze.. Daar komt soms negatief gedrag uit voort.." Voor een moment viel ze weer stil, "Maar... als kind.. moet je ook je eigen weg kunnen kiezen.. Als het echt niet lukt.. Misschien moet je het dan loslaten.. Dan is het hun probleem.. Je kunt jezelf niet helemaal veranderen omdat zij het zo willen... Je moet je eigen persoon zijn, je vleugels spreiden en uitvliegen." De poes viel stil. Dat.. kon ze ook op haar eigen situatie zetten.. Maar waarom deed ze het dan zelf niet..?



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 23:01

Ze zweeg even, de kater wist het antwoord al dacht hij, hij wist al wel wat er uiteindelijk uit zou komen. "Elke.. ouder houdt van zijn kinderen.. En is bezorgd om ze.. Daar komt soms negatief gedrag uit voort.." Hij knikte, was slaan en vechten daar dan ook uit voort gekomen? Of was zijn vader gewoon een verkeerde kater, een die je uit de weg moest gaan? Tall wist het hele verschil nog niet maar was blij dat de poes het mild zei. "Maar... als kind.. moet je ook je eigen weg kunnen kiezen.. Als het echt niet lukt.. Misschien moet je het dan loslaten.. Dan is het hun probleem.. Je kunt jezelf niet helemaal veranderen omdat zij het zo willen... Je moet je eigen persoon zijn, je vleugels spreiden en uitvliegen." Ze viel stil, maar had Tall genoeg gegeven om over na te denken, hij keek haar aan, en was duidelijk diep in gedachten verzonken. Hoewel zijn ogen naar de poes keken waren ze wezenloos en afwezig, uitvliegen moest hij. Kon dat in de richting van de Shadowclan? Misschien kon hij zijn vliegroute zelf wel uitstippelen, misschien kwam het dan toch nog goed. Uiteindelijk knikte de kater, en droogde zijn ogen met zijn enorme staart. "Dankje," Mauwde hij, niet al te hard, bang om het moment te verstoren. "Je bent echt.." Hij wilde een compliment geven, onzeker keek de kater naar de poes. Zou ze hem weer slaan? De apprentice besloot het erop te wagen, en het gewoon te zeggen, hij meende het met heel zijn hart. "Je bent echt een geweldige poes," Onzeker boog hij alvast iets achterover, hij had het gemeend, maar of dat hielp.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 23:33

De poes glimlachte lichtjes toen ze zag dat Tallpaw zijn ogen droogde met zijn staart. Dat was over, gelukkig maar. Ze was blij dat ze tenminste nog iets voor hem had kunnen betekenen. Maar Tinderpaw verstarde lichtjes toen ze Tallpaw's woorden hoorde. Dat ze geweldig was... Haar poot kneep eventjes de aarde samen en ze keek eventjes lichtjes weg. Maar, er kwam geen slag. Haar poot bleef op de grond staan. Al keek ze de kater niet aan, ze liet haar stem wel, zachtjes, horen. "Dank je.." murmelde ze zachtjes. Het klonk nog niet helemaal van harte, maar wel gemeend. En zijn neus was voor de verandering eens heel gebleven.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedo 3 jul 2014 - 23:41

Ze verstarde lichtjes, Tall kromp ineen en keek met een schuin oog naar de poes. De slag bleef uit. Geen slag, ze zei zelfs iets! "Dank je.." Klonk het zacht, niet van harte, maar het weerklonk! Vrolijker door dit goede nieuws voor zijn neus rechtte hij zijn rug weer en gaf het witte borsthaar een ferme lik. Daarna keek hij weer naar de Flamepoint poes. "Jij ook bedankt," Mauwde hij als antwoord, met een beleefde knik van het hoofd erbij. "Het helpt wat je zegt, misschien als ik uitvlieg, kan ik mijn koers bepalen," Met oprechte interesse in zijn ogen werd ze aangekeken. "Als jij het ook probeert weet ik zeker dat ook bij jou de problemen goedkomen, denk je niet?" Het zat in hem, iets terug willen doen voor de ander, niet afhankelijk zijn. Hij was een kater, hij moest de sterke zijn, bij deze poes was hem dat tot nu toe nog niet optimaal gelukt.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 15:18

Tinderpaw keek eventjes op toen de kater ook haar bedankte. "Jij ook bedankt," Mauwde hij. "Het helpt wat je zegt, misschien als ik uitvlieg, kan ik mijn koers bepalen," De interesse in zijn ogen liet haar weer lichtjes wegschuwen. Ze keek weg. "Als jij het ook probeert weet ik zeker dat ook bij jou de problemen goedkomen, denk je niet?" Tinderpaw verstarde opnieuw lichtjes, ze voelde zich betrapt... "Misschien.." murmelde de apprentice zachtjes, haar oren lichtjes naar achter draaiend. "Externe factoren kan ik niet beïnvloeden.. Zoals de chemie tussen mijn ouders," een wat droevige glimlach verscheen op haar gelaat terwijl ze sprak.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 18:07

Ze leek weer van hem weg te schrikken, alweer! Kom op, zo eng was hij nou ook weer niet toch? De kater haalde denkbeeldig zijn schouders op, het zou allemaal uiteindelijk zo lopen als het ging, en hij zou het ermee moeten doen. "Externe factoren kan ik niet beïnvloeden.. Zoals de chemie tussen mijn ouders," De droevige glimlach maakte dat hij nu met zijn staart over haar rug wreef, maar die zat nog vol van blaadjes van toen hij hem over de grond had geschoven. "De chemie was er eens," Mauwde hij, "Het zal terugkomen, misschien is de ruimte juist goed voor je ouders zodat ze kunnen ontdekken wat ze zoeken in de relatie," Het klonk zo wijs, en dat terwijl hij haast elke relatie, zij het vriendschappelijk, stuk wist te krijgen. De blaadjes waren inmiddels van zijn staart op de grond gevallen, stuk en vertrapt, net als het leven van de katten die er zaten.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 19:54

Tinderpaw verstarde opnieuw toen zijn staart over haar rug gleed. Het voelde toch nog steeds apart... Maar niet bepaald onprettig. Het was gewoon dat hij een Shadowclan kater was. Alleen al het feit dat ze hem vriendschappelijk zag, maakte dat het fout was. Ze moest zich niet aan hem hechten, want straks stonden hun clans nog eens tegenover elkaar. Nee, ze moest er niet eens aan beginnen... "De chemie was er eens," Mauwde hij, "Het zal terugkomen, misschien is de ruimte juist goed voor je ouders zodat ze kunnen ontdekken wat ze zoeken in de relatie," Miauwde Tallpaw, haar gedachten onderbrekend. Tinderpaw haalde haar schouders lichtjes op in respons. Haar poten kneedden de aarden lichtjes en ritmisch en haar blik bleef gericht op de grond. "Wie weet.." murmelde ze echter. Ze had geen zin om hier nog een verdere discussie over te starten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:18

Ze reageerde luchtig, niet geïnteresseerd leek het wel, waardoor de staart meteen weer terug om zijn eigen poten geslagen werd en de kater schuw wegkeek. Wat was er met haar, en wat was er met hem? Alles in hem wilde de poes troosten, en al haar acties leken erop dat ze getroost wilde worden. Toch, elke keer als het erop aankwam, werd hij weggeduwd met een zekere afstandelijkheid. "Dit is de eerste keer dat ik zou willen dat ik in een andere clan zat," Murmelde hij, niet wetende of het geirriteerd of verdrietig was, wilde hij het ook wel weten? Zijn blik gleed over de bomen achter hen, die leefden toch ook samen in harmonie? Waarom de clans dan niet, waarom hij niet, waarom.. Waarom zij niet? De kater schudde eens zijn hoofd toen de gedachten zijn scherpheid begonnen aan te tasten, waar was hij mee bezig? Focus.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 20:30

Tinderpaw hield haar blik gericht op de met gras bedekte aarde voor haar. Ze wist niet goed hoe ze moest reageren op de kater. En toen hij zijn woorden uitsprak, was ze al helemaal zeer verbaasd. Haar blik gleed uiteindelijk toch naar hem toe en een verwarde blik maakte zich de meester van haar ogen. Waarom zou een clankat zich in een andere clan wensen? Ze moest er niet aan denken om te switchen van clan. De modderige Shadowclan, de natte Riverclan en de oh Starclan BOOM BOOM NOG EENS BOOM Thunderclan. "..Maar.. waarom..?" Kwam er dan ook verward uit.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 21:00

Ze leek verward, en hij nam het haar niet kwalijk. De kater was zelf ook flink in de war, dat deed zij, hij gaf weer eens iemand de schuld. Dat mocht niet van Innerghost, oke dan, het was zijn eigen domme schuld. "Omdat ik dan gewoon met je kan praten," Mauwde hij, nog steeds zo onzeker als een kind op zijn eerste schooldag. De kater leek wel een meter gekrompen zo klein leek hij nu, niet echt gevaarlijk, eerder bang. Zijn blik ontweek die van haar maar al te duidelijk, dit was dus iets wat hij niet niet niet niet niet kon!


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 22:28

Wat verrast hief Tinderpaw haar fijn gebouwde hoofdje toen de kater zijn woorden uitsprak. Haar blik straalde alleen maar meer verwarring uit toen ze de kater's afgewende blik zag. Haar hart klopte in haar keel van nervositeit. Voor haar gevoel kwam ze nu op gebieden waar ze niet hoorde te komen en waar niet over gesproken diende te worden. Maar toch reageerde ze. "..H-hoe bedoel je..?" Haar oren legde ze naar achter. Ze durfde hem niet meer aan te kijken. Wat was ze? Bang voor het feit wat de reactie kon zijn? Bang dat ze gehecht zou raken aan iemand die de vijand was?



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 23:39

Was alles in deze poes erop uit om het de kater nóg lastiger te maken dan dat het al was? Blijkbaar wel dus, de stilte leek een eeuwigheid te duren maar spijt van zijn woorden had hij niet. Zijn ogen bestudeerden de grond voor hem en zijn staart lag voor de verandering eens stil. Toen doorbrak ze de stilte, en was het zijn beurt om stil te blijven. Wat moest hij hierop antwoorden? Hij bedoelde precies wat hij zei. "Dat ik het ehm.." Het was even stil terwijl de apprentice naar woorden zocht, "Dat ik het balen vind dat je bang voor me bent," Mauwde hij uiteindelijk, zo mogelijk zijn gezicht nog verder afgewend dan net. Great Starclan dit was eng! Het was aan hem te merken, in plaats van nonchalant heen en weer te bewegen trilden zijn staart en de rest van zijn lichaam. De controle was de kater nu kwijt, hij had het uit handen gegeven.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimema 7 jul 2014 - 23:52

Tinderpaw's oren gingen lichtjes naar achter toen ze Tallpaw's woorden hoorde. Hoe ging ze hier in Starclan's naam op reageren..? Misschien was het het beste om zich uit de voeten te maken, maar ze kon haar poten niet van de grond krijgen. Zich niet bewegen. "Tallpaw.." murmelde de poes zachtjes, haar oren achteruit leggend. "Het spijt me.. maar ik kan er echt niks aan doen.. Ik vind je aardig.. echt waar... maar ik mag je niet aardig vinden.." Ze slikte eventjes lichtjes. Hoe kon ze dit aan de kater duidelijk maken? Het voelde bijna onmogelijk. Ook zij vond het prettig om met hem te praten. Maar haar muren laten zakken was een tweede en zeer moeilijk...



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 0:08

Zijn ogen zouden, als ze hem had kunnen zien, vol onzekerheid staan en de stilte maakte het daar niet beter op. Normaal hield hij van de stilte, genoot de kater ervan omdat het ongecompliceerd was en niemand echt erewachten dat je het zou doorbreken. Nu was niet zo'n stilte, nu was het eng en verwachtte hij elk moment pootstappen en een schim in zijn ooghoek. Was dat omdat hij daarop hoopte of omdat hij het zo eng vond? Geen van beiden wilde de kater toegeven, zelfs niet aan zichzelf. "Tallpaw.." Klonk het toen, en het was de toon in de zachte, rustgevende stem die de kater deed draaien en haar kort aan deed kijken. Zijn ogen stonde inderdaad vol onzekerheid, zijn staart trilde nog steeds en zijn snorharen trilden het hardst van allemaal. Toen keek Tall alweer naar zijn poten. "Het spijt me.. maar ik kan er echt niks aan doen.. Ik vind je aardig.. echt waar... maar ik mag je niet aardig vinden.." Een zwart gat leek zich aan te dienen voor hem, maar tot zijn verbazing weigerden zijn ledematen ermee op te houden, alsof ze van plan waren dit alles toch nog goed af te laten lopen. Tall slikte eens, en keek toen eens uit over de vlakte van de clan van de poes hier naast hem. De poes die hem naar zijn idee nu al te dierbaar was geworden. "Ik snap het," Mauwde hij uiteindelijk, en klonk ook alsof hij het echt begreep. "Bedankt dat je het me zo eerlijk zegt, dat is veel waard in tijden als deze," Een wazige glimlach verscheen op zijn op het moment oud lijkende gezicht. Misschien brak de zo'n inderdaad ooit nog wel eens door na deze dreigende donderstorm.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 0:19

Tinderpaw keek naar haar poten toen ze zijn antwoord hoorde. Waarom zat deze kater niet gewoon in haar clan? Dan had ze sowieso iemand om mee te praten. De poes luisterde zwijgend nog naar zijn woorden. "Ik snap het," Mauwde de kater "Bedankt dat je het me zo eerlijk zegt, dat is veel waard in tijden als deze," Dat hij er vrede mee leek te hebben frustreerde haar nog wel het meeste. De poes kneep haar ogen eventjes dicht en haar klauwen begroeven zich gefrustreerd in de grond. Waarom, waarom mocht ze niet met hem praten? Waarom hadden hun clans oorlog? Als ze allemaal één grote clan hadden, dan was dit niet eens een probleem geweest. "Ik snap niet waarom we elkaar moeten haten.." kwam er licht verstikt en gefrustreerd uit. En vervolgens besefte ze zich. De kater was nu al te dichtbij gekomen. Hij was van de Shadowclan, en toch was ze hem als vriend gaan zien. Ondanks die tikken tegen zijn neus.



Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
For Crying out loud! - Pagina 8 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 0:27

De poes leek in de war te zijn door zijn antwoorden, hij durfde weer te kijken nu ze het, naar de maatstaven van de meeste katers, hadden opgelost. Iets in hem zei echter dat de poes er niet zoveel vrede mee ja als hij, het kon zijn dat de manier waarop ze aan de grond begon te klauwen iets verraadde. Een beetje verbaasd en gefascineerd tegelijkertijd keek de kater naar de Flamepoint poes die hem beet had. Hij vertrouwde haar volkomen, niet veilig, maar sinds wanneer was Tallpaw voorzichtig geweest met de dingen die hij deed? "Ik snap niet waarom we elkaar moeten haten.." Dit verbaasde hem zo mogelijk nog meer, maar in plaats van het te laten zien keek hij weer onderdanig en nerveus naar zijn poten. "Ik kan je niet haten," Mauwde hij, het was eruit voor hij er erg in had en kwam er kwetsbaar uit. Deksteen kon zichzelf wel doden maar waagde het uiteindelijk toch om in haar richting te kijken. Als ze naar hem keek keek de kater echter snel weer naar zijn poten, als een sport kat en muis spelletje. "Het is niet eerlijk," Stemde hij uiteindelijk met haar in, ze had gelijk, maar ondanks dat ze Windclan was, en daarbij ook nog eens mateloos gecompliceerd, had ze zich een plekje verworven in zijn leven.


For Crying out loud! - Pagina 8 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
For Crying out loud! - Pagina 8 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: For Crying out loud!   For Crying out loud! - Pagina 8 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 0:33

Tinderpaw's blik liet haar nerveus knedende poten niet los, zelfs al hoorde ze Tallpaw naast zich bewegen en zelfs al wilde ze zijn gezicht best zien terwijl hij naar haar woorden luisterde. Ze kon het niet. Het was één grote bal verwarring wat ze voelde. In tegenstelling tot de kater naast haar voelde ze geen fascinatie en volledig vertrouwen. Ze voelde meer lichte angst en grote verwarring. Maar ja, wanneer had ze dat niet gevoeld de laatste tijd? "Hoezo kan je me niet haten.." mompelde de poes zachtjes, "onze clans zijn immers in oorlog.." Haar oren legde ze even achteruit. "Als je moeder je hier ziet.. trapt ze je misschien uit de clan, zoals ik der de laatste keer zo hoorde schreeuwen.." merkte Tinderpaw zachtjes op. Ondanks dat ze de kater niet vertrouwde, gunde ze hem dat niet. Ze keek eventjes omhoog naar hem toen hij echter met haar instemde om de oneerlijkheid. "Misschien is het beter dat we deze plek beide verlaten.. Beter voor ons allebei.." mompelde de poes zachtjes waarna ze wegkeek.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
For Crying out loud!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: