We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Jaytail
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 18:41

Rustig wachtte de kater af op een teken van Firestar, loerend op het kamp van RiverClan. Geen kittens, zieken of elders verwonden, als er een kitten op hem af zou komen zou hij hem of haar gewoon in de nursery zetten, of weg duwen en zich op een echte tegenstander richten. Toen de vuurrode kater het seintje gaf rende Jaytail naar binnen met een harde strijdkreet, waarop hij zich op een kater richtte die een alarm had afgegeven. De massieve kater sprong op hem, het boeide hem echt niet wat hij gedaan had. "Beetje een moordenaar beschermen, pieces of mousedung!" met dit gezegd haalde hij uit naar de kater -je mag zelf weten of het raak is-.

Tag: Twilightmoon


Sucks don't it?
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 18:51

Het kamp was zo rustig, maar plots leek het te exploderen met lawaai en geluiden. Tinderpaw slaakte een geschrokken kreet en schoot haar nest uit, het kamp in. Haar ogen sperden zich wijd open toen ze de chaos zag. Overal bloed, kreten en vechtende katten. Haar oren legden zich plat in de nek. Zo'n situatie had ze nog nooit meegemaakt. Ze werden aangevallen... Haar blik gleed over de kluwen vechtende katten heen en bleef hangen op haar vader, wie in vurig gevecht was met een Thunderclan kat. Haar hart bonsde in haar keel en ze sprintte erheen, maar haar pad werd geblokkeerd door een kater, bewust of onbewust. Ze kon niet meer optijd rennen en botste tegen de kat aan, geschrokken achteruit springend met uitgeklapte nagels.

{TAG: Nog niemand}



Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:06

Onrustig woelde de donkere kater in zijn nest. Hij droomde over Silverkit, over een boze Cinderfell en over Craneclaw... Opeens schoten zijn ogen open en was hij klaarwakker. Het strijdgewoel buiten het camp liet hem snel naar buiten springen. Hij keek gejaagd om zich heen, zoekend naar zijn kittens en naar Cinderfell. Cinder zou niet kunnen vechten en de kittens waren nog maar pas apprentices en dus waarschijnlijk nog niet op vechten getraind. Hij zag wel zijn apprentice, die dapper aan het vechten was met een thunderclan camp. Zonder verder nog op of om te kijken, sprong hij op een Thunderclan kat op, druk proberend zijn ogen uit te krabben.

~Er mag een Thunderclan kat op reageren c:



We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:08

Zijn ogen sperden zich wijd open toen hij de alarmkreten hoorde. De geur was onmiskenbaar. De geur van loofbomen en wouden. "Verdomde Thunderclan ratten.." Gromde de kater woedend, waarna hij overeind schoot uit zijn nest. Dit keer hoefde hij niet op te passen voor staarten of poten. Iedereen mocht ontwaken. Hij spurtte dan ook zo snel mogelijk als hij kon het kamp in. Sinds tijden had hij geen grote oorlog zoals deze meegemaakt, maar hij zou ze het laten voelen dat dit zo niet geregeld werd. Zijn nekharen schoten overeind en hij stortte zich op de eerste de beste Thunderclan kat die hij kon vinden en begroef zijn klauwen in de rug van de kat.

{Tag: Open}


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:11

Gespannen wachtte ze af op het signaal van Firestar. Ze mocht geen kittens of elders pijn doen, maar dat had ze ook niet uit haarzelf gedaan. Dan was het maar kijken wat ze zou moeten doen als er wel een op haar af zou komen, maar dat was zorg voor later. Zodra het teken gegeven was rende ze samen met de andere katten het kamp in. Zodra ze in het kamp was keek ze om haar heen om de eerste kat te vinden, maar voor ze er zelf een kon vinden zag ze een zwarte kater op haar af springen. Alleen ze kon niet meer op tijd wegkomen en de kater landde op haar, maar voor de kater haar nog verder iets aan kon doen zette ze hard af met haar poten om de kater van haar af proberen te krijgen.

Tag: Dyingblack


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Z0IYPct

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 W0qAlxRWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 MKN7vHEWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 7iLZ7FIWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 PS18GM0

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Xs4

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:24

De witte poes die hij besprongen had verweerde zich en voor een momentje was de donkere kater in de war. Hij was nooit goed geweest in vechten, maar hij moest het proberen. De donkere kater gromde en sprong snel van links naar rechts, om haar in de war te brengen. Steeds probeerde hij eens te krabben op haar linkerzij, dan op haar rechterzij.

~Tag; Wintersong



We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:31

Droppaw stond bij de fourtrees samen met de rest van haar clan. Dit zou haar eerste gevecht zijn en ze was nogal nerveus. Nadat Firestar had gezegt dat ze geen kittens of elders mochten aanvallen liepen alle katten naar de ingang van het windclan kamp. Droppaw ademde diep in en uit. Ze hoopte maar dat ze niet al te hard verwond zou worden want ze was nog maar een apprentice en wist nog niet zo veel vechttechnieken. "NU!" riep Firestar. Thunderclankatten liepen door de ingang het kamp binnen en Droppaw volgde hen. Even bleef ze stilstaan en kijken naar alle katten die aan het vechten waren. Droppaw zocht naar een windclankat die met nog niemand aan het vechten was tot er een kat op haar sprong. Droppaw voelde scherpe klauwen in haar rug. Bloed stroomde over haar vacht. Droppaw draaide zich om en haalde met haar nagels uit naar het gezicht van de kater.

{Tag; Sparkshade}


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:34

Ze voelde hoe ze er succes in had om de kater van haar af te krijgen, alleen zodra dat was gelukt en ze weer op haar poten stond viel de kater haar alweer aan. De kater bleef bewegen van links naar rechts en ondertussen probeerde de kater haar te raken. Ze ontweek zoveel als ze kon, maar toch voelde ze de klauwen van de kater in haar linkerzij gaan en toen besloot ze dat ze toch beter voor de aanval kon gaan. Ze wachtte geduldig af en toen ze dacht dat het zou lukken zette ze zich af met haar poten en probeerde ze op de kater te landen om hem tegen de grond te drukken.

Tag: Dyingblack


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Z0IYPct

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 W0qAlxRWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 MKN7vHEWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 7iLZ7FIWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 PS18GM0

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Xs4

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:38

Sparkshade grauwde lichtjes naar de apprentice en strekte zijn nek om de maaiende klauwen te ontwijken. Hij was groot, zij was klein. Hij was getrained, zij ongetrained. Had ze een kans in zijn ogen? Absoluut niet. Maar dat kon hem niks schelen. Met zijn grote gestal torende hij boven de poes uit. "Ik geef je één kans om te rennen.. één kans. Anders breek ik je miezerige rattennek." Grauwde hij woest, waarna hij een slag uitdeelde naar de apprentice in een poging haar weg te zwiepen.

{TAG: Ik wil niet helemaal losgaan met m'n agressieveling op een apprentice dat vind ik sneu x'D Droppaw btw}


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:45

De kater ontweek haar poot maar hij viel haar niet aan. "Ik geef je één kans om te rennen.. één kans. Anders breek ik je miezerige rattennek." grauwde de warrior. Misschien was het beter om maar weg te rennen. De warrior zou haar sowieso kunnen vermoorden. Snel rende Droppaw weg van de kater. Nou dat ging goed dacht Droppaw bij zichzelf. Ze keek weer om zich heen om te zien of ze een ander slachtoffer kon vinden. Toen zag ze een windclan kat die nog met niemand aan het vechten was en Droppaw sprong naar de kat met ontblootte nagels. De kat was allesinds minder groot als de vorige waar ze mee gevochten had dus misschien had ze nu meer kans.

{Tag; Niemand meer, open}


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirroredsound
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Juul
308

CAT'S PROFILE
Age: 24 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Mirroredsound
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:47

Wachtend op het teken van zijn leider gleden zijn gifgroene kijkers over het WindClan kamp. Nadat het teken was gegeven was er minnen enkele seconden een chaos ontstaan. Mirror voelde zijn ademhaling sneller gaan. Iets in paniek keek hij rond. Zijn blik viel op Droppaw, een apprentice van zijn Clan. De leerling stond tegenover een WindClan warrior. "Ik geef je één kans om te rennen.. één kans. Anders breek ik je miezerige rattennek." Hoorde Mirror de Windclanner grauwen. Met een snelle sprint rende hij op het tweetal af. Hij ging beschermend voor de leerling staan. ''Afschuwelijk hoe WindClan altijd de zwakkere uitkiest! Vecht met iemand van je eigen rang, mousebrain!'' Snauwde hij de warrior toe terwijl de apprentice zich uit te voeten maakte.

Tag: Sparkshade


× Dropping ×
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 2a7928i
» The face is the mirror of the mind, and eyes without speaking confess the secrets of the heart. «

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 MKN7vHE    We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 7iLZ7FI   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 ROWzPbC
.:
 

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:48

Opeens sprong de poes op. De donkere kater probeerde haar nog te ontwijken, maar ze landde recht op hem. De lucht werd uit zijn longen gedrukt, maar hier zou hij het niet bij laten. Dyingblack wierp zich omver, zodat hij bovenop haar lag en sprong van haar af. Ergens in het gevecht had hij een kras op zijn zij gekregen, en nu pas voelde hij hem. Een korte blik ernaartoe vertelde hem dat er bloed uit de wonde stroomde, maar ook bij haar was dat zo. Hijgend stond hij voor haar, wachtend op wat ze zou doen en klaar om elke aanval te ontwijken. Hopelijk.

Tag; Winterstorm



We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:49

Sparkshade hief zijn kop toen hij de stem van een warrior zijn oren hoorde bereiken. Toen hij zijn woorden registreerde lachte hij schamper. Hij zou nog eens een apprentice laten gaan. "Het spijt me je uit de droom te helpen... Rat," siste de kater, "Wie valt hier nu een kamp aan vol hulpeloze katten..? Maar goed.. Ik zal vachten met iemand vanuit mijn eigen rang." En met deze woorden schoot hij naar voren, zijn klauwen uitgestrekt.

{TAG: Mirroredsound}


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:53

Moosepaw's ogen schoten open toen hij het lawaai hoorde. Verward liep hij uit de Apprentice's den. Katten van de windclan en de thunderclan waren aan het vechten met elkaar. De thunderclan had hen aangevallen. Hoe konden ze? Moosepaw wist eerst niet wat te doen. Hij had nog geen training gehad dus het zou dom zijn om zich in het gevecht te storten. Plots dacht hij aan de kittens in de nursery. Snel liep hij naar de nursery. Moosepaw ging voor de ingang staan. Hij zou geen kat erdoor laten. Met zijn ontblootte nagels keek hij behoedzaam om zich heen.

{Tag; niemand}


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:


Laatst aangepast door Moosepaw op di 8 jul 2014 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:53

Nog ietwat slaperig keek de poes om haar heen. Haar ogen stonden geshoqueerd open toen ze het gevecht zag. Overal lagen plukken haar, bloed, katten en de Thunderclan geur was overweldigend. Ze wou net wegrennen om haar moeder of vader te gaan halen, toen ze scherpe nagels in haar rug voelde. De grijze poes draaide zich razendsnel om, en zag een andere apprentice die haar aangevallen had. Dovepaw was nog ongetraind, en had geen idee hoe ze zich moest verdedigen of wat ze moest doen. Daarom zette ze haar pootjes wat uit elkaar, hopend dat ze elke andere aanval zou kunnen ontwijken. Haar blauwe oogjes stonden opvallend boos voor haar doen, de speelse en kinderlijke blik was weg.

~Tag; Droppaw


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 19:56

Ze voelde de kater onder haar en drukte hem tegen de grond, ondertussen probeerde ze haar nagels langs hem heen te halen en ze voelde dat haar nagels een keer contact maakten voor de kater zich omver wierp en ze onder hem terecht kwam. De kater sprong al wel weer snel van haar af, dus krabbelde ze weer omhoog en keek ze naar de kater die niet al te ver bij haar vandaan stond. Ze voelde dat de wond op haar zij bloedde, maar ze negeerde het. Ze had er namelijk niet echt last van. Ze schoot naar voren richting de kater en vlak voordat ze bij de kater zou zijn week ze uit naar rechts en haalde ze uit met haar voorpoten naar de zij van de kater in de hoop deze te raken.

Tag: Dyingblack


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Z0IYPct

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 W0qAlxRWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 MKN7vHEWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 7iLZ7FIWe've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 PS18GM0

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Xs4

We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:00

De kat draaide zich razendsnel om. Toen zag Droppaw dat het ook een apprentice was. De kat keek boos naar haar en zette haar poten wat uit elkaar. Droppaw zette een stap naar rechts om de andere apprentice te misleiden. Daarna viel ze de grijze poes aan langs links. Droppaw haalde met haar poot uit naar de flank van de kat en hoopte maar dat ze snel genoeg was.

{Tag; Dovepaw}


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfang
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Lolo [loïs]
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons, how time flies
Gender:
Rank:
Frostfang
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:01

Binnen enkele secondes was het gevecht begonnen. Thunderclanners die onwaardige Windclanners aanvielen. Het was zo druk, dat Frostfang een tijd geen tegenstander had en verontwaardigd zocht ze naar een slachtoffer. Ze zag een grijze apprentice zitten, precies voor het kamp van Windclan, die haar een gemakkelijk doelwit leek en ze sprong er met uitgeklapte nagels opaf. Ze werd eerst een keer aan de kant gegooid, ze had geen idee door wie maar ze kon de kat een flinke klauw teruggeven. Ze gromde naar de apprentice en zette haar nagels in zijn staart. "Probeer niet te ontsnappen, kleintje. Je kan niks tegen me beginnen." Miauwde ze woedend en ze plantte haar nagels in zijn zij. Ze wist dat hier een gevoelige plek zat.

- Tag: Moosepaw
-- Wow dit topic gaat zo snel 0.o


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Sy12xt
"Chase the wind and touch the sky"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversong
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Butter
17

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender:
Rank:
Silversong
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:01

Haar blik schoot omhoog bij het horen van verschillende strijdkreten in het donkere kamp. Haar zilveren pels schoot overeind en binnen een paar tellen stond ze buiten de apprentice den, net zoals een hele hoop andere katten ook wakker schrokken. Meteen zocht ze de witte vacht van haar vader: Whitelion. Hij was het enige wat ze nog had en ze mocht hem niet ook verliezen, niet nadat haar moeder was gestorven. Ze zou hem laten zien dat ze iets waard was, en veel ook! Al snel herkende ze de vacht van haar vader die in een worsteling bleek te zijn met Silverfang, de deputy van ThunderClan. "Pap!" riep ze en spurtte op de twee katers af, waarna ze haar klauwen in de rug van Silverfang plantte en hem probeerde te verwonden. Alles voor haar vader, haar enige familielid.

Silverfang & Whitelion


We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 OY0Kr78
Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}   We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:10

Zenuwachtig keek Moosepaw om zich heen. Plots zag hij een witte kat op zich afkomen. Moosepaw hoopte maar dat iemand anders haar zou aanvallen voordat ze bij hem kon komen maar dat gebeurde niet. De poes zette haar nagels in Moosepaw's staar. Pijn schoot door zijn staart en hij voelde bloed stromen. "Probeer niet te ontsnappen, kleintje. Je kan niks tegen me beginnen." miauwde de poes boos. Voor Moosepaw de warrior tegen kon houden voelde hij haar scherpe nagels in zijn zij. "Je komt er niet langs" gromde Moospaw boos. Met zijn poot haalde hij uit naar de poes. Zijn nagels boorde zich in haar vacht en hij probeerde los te komen.

{Tag; Frostfang}


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack} - Pagina 2 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We've come to do your dirty work {ThunderClan Attack}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: