Bride to be



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bride to be

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mary
Member
Bride to be DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Bride to be   Bride to be Icon_minitimema 11 aug 2014 - 20:20

Een dun gordijn van regen doorweekte haar vacht zo snel als ze uit haar slaapplaats stapte. De zwarte kattin gooide haar kop in haar nek, en speurde de hemel af. Zoals ze had verwacht, was hij vol regenwolken. Mokkend stapte Mary compleet naar buiten, en ze voelde al gelijk haar natte vacht tegen haar lijf plakken. Great. Knorrig stapte ze door, niet opzoek naar iets specifieks. Ze had geen plan nodig, het lot zou vast wel iets leuks voor haar bedenken. De rogue liep waar haar poten haar leidden, en kwam zo bij een enorme boom. Snel proefde de she-cat de lucht, maar geen andere katten waren te vinden. Dus haakte ze haar nagels in het schors, en zette zich af met haar achterpoten. Al snel was ze hogerop gekomen, bij een beschutte tak. Hier zou ze kunnen wachten tot de bui voorbij was. Maar, ze rook de geur van een ongewenste indringer. De geur van kat.

Lync eerst, daarna open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lync
Member
Bride to be DPKsfdL
De luiaard >=D
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons that I have saw..... I think then...
Gender:
Rank:
Lync
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 16:51

Lync liep door over onbekende territory heen misschien had hij wel geen territory maar wel altijd het geweldig leuk, hij verpeste de meeste katten hun dag zo deze keer zal hij het vast weer doen. Hij liep langs een paar paardenbloemen. Hij had voor nu best een vrolijke dag, alles vas fijn zelfs het weer, hij voelde iets op zijn neus komen. water? Ga me toch niet vertellen dat het gaat regenen. dacht hij, alleen ging het water steeds harder vallen. Lync keek in het rond of er ergens in de beurt een beschutting was, even rende hij een paar keer in het rond. Zijn neus kon niks meer ruiken door deze regen alleen maar regen, regen en regen. Al zijn hele leven was er al bijna alleen maar regen, water en nattigheid. Hij merkte ergens in de verte een boom op, dat was zijn uitweg of niet maar vast wel ergens iets om te schuilen. Hij liep ernaar toe in grote passen over het natte kouden gras, de regen had al inmiddels zijn vacht doorweekt gemaakt. Toen hij uiteindelijk aan kwam keek hij eerst rond of er het geen holle boom was, dat was het niet anders had hij zich daarin kunnen nestelen. Lync besloot er in te klimmen en merkte een zwarte poes op bij een tak, "Welkom in de boom hehehehehe." lachte hij al vrolijk alleen vond hij het best wel ongemakkelijk met nog iemand in een boom. De vorige keren werd hij eruit gegooit of brak de tak ervan af, dat was niet zo fijn en helemaal niet op deze hoogte. "Lekker weer he?" miauwde hij en griffelde er nog achterna, hij begon zijn natte licht oranje vachtje uitteschudden. Hij keek de zwarte poes aan en rilde al van haar blik, iets aan deze poes mankeerde aan haar maar hij wist niet wat.


Bride to be AE4LUuP
Thanks Icyrose voor mijn setje
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145

Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Bride to be DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 17:21

Het was een kitten. Een KITTEN! Mary schoof een stuk van de kater af, en blies zacht naar hem. "Welkom in de boom hehehehehe." Had deze idioot geen idee wie zij was? "Lekker weer he?" De vreemdeling grinnikte, en begon zich te wassen. "Idioot!" Siste Mary vijandelijk, wat een domme kitten. "Weet je dan niet dat ik talloze doden op mijn naam heb staan?" Ze gunde hem een doenlijke blik, en begon haar eigen pels te verzorgen. "Je hebt geluk dat we nu in een boom zitten," Mompelde ze dreigend, "Anders had ik je al lang aan stukken gescheurd." De zwarte poes was niet van plan nu iets uit te halen, sinds vechten in een boom moeilijk was. Nou ja, vechten.... Het zou meer zijn als een muis uit een boom slaan. De afstand was echter te groot, wat het onmogelijk maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lync
Member
Bride to be DPKsfdL
De luiaard >=D
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons that I have saw..... I think then...
Gender:
Rank:
Lync
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 18:01

Lync zat net een tak veder van de poes af die nogal kwaad leek, ze was beter gezelschap dan Cyber of Draco want zij viel hem nog niet aan. Alleen had hij het nogal druk om zijn territory te zoeken die hij nog niet had en helemaal niet wist hoe hij dat moest doen dus hij bleef een zwerfende Rogue, hij schudde weer zijn vacht uit en deze keer goed. "Idioot!" siste de zwarte poes, hij legde meteen zijn oren in zijn nek van haar reactie. "Een hallo was beter geweest, weet je." lachtte Lync erop en wreef even met zijn poot over zijn oor heen, hij zwiepte kort met zijn staart. Even nam hij diep adem om voor de eerste keer van de rust te genieten tot de poes weer reageerde: "Weet je dan niet dat ik talloze doden op mijn naam heb staan?" Lync keek haar verbaast aan en begon "bang zijn voor jouw? hahahahahahaha" lachtte hij vlak daarna. Hij ging weer recht zitten na dat hij had gelachen, hij deed zijn kopje schuin en staarde haar aan. Hij likte zijn mond hoeken af en sloot even zijn ogen toen hij tegen de boom aanleunden, weet jij niet hoeveel talloze katten mij haaten dus die doen het met gemak. dacht hij vrolijk en zwiepte met zijn staart. "Je hebt geluk dat we nu in een boom zitten," Dreigde de poes naar hem. "Anders had ik je al lang aan stukken gescheurd." zei ze er vlak na. Lync keek haar even aan en begon totaal weer te lachen en viel daardoor bijna de boom uit, hij hielt zich net vast met zijn klauwtjes aan de tak en trok zich weer op, "dat zouden katten zelfs doen als ik in de boom zou zitten en niet eens gepraat zouden hebben." miauwde hij en ging liggen op de tak en wachte tot deze regen bui af was gelopen.


Bride to be AE4LUuP
Thanks Icyrose voor mijn setje
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145

Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Bride to be DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 15:21

De kitten gaf 'dappere' antwoorden, voor een kitten althans. Het geroffel van de regen op de bladeren maakte het rogue territorium bijna vredig. Mary's blik schoot weer naar de kitten die bijna uit de boom viel. Tot grote teleurstelling van de zwarte poes klom hij weer omhoog. Helaas. "dat zouden katten zelfs doen als ik in de boom zou zitten en niet eens gepraat zouden hebben." Dat verbaasde de kattin niks. Soepel sprong ze naar een tak dichterbij de idioot. Toen ze stabiel stond. Stak ze haar poot uit, met uitgestoken nagels. Ze hield één klauw onder het kinnetje van de kit, en siste; "Wees stil, wees mij niet tot last, en ik zal je leven sparen." In een ruk trok ze haar poot terug, wat waarschijnlijk een schrammetje zou achterlaten. Toen ging ze ook liggen op de tak, en staarde voor zich uit. Stomme kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lync
Member
Bride to be DPKsfdL
De luiaard >=D
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons that I have saw..... I think then...
Gender:
Rank:
Lync
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 20:59

Lync had een grote glimlach en had nu al veel te veel dingen wat hij al leuk vond hier, helemaal toen hij merkte dat ze poes zich steeds meer ergde aan hem. Hij lachte kort naar de poes, hij wist niet hoe ze hette en begon maar met zijn naam maar wachtte eerst of de poes iets te zeggen had. Kort glimde zijn oog even en zag dat de poes naar hem toe kwam waardoor hij meteen een stapje opzij zette, hij zat nu een stukje veder van de poes vandaan maar niet ver genoeg. De zwarte poes stak haar poot uit naar zijn kin en hield haar nagel bij zijn keel, hij keek de poes als nog uitdagend aan. "Wees stil, wees mij niet tot last, en ik zal je leven sparen." Siste de poes hevig, hij keek haar aan en wiebelde met zijn oor. "hahahahaha, dus zo zijn oude taarten. moe, irritant en drijgend." Miauwde hij kort alleen voelde hij wel haar klauw die een klein krastje had gemaakt onder zijn kin. Hij merkte dat de poes ging liggen en kennerlijk hij gelijk had over de oude taarten, "Zo zo ben je nu al moe." zei hij met een glimlach. Zijn groene ogen begroete de rode dodelijke ogen van deze poes, dat was niet al te vrolijk maar voor hem zal dat altijd blijven.


Bride to be AE4LUuP
Thanks Icyrose voor mijn setje
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145

Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Bride to be DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimevr 15 aug 2014 - 21:33

Demon zat een paar takken hoger in de boom waar twee rogues zaten te kibbelen. De kater grijnsde, hijzelf was al enorm vergeleken met een normale kat, en hij was al helemaal groter dan die kitten die daar een beetje zat te klieren. De enorme tabby sprong van zijn tak af, en landde nét naast de kitten "De volgende keer zal ik je pletten." Hij legde zijn massieve poot bovenop de kitten, en gooide het kleine katertje op zijn rug. Met een van zijn enorme klauwen drukte hij de kitten stevig tegen de tak, waardoor hij waarschijnlijk geen lucht kreeg. "Lach nog één keer en ik krab die grijns van je gezicht." Siste de kater geïrriteerd, hij sloeg zijn klauw uit en duwde hem diep in het vlees, en een deel in zijn keel. Demon was een stuk groter dan de zwarte poes op een tak dichtbij. "En met welke zeur heb ik het genoegen?" Grijnsde de tabby, hij draaide zich naar de poes, waarbij hij zijn nagels nog dieper in de kitten duwde. "Ik ben Demon." Miauwde hij trots, Zijn zwarte halsband met hondentanden glimde in het licht van de maan, zijn duivelse grijns stond sierlijk op zijn gezicht. "Één tip. Ik háát kittens."

Can i join? :3



Bride to be Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Bride to be RCT9lBride to be Ew9Q7Bride to be 9s9CzBride to be WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Bride to be DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 6:48

De kitten bleef, zoals verwacht, doorjengelen. Hij maakte haar zelfs uit voor oude taart! Mary negeerde hem, hij was het toch niet waard. Haar reddende engel was een enorme kater, bloodclan, die net naast de kitten landde. "De volgende keer zal ik je pletten." Vervolgens begon de kater de kitten pijn te doen. Mary keek het hele schouwspel aan met een scheve grijns. "En met welke zeur heb ik het genoegen?" "Zeur? Jij zou ook gek worden van zo'n kitten die je boom binnen klimt, nietwaar?" De zwarte poes hield haar kopje scheef, toen de kater verderging. Zo te zien leed de kitten nog steeds. "Ik ben Demon." Wat een interessante naam. "Één tip. Ik háát kittens." Een duivels, doch sierlijke snuit sierde zijn lippen. Mary boog kort. "Koningin Mary, heerser over de dode kittens." De kattin grinnikte, ze hoopte dat de kater gaar sadistishe humor begreep. Al dacht ze, bij de eerste blik, dat zij en Demon het wel goed konden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lync
Member
Bride to be DPKsfdL
De luiaard >=D
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons that I have saw..... I think then...
Gender:
Rank:
Lync
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 13:51

Lync zat op de tak nog steeds de poes aan het plagen, hij had genoeg aan een kat. Hij ging liggen op de tak en wachtte tot de regen was afgelopen alleen staarde hij op toen een giga kater naast hem landde, "De volgende keer zal ik je pletten." zei de kater nogal bot. Lync keek hem even verbaast aan alleen kwam de massieve poot van de kater die hem omver duwde, hij voelde de poot die om zijn borst kas werd gezet en nog op gedrukt werd. "Lach nog één keer en ik krab die grijns van je gezicht." miauwde de kater aangebrand. "Ha." zei Lync met een grote grijns expres tegen de kater en zwiepte kort met zijn staart, de katers klauw boorde door zijn huid heen. Even proste hij een klein beetje bloed, hij trok zijn poten omhoog om te proberen om deze massieve poot van zich af te krijgen. "En met welke zeur heb ik het genoegen?" zei de kater deze keer tegen de poes die hij allebei totaal niet kende, een zucht verliet zijn mond en bleef proberen om die klauw van zich af te krijgen. "Zeur? Jij zou ook gek worden van zo'n kitten die je boom binnen klimt, nietwaar?" miauwde de poes. Lync opende zijn mond en gaf een harde krap tegen de klauw van de massieve kater, "Hey, was je mond ja. Ik probeer hier de rust te verpesten hehehehe." miauwde hij nog voelde hij zich niet gedrijgt over de kater. "Ik ben Demon." sprak de kater die zich trots voelde, "Één tip. Ik háát kittens." zei Demon daarna. Lync begon even te lachen en begon "geweldig nu hebben jullie allebei iets gemeen." miauwde hij met een glimlach en probeerde zich eronderuit te krijgen van deze klauw. "Koningin Mary, heerser over de dode kittens." ei de zwarte poes die zich even boog. Nu wist Lync pas hun namen zo, hij had dagen verpest maar wilde dat niet ongedaan maken.


Bride to be AE4LUuP
Thanks Icyrose voor mijn setje
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145

Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
Bride to be DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimeza 16 aug 2014 - 15:22

"Moet je lachen kleine kitten?" Snauwde Demon, hij negeerde het zachte gekrab van het katertje, en stak een van zijn nagels uit, en stak hem in het hoofd van de kitten, langzaam trok hij hem over het hele gezicht. "Ik zou maar heel snel stoppen met lachen!" Spuugde de enorme kater, hij drukte nog harder met de klauw die nog op zijn borst lag. "Kittens!" Siste hij spottend, hij wierp weer een blik op Mary, "Dus, Koningin Mary? Heerseres van de dode kittens?" Hij grijnsde duivels, en sloeg met zijn staart. Zijn kille, blauwgroene blik keek recht in de rode ogen van Mary. "Dan zal ik wel Koning Demon, Heerser van alle doden zijn?" Hij draaide zich weer naar de kitten, en blies naar het kleine katertje, terwijl hij zijn nagel onder de kin van het kleintje stak.  "Veel succes." Snauwde de enorme tabby lachend.



Bride to be Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
Bride to be RCT9lBride to be Ew9Q7Bride to be 9s9CzBride to be WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Bride to be DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 18:20

"geweldig nu hebben jullie allebei iets gemeen." Mary negeerde het irritante gepiep van de kitten, en luisterde naar wat de bloodclanner te zeggen had. "Moet je lachen kleine kitten?" De zwarte kattin bleef stil zitten toen ze zag hoe de kater het gezicht van de zandkleurige kater bewerkte. Nou ja, stil, een grote grijns kroop over haar gezicht. Hier hield ze van. "Ik zou maar heel snel stoppen met lachen!" Als het aan de slanke rogue lag, zou ze niet zoveel tijd verspillen aan een simpele kitten. "Kittens!" Siste Demon spottend, en de blik die op haar geworpen werd ontging Mary niet. "Dus, Koningin Mary? Heerseres van de dode kittens?" Er werd een grijns haar kant op geworpen, maar haar gezichtsuitdrukking bleef neutraal. "Dan zal ik wel Koning Demon, Heerser van alle doden zijn?" Bloody Mary trok een wenkbrauw op, en keek hem koel aan. "Vast." Zei ze helder, voor de kater naar de kitten blies. "Veel succes." Snauwde de tabby. "Don't kill him, Leave some for me!" Zei ze, en ze hield haar kopje scheef. Met een krachtige sprong landde ze naast Demon, waarbij haar pels tegen de zijne streek. Ze bestudeerde de kitten; Hij zag er niet heel mooi uit. Ze liet een klauw uitschieten. Langzaam streek ze langs zijn oor, en duwde toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lync
Member
Bride to be DPKsfdL
De luiaard >=D
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons that I have saw..... I think then...
Gender:
Rank:
Lync
BerichtOnderwerp: Re: Bride to be   Bride to be Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 11:46

Lync staarde naar de twee katten, gevangen genomen door twee katten. Ha laat me niet lachen. Dacht hij met een grijns en lag nog steeds op de boom, "Moet je lachen kleine kitten?" Siste Demon toen hij met zijn klauw over zijn gezicht heen ging waar bloed uit stroomde. Hij probeerde met zijn kleine klauwtjes de klauw van Damon tegen te houden, hij sloeg zijn oren in zijn nek en voelde de klauw op zijn borst die daar in boorde. "Hey heb wat respect ja." miauwde hij rustig en probeerde zich nog te verzeten. "Kittens!" zei Damon die daarna naar Mary keek. Hij maakte zich niet echt zorgen over zijn lot maar hij was liever beneden en zou binnen 3 seconden weer weggevlugt. Hij luisterde niet echt naar het gesprek want hij had het nogal druk met het verzeten tegen de klauwen van de kater, toen Mary er nog bij kwam stak ze haar klauw langs zijn oor en duwde hem. Lync keek haar aan en voelde de duw tegen zijn lichaam aan, het liefst was hij nu van de boom afgevallen maar dat ging niet echt. "Hey kitty's kunnen jullie me niet met rust laten, hihihihi." miauwde hij nog al te speels en grijnste naar de kater en probeerde zich meer te bevrijden wat bijna helemaal geen zin had.

OCC: Sorry voor de laate post -.- en voor de lengte


Bride to be AE4LUuP
Thanks Icyrose voor mijn setje
Topicje?: https://www.warriorcatsnl.com/t19321-i-got-no-good-intention-topicsssss#449145

Online stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bride to be
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: