So complicated - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So complicated

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 19:36

Ze keek eerst heel zielig, waardoor de kater alleen maar zekerder werd van zijn keuze, hij wist eerlijk gezegd niet eens hoe hij haar zou moeten noemen, vandaar dat hij hier stond en haar liet winnen. "Echt?" Hij knikte, en zijn oren gingen geamuseerd heen en weer bij het zien van de poes haar blik. Het leek haar echter niet heel erg te doen kalmeren ofzo, ze werd juist wat onzekerder en twijfelde duidelijk ergens over. "Ik heb nog nooit iets gedood." Tall knikte, zoiets had hij al gedacht. "Dat is maar goed ook," Mauwde hij grinnikend, "Anders was je een medicine cat van niks," Het zou toch wat zijn, als de medicine cat iedereen zou vermoorden. "Je brengt je kaken naar zijn hals, en bijt dan snel en hard door waardoor zijn nek zal breken," Mauwde hij, "Het mooiste is natuurlijk als het recht breekt, en dus niet splintert, want dat is lastig om te eten, maar hier maakt het niet zoveel uit,"


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 20:11


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y'
'Dat is maar goed ook,' Miauwde Tall, waardoor Littlestream's oortjes zich wat nieuwsgierig naar voren spitsen. 'Anders was je een medicine cat van niks,' De opmerking had haar hersenen aan het werken gezet en bijna meteen dacht ze terug over de meerdere katten die aan haar poten gestorven waren. Veel waren het niet, aangezien ze de meeste van haar patiënten had kunnen redden. 'Je brengt je kaken naar zijn hals, en bijt dan snel en hard door waardoor zijn nek zal breken,' Legde de bruine apprentice uit, waardoor haar aandacht terug op de eekhoorn gevestigd was. Zij dat dier doden? Ergens wekte het energie in haar op, en het gevoel dat ze zichzelf eindelijk zou kunnen bewijzen. Maar langs de andere kant vond ze het zo zielig .. voor het prooidier zelf dan. Wanneer ze een stuk eten van de prooistapel pakte, dacht ze er nooit bij na dat het diertje eerst zelf ook geleefd had. Maar nu ze er zelf voor stond, en ze zelf de doodslag moest toegeven, werd ze toch lichtelijk nerveus. 'Het mooiste is natuurlijk als het recht breekt, en dus niet splintert, want dat is lastig om te eten, maar hier maakt het niet zoveel uit,' Miauwde hij tenslotte nog, waarop Littlestream reageerde met een knik.
Voorzichtig duwde ze de poot van Tallpaw weg en drukte ze de eekhoorn met haar eigen kracht tegen de grond. Haar hart begon sneller te slaan, en toen ze zich voorover boog merkte ze dan ook dat die van het prooidier eveneens sneller begon te kloppen. Het beest moest weten dat zijn einde naderbij was. Langzaam zette ze haar tanden rond diens nek, en beet ze snel door. Ze voelde iets kraken, en tegelijkertijd ook het eens zo tegenstribbelende lijfje slapper worden. Verbaasd deinsde ze terug achteruit met haar kopje en keek ze Tallpaw met haar groene blik aan. "Zo goed?" Vroeg ze, lichtjes onzeker.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 22:08

Hij bekeek de poes goed toen die uiteindelijk knikte en zijn poot opzij duwde. Bij die handeling moest hij onwillekeurig even glimlachen, ze wilde zichzelf zo duidelijk bewijzen, geen hulp werd getolereerd. Ze had het ook niet nodig, ook al nam het wat langer dan normaal, ze deed het perfect. Wat langer de tijd nemen was ook wel heel logisch voor je eerste kill, je moest alles aanvoelen, leren, geen medelijden hebben. Zorgen dat je deed wat je moest doen en er niet mee speelde, het feit dat ze de kracht hadden gekregen anderen te kunnen doden betekende niet dat ze het leuk moesten vinden. "Zo goed?" Hij schrok op uit de gedachten, en keek even in haar ogen. Daarna wendde hij zijn blik snel naar de eekhoorn. De breuk was perfect, perfect recht doormidden, perfecte plek. Dit beest zou geweldig zijn om te eten, goed vlees, niet te slordig gedood. Heel mooi. "Het is perfect," Mauwde hij dan ook, een beetje ontzet, en grinnikte toen. "Man wat ben ik blij dat je bij Shadowclan hoort nu ik dit zie," De precisie van Medicine cats was een mooi iets, vooral bij het jagen. De poes zou misschien wat te klein zijn voor echte gevechten, vooral met katten zo groot als Tall. Al waren er daar niet zoveel van.


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 22:33


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
De kater leek op te schrikken uit zijn gedachten en keek plots in haar ogen, waarna hij even grinnikte. 'Het is perfect,' Miauwde hij, waardoor een opgeluchte zucht haar bekje verliet. Ze keek nog een keer naar de eekhoorn die ze zonet gedood had en wiebelde even ongemakkelijk met haar oortjes. Stel je voor dat het ding zelf een nestje had .. kleintjes om voor te zorgen .. De poes probeerde die gedachte uit haar hoofd te verbannen, zij moest dit zelf ook doen zodat ze de katten van de Clan kon voeden, toch? Ze had zelf ook een plicht, en het zou leuk zijn dat ze naast haar kruidenkennis ook nog kon jagen. Littlestream schudde onopvallend haar grijze kopje en keek vervolgens naar de bruin gestreepte kater. 'Man wat ben ik blij dat je bij Shadowclan hoort nu ik dit zie,' In een fractie van een seconde bevond er zich een zekere blos op haar wangen en richtte ze haar blik op een willekeurige struik, niet goed wetende wat ze erop moest zeggen. "Dankje," Miauwde ze dus maar, lichtjes snorrend. Echter schudde ze vervolgens haar kopje, terug denkende aan wat Innerghost haar vroeger had aangedaan, plus haar mentoren die haar hadden laten zitten. "Nee." Kwam er plots kordaat uit haar bekje. Ze richtte opnieuw haar groene blik op Tallpaw en vertoonde een zekere droevigheid. "Als dat waar was, dan had ik vroeger geen drie mentoren gehad die me nadien in de steek hebben gelaten." Een zachte zucht verliet haar bekje, opnieuw haar mond opende. "Innerghost had me zelfs uit het nest verbannen omdat ik te zwak was.." Ergens zou Tallpaw het misschien wel begrijpen, afgezien het feit dat zijn moeder de Clanleider was. Maar zijzelf had nooit een moeder gehad, noch vader. Smokebreath was de enige kat die daar dichts in de buurt van kwam. Innerghost begon pas ook weer tegen haar te praten toen ze haar rang medicine cat apprentice had gekregen. Maar waarom had de zwarte poes haar leven dan gered toen Whitelion haar had aangevallen? Alles werd steeds onduidelijker, daarom voelde ze zich ook op haar gemak bij Tallpaw. Aangezien hij gewoon zichzelf was, en zijn mening eerlijk luidop durfde te zeggen.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 23:37

Ze leek niet te weten wat te moeten met zijn compliment, en antwoordde uiteindelijk maar zo simpel mogelijk. "Dankje," Hij knikte eens, en wilde toen voorstellen om door te gaan, om meer dieren te vinden. "Nee." De plotse stem, en de indringende, droevige blik, deden hem stoppen en zijn mond halfopen laten midden in een woord. "Als dat waar was, dan had ik vroeger geen drie mentoren gehad die me nadien in de steek hebben gelaten." De kater bewoog zijn oren meelevend, maar merkte niet dat hij nog steeds de mond open had. "Innerghost had me zelfs uit het nest verbannen omdat ik te zwak was.." Nu viel zijn mond nog verder open en even keek hij de poes ongelovig aan, daarna kwam hij dichterbij en nam haar in een knuffel, however katten dat ook doen. Ze had op dit moment duidelijk een steun nodig, en dit was niet oke zonder een knuffel. "Heb je je ooit ook bedacht dat dat niet aan jou hoeft te liggen?"


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 23:52


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Ze had haar groene blik op haar grijze tenen gericht en had dus niet door gehad dat de bruine kater dichterbij was gekomen. En schrok dan ook lichtjes toen hij haar plots een knuffel gaf, tot zover katten dat konden. 'Heb je je ooit ook bedacht dat dat niet aan jou hoeft te liggen?' Miauwde hij, waardoor ze even opkeek en haar blik in de zijne priemde. Hoezo lag het niet aan haar? Ze kon de katten die haar in de steek hadden gelaten niet meer optellen op slechts één poot. Haar vorige mentoren, Innerghost, Ashdrizzle, Nightspark, .. Waarschijnlijk was ze iemand nog vergeten.. Ahja! Frostpaw, aangezien ook haar nieuwe apprentice gewoon plots uit haar zicht was verdwenen. Al wist ze dat de medicine cat trainingen niet zo simpel waren, en dat het goed kon zijn dat Frostpaw het had opgegeven. Littlestream schudde haar kopje en richtte haar aandacht opnieuw op Tallpaw. "Hoezo niet? Het kan toch geen toeval zijn? Ik bedoel, ja het komt wel eens voor dat één mentor inactief valt. Maar drie .." Haar stem stierf eventjes weg, wetende dat ze waarschijnlijk de kater aan het vervelen was. Hij mocht misschien dan wel medelijden lijken te hebben, maar ze dacht ook eerst dat Ashdrizzle en Nightspark haar mochten. En nu zag ze die twee iedere dag samen. In het begin was het moeilijk om ermee te leren leven, maar ondertussen had ze de twee al buiten haar hart weten te zetten, al was ze de herinneringen die ze met de katers had gemaakt nog niet vergeten. "Sorry, het is gewoon lastig om katten te vertrouwen na alles wat er gebeurd is." Miauwde ze al wat kalmer terwijl ze hem met een waterige glimlach aankeek.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
So complicated - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 11:35

Acepaw liep wat sipjes door het territorium. Hij had al een tijdje geen training meer gehad en dat stelde hem teleur. Hij vond het zo leuk om te training, om beter te worden. In de fanatieke trainingssessies voelde hij zich gewoon beter. En niet zo alleen.. Nu hij zijn vrienden grotendeels had laten vallen was zijn vrijetijd nogal eenzaam. Maar het zou het toch wel waard zijn? Hij zou als eerste genoemt worden bij de ceremonie.. Hij zou zijn nieuwe naam als eerste krijgen. Waarom klonken die woorden niet meer zo overtuigend? Wat interesseerde het nou? Als hij maar zijn nieuwe naam kreeg.. Maar om daarvoor zijn pic op te geven. Snel schudde Ace zijn kop; hij was boos op Tall. Dat moest hij niet vergeten.. Ineens rook de grote kater een bekende geur. Vrolijk zette hij zijn pas richting de geur. Hij had de Medicine cat geroken, Littlestream. Ze was vriendelijk en Ace was eenzaam. Perfecte combi. Op zijn typische pasje wandelde hij richting de geur van dr grijze kattin. Maar toen hij uit te bosjes stapte en een vrolijke "Yo" uitte ontdekte hij iets. Er was nog een geur, die van de tabby.. Hij richtte zijn groene blik op het tweetal. Was er hier iets gaande? Met vernauwde ogen bekeek hij de ander. "Sorry, ik wou niks verstoren" meteen hierna draaide hij zich om. Klaar om weg te lopen. Tall was verboden terein.

OCC;; Sowwy als ik niet mag joinen :3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 18:02

De poes leek er niet zo zeker van, hij was dat wel, "Hoezo niet? Het kan toch geen toeval zijn? Ik bedoel, ja het komt wel eens voor dat één mentor inactief valt. Maar drie .." Hij glimlachte naar haar, en schudde langzaam zijn hoofd. Helaas voor hij iets kon zeggen zag ze er al meteen zo ongelukkig dat hij dacht dat hij nu al wat verkeerds gedaan had. "Sorry, het is gewoon lastig om katten te vertrouwen na alles wat er gebeurd is." De kater knikte, en voelde even dat hem dat opluchtte, hij had niets misdaan. Mooi zo. "Maakt niet uit he-" Hij stopte door de plotselinge geur, en de stem achter hem. Zijn hele lichaam spande zich aan en het was overduidelijk dat hij zich niet bepaald op zijn gemak voelde nu, het was niet alsof zijn buik geen pijn meer deed. "Sorry, ik wou niks verstoren" De kater draaide zich gevaarlijk langzaam om, en keek bewegingloos naar de rug van zijn vriend, woorden wisten zich op het moment geen weg te vinden.


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 18:08


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
'Maakt niet uit he-' De kater stopte abrupt en Littlestream keek hem even vragend aan. Echter werd het haar algauw duidelijk waarom. 'Sorry, ik wou niks verstoren.' De poes draaide zich om en wierp haar groene blik op de rug van Acepaw, niet goed wetende wat er gaande was. Echter merkte ze wel op dat Tallpaw zich niet echt op zijn gemak voelde. Littlestream ging ietsjes voor hem staan, en opende haar mond om iets tegen Acepaw te zeggen. "Wat is er Acepaw?" Vroeg ze, duidelijk nieuwsgierig zijnde. Een kille wind gleed even over haar grijze rug heen en met haar oortjes naar voren gespitst bleef ze de andere kater aankijken. Ze wachtte duidelijk op een antwoord dat zijn daden zou verantwoorden.  


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
So complicated - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 12:26

Alsof het normaal al niet moeilijk genoeg was voor de grote kater.. Nu moest hij ook nog een fatsoenlijk antwoord geven op Littestream. Wat moest hij doen? Tall gewoon negeren en normaal antwoord geven? Duidelijk ongemakkelijk keek hij de grijze kattin aan. Hij had zich uit gewoonte beschermend opgezet, nog net niet vijandelijk. Zijn linkeroor hing bemoeilijkt opzij te bungelen. "Niks" antwoorde hij op een kinderlijke manier koppig. "Ik had gewoon Tall niet verwacht" totaal eerlijk. Deels wou hij wel weer normaal doen tegen de tabby maar naar zijn gevoel was het kwaad al tever geschied. Ook was het magische woord sorry moeilijk uit zijn mond te krijgen. Dus hierdoor bleef hij was sukkelig staan en keek alleen Littlestream aan, al was aan zijn houding te zien dat hij zeker wist dat Tall ook nog bestond.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 23:59

Oh kom op! Hij deed het zo goed, hij negeerde de ander redelijk, mede omdat hij gewoon niet wist wat te zeggen, maar toch had Little hem door en vroeg ze natuurlijk aan Ace wat er was. Help. "Ik had gewoon Tall niet verwacht" Oh ja, want het was niet alsof ze elkaars geur niet kenden he? Ze sliepen ook maar zo'n vijf maanden naast elkaar elke avond. Een zucht verliet de katers' mond, "Maar ik ben er dus wel," Mauwde de kater gepikeerd, en met een schouderophaal. Dit was zojuist een heel stuk lastiger gemaakt dan dat het had hoeven zijn, Ace had ook gewoon weg kunnen lopen, of hij had normaal kunnen doen. Maar nee, het moest natuurlijk zo awkward mogelijk. Zucht.


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 11:21


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
'Niks,' antwoorde hij op een kinderlijke manier koppig. 'Ik had gewoon Tall niet verwacht.' Acepaw bleef alleen haar maar aankijken en gunde de bruine kater die naast haar stond amper tot geen aandacht. Ze wou net haar mond openen toen Tallpaw dat ook deed, en dus spitste ze slechts haar oortjes maar naar voren. 'Maar ik ben er dus wel,' Kaatste hij terug, waarop Littlestream reageerde door met haar oortjes te wiebelen. Ze had zoveel manen gespendeerd in de medicine den, met katten die van streek waren wat er was gebeurd. Ondertussen begreep ze wel wat er hier gaande was en nam ze enkele stapjes terug zodat alleen Tallpaw en Acepaw tegenover elkaar stonden. "Wat er ook gaande is, los het op. Ik heb geen zin om er tussenin te staan." Klonk haar stem bevelend, haar groene blik eerst even op Tallpaw richtende, om vervolgens ook Acepaw aan te kijken.  


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
So complicated - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 19:34

Hij wou Tall negeren, maar Little niet. Dus hij kon niet zomaar weg wandelen of gewoon heel droog doei zeggen en verdwijnen. Ace moest de Med. Cat maar te vriend houden. Want tja, op de manier hoe hij er nu mee om ging had hij straks weinig vrienden over.. Tall reageerde stom. Ja, gewoon stom. Ace zwaaide even met zijn staart, het pluizige ding leek echter al snel weer door zwaartekracht naar beneden gegooid. ‘Hoi…’ Hij had niet gelogen, Talls geur was hem niet opgevallen. De geur van de kater was ondertussen net zo vertrouwt geworden als zijn eigen. Ineens stapte Littlestream achteruit, Ace keek de ander met grote oogjes aan, duidelijk nog ongemakkelijker als voorheen. Wat moest hij doen? Sorry zeggen werd hem niet, in ruzie had hij dus ook geen zin. Dus keek de kater de twee beiden schaapachtig aan en liet ze maar van het moment genieten. Want ja; jeej awkwardness.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 19:38

Tall vond dit allemaal weer erg knap gedaan, well done en hoera. Een tien voor Ace, dat wilde hij toch zo graag? Een ietwat geirriteerde blik was in zijn ogen gekomen, die groot werden toen Little ineens wegstapte. First of all wilde hij niet dat ze wegging, het was zo gezellig, en als tweede wist hij ook niet wat hij aanmoest met Ace. "Ehm.." Mauwde hij dus wat onhandig, en keek de ander vragend aan. Als hij sorry zei zou het goed zijn, zei hij dat niet dan ehm.. Dan werd het zo mogelijk nog lastiger dan nu. Waarom hadden hij en Ace dat effect zo vaak?! Elke situatie kon awkward worden. Diepe zucht.


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:06


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
De twee zeiden amper iets. Ook al was de situatie erg serieus geworden, alsnog kon de poes het niet laten om even te zuchten en vervolgens een speelse grijns op te zetten. "Oké dan," Miauwde ze simpeltjes, waarna ze terug naar Tallpaw toe stapte. "Acepaw, heb je zin om mee te jagen?" Klonk haar stem vriendelijk terwijl ze de kater aankeek, om vervolgens haar groene blik op Tallpaw te werpen. Ze gaf hem even een schouderduw toen ze zag dat hij een geïrriteerde blik had. "Jij hebt mij geholpen, ik help jou." Miauwde ze zachtjes, zodat alleen hij het zou kunnen horen.  


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So complicated - Pagina 3 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:08

Hij stapte goed door, niemand mocht hem zien of vinden want dat was het laatste dat hij wilde, katten die zich hingen bemoeien met zijn uistapjes uit het territorium. Hij wilde gewoon zien waar hij de rest van zijn miserabel leven zou rondlopen als een beest in een kooi. Hij haalde diep adem en zuchtte zachtjes waarna hij even naar rechts liep en sneller begon te stappen. Hij had al veeel spieren door de trainingen die hij zichzelf had aangegeven in de nursery, maar omdat hij nogal klein was, viel het niet echt op. Hij haalde nogmaals diep adem en rook opeens iets. Hij stopte en keek naar links. Zijn ogen vernauwde zich toen hij tussen de bladeren van struik die er nog hingen drie bekende pelzen zag... Hij keek er even naar, stapte naar voren en hing liggen in de struik, waar hij verborgen lag voor iedereen en alles.

Note; Emma zei dat ik mocht x'D


Rip Augurkielurkie
So complicated - Pagina 3 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
So complicated - Pagina 3 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:30

Toen de awkwardness gewoon lekker doorging zette Ace zijn geheime kracht in. Schaapheid. Met deze superkracht keek hij doelloos richting Tall met een nietszeggende blik. Zijn groene ogen dwaalde wat loom af en bleef her en der hangen. Hierdoor was het voor Ace een stuk makkelijker. Zijn staart begon in een afwezig ritme te slaan terwijl zijn oor wat opzij neigde. Bij de vraag van Littlestream keek hij meteen weer helder op en knikte opgelaten. ‘Graag,’ Want tja, tijd brengen met een nieuwe aardsvijand was altijd leuk. Maar laten we eerlijk zijn, Ace kon nooit nee zeggen tegen eten. Ineens drong een geur hem in zijn neus. En hoewel Ace normaal nooit zo oplettend was voor verborgen dingen was dit een natuurlijk instinct die zijn haren omhoog liet staan. Met een brandende en wantrouwige blik keek hij richting de bosjes waarvan zijn anti-ace-instinct kwam. Zonder er verder nog bij na te denken liep hij naar Little en Tall terwijl zijn groene blik op de bosjes gericht bleven. Zijn oren stonden beiden, ja béiden, in zijn nek. Het was duidelijk dat hij geen vriendjes was met het monster tussen de blaadjes.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So complicated - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:34

Tall's mond viel open toen de poes ineens voorstelde dat die kater daar voor hen meeging met hun jachtpartij. Zijn ogen keken haar aan met een mix van verontwaardiging en amusement. Wel grappig dat ze dat zomaar even voor hem besloot, en ja, misschien was het ook maar eens goed. Dus stak hij zijn tong naar haar uit, maar keek de kater wel redelijk dankbaar. De ander kon natuurlijk niet weigeren nu er eten was, dus antwoordde hij meteen met een bevestigend antwoord maar liep toen ineens heel eng naar hun toen. Tall zag wel dat hij op dit moment niet boos was op hem maar wegliep van iets. Nieuwsgierig stak hij zijn neus in de lucht en fronste. Dat kon niet waar zijn. Zijn poten brachten hem dichter naar het bosje, en ja hoor het was waar, de geur was hier veel sterker. Zijn hoofd ging naar beneden en zoekend keek de kater rond, waar was die bengel?


So complicated - Pagina 3 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
So complicated - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:46


L I T T L E S T R E A M

'When you leave, my colors turn to g r e y.'
Acepaw stemde toe, echter, hetgeen wat volgde had ze niet verwacht. Acepaw kwam op hen afgelopen, en keek in het rond alsof 'ie een vos had geroken. Maar toen ze zelf haar neus in de lucht stak en de verschillende geuren opsnoof, kon ze niks herkennen naast wat kruiden- en prooigeuren. "Is er iets?" Vroeg ze nieuwsgierig, lichtelijk bang zijnde. Wat als er toch een vos was of een bedreiging? Wat als ze zichzelf zou moeten verdedigen en dat niet ging? Algauw volgde ze de blikken van de twee katers en keek ze regelrecht richting een struik. Echter wist ze nog steeds niet wat er gaande was en bleef ze slechts met gespitste oortjes en een onzekere blik afwachten op response.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
So complicated - Pagina 3 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: So complicated   So complicated - Pagina 3 Icon_minitimema 10 nov 2014 - 20:50

Het duurde niet lang of dat schaapding kwam in actie en merkte hem op. Het was logisch dat hij hem opmerkte als hij tegen nu nog niet zijn geur kende dan was hij echt wel achterlijk. Maar goed, blijkbaar was elke kat dat in deze clan dus yeah... Het zou geen verassing. Hij keek enkel even nijdig toen hij ook zag dat de gestreepte oelewapper hem aankeek. Hij rolde met zijn ogen kwam overeind en keek hem droog aan, want Tall had besloten voor de struik te zitten. Idioot dat hij ook was. Hij kon zelf niet winnen van hem in een gevecht, en hij was nog maar een kit. Hij bleef hem scherp aankijken met zijn ongeïnteresseerde blik en keek daarna even omhoog. Oh, hij zat blijkbaar in een doornstruik, leuk.


Rip Augurkielurkie
So complicated - Pagina 3 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So complicated
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: