Who are you - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 21:41

Blackkit begon te lachen toen Dauntrose vertelde over het gegein met Mazepaw. Ze kende Maze niet heel goed, maar hij had haar mee de nursery uit genomen, dus ze mocht hem. "Ik hoop hem wel vaker te zien als ik in de apprentices den slaap, maar toen ik daar laatst eens ging kijken, kon ik hem niet vinden. Misschien is er iets aan de hand?"


Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 13:00

Dauntrose
"Ik hoop hem wel vaker te zien als ik in de apprentices den slaap, maar toen ik daar laatst eens ging kijken, kon ik hem niet vinden. Misschien is er iets aan de hand?" Dauntrose bewoog haar snorharen onrustig heen en weer. Misschien. "Hij heeft waarschijnlijk rust nodig... Net zoals ik." Ze kreunde dramatisch en liet zich weer op haar rug vallen. "Met zo'n irritante kitten om je heen." Al snel barstte ze in lachen uit en keek Blackkit met twinkelende oogjes aan.


"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 18:25


Beledigd keek Blackkit weg. "Tss. Rust nodig? Ik gééf anderen alleen maar energie door mijn sprankelende persoonlijkheid," zei ze met haar kin in de lucht. Ze sloeg ritmisch met haar staart op de grond, alsof ze een strenge juf in een klas was. "Ik vond 'm altijd wel leuk, dus ik was bang dat er wat met hem aan de hand was."



Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 18:32

Dauntrose
"Tss. Rust nodig? Ik gééf anderen alleen maar energie door mijn sprankelende persoonlijkheid," Dauntrose grinnikte zachtjes. Haar lachbui was over, maar haar ogen twinkelde nog steeds. "Ik vond 'm altijd wel leuk, dus ik was bang dat er wat met hem aan de hand was." Ze bromde. "Jah ik ben dat ook. Maar..." Ze draaide zich weer op haar zij. "Ik ben nooit écht serieus." Ze porde met haar staart in de buik van de kitten. "Het spijt mij als ik je beledigd heb, oh grote Blackstar die toch sprankelend is." Haar glimlach werd breder.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 18:37

Blackkit begon te lachen. Nee, meen je dat?" zei ze sarcastisch op dat Daunt nooit echt serieus was. "Soms lijk jíj de kitten en ik de serieuze warrior." Blackkit kon waanzinnig speels zijn en actief rondrennen door haar oneindige voorraad energie, maar vergeleken met Daunt.. Ze porde de poes terug met haar flink kleinere staart. "Blackstar, hmm? Klinkt niet verkeerd. Ik denk dat ik later een prima leider zou zijn."




Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 19:16

Dauntrose
"Nee, meen je dat?" Dauntrose glimlachte. "Soms lijk jíj de kitten en ik de serieuze warrior." Ze sperde haar blauwe ogen open. "Is dat dan niet zo?" Ze porde met haar staart in de buik van de kitten. "Het spijt mij als ik je beledigd heb, oh grote Blackstar die toch sprankelend is." Haar glimlach werd breder. "Blackstar, hmm? Klinkt niet verkeerd. Ik denk dat ik later een prima leider zou zijn." Daunt grijnsde haar scherpe tanden bloot. Dit was best leuk. "En dan ben ik je deputy.", miauwde ze enthousiast. Bijna even enthousiast sprong ze recht. Het was duidelijk dat haar karakter zeer uiteenlopend was. Van moederlijk, naar een vriend, tot misschien wel een irritant iemand en dan verward, boos, ... en zo kon je een tijdje doorgaan.

"Heal my wounds and kiss my soul."


http://images.cooltext.com/4078294.png --> voor in je osje >3


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 19:39

~ Ooeeeh, nice! Very Happy Thanks so much! <33

Spinnend sprong Blackkit op toen Daunt dat deed, en ze probeerde haar brede grijns na te doen, al was haar bek nog een stuk kleiner dan die van een volwassen warrior. "Ja, dan mag jij mijn deputy zijn." Ze sprong rond, en ging achter de porrende staart van Daunt aan. "En dan maken we de Shadowclan de sterkste clan van de hele wereld," zei ze, terwijl ze merkte dat de woorden er moeilijker uitkwamen naarmate ze langer achter de staart aan het rennen was.




Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 20:07

Dauntrose
Er klonk gespin uit het kleine bekje van Blackkit en ze probeerde haar na te doen, wat best een grappig zicht was. "Ja, dan mag jij mijn deputy zijn." De kitten sprong rond, en ging achter de porrende staart van Daunt aan. "En dan maken we de Shadowclan de sterkste clan van de hele wereld" Dauntrose lachte en liet haar staart omhoog en omlaag gaan zodat het extra moeilijk was. Hier en daar gaf ze eens een por in de buik van de kitten.

"Heal my wounds and kiss my soul."


:3 Graag gedaan. <33


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 21:41

Dauntrose begon haar staart op en neer te zwiepen, en Blackkit sprong er achteraan. Als ze veel kracht in haar achterpoten gebruikte, kon ze hoog genoeg springen, maar tijdens de eerste paar pogingen was ze niet snel genoeg. Ze wachtte daarom af, en koos het juiste moment om toe te slaan. Ze sprong, greep de staart met haar bek en sloeg haar poten er omheen. "Gha!" riep ze. "Hebwes." Ze begon op de staart te sabbelen. Iel.




Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 15:00

Dauntrose
De kitten dook in elkaar. Dauntrose liet haar staart niet vertragen zodat het makkelijker werd, zodat ze de kitten goed kon bekijken. Blackkit was best goed moest ze toegeven. Haar sprong was wat klungelig, maar perfect getimed. De kitten sloeg haar pootjes eromheen. "Gha!" riep ze. "Hebwes." Ze voelde hoe Black aan haar staart begon te sabbelen. Ze tilde haar staart nog hoger zodat de kitten van de grond ging. Er kwam een idee in haar kopje zitten. "Wat als... ik het ding dat aan mijn staart hangt even mee naar buiten neem, morgen." Ze grijnsde breed met glinsterende ogen. Niet ver, dat zou niet mogen en... ze wou in een goed boekje staan bij Shrewstar, maar gewoon dat deze hier eventjes een frisse neus kan halen. Alles wat vergeten.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 16:53

Blackkit begon te spartelen toen Daunt haar staart omhoog deed. "Hwee!" riep ze, maar een giechel was in haar stem te horen. "Wat als... ik het ding dat aan mijn staart hangt even mee naar buiten neem, morgen." Ding? Thanks. Maar klonk leuk! Blackkit wilde er op reageren, maar dat ging lastig met een pluizige staart in haar mond. Dus ze liet zich vallen en kwam netjes op haar pootjes terecht. "Dat klinkt geweldig," grijnsde ze, altijd in voor uitnodigingen die betekende dat ze uit de nursery kon.



Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 20:35

Dauntrose
De kitten belandde terug op haar pootjes. Ondertussen was het laatste licht vervaagd. "Dat klinkt geweldig," piepte Blackkit. Dauntrose kittelde de neus van de kittens. "Maar het wordt donker en het was een lange dag." Ze grinnikte en schuifelde naar de ingang. Een gaap verliet haar bek, nooit meer nachtwandelingen... dus kon ze maar beter in haar den kruipen. Maar dan herinnerde ze zich de woorden van de kitten; "Ik zie haar niet zo veel. Eigenlijk komt ze nooit naar de nursery, terwijl ik eigenlijk alleen daar mag zijn. Ze heeft me nooit gevoed, en ze heeft geen idee wat ik aan het doen ben - tenzij iemand ander haar dat verteld heeft. Ik weet niet eens of ze wel weet dat ik bij de volgende ceremonie apprentice word.." Ze kreeg een geweldig idee, nu moest Black het nog goed vinden. Ondertussen stond ze voor de Nusery. Ze draaide zich terug om naar de kitten, met een glimlach op haar gezicht. "Problemen als ik te lui ben om naar mijn eigen den ga?" Een beetje aarzelend bleef ze staan. Misschien kon Black uitvallen ofzo, niet dat ze dat verwachtte... Maar toch.




"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 16:37


Blackkit knikte. "Ja, het wordt tijd dat we terug gaan. Ik word ook eigenlijk best moe." De zon - voor zover die nog scheen en voor licht zorgde - begon onder te gaan, en binnen enkele minuten was het gaan schemeren. Ze liep achter Dauntrose aan naar de ingang van de nursery. Yikes. Moest ze daar weer naar binnen. Ze liet even een geïrriteerde zucht. Problemen als ik te lui ben om naar mijn eigen den te gaan? Een grijns verscheen op Blackkit snoet. "Luilak! Maar nee, tuurlijk niet!" Wauw. Het was eigenlijk best droevig dat ze zo blij werd dat ze voor het eerst bij een moederfiguur zou slapen, maar dat probeerde ze te vergeten.



Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 18:31

Dauntrose
Dauntrose kittelde de neus van de kittens. "Maar het wordt donker en het was een lange dag." Ze grinnikte en schuifelde naar de ingang. "Ja, het wordt tijd dat we terug gaan. Ik word ook eigenlijk best moe." Een gaap verliet haar bek, nooit meer nachtwandelingen... dus kon ze maar beter in haar den kruipen. Maar dan herinnerde ze zich de woorden van de kitten; "Ik zie haar niet zo veel. Eigenlijk komt ze nooit naar de nursery, terwijl ik eigenlijk alleen daar mag zijn. Ze heeft me nooit gevoed, en ze heeft geen idee wat ik aan het doen ben - tenzij iemand ander haar dat verteld heeft. Ik weet niet eens of ze wel weet dat ik bij de volgende ceremonie apprentice word.." Ze kreeg een geweldig idee, nu moest Black het nog goed vinden. Ondertussen stond ze voor de Nusery. Ze draaide zich terug om naar de kitten, met een glimlach op haar gezicht. "Problemen als ik te lui ben om naar mijn eigen den ga?" Een beetje aarzelend bleef ze staan. Misschien kon Black uitvallen ofzo, niet dat ze dat verwachtte... Maar toch. "Luilak! Maar nee, tuurlijk niet!" Dauntrose glimlachte en ging Blackkit voor naar de nusery. Even verder van de ingang bleef ze staan. "Zo, en waar is dat grote nest van jouw?" Haar stem klonk redelijk luid in de den. Enkele kittens piepte en sommige Queens gromde waarschuwend.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 20:16

Zo, en waar is dat grote nest van jou?" vroeg Dauntrose. "Nou," begon Blackkit terwijl ze in de juiste richting stapte, de slapende queens en kittens negerend. Ze zou hier toch binnen de kortste keren weg zijn. "DIT, deze troon hier, is van mij." Ze bleef trots staan naast haar nest. Het was niet gigantisch groot. Ze had veel van de comfortabele, zachte mos op een grote hoop gelegd, zodat ze een extreem zacht matras onder zich had. Er lag toch nooit iemand naast haar, dus Blackkit had er zich maar een voordeel mee gedaan. "Super comfi comfi, maar we moeten het mos een beetje verspreiden." Ze sprong op haar eigen paleisje en begon de verse lappen mos naast elkaar te leggen. Ze had haar nest wel netjes onderhouden door de manen heen. Dat de nursery een goor hol kon zijn, betekende niet dat Blackkit accepteerde dat haar eigen nest er ook zo uit zou gaan zien.



Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 17:14

Dauntrose
"Nou," begon de kitten. Dauntrose volgde haar tussen de slapende Queens en kittens. Voorzichtig zodat ze niemand aanstootte. "DIT, deze troon hier, is van mij." Ze grinnikte zachtjes. Het viel op dat het zachte mos, met hier en daar een pluimpje in, volledig naar Blackkit gevormd was. Ze zag vaag de omtrek van het lichaampje. "Super comfi comfi, maar we moeten het mos een beetje verspreiden." Daunt knikte en begon mee te helpen met het mos te verspreiden, het voelde echt wel zacht aan. Toen het nest groot genoeg was ging ze er voorzichtig in staan. Ze aarzelde eventjes, maar ging toen liggen. Het lag meteen goed. "Wou, ik wil ook wel zo'n nest."

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:11

Blackkit begon het mos te verplaatsen, tot het ongeveer groot genoeg was om een volwassen warrior en een wat kleinere warrior -ghehe- te laten liggen. Dauntrose ging voorzichtig op het mos staan, en liet zich daarna vallen. Blackkit begon te lachen. "Ik ben geen fan van de nursery, maar ik heb geprobeerd er in ieder geval voor mezelf het beste van te maken." Ze draaide een paar rondjes om haar as om een nieuwe slaaphouding te vinden. Eerst had ze altijd op dezelfde, comfortabele manier gelegen, maar nu dat alles anders lag, moest ze een ander plekje vinden. Ze plofte naast Daunt neer. Ze woelde een beetje, gooide nog een achtergebleven takje weg, en ging uiteindelijk op haar buik liggen met haar poten onder haar kop. Ze nestelde zich dicht tegen Daunt aan. "Ik hoop niet dat je in je slaap praat, want dan ga ik schoppen."



Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 12:58

Dauntrose
"Ik ben geen fan van de nursery, maar ik heb geprobeerd er in ieder geval voor mezelf het beste van te maken." Dauntrose grinnikte. Blackkit begon rond te draaien en een paar takjes weg te schoppen tot ze goed lag. Ze verdween bijna in haar lange buikvacht van haar. De calico poes wikkelde haar staart rond de kitten en legde het puntje onder haar kin. "Ik hoop niet dat je in je slaap praat, want dan ga ik schoppen." Ze glimlachte. "Oef, want ik snurk alleen maar."

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Who are you - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 13:45

Blackkit begon Daunt's vachtharen uit haar bek te trekken, die daar in waren gaan hangen toen ze zowat verdween in het buikhaar. Yikes. Maar Dauntrose rook lekker, dus ze vond het eigenlijk ook wel fijn. "Serieus?" zuchtte Blackkit toen Daunt zei dat ze snurkte. "Ik hoop dat dat een grap was." Opeens merkte ze hoe moe ze was. Haar ogen vielen uit zichzelf dicht en ze begon langzamer adem te halen. "Wanneer is de ceremonie?" vroeg ze nog zacht, met een lagere stem door de slaap.



Who are you - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Who are you - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Who are you   Who are you - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:59

Dauntrose
"Serieus? Ik hoop dat dat een grap was." Dauntrose grinnikte. Ja het was een grapje. Tja eigenlijk wist ze het niet. Ze voelde hoe de slaap haar ogen dichttrok. "Wanneer is de ceremonie?" De stem van Blackkit was zwaar van de slaap. Ze deed haar ogen open en gaf het zwart gestreepte kopje een lik. "Sneller dan je denkt.", mompelde ze zachtjes. Ze legde haar kop weer neer en sloot haar blauwe ogen. Al snel ging haar ademhaling langzamer...

Nieuw topicje?~
"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Who are you - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: