I'm freezing



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm freezing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 13:26

Er hing een broodmager konijn tussen zijn kaken wanneer zijn bijna gevoelloze poten hem het kamp binnendroegen. Ijs en sneeuw hadden zich genadeloos aan zijn halflange vacht vastgeklampt. Het was zo koud dat het speeksel in zijn mond bijna leek te bevriezen. Hij hield zichzelf voor dat er andere katten waren die meer aan zijn vangst hadden dan hijzelf, dat was ook het enige dat hem ervan weerhield om het konijn direct naar binnen te werken. Mazepaw slenterde richting de prooistapel, maar gleed uit en viel languit op de grond.

-eerste post .Blackkit



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:37

De winter leek oneindig te duren. Tijdens de eerste maanden had Blackkit nog gebruik kunnen maken van haar rang als kitten om eten van de prooistapel te claimen, maar intussen moest ze toegeven dat anderen het meer verdienden dan zij. Zij was gezond en sterk, maar er waren steeds meer zieke katten die op krachten moesten komen. Blackkit zag er mager uit. Haar poten waren flink dunner geworden, en ook haar wangen leken ingevallen. Ze was net naar de prooistapel gegaan. Ze had een muis gepakt. Het was een van de laatste geweest. Maar uiteindelijk had ze die weer zuchtend teruggelegd en haar knorrende maag genegeerd. En daar had ze een tijdje gestaan.
Ze draaide zich om. Ze moest maar zelf hier en daar wat eten bij elkaar zien te sprokkelen. Ze trippelde weg, met nog steeds haar oneindige glimlach op haar gezicht gegraveerd. Enkele meters van haar vandaag zag ze een bekende snoet. "Maze!" riep ze opgewekt, ondanks dat ze duidelijk verzwakt was geraakt. Ze rende op hem af, maar plots gleed hij uit en viel languit op zijn bek. Blackkit proestte het uit, en viel zelf om van het lachen. Maze's verbaasde snoet van zijn val sprak boekdelen, en Blackkit hield het niet meer uit.



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:46

De gestreepte kater krabbelde voorzichtig overeind om niet nog eens uit te glijden. Blackkit was ondertussen luid lachend op de grond gevallen. Leuk hoor. Zoiets kon hij in zijn pesthumeur niet aan. "Lach mij niet uit", miauwde hij, op een voor hem ongebruikelijke, geïrriteerde toon.



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:48

Even kreeg Blackkit de tijd om zich uitgebreid te laten gaan. Haar buik schokte ervan. Maar Mazepaw reageerde op een compleet ongebruikelijke manier. Hij was chagrijnig, en leek geïrriteerd door haar reactie. Meteen krabbelde Blackkit overeind en deed een stap naar achter. "Heb je een zware dag ofzo?" vroeg ze, met een verbaasde toon in haar stem.



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 16:06

"Heb je een zware dag ofzo?", ze leek verbaasd. "Inderdaad", antwoordde de gestreepte apprentice. "Ik heb een pesthumeur", vervolgde hij chagrijnig, dit was nogal buiten zijn doen. Ach ja, je kon niet altijd goedgehumeurd zijn.



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 16:21

Ik heb een pesthumeur. Well, je kon maar beter duidelijk zijn, dus Blackkit knikte. "Nou, daar gaan we wat aan veranderen! Ik ben apprentice," - een grijns verscheen op haar gezicht - "dus we gaan eens even lekker het territorium verkennen nu ik dat officieel mag." Ze wachtte niet eens op antwoord. Natuurlijk kon je niet altijd vrolijk zijn, maar Blackkit voelde zich als vriendin verplicht om Mazepaw toch nog een leuke dag te bezorgen.

~ Yeh, ze is apprentice, maar ik schrijf nog Blackkit omdat de naam nog niet veranderd is.



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:13

"Nou, daar gaan we wat aan veranderen! Ik ben apprentice," er groeide een glimlach om zijn lippen. Het verranderde niet veel aan zijn humeur, maar vandaag was een speciale dag voor haar en Mazepaw wilde het voor haar verpesten. Hij zou zijn pessimistische opmerkingen voor zichzelf houden. "dus we gaan eens even lekker het territorium verkennen nu ik dat officieel mag.", vervolgde ze. "Oké dan, waar wil je heen?", grijnsde de kater.



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:24

Toen Blackpaw (ja ik doe het toch maar Razz) een paar meter gelopen had, keek ze achterom of Mazepaw haar volgde. Oké dan, waar wil je heen? klonk naast haar, en een lach verscheen op haar gezicht. Ze wist wel dat hij haar zou volgen. "Nou.." moest ze toch nog even nadenken. "Zullen we naar een grens gaan?" Nu ze zo ver mocht als ze wilde, wilde ze die mogelijkheden zo veel mogelijk uitbuiten. En hoe kon dat beter dan door naar de grens met een andere clan te gaan?



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:35

"Nou..", begon de gestreepte poes. "Zullen we naar een grens gaan?", stelde ze voor. "We hebben grenzen met thunderclan, windclan en het rogue territorium", grinnikte Mazepaw. "Je zal toch nét iets preciezer moeten zijn", vervolgde de bruine tabby.



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:40

Toen Mazepaw haar uitlegde wat voor grenzen het assortiment bevatte, was de keuze snel gemaakt. "Windclan," antwoordde ze meteen. Na de waarschuwing die Shrewstar tijdens de ceremonie had rond geroepen, wilde Blackpaw de grenzen met die clan meteen verkennen. "Weet jij trouwens wat er is gebeurd..?" vroeg ze benieuwd. "Waarom we die kat gevangen hebben genomen?"



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 18:04

"Windclan," Waarom windclan? Alle windclanners die hij kende waaren creeps. "Zeker? Windclanners zijn creepy, en ze houden zich niet aan de regels", waarschuwde de gestreepte apprentice. "Weet jij trouwens wat er is gebeurd..?", Ze had het natuurlijk over de ceremonie, zelf was hij er niet helemaal zeker over. "Waarom we die kat gevangen hebben genomen?", Vroeg ze vervolgens. "Volgens mij had hij shadowclanners aangevallen op ons territorium, of zoiets, ik ben niet zeker",



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 18:12

"Precies, daarom!" lachte Blackpaw. Ze wilde natuurlijk meteen het avontuur opzoeken. "We steken de grens gewoon niet over, en als een Windclanner zich op ons gebied durft te wagen, dan halen we er snel hulp bij." Windclanners zouden wel gek zijn om nu nog zoiets gewaagdst te doen. Blijkbaar liepen de spanningen hoog op, en buiten een paar mafkezen wilden de meeste katten in die clan toch ook geen oorlog? Of wel soms? "Oke, dat vraag ik het wel eens aan Daunt," reageerde ze. Ze wilde graag weten wat er precies wat gebeurd. "Maar meneertje, ben je klaar om te gaan?"



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 18:28

"Precies, daarom!", Creeps opzoeken. Leuk. "We steken de grens gewoon niet over, en als een Windclanner zich op ons gebied durft te wagen, dan halen we er snel hulp bij.", vervolgde Blackpaw. "Maar meneertje, ben je klaar om te gaan?", Mazepaw knikte. "Eerste keer dat we legaal het kamp uitgaan", grinnikte Mazepaw, hij had Blackpaw, toen nog kit, al vaak uit het kamp gesmokkeld.



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 0:32

Gelukkig knikte Mazepaw meteen. Natuurlijk stond Maze open voor een avontuur. Tot nu toe was alles goed afgelopen, en hadden ze altijd veel fun gehad. Black zag hem wel echt als haar avonturenbuddy. "Legaal. We kunnen niet meer écht in de problemen komen," grijnsde Blackpaw, en ze begon van het kamp weg te lopen. Dit was de eerste keer dat ze niet via een gat in de heg om het kamp naar buiten hoefde te sneaken, maar dat ze gewoon via de ingang, langs de twee warriors, kon lopen. Trots stak ze haar kopje in de lucht. Ze was nu een echte apprentice, en men, wat was ze daar blij mee.
Blackpaw liep het kamp uit, en op hoog tempo scheerde ze er een paar honderd meter vandaan. Mazepaw zou haar vast volgen. Even moest Blackpaw haar energie kwijt door wat te rennen. Uiteindelijk ging ze weer kalm lopen en wachtte tot Mazepaw naast haar kwam. "Hoe is t met je?" vroeg ze benieuwd. "Naast je chagrijnige dag dan."



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 8:28

"Legaal. We kunnen niet meer écht in de problemen komen," er verscheen een grijns om Mazepaws lippen. Ze konden hen toch moeilijk straf geven omdat ze als apprentices het kamp hadden verlaten? Volgens Maze was de buitenwereld een goede manier om bij te leren. Misschien zou hij de kans hebben om een muis te vangen, dan wist ze ook direct hoe dat moest. Natuurlijk, Mazepaws sluiphouding was dankzij een tekort aan trainingen ook niet perfect, maar goed genoeg om prooi te vangen. "Hoe is t met je?", dat soort vragen kwamen meestal in het begin van een gesprek voor, en meestal vroeg men het zonder echt intresse te hebben, maar Blackpaw niet. Ze klonk echt benieuwd. "Naast je chagrijnige dag dan.", Mazepaw begreep wel goed dat ze geen zin had om te horen wat zijn dag allemaal verpeste. "Valt wel goed mee, maar ik kan niet wachten tot de winter eindelijk voorbij is", miauwde de gestreepte kater. "En met jou?",



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 10:29

Intussen liepen ze samen op een rustig tempo. Tot zo ver kende Blackpaw het gebied nog, en hoefde ze niet op te letten waar ze liep. Straks, over enkele honderd meters, zou ze in een voor haar onbekend terrein komen, en zou ze meer aandacht willen besteden aan het leren kennen van dat deel van het kamp. Ik kan niet wachten tot de winter voorbij is. "Nope, ik ook niet," antwoordde Blackpaw. "Ik zal nooit een dikke fatsige kat willen zijn, maar deze ribbentrend kan ik ook niet echt waarderen." Ze knikte even opzij, naar haar flank. Het was Mazepaw vast niet ontgaan dat haar ribben intussen te tellen waren. Het zag er ongezond uit, maar met haar komende trainingen zou ze veel spier opbouwen. Dan zou alles er al een stuk beter uitzien, wist ze.
Maar hee, waarom zo serieus? Waren zij niet een koppel dat het altijd leuk had? "Maaaaar, Maze," begon ze met een wenkbrauwwiebel. "Hoe is het in het land der kloppende hartjes en kriebelende vlindertjes?" Met Windpaw had ze het hier continue over, en ze vroeg zich af of Maze iemand op het oog had, en of iemand hem op het oog had. Hij was een leuke, aantrekkelijke kater. Waarom zou een poes niet op hem vallen?



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 10:48

"Ik zal nooit een dikke fatsige kat willen zijn, maar deze ribbentrend kan ik ook niet echt waarderen.", Blackpaw zag er ongezond maker uit, en ook het dunne vetlaagje dat Mazepaw had gekweekt voorlleer de sneeuw viel, was verdwenen. "Maaaaar, Maze," begon ze. "Hoe is het in het land der kloppende hartjes en kriebelende vlindertjes?", ze had het natuurlijk over de liefde. "Geloof me, mijn liefdesleven is zo saai als een rottende hoop bladeren", grinnikte de gestreepte shadowclanner. Het bestond namelijk nog niet. Iedereen rondom hem leek al chrushes te krijgen enzo, en hij, hij voelde zich zo kinderachtig wanneer hij iemand vertelde dat hij nog nooit verliefd was geweest. "En, heb jij een crush?",



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 10:57

Blackpaw begon te lachen. "Een rottende hoop bladeren? Dat klinkt negatief," mauwde ze. "Heb je niemand ontmoet in de apprentices den die je wel bevalt?" Mazepaw was altijd overal in het kamp en daar omheen te vinden. Ze kon zich niet voorstellen dat hij niemand op het oog had. Het was niet zo dat hij niemand kende. Sterker nog: soms leek hij veel meer katten te kennen dan zij! "Nou.. Er is wel iemand die ik leuk vind," begon Blackpaw twijfelend. Eerst was ze zo zeker geweest over haar gevoelens, maar de laatste tijd leken ze wat minder sterk te worden. Emberpaw was de liefste, meest gevoelige kater die ze kende. Maar soms leek hij wat afwezig, en ze zag hem tegenwoordig niet meer zo vaak als daarvoor. Dat vond ze jammer, want ze vond hem écht leuk. Maar begonnen daar nu al scheurtjes in te ontstaan? Dat lag absoluut niet aan hem, maar aan het feit dat hij zo weinig te vinden was de laatste tijd. "Maar het is een beetje verwarrend op het moment. Er lijkt niks te gebeuren, omdat ik hem zo weinig zie, terwijl we elkaar eerst dagelijks zagen. Ik weet dat hij mij leuk vindt, en ik wilde hem na de ceremonie vertellen wat ik voel. Maar .." Ze haalde haar schouders op. "Sorry, ik weet niet of je op zo'n lang verhaal zat te wachten."



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 11:13

"Heb je niemand ontmoet in de apprentices den die je wel bevalt?", Mazepaw haalde zijn schouders op. Hij was nog niet helemaal 'volwassen' op het vlak van de liefde, maar dat kwam nog, toch? "Nou.. Er is wel iemand die ik leuk vind,", bekende Blackpaw. "Maar het is een beetje verwarrend op het moment. Er lijkt niks te gebeuren, omdat ik hem zo weinig zie, terwijl we elkaar eerst dagelijks zagen. Ik weet dat hij mij leuk vindt, en ik wilde hem na de ceremonie vertellen wat ik voel. Maar ..", legde ze uit. Dat was al een heel verhaal. "Sorry, ik weet niet of je op zo'n lang verhaal zat te wachten.", vervolegde ze. "Vertel maar, hoor. We hebben tijd, en misschien kan ik je wel helpen", hij begreep welf nog zel niet hoe hij iemand met haar liefdesleven moest hebben als hij nog niet eens goed wist wat liefde was.



I'm freezing Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 12:10

Met een klein glimlachje ging Blackpaw verder. "Ik weet het gewoon niet. Ik wilde het hem vertellen, maar hij is zo afwezig. En het doet pijn om hem niet net zo vaak als eerst te zien. Want dat is toch wat je wil? Als je iemand leuk vindt, wil je zo veel mogelijk met iemand zijn. En als die ander er dan nauwelijks is, dan is diegene niet zoals je dacht dat hij was. Of.." Ze wist het niet. Ze kon zich niet voorstellen dat Emberpaw het bewust deed, maar als ze niet de relatie opbouwden die zij zou willen, dan had ze toch het recht om er vanaf te zien? "Het is gewoon jammer, want nadat Wind uit hem had gepeuterd dat hij mij leuk vond, was ik echt van plan hem zo vaak mogelijk te zien. En dat komt er niet van. Het is jammer." Ze bleef nog even naar de poten onder zich staren die stap voor stap verder kwamen. Daarna keek ze op, en zocht Maze's ogen. Wat zou hij nu denken? Vond hij haar maar een zeurwijf? Soms was hij lastig te peilen.



I'm freezing Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm freezing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: