I'm freezing - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm freezing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 12:29

"Ik weet het gewoon niet. Ik wilde het hem vertellen, maar hij is zo afwezig. En het doet pijn om hem niet net zo vaak als eerst te zien. Want dat is toch wat je wil? Als je iemand leuk vindt, wil je zo veel mogelijk met iemand zijn. En als die ander er dan nauwelijks is, dan is diegene niet zoals je dacht dat hij was. Of..", ze maakte haar zin niet af. "Het is gewoon jammer, want nadat Wind uit hem had gepeuterd dat hij mij leuk vond, was ik echt van plan hem zo vaak mogelijk te zien. En dat komt er niet van. Het is jammer.", eindigde Blackpaw. "Is hij een apprentice? Want dan heeft hij waarschijnlijk het de laatste tijd ook drukker met het feit dat iedereen meer moet jagen om door de winter heen te geraken", legde hij uit, zelf moest hij ook veel op jacht gaan, hij hield zichzelf altijd voor dat hij pas mocht stoppen met jagen wanneer hij genoeg prooi had om zichzelf en een van de queens, inclusief haar kittens, te voeden. Het hielp Mazepaw gewoon om door te zetten.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 16:18

Mazepaw probeerde met een verklaring te komen waarom Emberpaw zo vaak weg leek te zijn. Blackpaw knikte. "Ja, dat zou heel goed kunnen," gaf ze toe. "Maar als je iemand leuk vindt, dan ga je toch juist na een vermoeiende dag even relaxen bij de ander? Ik heb hem zelfs nog niet in de apprentices den gezien," mauwde ze verder, en zuchtte enkele seconden later. "Maar ik zeur.. En dat moet niet, want ik ben met jou, en dan is het altijd gezellig," zei ze met een gedwongen glimlach, maar ze meende het wel - ze dwong zichzelf meer om weer vrolijk te worden.



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 22:07

"Maar als je iemand leuk vindt, dan ga je toch juist na een vermoeiende dag even relaxen bij de ander? Ik heb hem zelfs nog niet in de apprentices den gezien," wel, nu ze zelf apprentice was zouden ze elkaar wel weer wat vaker ontmoeten. "Maar ik zeur.. En dat moet niet, want ik ben met jou, en dan is het altijd gezellig," er groeide een grijns om zijn lippen. Hij vond het leuk dat hij het ook leuk vond. "En, blij met je mentor?", Mazepaw wist het antwoord eigenlijk al wel.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 22:21

Over het antwoord op die vraag hoefde Blackpaw niet eens na te denken. "Eh ja duhhh!" mauwde ze. "Dauntrose is een waanzinnige warrior en een van de beste vechters die ik ken. Zelfs als ik niet de band met haar had gehad die ik heb, zou ik van geluk spreken dat ik aan haar gekoppeld was." Iedere apprentice zou blij met haar moeten zijn. Intussen stapte Black verder, maar ze was niet meer gefocust op waar ze liep. Ze had de hele tijd Maze aangekeken, en zag daardoor niet dat er voor haar een stok uit de grond omhoog stak. Haar rechter voorpoot bleef erachter haken, en ze voelde de houtsplinters in haar vacht boren. Een piep verliet haar bek en ze hinkte op drie poten een stukje verder. Ze tilde haar poot op, hield het voor haar neus en zag een lange snee vanaf haar enkel tot aan het uiteinde van haar poot lopen.

~ Even la drama ;D



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 22:33

Dat antwoord had hij wel zien aankomen. Op een gegeven moment besefte de gestreepte kater dat Blackpaw niet meer naast hem liep en draaide zich om. Ze stond ongeveer een staartlengte van hem af. Bloed droop van haar pootje af en liet rode vlekken op de sneeuw achter. "Wat is er gebeurd?", de bezorgde ondertoon in zijn stem was niet te misschien. Hij was geen medicine cat, maar besefte wel dat ze de wonde schoon moesten maken, want anders, wel ja, hij wist niet wat er dan zou gebeuren.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 13:49

Blackpaw begon aan haar poot te lukken om het bloeden te stoppen, en hield het daarna in de sneeuw om het gloeiende gevoel weg te krijgen. "Die stomme tak daar," siste ze en knikte in de richting van waar ze de wond had opgelopen. Ze probeerde zich groot te houden, want ze wilde niet als een watje overkomen, maar de snee was duidelijk behoorlijk diep, en haar vacht kleurde snel rood.



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 14:08

Blackpaw begon aan haar pootje te likken om het bloeden te stelpen. "Die stomme tak daar," je moest hier inderdaad wel opletten. "We moeten naar de medicine cats den", besloot de bruine tabby. "Lukt het om te lopen of moet ik je helpen?", zelf had Mazepaw nog nooit zo'n diepe wond gehad, en hij kon dus ook moeilijk inschatten hoe pijnlijk het was.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 14:57

Blackpaw keek geschrokken op. "Ben jij gek. De medicine cat voor zo'n snee?" Ze kon er nog prima op lopen, kijk maar. Blackpaw zette haar poot weer neer en zette er gewicht op. Haar gezicht vertrok van de pijn en ze moest op haar onderlip buiten om het niet uit te schreeuwen. "Oke, oke, misschien heb je wel een beetje gelijk," jammerde ze. Ze probeerde er nog een stap op te zetten, maar ze moest het opgeven toen het bloed er uit gutste. "Man, dat heb ik weer," mauwde ze geïrriteerd. Kon ze eindelijk samen met Maze legaal op pad, werden ze door zoiets stoms opgehouden.



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 15:53

"Ben jij gek. De medicine cat voor zo'n snee?", Haar gezicht vertrok van de pijn wanneer ze steun op haar voorpoot zocht. "Oke, oke, misschien heb je wel een beetje gelijk,", besloot ze uiteindelijk. Ergens was Mazepaw wel opgelucht dat dit niet gebeurd was wanneer ze 'illegaal' op stap gingen. "Man, dat heb ik weer," De gestreepte kater ging naast Blackpaw lopen om haar te ondersteunen. "Gaat het zo beter?",



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:05

Meteen kwam Mazepaw naast Blackpaw lopen en ondersteunde haar terwijl ze liep. Ze knikte neergeslagen. Ja, natuurlijk ging het makkelijker zo. Maar ze baalde er ongelofelijk van dat hun dag zo moest eindigen. Ja, dank je," glimlachte ze weemoedig. "Ik baal alleen zo erg," mompelde ze er achteraan, terwijl ze nog iets meer gewicht op Mazepaw legde.



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 16:16

"Ik baal alleen zo erg," Mazepaw knikte. Hij snapte het wel, nu ze eindelijk legaal het kamp uit mocht, gebeurde dit. "Gelukkig is gebeurd toen we illegaal het kamp uitgingen", miauwde de gestreepte apprentice. "Dan waren we nu nog altijd de elders den aan het schoonmaken", grinnikte hij, in de hoop dat ze zich wat vrolijker zou voelen.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:35

Dan waren we nu nog altijd de elders den aan het schoonmaken, reageerde Mazepaw. Blackpaw haalde vies haar neus op. "Iewl," zei ze walgend. "Maar ja, daar ben ik ook wel blij om," grinnikte ze. Even liet ze haar kop op Mazepaw's schouder rusten. "Thanks dat je me helpt," fluisterde ze, omdat ze op haar wang beet om niet weer een kreet te slaken van de pijn. Stopte die snee dan nooit met bloeden?



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:50

"Maar ja, daar ben ik ook wel blij om," grinnikte Blackpaw. Ze legde haar hoofd op zijn schouder. "Thanks dat je me helpt," sprak ze. "Ik zou wel echt een slechte vriend zijn als ik je zomaar in de sneeuw liet doodbloeden", ze waren er bijna, gelukkig maar. Hij was niet zeker of Blackpaw het zo nog lang vol hield.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 18:30

Met gespleten oogjes keek Blackpaw opzij naar Maze. "Doodbloeden? Ben jij gek. Ik zou dit heus wel overleven." Maar ze sloeg daarna haar ogen neer. Ja, Mazepaw was een goede vriend. Soms had je geen idee wat hij dacht, maar hij stond altijd klaar. Ze zag zichzelf over tien jaar nog steeds wel vrienden met hem zijn.
Het kamp begon al in zicht te komen. Gelukkig maar, want haar poot leek te ontploffen door het gloeiende gevoel dat ze er in had. Maar deze dag kon niet afgesloten worden zonder dat ze nog wat lol hadden getrapt. Dus Blackpaw zette zich met haar drie overgebleven poten af, en sprong zo op Mazepaw's rug. "Wil je me dragen?" vroeg ze, nadat ze op hem was gesprongen, met een poeslief stemmetje.




I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 19:14

Hij voelde een zwaar gewicht op zijn rug landen. "Wil je me dragen?", een beetje laat gevraagd. "Enkel omdat je gewond bent", hopelijk moest hij dit nooit opnieuw doen. Ze was bijna even zwaar als Mazepaw. Ze waren er bijna. Gelukkig.



I'm freezing - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
I'm freezing - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm freezing   I'm freezing - Pagina 2 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 20:08

Een grijns verscheen op Blackpaw's gezicht. Wat was Mazepaw een lieverd - en een watje. "Thaaaanks," lachte ze, en ze liet haar poten langs Maze's lichaam hangen, en legde haar kop bovenop die van hem, alsof ze als een dekentje over hem heen lag. Ze voelde hoe ze op en neer hobbelde door Maze's stappen. Hij leek nauwelijks moeite met haar gewicht te hebben, maar wellicht was dat omdat zij er als een uitgemergeld scharminkel bij lag. "Je bent echt een goede vriend," zuchtte ze uiteindelijk. Misschien kwam hij zelfs wel op de gedeelde eerste plaats met Windpaw te staan.



I'm freezing - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm freezing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: