[Iedereen!] Stronger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Iedereen!] Stronger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
[Iedereen!] Stronger R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 11:51

Je ogen openen was belangrijk, in de metaforische zin. Ze begon het te zien, de zwakte die Shadowclan met zich mee begon te dragen. Zo veel liefdesdrama's, zoveel roekeloosheid, terwijl Shadowclan behoorde tot de meest gevreesde Clan in het woud! Al leek Windclan dat intussen over te nemen. Dit haalde Shadowclan en hun trots omlaag en hiervoor wou Innerghost een stokje steken. Het was haar taak als Deputy om te zorgen van de kracht van de clan en dit was ze dan dus ook van plan. Ze sprong op de rots, niet waar de Leader altijd stond, maar iets lager, háár plek. "Warriors en apprentices van Shadowclan," galmde haar stem door het kamp. "Ik heb een belangrijke mededeling die ieder van jullie wat aangaat, waar ieder van jullie aan zou moeten werken," vervolgde ze. Ze stond recht, haar kop geheven. Zijzelf zat er ook niet op en top bij, maar ze had haar verstand nog wel in haar macht. "Shadowclan verzwakt en dit wordt gezien. Hier wil ik een stokje voor steken, want wij Shadowclanners zijn trots en dit moet zo blijven. Zwakte bestaat niet voor ons, helaas gebeurt dit wel," klonk haar stem. "Mij valt op dat bij onder vele van ons vechten een slecht punt is, hier moet aan gewerkt worden. Ook valt mij op dat we zachter worden tegenover indringers, dit waarschijnlijk omdat vele onder ons niet direct hun poten uitsteken. Knoop dit in je oren; één keer waarschuwen is genoeg, vanaf dat moment gebruik je je klauwen en tanden!" Miauwde ze luid. "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is." Haar ogen gleden over alle katten die zich onder haar bevonden. "En ook wil ik niet meer horen of zien, dit geldt voornamelijk voor de apprentices, dat er word gesproken op vriendschappelijke manier met katten buiten Shadowclan. Of het nou bij fourtree's is, of dat ieder op eigen territorium is bij de grens! Laat dit duidelijk zijn" Klonk haar stem, haar blik ijzig streng. De mentaliteit van de clan moest weer groeien, gezien het momenteel zeer gezonken was. Ze moesten zich bewust worden van wie ze waren. Zij waren Shadowclan warriors, sterk en trots, dit moest zo blijven.

OOC: Warriors en apprentices. Ook kittens mogen een kijkje nemen.


[Iedereen!] Stronger Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
[Iedereen!] Stronger KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 13:39

"Warriors en apprentices van Shadowclan," Hij keek op. Het was Innerghost. "Ik heb een belangrijke mededeling die ieder van jullie wat aangaat, waar ieder van jullie aan zou moeten werken," Hij zuchtte weer eens zachtjes. Oké, kom maar op. "Shadowclan verzwakt en dit wordt gezien. Hier wil ik een stokje voor steken, want wij Shadowclanners zijn trots en dit moet zo blijven. Zwakte bestaat niet voor ons, helaas gebeurt dit wel. Mij valt op dat bij onder vele van ons vechten een slecht punt is, hier moet aan gewerkt worden. Ook valt mij op dat we zachter worden tegenover indringers, dit waarschijnlijk omdat vele onder ons niet direct hun poten uitsteken. Knoop dit in je oren; één keer waarschuwen is genoeg, vanaf dat moment gebruik je je klauwen en tanden!" Hij knikte even. Jep, doet hij allemaal, waar zat het probleem? "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is. En ook wil ik niet meer horen of zien, dit geldt voornamelijk voor de apprentices, dat er word gesproken op vriendschappelijke manier met katten buiten Shadowclan. Of het nou bij fourtree's is, of dat ieder op eigen territorium is bij de grens! Laat dit duidelijk zijn" Hij zuchtte weer en keek even kort rond. Al die dingen deed hij al. Hij snapte echt niet wat er mis mee was. Oké, hij wist dat er waren die de regels zo braken. Soms deed hij dat ook, maar niet zoveel. Over het algemeen was hij best een brave jongen als je het zo bekeek.


Rip Augurkielurkie
[Iedereen!] Stronger 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
[Iedereen!] Stronger Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 14:16

"Warriors en apprentices van Shadowclan," galmde Innerghost haar stem door het kamp heen. "Ik heb een belangrijke mededeling die ieder van jullie wat aangaat, waar ieder van jullie aan zou moeten werken," Ravenheart zijn blauwe ogen gingen naar zijn moeder en hij waande zich dichterbij. Er begon een verhaal van Innerghost over hoe Shadowclan zwakker was geworden en losser met andere clan. Hij wist wel dat dit waar was, hij had het zelf ook gemerkt. Windclan werd steeds sterker en zij zwakte steeds af. "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is." Drama's. Hij voelde zich even aangesproken door het hele gedoe met Slenderstep en Blackkit - nu Blackpaw -. Het was ook geen pretje geweest toen hij in de Medicine cat den uit had moeten leggen wat er was gebeurd. Ravenheart knikte naar Innerghost toen ze klaar was en keek toen rond. Hoe zou de rest hierop reageren?


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
[Iedereen!] Stronger 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
[Iedereen!] Stronger DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 14:46

De harde stem van Innerghost klonk door het kamp, en meteen sprong Blackpaw op om naar de rots te lopen. Haar trainingen waren net een week bezig, en de resultaten begonnen al zichtbaar te worden. Haar spieren werden groter, ze zag er breder uit, en ze had een meer volwassen, afgetraind lichaam gekregen. Ze had zichzelf gezien, en was ongelofelijk trots op het resultaat geweest. Als dit binnen een week behaald werd, hoe zou ze dan over een paar manen zijn?
"De shadowclan verzwakt," begon Innerghost. Blackpaw slikte. Ze wist van de problemen met de windclan, maar ze had gehoopt dat die nog weg zouden blijven totdat zij op het niveau was qua vechten dat ze wilde. Maar de windclan sterker dan de shadowclan? Nooit. "En ook wil ik niet meer horen of zien, dit geldt voornamelijk voor de apprentices, dat er word gesproken op vriendschappelijke manier met katten buiten Shadowclan." Dat was een duidelijke boodschap. Nauwelijks had Blackpaw contact met katten uit andere clans. Slechts een enkele keer bij het Thunderpath. Ze had niet vijandig gedaan, maar had duidelijk laten weten waar haar grens had gelegen. Maar dat zou strenger moeten, als het aan Innerghost lag. En als dat haar wil was, dan zou Blackpaw die opvolgen.
Ze zat er met een gerechte rug en keek opzij, naar Ravenheart. Hij was groot, sterk, en zag er angstaanjagend uit met het litteken over zijn oog. Ze had door dat hij het probeerde, weer haar vader probeerde te zijn. In gedachte glimlachte ze, want ze waardeerde het enorm. Ze was er alleen emotioneel nog niet klaar voor hem weer compleet binnen te laten, maar misschien was het eens een idee als hij haar wat van zijn kunsten zou leren. Dan zouden ze misschien verder naar elkaar toe groeien.



[Iedereen!] Stronger Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
[Iedereen!] Stronger Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 15:17

Nieuwsgierig kwam de tabby apprentice kijken toen ze de stem van de deputy hoorde. De zwarte poes stond te midden van een menigte die luisterde naar wat ze te zeggen had. Windpaw trippelde dichterbij en ging naast Blackpaw zitten. "Hey", fluisterde ze haar toe. Ze merkte dat de tabby er met gerechte rug bijzat, trots. Haar groene oogjes twinkelden, maar ze richtte haar aandacht snel op Innerghost. Ze vertelde hoe ze wou dat er meer vechttraining zou gebeuren, en hoe ze strenger moesten zijn tegenover indringers en katten van de andere clans in het algemeen. Was dat dan niet sowieso het geval? De tabby was zelf nog nooit echt iemand van een andere clan tegengekomen, maar het was toch logisch dat je die dan van het territorium joeg? Toen de deputy klaar was met spreken richtte ze zich tot de apprentice naast haar. "Is het niet logisch dat indringers meteen verjaagd moeten worden?", vroeg ze aan de jongere, maar vaak slimmere, poes.


[Iedereen!] Stronger 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 15:27

"Warriors en apprentices van Shadowclan," galmde haar stem door het kamp. "Ik heb een belangrijke mededeling die ieder van jullie wat aangaat, waar ieder van jullie aan zou moeten werken," klonk het door het schadowclan kamp, geïrriteerd opende de kattin haar ogen,Wat nu weer?,Snel spitse ze haar oren hoorde ze dit nou goed? Zonder ene vedere twijfel stond de kattin op en liep met hastige passen de apprentice den uit,Al snel zag ze een zwarte poes op de rost staan met daar om een al een paar andere katten,Innerghost' schadowclans deputy ze had duidelijk een mededeling,Snel mengde de apprentice tussen de andere katten in, aandachtig probeerde ze te luisteren naar wat de deputy te zegen had,"Shadowclan verzwakt en dit wordt gezien. Hier wil ik een stokje voor steken, want wij Shadowclanners zijn trots en dit moet zo blijven. Zwakte bestaat niet voor ons, helaas gebeurt dit wel," klonk haar stem. "Mij valt op dat bij onder vele van ons vechten een slecht punt is, hier moet aan gewerkt worden. Ook valt mij op dat we zachter worden tegenover indringers, dit waarschijnlijk omdat vele onder ons niet direct hun poten uitsteken. Knoop dit in je oren; één keer waarschuwen is genoeg, vanaf dat moment gebruik je je klauwen en tanden!" Miauwde ze luid. "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is." Haar ogen gleden over alle katten die zich onder haar bevonden. "En ook wil ik niet meer horen of zien, dit geldt voornamelijk voor de apprentices, dat er word gesproken op vriendschappelijke manier met katten buiten Shadowclan. Of het nou bij fourtree's is, of dat ieder op eigen territorium is bij de grens! Laat dit duidelijk zijn" Klonk haar stem, Geschrokken keek de kattin naar de andere katten,Mende Innerghost dit echt? natuurlijk had de kattin ook wel gemerkt dat Wc steeds meer in beeld kwam,Maar dat het zo erg was...Innerghost had gelijk dit moest zeker veranderen! Als katten dachten dat de kattin nu al streng was tegen indringers,Word ze nu nog strenger! en natuurlijk gaat ze beter haar best doen met het trainen,Alles voor de clan,Boos keek de kattin naar haar klauwen,Die gaat ze zeker veel meer gebruiken nu de clan had haar nodig,emotieloos keek de kattin naar innerghost,I'll do my best...


[Iedereen!] Stronger J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
[Iedereen!] Stronger DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 16:17

Windpaw was naast haar komen zitten, en snel gaf Blackpaw haar een kopje, waarna ze zich weer op Innerghost richtte. Ze wiebelde haar oren om de verschillende reacties van de katten om haar heen mee te krijgen. "Ja, klopt," fluisterde ze naar Windpaw, terwijl Blackpaw achterom keek om te zien hoe een paar van de grootste warriors van de clan zouden reageren. "Ik vraag me af hoe het kan dat de windclan sterker is. Ze zijn veel kleiner, en ik kan me niet voorstellen dat ze betere warriors hebben dan wij." Ze kon zo een paar namen opnoemen van warriors die de clan zouden kunnen redden mocht de windclan zo dom zijn een oorlog uit te dagen. "Maar laten we het als reden gebruiken om meer te trainen," grijnsde Blackpaw, die haar ogen nu weer op haar vriendin had gericht.



[Iedereen!] Stronger Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
[Iedereen!] Stronger TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 16:56


"Warriors en apprentices van Shadowclan," Dauntrose stopte met zich te wassen. Ze was net aan het nadenken over een volgende training van Blackpaw. Door de krachtige roep kwam ze glimlachend op haar plaats zitten. Ze hoopte dat dit een bericht was over vechten. Ze was goed en vond het leuk. "Ik heb een belangrijke mededeling die ieder van jullie wat aangaat, waar ieder van jullie aan zou moeten werken," vervolgde ze. Daunt krulde geïnteresseerd haar staart over haar poten. Ze was vriendelijk voor een ShadowClankat, maar dat gold niet voor andere clankatten. "Shadowclan verzwakt en dit wordt gezien. Hier wil ik een stokje voor steken, want wij Shadowclanners zijn trots en dit moet zo blijven. Zwakte bestaat niet voor ons, helaas gebeurt dit wel," Ze knikte heftig. "Dat is waar, we moeten sterk blijven.", riep ze. Misschien iets te heftig, maar ze was jong en naïef. "Mij valt op dat bij onder vele van ons vechten een slecht punt is, hier moet aan gewerkt worden. Ook valt mij op dat we zachter worden tegenover indringers, dit waarschijnlijk omdat vele onder ons niet direct hun poten uitsteken. Knoop dit in je oren; één keer waarschuwen is genoeg, vanaf dat moment gebruik je je klauwen en tanden!" Miauwde ze luid. Daunt trok met haar oren, zij viel niet onder die noemer. Maar er kon altijd aan gewerkt worden. "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is." Ze knikte weer, nu een terloopse blik werpend op de plaats waar Silhouette werd vastgehouden. "En ook wil ik niet meer horen of zien, dit geldt voornamelijk voor de apprentices, dat er word gesproken op vriendschappelijke manier met katten buiten Shadowclan. Of het nou bij fourtree's is, of dat ieder op eigen territorium is bij de grens! Laat dit duidelijk zijn" Ze keek strak naar Innerghost. "Wat gaan we doen met onze gevangene nu WindClan een bedreiging is?" "Maar laten we het als reden gebruiken om meer te trainen," Haar blik ging naar haar apprentice. Ze knikte bij die uitspraak. Meer trainen dat was de boodschap.


♥️
[Iedereen!] Stronger YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
[Iedereen!] Stronger DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 19:10

Met de prooi nog tussen haar kaken kwam ze het ShadowClan camp terug binnen. Innerghost zag ze vanuit haar ooghoeken op de steen in het midden springen, niet op de plek van Shrewstar maar een plaatsje lager waar de Deputy altijd stond. Innerghost riep de Clan bijeen voor belangrijke zaken. Kort fronste de Calico warrior en legde haar spreeuw die ze gevangen had op de stapel verse prooi. "Shadowclan verzwakt en dit wordt gezien. Hier wil ik een stokje voor steken, want wij Shadowclanners zijn trots en dit moet zo blijven. Zwakte bestaat niet voor ons, helaas gebeurt dit wel," klonk de stem van Innerghost. "Mij valt op dat bij onder vele van ons vechten een slecht punt is, hier moet aan gewerkt worden. Ook valt mij op dat we zachter worden tegenover indringers, dit waarschijnlijk omdat vele onder ons niet direct hun poten uitsteken. Knoop dit in je oren; één keer waarschuwen is genoeg, vanaf dat moment gebruik je je klauwen en tanden!" Miauwde ze luid. "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is." Haar ogen gleden over alle katten die zich onder haar bevonden. "En ook wil ik niet meer horen of zien, dit geldt voornamelijk voor de apprentices, dat er word gesproken op vriendschappelijke manier met katten buiten Shadowclan. Of het nou bij fourtree's is, of dat ieder op eigen territorium is bij de grens! Laat dit duidelijk zijn" luidde de stem van Innerghost. Haar wenkbrauwen gingen omhoog. Serieus? Waren die konijnvreters sterker aan het worden dan zij de ShadowClan? Kort gromde ze en knikte toen instemmend. Haar oog viel op Windpaw en ze liep naar de poes toe. "Tomorrow at dawn we will train again. Prepare for a tough training" miauwde ze kortaf. Als ze er achter zou komen dat een van haar Apprentices vrienden was met een kat in een ander Clan en die gewoon bij de Borders ontmoette dan zou ze er voor zorgen dat die een lesje kreeg wat de Appentice in kwestie nog lang kon heugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[Iedereen!] Stronger 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 19:41

De grijze kater liep het kamp binnen met enkele takken tussen zijn kaken geklemt. Hij had een beschrijving van Littlestream meegekregen en naar deze planten gezocht. Nu bracht hij ze terug en hoopte er maar op dat hij de goede had gevonden. Maar net toen hij binnen kwam leek er een preek bezig te zijn. Nieuwsgierig spitste de grijze kater zijn oren en schudde zijn fluffy vacht uit waarna hij de takken voor de den legde. Hij voegde zich bij de menigte en keek omhoog naar de zwarte poes die sprak. Haar woorden waren sterk maar gosh wat maakte ze er een drama van. Zeker zeker ze moesten wandelkatjes hun lesje leren en hun imago op houden maar om daar een hele peptalk over te krijgen? De grijze kater juigde dus niet mee maar keek ook niet afwijzend. Hij kreeg eerlijk gezegt alles niet eens zo goed binnen. Zijn hersenen werkte slomer dan die van de gemiddelde kat. Dus keek hij wat om zich heen om de reacties van andere af te pijlen en alles door te laten dringen. Dat zou nog even duren met deze drukte..


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Iedereen!] Stronger 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 19:53

Tall had de meeting net niet gemist, net weer zijn geluk, maar het was niet erg want er werden wat goede dingen besproken. Als je Innerghost zo hoorde en je je bedacht dat hij als apprentice zeg maar al die dingen meer dan eens gedaan had dan schaamde hij zich nog best. Maar niet zoveel als dat zou moeten waarschijnlijk, was hij daar niet een jonge warrior voor? Om nog even te mogen denken dat hij alles kon, misschien, maar misschien ook niet. Daarom knikte hij toen de deputy klaar was, en nam zich voor om het er nog maar eens met zijn apprentices over te hebben want op het moment zag hij ze niet allemaal hier staan. Sommigen zouden misschien al weg zijn, of nog steeds. Met apprentices van Shadowclan wist je het maar nooit, hijzelf was vaak genoeg avonden weggeweest. Soms ook samen met het schaap dat er zojuist ook bijgekomen was. De warrior hield zichzelf laag, en sprong toen. "Hey you," Mauwde hij met een wenkbrauwwiebel toen hij zijn partner in crime op de grond gewerkt had. "Wat denk jij? Superbrave shadowclanners zijn wij he?" Hij grinnikte. Maybe not.


[Iedereen!] Stronger Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpecker
Member
[Iedereen!] Stronger DPKsfdL
61
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Woodpecker
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 20:24

Woodpaw werd verrast door de stem van Innerghost die door het kamp galmde. Nieuwsgierig kwam hij dichterbij de rots waar Innerghost zat. "Ik heb een belangrijke mededeling die ieder van jullie wat aangaat, waar ieder van jullie aan zou moeten werken," zei ze. Woodpaw keek verbaasd op. Nog meer? Ze moesten hem niet verkeerd begrijpen. Hij staat altijd open voor extra dingen om te doen, maar de pietluttige regeltjes van de clan begonnen hem de keel uit te hangen. Als het aan hem lag was hij buiten het kamp de hele dag, waar al die regeltjes niet bestonden. "Shadowclan verzwakt en dit wordt gezien. Hier wil ik een stokje voor steken, want wij Shadowclanners zijn trots en dit moet zo blijven. Zwakte bestaat niet voor ons, helaas gebeurt dit wel," klonk haar stem. Wij? Waar haalde de deputy deze onzin toch vandaan. Ze mocht dan wel een hoge rang hebben, maar dat betekende nog niet dat ze voor elke kat in deze clan hoefde te spreken. Woodpaw was niet zwak geworden, en om te zeggen dat Shadowclanners geen zwakte kennen. Puh! Wat een onzin. Elke kat of poes had zwakte in zich. "Mij valt op dat bij onder vele van ons vechten een slecht punt is, hier moet aan gewerkt worden. Ook valt mij op dat we zachter worden tegenover indringers, dit waarschijnlijk omdat vele onder ons niet direct hun poten uitsteken. Knoop dit in je oren; één keer waarschuwen is genoeg, vanaf dat moment gebruik je je klauwen en tanden!" Miauwde ze luid. "Ook wil ik zien dat er onderling, ook de warriors, meer geoefend wordt op het gebied van vechten. Zelfvertrouwen moet omhoog, en al die drama's moeten opzij gezet worden; vergeet niet dat windclan een bedreiging geworden is." Woodpaw keerde zich om. Hij had het wel gehoord. Het was weer hetzelfde riedeltje als elke keer. Windclan dit, Windclan dat. Okay, hij snapte dat Windclan een rivaal was, maar dit was de zoveelste keer. Sinds dat Woodpaw klein was is het enige dat hij hoorde gezeik over Windclan. Als hij een onbekende kat tegen kwam, bepaalde hij zelf wel wat er ging gebeuren. Nee, hij had het wel door. Rivaliteit tussen clan was een excuus voor de ruzie tussen leiders, en iedereen wordt er in betrokken. Ook hij.


[Iedereen!] Stronger 2ajauzs
♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Iedereen!] Stronger R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 10:40

Katten van de clan reageerden. Van sommige gezichten was af te lezen dat ze dit pure bullshit vonden. Heel begrijpelijk, toegeven aan zwakte was ook moeilijk. Anderen leken juist te vinden dat ze er een te groot drama van maakte. Maar het doel hier uit was puur om ogen te openen, om katten tot handelen te sturen. Er moest harder gewerkt worden en katten moesten zich bewust worden van wat zich er allemaal speelde. Windclan was niet sterk op zich, maar wat voor invloed die Whitelion wel niet leek uit te oefenen had een hoop effect wat Windclan bedreigend maakte omdat ze steeds meer grenzen opzochten. Zowel op gebied van de warrior code als letterlijk. "Ik vraag me af hoe het kan dat de windclan sterker is. Ze zijn veel kleiner, en ik kan me niet voorstellen dat ze betere warriors hebben dan wij." Innerghost draaide met haar oren en sprong van de hoge rots. Ze wende zich tot Blackpaw, maar hield haar stem luid, zodat de anderen het ook mee konden krijgen. "Daar heb je gelijk in, maar hun mentaliteit lijkt veranderd te worden. Ze zoeken de grenzen van de warrior code op, ze breken de regels vaker, en ze dringen ook vaker het territorium in van anderen en enkelen van hun zijn bereid te moorden," miauwde ze. Dat waren dingen die bekend waren. "Daarom vormt Windclan een bedreiging," miauwde ze rustig.


[Iedereen!] Stronger Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
[Iedereen!] Stronger DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Iedereen!] Stronger   [Iedereen!] Stronger Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 10:46


Ineens stond de enorme gedaante van Innerghost voor haar, zo dichtbij dat Blackpaw omhoog moest kijken om Innerghost in haar ogen aan te kunnen kijken. "Daar heb je gelijk in, maar hun mentaliteit lijkt veranderd te worden. Ze zoeken de grenzen van de warrior code op, ze breken de regels vaker, en ze dringen ook vaker het territorium in van anderen en enkelen van hun zijn bereid te moorden," galmde Innerghosts stem door het kamp. Nu ze, van alle opmerkingen, haar opmerking had gekozen om op te reageren, besloot Blackpaw dat ze nog een vraag kon stellen, maar nu direct gericht aan Innerghost. "Komt er oorlog?" Haar blik stond strak. Ze wilde dit weten. Als een oorlog nodig was om die Whitelion weg te houden - al leek dat in haar ogen een gevaarlijke eenling met een stoerdoenende achterban - dan zou ze daar voor trainen. Vechten voor de clan was geen probleem, best spannend zelfs, maar ze wilde graag weten waar ze aan toe was.



[Iedereen!] Stronger Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Iedereen!] Stronger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: