Blackpaw} La lune - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blackpaw} La lune

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:03


"Ik hou ook van jou", mauwde ze na een tijd. "Je bent geen zwarte kat. Je bent dat in je hoofd, in je eigen verbeelding. Niemand anders vindt dat. Oke, misschien Lurkingpaw, maar die knul heeft zo z'n eigen problemen. Je moet je gevoelens niet van hem laten afhangen." De kater keek haar aan, en staarde daarna naar zijn poten opnieuw. Het was niet slim van hem om te zeggen dat hij van haar hield toch? Want het deed hem er zo verward uitzien. Net alsof hij snel moest toevoegen dat het vriendschappelijk was. Was het dat? De kater schudde zijn hoofdje, om de gedachten weg te krijgen, en verborg het onder zijn pootjes. "Ik weet niet wat ik moet doen", gaf hij toe, met een zucht. "Ik weet niet wat ik moet voelen, wat ik voel, ik weet niet wie me mag, en wie niet, het maakt me zo in de war, snap je?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:08

"Soms is het oké om even niks te voelen," zei Blackpaw, die nu kalmer werd nu Dawnpaw ook wat kalmer leek te worden. "Ik weet in ieder geval dat ik je mag, en ik weet dat Ember en Wind je mogen. Ik weet zeker dat je ouders zielsveel van je houden. Daarmee heb je meer dan ik een paar weken geleden had." Blackpaw zag dat Dawnpaw weer naar zijn poot keek. "Laat me daar eens naar kijken," zei ze, en ze stak haar poot uit om de gewonde poot van Dawn in de hare te leggen, om er vervolgens naar te kunnen kijken. "Er is niks mis met in de war zijn, maar duw niet onnodig katten weg die je niks aangedaan hebben." Daarmee doelde ze duidelijk op zichzelf, maar ze had intussen het idee gekregen dat Dawnpaw misschien nog wel meer katten had weggeduwd de afgelopen tijd.



Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:13


"Soms is het oké om even niks te voelen," Hij keek haar licht treurig aan, maar stemde in met wat ze zei. Misschien was het inderdaad beter niets te voelen. "Ik weet in ieder geval dat ik je mag, en ik weet dat Ember en Wind je mogen. Ik weet zeker dat je ouders zielsveel van je houden. Daarmee heb je meer dan ik een paar weken geleden had." Hij voelde zich nu schuldig. Als ze het zo zei, klonk hij wel heel egoïstisch .. "Laat me daar eens naar kijken," Hij stak zijn poot uit naar haar, en legde die in haar poot. "Er is niks mis met in de war zijn, maar duw niet onnodig katten weg die je niks aangedaan hebben." Hij sloot zijn ogen even, "Ik doe dat automatisch", fluisterde hij. "I'm scared to get close, but I hate being alone, I long for that feeling to not feel at all", zijn stem haperde even, "The higher I get, the lower I'll sink, I can't drown my demons, they know how to swim."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:22

Even reageerde Blackpaw niet. Het was fijn om soms even een stilte te laten vallen, zodat de emoties niet meer zo hoog als net op zouden lopen. Ze nam de tijd om de poot te bekijken. Het zag er prima uit, behalve dat het bij de enkel een beetje dikkig leek te zijn. Littlestream zou vast zeggen dat hij een paar dagen rust moest houden, maar dat het binnen vijf dagen over zou moeten zijn. "Je gaat er niet aan dood," diagnostiseerde Black daarom, maar bleef de poot vasthouden. "Ik weet niet zo goed wat je kan doen," gaf ze vervolgens eerlijk toe. "Ik heb me één keer echt rot gevoeld, toen dat hele gedoe met Slenderstep speelde. Maar.. Ik weet niet.. Ik ben uit gaan huilen bij Wind en toen kwam Tallshadow binnengestormd om een spelmiddag aan te kondigen. Ik heb er daarna nog over nagedacht, natuurlijk, maar wetend dat er genoeg katten om me heen zijn die er wel voor me zijn.. Daar haal ik m'n geluk uit, en iedere dag weer de energie om vrolijk te zijn." Misschien was gelukkig zijn iets simpels als een andere houding aannemen, meer dingen aangrijpen en jezelf dwingen blij te zijn om dingen. "Denk aan wat je wel hebt, want zoals ik net al zei: Wind, Ember, je ouders en ik houden van je."



Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:31


"Je gaat er niet aan dood," zei ze, en hij glimlachte zwak, en kort. Zover was hij zelf ook nog wel, maar het ging vast ontsteken. "Ik weet niet zo goed wat je kan doen," gaf de poes toe. "Ik heb me één keer echt rot gevoeld, toen dat hele gedoe met Slenderstep speelde. Maar.. Ik weet niet.. Ik ben uit gaan huilen bij Wind en toen kwam Tallshadow binnengestormd om een spelmiddag aan te kondigen. Ik heb er daarna nog over nagedacht, natuurlijk, maar wetend dat er genoeg katten om me heen zijn die er wel voor me zijn.. Daar haal ik m'n geluk uit, en iedere dag weer de energie om vrolijk te zijn." De kater keek haar even nadenkend aan. "Ik snap dat jij daar vrolijkheid en energie uit kan halen, maar persoonlijk zou i nooit vrolijk kunnen worden van een spelmiddag, of iets dergelijks. Ik weet dat er genoeg katten om me geven, maar het voelt niet altijd alsof dat echt zo is. Alsof ze toch liever geen zorgen aan hen kop willen van een zeurende apprentice." Hij luisterde naar wat ze nog zei: "Denk aan wat je wel hebt, want zoals ik net al zei: Wind, Ember, je ouders en ik houden van je." Hij zuchte zwak, en knikte. "Ivypaw en Woodkit houden ook van me, maar siblings houden toch altijd van elkaar? Nou, buiten Lurking dan .."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 13:42

Blackpaw keek weer naar de grond. Ze wist niet goed wat ze nog kon zeggen. Ze kon alleen maar haar eigen ervaringen delen over hoe zij zelf gelukkig werd, en hoe ze omging met lastige dingen die haar hadden geraakt. Maar als Dawnpaw niet zelf zijn houding wilde veranderen, of geluk wilde opzoeken in plaats van wachten tot het hem overkwam, dan wist ze niet meer goed wat ze moest doen. "Nou," begon Blackpaw, "met die siblings heb je al meer dan ik heb. Dawn, als het mij lukt om gelukkig te zijn terwijl mijn ouders me gedumpt hebben en vervolgens verwaarloosd ben door m'n adoptieouders - waarvan ik by the way via iemand anders achter moest komen dat ze niet m'n echte ouders waren - ik geen enkele sibling heb die van nature van me houdt.." Ze keek weer op. "Als ondanks dat het míj lukt om gelukkig te zijn, dan kan je me er niet van overtuigen dat het jou niet ook kan lukken. Ik heb m'n best moeten doen om een band op te bouwen met een moederfiguur, daarna net zo veel energie om dat op te bouwen met m'n vader. Ik kende geen liefde vanaf m'n geboorte van wie dan ook. Ik heb daar allemaal voor moeten vechten." Blackpaw merkte dat haar stem weer streng werd, en misschien maakte de toon van frustratie plaats voor een toon van woede. Zíj had voor haar hele leven binnen de clan moeten vechten, en Dawn? Dawn had alles! Vanaf z'n geboorte had hij alles gehad. En toch was híj degene die er nu als een siplip bij zat. "Dus kom van die depressive reet af, kom mee naar buiten, en ga in Starclansnaam genieten van je leven!" Ze schoof weg en maakte aanstalten om weg te gaan en Dawn te dwingen met haar mee te gaan om nog wat leuks van deze avond te maken. "Tenzij je nu nog een goede reden hebt om hier te blijven," mauwde ze er nog achteraan.



Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 16:50


"Nou," zei ze, "met die siblings heb je al meer dan ik heb. Dawn, als het mij lukt om gelukkig te zijn terwijl mijn ouders me gedumpt hebben en vervolgens verwaarloosd ben door m'n adoptieouders - waarvan ik by the way via iemand anders achter moest komen dat ze niet m'n echte ouders waren - ik geen enkele sibling heb die van nature van me houdt.." Ze keek weer op. "Als ondanks dat het míj lukt om gelukkig te zijn, dan kan je me er niet van overtuigen dat het jou niet ook kan lukken. Ik heb m'n best moeten doen om een band op te bouwen met een moederfiguur, daarna net zo veel energie om dat op te bouwen met m'n vader. Ik kende geen liefde vanaf m'n geboorte van wie dan ook. Ik heb daar allemaal voor moeten vechten." Hij hoorde de verandering van toon in zijn stem, en opnieuw voelde hij zich als een egoïst. Hij zat hier helemaal depri te lullen terwijl Black niet eens haar echte ouders kende. Maar tegelijk voelde hij zich nog altijd even slecht, want het wilt toch niet zeggen dat als je het goed hebt, je je niet slecht kan voelen? "Dus kom van die depressive reet af, kom mee naar buiten, en ga in Starclansnaam genieten van je leven!" De poes schoof weg, en hij liet haar doen. "Tenzij je nu nog een goede reden hebt om hier te blijven," Hij glimlachte kort, al was het maar om Blackpaw het gevoel te geven dat haar peptalk geholpen had. Het had ook geholpen, maar niet zo erg als hij gehoopt had. "Nou, ik vond het net knus", plaagde hij, maar kroop ook naar de ingang van het hol, "En als ik depri ga praten, duw me dan om ofzo."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 feb 2015 - 17:36

Een klein glimlachje verscheen op Dawnpaw's snoet nadat Blackpaw hem haar preek had gegeven. Nou, dat was beter dan niks. Misschien moest ze nu ook niet te veel verwachten. Misschien zou vannacht, als ze in hun nest zouden liggen, haar preek opnieuw afspelen in zijn hoofd en zou er dan wat veranderen. Maar Blackpaw baalde ervan dat ze hem niet nu al uit zijn dip kon praten.
Maar het nog even leuk hebben daarentegen.. Dat zou misschien nog wel wat uithalen. "Nou, ik vond het net knus," grinnikte Dawnpaw. Dat leek al ergens op! "Oh ja meneer, verwacht maar een aanval naar je oren als je nu nog chagrijnig gaat doen." Ze gaf hem een speelse knipoog, blij dat hij in ieder geval wel in was om nog wat leuks te doen. Blackpaw wurmde zich uit het veel te kleine hol, en rekte zich uit zodra ze buiten stond. De nacht was intussen gevallen. De enige lichtbron was de maan, maar die was nog vrij klein en werd deels bedekt door dikke wolken. Je kon vrij weinig zien, maar net genoeg om de weg naar huis te vinden - of niet, want Blackpaw was van plan hier nog wel een tijdje te blijven met Dawnpaw. Ze wachtte tot de kater naast haar kwam staan.



Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimema 9 feb 2015 - 19:50


"Oh ja meneer, verwacht maar een aanval naar je oren als je nu nog chagrijnig gaat doen." Hij glimlachte even, en strekte zich uit zodra hij het hol uit kwam. De grijze apprentie keek naar de maan, maar kneep zijn ogen lichtjes toe door het licht van de maan, dat zijn ogen deed tranen door de verandering tussen de donkerte van het hol, en het licht van de maan. "En, euhm, hoe gaat het eigelijk met jou?" vroeg hij daarna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 18:14

Dawnpaw moest even wennen aan het licht, en Blackpaw rekte zich nogmaals uit. "En, euhm, hoe gaat het eigelijk met jou?" Blackpaw begon te lachen. "Nou, eigenlijk wel lekker," grinnikte ze. "M'n trainingen gaan goed enzo, en de relatie met Ravenheart, m'n adoptiepap, is heel goed nu." Ze keek Dawnpaw met een oprechte blik aan. Ze liet daarbij achterwegen dat ze zich zorgen maakte om Emberpaw, en dat ze hem al een ongelofelijk lange tijd niet had gezien, net nu ze met Windpaw had afgesproken hem te vertellen wat ze voor hem voelde als ze apprentice geworden had. Maar ze had hem noch op de ceremonie gezien, noch daarna. Ze voelde zich een beetje in de steek gelaten, maar wilde dat niet laten merken, nóch zichzelf negatief laten beïnvloeden door een kater. Ze zou simpelweg niet toelaten dat ze zich rot zou voelen om zoiets. Ze had nog zo veel anderen om zich heen, dus waarom sip zijn? Maar toch.. als ze eerlijk tegen zichzelf was, was het lastiger om de pijn te vergeten en ontkennen dan ze hoopte.



Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 21:23

"Nou, eigenlijk wel lekker," zei de poes. "M'n trainingen gaan goed enzo, en de relatie met Ravenheart, m'n adoptiepap, is heel goed nu." De kater glimlachte, en knikte. "Goed zo, denk ik dan maar", zei Dawn, en strekte zich weer even uit. "Gaan we nog wat rondlopen in het territorium, of gaan we naar het kamp?" vroeg hij.

+Kort, en te lui voor m'n fancy kader Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 21:53

Een glimlach sierde Blackpaws gelaat. "Wat jij wil. We kunnen nog even een wandelingetje maken als jij nog even stoom wil afblazen?" Ze wist nog wel een paar leuke plaatsen waar ze naartoe konden, maar dan moest Dawnpaw daar wel voor in zijn.

` als je wil kunnen we een nieuw topic aanmaken (:



Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Blackpaw} La lune  - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Blackpaw} La lune    Blackpaw} La lune  - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 13:03

"Wat jij wil. We kunnen nog even een wandelingetje maken als jij nog even stoom wil afblazen?" stelde de poes voor, en met een glimlach knikte hij. "Dat vind ik een leuk idee", zei hij, en zwiepte vrolijk met zijn staart. Zijn humeur werd stilaan beter, nu hij wist dat de poes hem niet in de steek zou laten.

+Okay Smile Zou jij h'm kunnen maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blackpaw} La lune
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: