Family 4 Life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Family 4 Life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winddancer
StarClan
Family 4 Life Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 11:32

Met een grote grijns op haar gezicht liep de tabby de den in. Het was vroeg in de ochtend, dus haar siblings zouden hier waarschijnlijk nog zijn. Ze was vannacht op avondwandeling geweest, maar ze was niet moe. Ze stuiterde eerder van de energie die door haar stroomde. Ze liep naar de eerste de beste van haar siblings die ze zag en porde hem in zijn zij. "Familievergadering!"

~Open voor de kits van Snowy & Thrush, en eventueel andere appjes (eerste post voor een sibling van wind)


Family 4 Life 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Family 4 Life KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 11:36

Hij had al zijn nest verschoond die ochtend, want dat deed ie iedere dag. Het was misschien zoiets stoms, maar hij deed het. Ondertussen was hij bezig met alles netjes te leggen, alles terug mooi op zijn plaats te leggen. Soms kreeg hij wel een rare blik van een apprentice, maar toen deze oogcontact kreeg met de kille blik van Lurk, keek deze meteen weg. "Familievergadering!" "Wind! Ga niet daar staan, ik heb dat net opgeruimd," zei hij met een zuchtje terwijl hij toekeek hoe ze wat van het vuile mos, die hij klaar had gelegd om weg te voeren, had verpreid door binnen te vallen.


Rip Augurkielurkie
Family 4 Life 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Family 4 Life ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 11:45

De sneeuwwitte kattin was vroeg deze ochtend al naar het kleine kreekje buiten het kamp gegaan. Gewoon eventjes in alle rust genieten van de geluiden die het bos met zich meebracht. Omdat ze daar nu toch was geweest, had ze besloten meteen was vers mos voor haar nest mee te nemen. Zojuist had ze dus ook het oude mos vervangen door het nieuwe, wat hard nodig was. Het overige mos had ze ergens buiten het kamp gedropt, en nu zat ze in haar vers ruikende nest even bij te komen totdat de andere apprentices wakker zouden worden en het kamp weer in beweging kwam. "Familievergadering!" Een stukje verderop zag ze hoe Windpaw bij het nest van haar broertje, Lurkingpaw, stond. Deze mopperde vrijwel meteen iets, omdat de kattin wat van zijn vuile mos door de war gegooid had. Een kleine glimlach kwam rond haar lippen en de kattin kwam overeind, waarna ze in de richting van haar siblings stapte. "Goedemorgen," zei ze met haar gebruikelijke, zachte stem.


Family 4 Life D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Family 4 Life Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 12:41

Ze glimlachte onschuldig en lachte haarzelf stilletjes uit. "Oeps", zei ze als antwoord tegen de chagrijnige lurkie, wiens mos ze net door de war gestopt had. Ze schopte het een beetje weg en ging voorzichtig een paar stappen opzij, zodat ze niet meer tussen het mos stond. De tabby draaide zich vrelijk om toen ze nog een bekende stem hoorde. "Hoi Ivy", begroette ze haar vrolijk. "Iemand Dawn, Ember en Wood gezien?", vroeg Windpaw daarna aan niemand in het bijzonder. "We moeten nog eens nieuwtjes uitwisselen,d at iedereen weer up to date is!"


Family 4 Life 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Family 4 Life Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 13:24

Een tikkeltje nieuwsgierig stapte ik mijn den binnen. Ver van buiten had ik de hypere stem van Wind al kunnen horen, maar niet precies wat ze zei. Vandaar dat ik nu wel wilde weten waar ze zo enthousiast over was. Dat ze enthousiast was was niet gek, sterker nog, het zou juist gek zijn als ze dat niet was. Eigenlijk wilde ik gewoon even checken of ze niet in zeven sloten tegelijk viel, want dat kon nog wel eens met dat drukke gedoe. Toen ik binnen was zag ik haar al snel. Ze stond tussen Lurkingpaw en Ivypaw in, met een brede glimlach op haar snuit. Was er iets aan de hand? "Iemand Dawn, Ember en Wood gezien?" Hoorde ik haar zeggen. Snel stapte ik naar het drietal toe. 'Ik ben hier.' Mauwde ik, glimlachend naar mijn zusjes. De aanwezigheid van mijn gehate broer besloot ik maar even te negeren, ik wist dat Wind het niet leuk vond als we ruzie maakten en Ivy waarschijnlijk ook niet. "We moeten nog eens nieuwtjes uitwisselen, dat iedereen weer up to date is!" Ik lachte even. Wind ook altijd, met haar nieuwsgierige aard en wilde ideeën. Ergens wilde ik ook wel wat van mijn sibs horen, ik had ze al een tijdje niet meer gesproken. Behalve van de zwart-witte haai natuurlijk, zijn stem hoefde ik helemaal niet te horen, laat staan de "sappige details" uit zijn leven.


Family 4 Life 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Family 4 Life DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 11:03

Met een muis in zijn mond was hij het kamp binnen gelopen. Hij dropte de muis op de prooistapel voor hij zich uitrekte en een mus van de stapel haalde. Hij werkte deze gauw binnen en draaide zijn oortjes toen richting de apprentices den. Hij hoorde Windpaw als eerste, tot buiten de den, maar terwijl hij korter bij kwam hoorde hij ook Ivy, Lurk en Ember. Ember reageerde op de vraag of iemand Ember, Dawn en Wood gezien had. Eén apprentie minder werd er dus gezocht. Dawnpaw bleef even voor de ingang van de den staan, zonder binnen te gaan. Had hij hier wel zin in? Hypere Windpaw, brommige Lurkingpaw? Ach, dan deed hij het voor Emberpaw en Ivypaw. En ook wel voor Wind en Wood. Hij liep stil de den in en bleef op ongeveer twee staartlengtes van de ingang zitten. Toen Wind het had over nieuwtjes uitwisselen wou Dawnpaw zich omdraaien en wegvluchten maar dat zou redelijk grog geweest zijn. "Dawnpaw, present", zei hij kalm, en keek zijn siblings even één voor één aan. Hij bleef hangen bij Lurkingpaw maar keek uiteindelijk weg. Hij was niet van plan korter bij te gaan zitten. Zodra het hem begon te vervelen draaide hij zich gewoon om en was hij de den uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Family 4 Life Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 19:31

Ze keek blij om zich heen toen nog twee van haar siblings zich bij hen voegden. dan misten ze dus nog 1 iemand. "Niemand wet waar Wood is?", vroeg ze, ondertussen elk van hen aankijkend. Maar na een korte stilte haalde ze haar schouders op. De tabby ging zitten en sloeg haar gestreepte staart over haar poten, ondertussen de groep rondkijkend. "Wie begint?" Er zat een grote grijns over haar gezicht, wat er altijd ene beetje vreemd uitzag sinds ze het litteken had dat dwars over haar gezicht liep. Dat zorgde ervoor dat haar mond een beetje scheef trok, en eigenlijk haar prachtige glimlach verpeste. Maar Wind was nooit zo'n meisje-meisje geweest en maakte zich eigenlijk niet zo veel zorgen om haar uiterlijk. Misschien was het zelfs wel stoer?


Family 4 Life 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
Family 4 Life ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 0:06

Stiekem vond ze het prachtig dat zowat de hele bende weer bij elkaar kwam. Een glimlach hing rond haar lippen toen ook Dawn en Ember zich bij hen voegde, die eerste op een iets grotere afstand dan, maar hij was er wel. De witte kattin had zich tussen Lurk en Ember in gevestigd, lekker veilig bij haar twee grotere broers - dat omdat ze zeker wel de kleinste van het nest was. Nieuwsgierig keek ze toe, zelf had ze niet echt iets te meldden, dus hoopte ze maar dat haar siblings wel een of andere leuke gebeurtenis hadden om met hen te delen. Ondertussen kon ze het niet laten om Ember een kort kopje tegen zijn kaak te geven, waarna ze haar ruggetje weer rechtte en afwachtte wat er gezegd ging worden.


Family 4 Life D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Family 4 Life KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Family 4 Life   Family 4 Life Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 17:00

Hij zuchtte even luid en begon met het opruimen van het mos. Hij luisterde helemaal niet van wat ze zei en hoorde enkel wat ze van plan was. Hij keek even schuin naar haar en zuchtte even luid toen hij die twee katers zag, maar vervolgde zijn opruimen. Hij pakte het mos voorzichtig op en plaatste het vuile op de goede hoop en de verse op zijn plaats. Hij probeerde alles mooi te orderen en nam er ook zijn tijd voor, voordat hij overeind kwam en nog de woorden van Wind kon horen over dat Wood er niet was. Hij keek even kort naar zijn broertjes, maar liet verder, dan een emotieloze blik, niks zien. "Wie begint?" Hij zuchtte, luid en duidelijk. "Ik begin wel, er is niks gebeurd, leven is saai enzovoort en zo verder," zei hij, waarna hij zich terug omdraaide en verder ging met de nesten goed te leggen.


Rip Augurkielurkie
Family 4 Life 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family 4 Life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: