Lucht-je-hartje - Pagina 13



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44  Volgende
Northernlight
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 20:47

@Chi
No offence maar kwel je zelf niet zo en blokkeer die vent van facebook. Of stuur hem een facebook bericht om duidelijk te maken dat je je zo voelt.

@Evelynn
Hoezo is het slecht om moeilijk te doen over vriendjes. Zo ver is lees heb je een gigantische crush op een jongen maar is die niet wederzijds. Probeer hem te ontwijken of iets in die richting om jezelf er van af te helpen. Hielp mij altijd op de middelbare school waar iedereen leuk en schattig en crushbaar was.

@Anne
Oke dat is een vergelijkbaar iets met wat ik had op de middelbare school. Ik kwam van de basisschool waat ik fysiek en mentaal gepest, noem het maar mishandeld was. Dus ik wilde heeeeeel graag populair worden. Is het toch niet geworden omdat ik weigerde mijzelf te veranderen en als ze wilde bitchen op mijn rare en kinderachtige gedrag deden ze dat maar. Maar daardoor heb ik nog steeds 4 jaar na de middelbare school een hele hechte vriendengroep die elkaar steunt door dik en dun omdat we allemaal wat shit op school hebben gehad.
Een buitenbeentje zijn betekend niet dat je niet je eigen 'clubje' kan starten Dus hou het lekker bij die meiden en maak er wat van Very Happy
Oh en stap uit die groeps app of lees het gewoon. Kinderen zijn douches op school :p



Lucht-je-hartje - Pagina 13 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 18:58

@Marieke
Hey Marieke, mijn lieve vriendin.
Luister eens even naar mij, alsjeblieft.
Die gedachten zijn misschien niet heel normaal als je het serieus overweegt, maar ik vraag het me ook vaak af, als ik me rot voel, puur uit nieuwsgierigheid. Daar hoef je je echt niet voor te schamen of whatsoever. En nogmaals, je bent geen raar kind, echt niet. Jij gaat door een moeilijke periode en dat is niet raar. Ik ga nu allemaal vervelende dingen uitkramen maar hey het heeft ook met de puberteit te maken he, really. Praat er met iemand over, en ik ben echt heel blij dat het beter gaat dan eerst <3 ben er voor je


Lucht-je-hartje - Pagina 13 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimema 7 sep 2015 - 23:28

damn had vandaag een gesprek met de kinderbescherming en mijn vader, ze kunnen het beter de vader besherming noemen jeetje >..> ze praten echt als een kleuterjuf tegen je Ja sanna dat vind ik eigenlijk wel een plan, Nee sanne dat is ook weer niet waar hoor en dan nog een katrig tegen mijn moeder doen ;/ de vaagheid moest er even uit


Lucht-je-hartje - Pagina 13 CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 13 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 17:35

Oké ik ga het hier toch even neerzetten. Al vind ik dat ik mij nogal aanstel XD.
Ik heb serieus net zitten janken op het werk... Goed gedaan Juul, leuke indruk al werk ik er wel al meer dan een jaar, dan nog schaam ik me rot.
Het was gewoon een opstapeling van meerdere dingen. Ik probeerde iets uit te leggen, maar het leek net of ik tegen een muur aan stond te praten. Dus ik raakte een beetje gefrustreerd kwam er nog een collega bij staan, maar ze bleven er maar doorheen blèren. Ik kreeg niet eens de kans om het goed uit te leggen. Dus toen leek het of ze er tenminste iets van begrepen hadden en gingen we weer verder waarmee me bezig waren. Nog steeds op de manier waarmee ik het niet eens was, omdat we onzinnige dingen aan het doen waren. Dat kost alleen maar tijd, dus dat probeerde ik uit te leggen. Na ongeveer een uur komt mijn collega weer onze kamer binnen. Probeert een andere collega het van mij uit te leggen. Die zegt precies hetzelfde en snapt hij het opeens wel in een minuut. Dus ik zeg dat probeerde ik nou ook de hele tijd uit te leggen. Ik citeer "Waarom kan D het wel in een minuut uitleggen en heb jij daar een half uur voor nodig?" Pardon... Dus ik zeg en bedankt en kruip weer achter mijn computer. Hij had me echt geraakt en ik wilde niet kinderachtig gaan lopen doen dus ben ik gewoon verder gegaan met mijn werk, maar hij was blijkbaar nog niet klaar. Ik citeer "Dat is niet erg Julia, maar als je het niet uit kunt leggen dan moet je dat gewoon zeggen en zeggen dat D dat beter uit kan leggen." Pardon... Dus toen ging hij echt te ver en ik stond met mijn mond vol tanden. Het kwam er dus op neer dat ik beter naar D kon verwijzen want die kan uitleggen en ik niet. Terwijl ik zo mijn best deed en echt moeite deed om het uit te leggen terwijl ik het normaal heel lastig vind om mijn mening te geven, dat gaat steeds beter maar dit helpt nou niet bepaald mee. Geef ik mijn mening wordt ik zo de grond in gehamerd. Zegt hij ook nog van als ik je gekwetst heb dat was niet de bedoeling. Wil je er over praten? Ik probeerde nog steeds mijn tranen in te houden en ik weet ook wel dat hij het niet verkeerd bedoeld, maar hij draaft dan altijd een beetje door. Dus toen kon ik me niet meer inhouden en toen begon hij nog door te gaan en ik dacht alleen maar houdt je kop XD . Nou weet waarschijnlijk iedereen het en ik voel me echt dom. Ik had er niet zo op moeten reageren. Hij heeft ook gewoon gelijk, maar nou denkt iedereen vast dat ik een gevoelig meisje ben waar je niet te veel tegen moet zeggen, maar zo is het helemaal niet...
Ik voel me een beetje radeloos nu.



I'm hunting with StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 13 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 20:08

Tis weer een van die dagen vandaag,
Ik word zo onwijs ziek van mezelf de laatste tijd. Ik haat hoe ik eruit zie, ik haat wat ik doe, ik haat gewoon alles eraan. Ik kan niet meer gewoon op iemand afstappen en een gesprek beginnen, dat durf en wil ik niet meer omdat ik altijd wel de verkeerde dingen zeg of doe. Zelfde geld voor een bericht plaatsen of online me in een gesprek bemoeien, ik voel me zo onwijs onzeker.
Daarnaast wil ik gewoon niet meer in de spiegel kijken,omdat ik telkens iets anders zie dan ik hoop. Ik ben 1,5 kilo afgevallen, waardoor ik nu 56,5 kilo weeg en daardoor een normaal BMI heb, maar alsnog zie ik er fatzig uit vergeleken de andere meisjes uit m'n klas en het ontneemt me de laatste tijd gewoon de eetlust.
Ik word er zo ziek van ;_; meestal negeer probeer ik het te negeren en lukt t me ergens anders aan te denken, maar als ik dan door school ook nog eens super veel stres krijg zak ik gewoon in.


pfoe... dat moest er even uit


Lucht-je-hartje - Pagina 13 Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 22:30

oke moet het toch even zeggen mee voor mij zelf ik zei het even niet meer zitten werd helemaal gek van al dat getrek ik ben er even door heen ik weet het niet meer, dat is de echte reden waarom ik niet naar school ga ik kan het even niet meer opbrengen, en daar word ik zo ziek van I JUST DONT KNOW LEAVE ME ALONE ! ' sorry everyone ;c niet tegen jullie bedoeld of zo hoor<3


Lucht-je-hartje - Pagina 13 CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 13 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 22:34

God mn oma enzo hebben mij op mn kamer ook zo'n overleidings kaart van mn opa gestuurd en die vond k dus net voor mn kamer. Op zich ging het heel goed, en mn avond was heel leuk, maar dit was dan weer even net teveel. Nu maar wat leuke dingetjes kijken en dan straks maar gaan slapen..


Lucht-je-hartje - Pagina 13 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 13 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 22:36

Firepaw schreef:
God mn oma enzo hebben mij op mn kamer ook zo'n overleidings kaart van mn opa gestuurd en die vond k dus net voor mn kamer. Op zich ging het heel goed, en mn avond was heel leuk, maar dit was dan weer even net teveel. Nu maar wat leuke dingetjes kijken en dan straks maar gaan slapen..

/hugglle ga lekker slapen meissie dan voel je je morgen zeker weten beter!



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 13 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 8 sep 2015 - 22:41

MON BBU'S <3
@Juul: Oké, dat is dus helemaal niet gek, als je het mij vraagt. Die collega van jou ging echt te veel ste ver als hij het je het zo duidelijk de kop indrukt en het alleen maar komt omdat híj niet goed oplette! En als ik jou was, had ik hem dat verteld ook, maar dat is misschien omdat ik nogal een opvliegend karakter heb x'3. Maar, je kan hem dit wel rustig vertellen! Heb je zijn nummer? Dan kan je het misschien via whatsapp vertellen, of je doet het gewoon face to face als je dat wilt c; Vertel hem dan duidelijk dat je hebt geprobeerd het hem uit te leggen, en dat hij zelf maar moest luisteren en hij dan niet de schuld op jou moet afschuiven. Want het werd mij al heel erg snel duidelijk dat dit niet jouw fout was! Ik hoop dat het goed komt, ik duim voor je!

@Kip:
JIJ DAAR. Jij bent een prachtige meid, ook al heb ik je uiterlijk nog nooit gezien, toch weet ik het! Het gaat helemaal niet om uiterlijk maar innerlijk. En ik wed dat als ik jou zie, dat je dan echt prachtig eruit ziet! Je bent een supergeweldigtofkeileuk persoon, en ik hou van gesprekken met jou hebben en natuurlijk ook de geweldige posts met jouw personage's, of het nou m'n lieve Jinx is, schattige Airpaw of swagger Farai. Met Lunar heb ik nog nooit een topic gehad, moeten we nog wel doen *wbw*. Ik hou echt megaveel van jou, ook al ken ik je alleen maar via internet!! Ik wil jou echt niet kwijt hier en ilu ok? <3

@San:
Meh, jij hebt echt even heel veel sterkte nodig denk ik. Het is hartstikke vervelend van je vader, de kinderbescherming en van je nieuwe school! Als je je zo rot voelt, is het idd goed om er hier over te praten. Als je wilt mag je me natuurlijk ook altijd mailen, en gewoon daar je vader in uitschelden of iets in die richting, dingen die jou opluchtten natuurlijk <3 ;') Maar als je liever helemaal geen hulp wilt, lekker alleen even wilt mokken en huilen, dan is dat meer dan begrijpelijk want dat heb ik ook heel vaak. Maar weet dat je altijd bij mij kan komen als je dat wilt!

ilu all <3333


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Lucht-je-hartje - Pagina 13 2hh0j8y
Lucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 13 23mrb6wLucht-je-hartje - Pagina 13 2hqc5lx Lucht-je-hartje - Pagina 13 E8v3o2Lucht-je-hartje - Pagina 13 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 13 Vmwrhy Lucht-je-hartje - Pagina 13 23h0tfkLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 21:33

:


Lucht-je-hartje - Pagina 13 HxSLHVT
Lucht-je-hartje - Pagina 13 A12SBeMLucht-je-hartje - Pagina 13 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 13 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 19:26

pas op, gescheld

lol zo'n Foxdung KIND dat eerst één van m'n beste vrienden was, daar heb ik nu ruzie mee. ik mag hem al like een half jaar niet en ik probeer hem steeds subtiel een beetje af te wijzen, maar nee, hij houdt maar niet op. Dus reageerde ik afgelopen avond een beetje bot (oke heel erg) op hem, omdat ik nogal moe was en echt geen zin in hem had en zijn Foxdung humor en UGH. toen werd hij boos en vertelde me dat ik wat moest doen aan m'n omgang met mensen, dus ik was like "uh nee gewoon niet." en toen zei hij van wel, ging bekant een hele preek houden over hoe ik dat wel moest doen, over dat ik me zo stoer voordeed en ik quote: "Oh je bent zo stoer Loïs, oh je gedraagt je echt bitchy Loïs, o je bent zo populair Loïs. Maar voorde rest? Uhm.. Tja.. Wie ben je eigenlijk achter die lege persoon?" Oké, doe ff normaal, dacht ik nu al. Want hallo, ik ben echt geen 'leeg' persoon of zo en ik doe al helemáál niet stoer en ben ook niet bepaald populair of zo. Toen zei ik dat hij is naar zichzelf moest kijken en dat ik misschien wel geen zin meer in hem had, en toen zei tie dat hij dat niet door had, terwijl ik het al een Mousedung HALF JAAR subtiel probeer te zeggen. Oké. Toen zei hij helemaal van "ooit was je interessant, toen vond je jezelf niet goed genoeg." uhm oké, dus voor jou moet ik onzeker zijn dat je me aardig vind of zo? niet dat ik WIL dat je me aardig vind in the first place. Toen zei hij over dat de oude Loïs (?) zoveel beter was, over dat ik haar nodig heb (wtf dude?) en dat ik hem gebruikt had voor een probleem, terwijl hij toen ik een probleem had naar míj toegekomen was en ik niet naar hem. Toen vertelde hij mij dat de "oude" Loïs geen stoere praat nodig had en dat ik toen niet altijd gelijk wilde hebben, wat niet echt waar is omdat ik 1. geen stoere praat heb en 2. ik altijd al heel erg mijn eigen mening gelijk wil hebben. Toen zei hij dat ik door mijn beste vriendin waar ik nog nooit ruzie mee heb gehad en echt zielsveel van hou in een slechte manier ben veranderd. uHM EXCUSE U.
Toen begon hij helemaal van "oh Loïs, waarom gedraag je je zo? ik geef om je wat je ook denkt!" en vertelde mij dat hij zich gewoon volwassener gedraagt en dat hij hierdoor niet goed met anderen kan omgaan, terwijl hij zo KINDERACHTIG is als wat. Dus dat vertelde ik hem en BAM hij sloeg helemaal om, zegt gelijk dat hij me overschat (dat is geneens een woord, maar ik quote hem) had en dat ik hem gebruikte voor mijn egoïstische doeleinden <- wtf, die heb ik niet. Vervolgens vertelde hij mij dat ik geen hart heb. Toen zei hij dat ik alleen maar een obstakel in zijn leven ben, terwijl hij daarnet zei dat hij zoveel om me gaf. Toen zei hij nog dat ik helemaal niks beteken, hoe erg kan je omslaan. Vervolgens (ik quote): "Want Loïs... Je bent niemand waard.. En ik hoop dat iedereen die in je leven is of komt dat zal weten. Totdat je een mens wordt, totdat je een hart hebt, totdat je écht van jezelf houdt en totdat je iemand bent." EN TOEN WERD IK BOOS. WAT DE FÚCK MAN. IK BEN NIEMAND WAARD? IK HEB GEEN HART? IK BEN NIEMAND? WAAR HAALT HIJ HET Mousedung LEF VANDAAN. NEE, IK BEN ZO KLAAR MET HEM. EERST HELEMAAL ZEGGEN DAT IK ZOVEEL VOOR HEM BETEKEN EN ALLES, EN DAN ZEGGEN DAT IK GEEN HART HEB. DAAAAAG.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Lucht-je-hartje - Pagina 13 2hh0j8y
Lucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 13 23mrb6wLucht-je-hartje - Pagina 13 2hqc5lx Lucht-je-hartje - Pagina 13 E8v3o2Lucht-je-hartje - Pagina 13 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 13 Vmwrhy Lucht-je-hartje - Pagina 13 23h0tfkLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 13 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Homewrecker
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
A.
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender:
Rank:
Homewrecker
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimevr 11 sep 2015 - 21:02

Nou Lois ik heb een woord voor hem. Zielig. Puur puur zielig omdat hij niet kan krijgen wat hij wil. Dus gaat hij stampvoeten ofwel je zwaar beledigen met dingen die niet de waarheid zijn.
Volgende keer als je hem ziet negeer je hem gewoon want wel je mag van je moeder niet aan vuilnis komen. En dat is best vies, en waarom zou je er tegen praten.
Zet het lekker van je af want hij is niemand waard als hij zo praat tegen jou, iedereen hier weet dat dat niet de waarheid is! Vind het al knap dat je hem niet geslagen heb persoonlijk dat was mijn eerste reflex geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimeza 12 sep 2015 - 15:59

Dat is inderdaad niet cool Loïs, dat heeft hij niet zo handig aangepakt nee. En inderdaad, als niets waar is van wat hij zei snap ik je woede want dat kan iemand niet maken.
Ik heb zelf ook ooit in zo'n situatie gezeten, en ik weet dus precies waar je het over hebt. Nu ga ik wel eerlijk zeggen dat ik na dat gesprek wel even bij mezelf te rade ben gegaan, want ook al wil je niet perse vrienden zijn met iemand, je wilt ook geen vijanden worden en bovendien is het mogelijk (ik zeg niet dat het zo is) dat er in sommige uitspraken die heen en weer gegooid worden waarheid schuilt.
Mijn advies zou dus zijn om wel na te denken over de beledigingen waarmee hij gooide, al is het maar om er zelf zeker van te worden dat je niet zo bent, dan kom je sterker uit zo'n ruzie dan hoe je erin ging ;D (enneuh.. Overschatten is wel een woord ;')


Lucht-je-hartje - Pagina 13 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 18:30

Ik ga nu binnenkort (hopelijk volgende week al) een week bij m'n oudere zus in antwerpen wonen. Stiekem hoop ik daar gewoon te kunnen blijven aangezien ik echt gewoon depressief word thuis. Alles wat ik doe, echt gewoon alles is fout. Had ik wat appelsap gedronken, kijkt m'n ma me kwaad aan en zegt ze dat die fles nog niet op mag. Schuif ik mn stoel onder tafel zucht ze enorm luid en duwt ze die weer terug. Kam ik m'n haar, doe ik dat niet goed. Kijk ik tv, doe ik dat niet goed. Ha! Zelfs toen ik deze ochtend wou studeren deed ik dat niet zoals zij het wou. En nu komt m'n oudere broer thuis, en is ze fcked up vriendelijk.
Ik voel me hier simpelweg niet welkom meer. Ik ga haar nu gewoon negeren tot ik weg ben en dan kan ze maar eens voelen hoe 't is om geen dochter meer te hebben. Van mij mag ze echt de pot op.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 18:38

Ik wens je succes bij je zus in antwerpen Chi, ik weet precies hoe je je voelt ik heb namelijk dit probleem en gevoel ook. Sinds ik op de middelbare zit en een broertje kreeg *nu al 2 jaar* werd alles slecht, me broertje hersenen zijn met 20% afgestorven. Dus veel problemen thuis en drukte en noem het maar op. Hier door kreeg ik totaal geen aandacht meer, en dan ook echt helemaal niks! In de 1e jaar van de middelbare had ik het net gered om over te gaan, door mijn oma die me 3 maanden had opgevangen. En toen moest ik weer terug naar huis van me ouders, wat ik echt niet leuk vond. Ik heb alleen maar problemen in de vakantie gehad, en toch na lang praten besloten om officeel bij me oma te wonen. Natuurlijk harstikke blij en krijg teminste genoeg aandacht en alles gaat goed op school. Alleen zijn er nog een paar dingentjes, waar ik je niet mee lastig ga vallen. Ik wil alleen zegen als je je echt niet prettig voelt thuis, zoek een plek waar dat wel is. Zoals bij je zus
Ik wens je nigmaals sterkte en succes om een thuis te vinden waar je goed in je velletje zit!

Xx marlie <3
{telefoon bericht}


{Brokenfeeling}
Lucht-je-hartje - Pagina 13 2rh45zb

~Theme & ...::


~Other::


~Broken Art::

Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 21:11

Heel veel succes Chi, hopelijk word alles snel beter voor je <3

Dit bevat niks over mij want ik ben super gelukkig maar ja misschien helpt dit maar alsnog probeer van alles weg te blijven want ik hou van jullie xD zet t toch ff in een spoiler want bevat gevoelige onderwerpen xx:


Lucht-je-hartje - Pagina 13 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 20:55

Well, ik ga weer eens even m'n gedoe wegtypen hier, alvast sorry voor al het gezeik ;p.
Nou ja, ik was gister niet lekker, o.a. door overgeven en niet meer kunnen slapen, maar m'n moeder wilde me niet afmelden op school. Ik ben dus teruggekropen in m'n bedje en heb heel lang doorgeslapen. Mijn moeder belde me daarna dat ze me had afgemeld voor de laatste 5 uur, maar de eerste twee uur heb ik dus gespijbeld. Die moet ik dus doodleuk gaan inhalen, echt love my life, not. Maar het leukste komt nog; vandaag belde m'n teamleider en nu heb ik volgende week een gesprek met hem. Lekker al m'n problemen gaan vertellen daar, wat een feest. Ik denk echt dat het beter gaat zijn om in ieder geval even niet thuis te wonen, aangezien het mijn hele gezin beïnvloed. Maar begrijp me goed, dat is dus totaal niet m'n bedoeling. Ik zit zelf ook met een heleboel dingen en ik heb het daar best moeilijk mee. Maar goed, ik houd niet van praten, dan voel ik me zwak en heb ik het gevoel dat ik er mensen mee belast, weetjewel. Ik heb ook echt sterk het gevoel dat m'n ex daarom bij me is weggegaan .. Oftewel, ik zit weer volledig terug in m'n depressie, heb eigenlijk alleen maar zin om ergens anders te zijn of er gewoon niet meer te zijn. Want blijkbaar is het enige wat ik nu doe problemen veroorzaken en dat verdient niemand hier.


Lucht-je-hartje - Pagina 13 2rzs3sw
Lucht-je-hartje - Pagina 13 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 21:05

*knuffelt sharon*
Je Ex is gewoon een douchbag daar hebben we het over gehad oké. Heb je ergens dan waar je eventueel even tot rust kan komen en alles even een plekje kan geven?


Lucht-je-hartje - Pagina 13 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 23:19

*stabs self in face* STAHP CRYING OVER EVERY LOVE SONG


Lucht-je-hartje - Pagina 13 HxSLHVT
Lucht-je-hartje - Pagina 13 A12SBeMLucht-je-hartje - Pagina 13 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedwish
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 13 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 13 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 23:34

@Sharon, allereerst wil ik je een enorme virtuele hug geven. Gewoon daarom.
Ik weet waar je nu door gaat, ben er zelf net doorheen gegaan. Heb bijna drie maanden boulimie gehad, en geloof me, daar haal je héél het gezin mee onder. Het was zelfs zo erg dat m'n moeder al het brood, drinken etc etc boven moest zetten in haar kamer en dat ze een slot op haar deur heeft gezet. Ik had tot soms wel drie keer per dag vreetbuien, om dan nadien dus ook drie keer te gaan overgeven. Nu was het vorige weer zelfs bijna zo erg, dat m'n moeder het niet meer aankon, en dat ze me op internaat wou sturen of me wou laten opnemen. Ik bleef dan ook geregeld thuis en als ik op school was dan lag ik vaak op het ziekebed.
Nu gaat het net weer een week beter. Zonder psychiater, zonder opname, zonder internaat. Hoe dat? Ik heb me geprobeerd om op de momenten dan ik down ben, op iets anders te focussen. Als ik een vreetbui had, dwong ik mezelf om te gaan slapen. Nadien had ik vaak niet meer de neiging om over te geven. Nu heb ik al een week niet meer overgegeven en worden de vreetbuien steeds kleiner! M'n moeder en ik hebben het terug bijgelegd en alles gaat steeds terug beter.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je je gewoon over deze periode heen moet zetten. Ja, ik weet. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk dat na al die uitleg van hierboven je wel weet dat ik dit ook weet :'D Denk aan dingen die je leuk vind, al zijn het oude goede herinneringen aan iets. Probeer ipv van thuis te blijven gewoon naar school te gaan. Ik weet dat het op die momenten niet simpel is, maar je moet gewoon even doorbijten! Het helpt echt! Na sociaal contact begin je je steeds beter te voelen. Je bent een topmeid, bent enorm prachtig en ook nog eens super aardig & lief! Ik hoop echt dat je je snel beter voelt en dat ik je een beetje geholpen heb <'3


So you say I'm complicated > But you've had me underrated
Lucht-je-hartje - Pagina 13 AQQbnsh
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: