Lucht-je-hartje - Pagina 12



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende
Bleaktail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 0rS1Iyi
Dorian
536
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 15:00

@Sharply : Bedankt voor de tips ! ^.^


Now shut your dirty mouth - If I could burn this town
Lucht-je-hartje - Pagina 12 Xf6nctP
I wouldn't hesitate - To smile while you suffocate
Lucht-je-hartje - Pagina 12 COxUkZt  Lucht-je-hartje - Pagina 12 23mrb6w

Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 20:41

Lol het is echt iets voor mij om dan like tegelijkertijd in het positiviteitstopic als in dit topic te posten x'D Maarja, het zal er toch wel even uit moeten, maar allereerst, NYNKEE <3

@Nynke, lieve, lieve Nynke, lieve koorschool bud xD Dit gevoel heb ik nu dus ook kinda cx als je bijna soort van helemaal zeker weet dat hij jou ook leuk vind, ik weet dat het heel moeilijk is maar dan zou ik hem wel vragen c: gewoon op een stille plek of zo ^^ Bouw het anders even op, dat jullie gewoon vaak samen fietsen of wat afspreken en zo c: veel succes <33 (is het een koorschoolkind btw? zoja onhonhonhonhon x3)

Okay nou nu komt het hoor, ik weet dat mn hersenen me ontzettend aan het naaien zijn en ik geloof er niet in maar t is gewoon zo stom nu dat het me niet eens pijn meer doet en dat is een slecht teken. Ik zet het wel even in een spoiler want het bevat verliefdheid en heeeele lichte automutilatie, toch hoop ik dat jullie me helpen want t zit me best dwars ;-; ik moet het gewoon ff kwijt...


spoilertjee:


Lucht-je-hartje - Pagina 12 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 20:46

@Jeltje; Thank yaaaaa <3En nee, het is géén koorschoolkind x3 We zijn in de eerste al vrienden geworden, dus chat wel vaak met hem en fiets ook vaak met hem naar huis. Hij is al een keer bij thuis geweest cuz samenwerkingsopdracht. c: Dus eigenlijk ben ik de enige die het probleem is. ;-; Ach, probeer af en toe hem tot staat te krijgen mij te vragen, en op wapp heb ik al zo'n soort vraag gegeven, dus ik hoop het x3 (ik had gevraagd wie hij leuk vond, dus hoop dat ik het uiteindelijk wel durf x))

En, Jeltje, over jouw probleempje, dat heb ik dus ook. Iedereen zegt dat wij echt uber cute samen zijn enzo, en dat is slecht voor mijn 'imago' in de klas. Ik sta namelijk bekend als een jongenshater (a)
Wat ik momenteel doe is het gewoon over me heen laten komen, want ja, we zijn cute samen en heb zelfs een keer gedurfd mijn arm over zijn schouder te leggen toen iemand dat vroeg. (daarna wel in een giechelbui gezeten tho, dus mijn vriendin helemaal gek en ons de hele tijd shippen enzo) En als je echt in de put zit kan je me altijd pm'en he c:



Lucht-je-hartje - Pagina 12 Swallo12
Lucht-je-hartje - Pagina 12 G3K5gZvO_oLucht-je-hartje - Pagina 12 XehOIgmF_oLucht-je-hartje - Pagina 12 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 20:55

Swallowkit. schreef:
@Jeltje; Thank yaaaaa <3En nee, het is géén koorschoolkind x3 We zijn in de eerste al vrienden geworden, dus chat wel vaak met hem en fiets ook vaak met hem naar huis. Hij is al een keer bij thuis geweest cuz samenwerkingsopdracht. c: Dus eigenlijk ben ik de enige die het probleem is. ;-; Ach, probeer af en toe hem tot staat te krijgen mij te vragen, en op wapp heb ik al zo'n soort vraag gegeven, dus ik hoop het x3 (ik had gevraagd wie hij leuk vond, dus hoop dat ik het uiteindelijk wel durf x))

En, Jeltje, over jouw probleempje, dat heb ik dus ook. Iedereen zegt dat wij echt uber cute samen zijn enzo, en dat is slecht voor mijn 'imago' in de klas. Ik sta namelijk bekend als een jongenshater (a)
Wat ik momenteel doe is het gewoon over me heen laten komen, want ja, we zijn cute samen en heb zelfs een keer gedurfd mijn arm over zijn schouder te leggen toen iemand dat vroeg. (daarna wel in een giechelbui gezeten tho, dus mijn vriendin helemaal gek en ons de hele tijd shippen enzo) En als je echt in de put zit kan je me altijd pm'en he c:

aww nynke das wel cute <33 en jammer haha xDD nee jk
maar ja das idd een begin ^^

Ja ik laat het nu ook gewoon maar over me heen komen, en hij raakt mij heel vaak aan en zo en pakt altijd mijn hoed of beanie af of whatever maar hij legt altijd zn arm op mn schouder in zo'n chillin poster, en pakt mn pols en mn stuur en alles. dus ja nu wordt ik dus gewoon zelfs door onbekenden geshipt x'D
anyways, dank je dat je er voor me bent <33 ik ben wel weer okay, net voelde ik me een beetje down nadat ik mn eigen tekst las maar jojo heeft me opgefleurd en ik ga morgen gewoon met mn mentor praten ^^ voor haar is het niet gek dat ik sombere buien heb gehad dus ze begrijpt me wel denk ik ;w;


Lucht-je-hartje - Pagina 12 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 23:07

@Bregje
Succes oké en je kan altijd je hartje hier luchten, oke? c: (te veel okes in deze zin, stop) Maar ik heb ook dat trekje van dat knijpen, als ik bijvoorbeeld aan iets naars ga denken. Maar zorg dat het niet verder gaat dan dat, want met die schroef, daar kreeg ik eerlijk gezegd wel de bibbers van :c
Iig, als jij iets voor hem voelt, of juist niet, maak het duidelijk. In wat voor een relatie je ook zit, vriendschappelijk of wat dan ook, communicatie is het allerbelangrijkst c:
En goed dat je met je mentor praat, maar ik weet niet heel zeker of ze met dit soort dingen kan helpen? :0 Maar je kan het altijd proberen ja ^^

@Lotte
Nou .. leer hem kennen! Ga wat meer bij hem rondhangen en praat met hem. Als je iemand leert kennen, kom je er beter en sneller achter of je die persoon leuk vindt. Het leuk vinden is ~moeilijk om even uit te zetten, maar als je hem hebt leren kennen kan je beter zeggen of het echt iets is, of meer iets wat maar tijdelijk is.
Ik snap dat je 't een beetje naar vindt, en helaas heb ik er geen ervaring mee, maar je hoeft je helemaal nergens van te overtuigen. Het geen gevoelens meer hebben voor je oude vriend (ik neem aan ex?) is niet erg, denk ik? Het is niet voor niets uit, toch? c:
Iig, leer die jongen gewoon kennen, vrienden worden kan nooit kwaad, toch?
Succes <3


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 12 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 17:30

@Soof
ik heet jeltje maar don't worry XD


ik let er heel erg op en t zal niet gebeuren c: ja wat die schroef betreft, ik was zo radeloos en ik zag hem en ik dacht zovan ja wtf doe jij nou hier en toen heb ik het gedaan, maar niet zo erg dat het bloedde ofzo, je zag gewoon wat rode krasjes, maar die zijn nu dus wit. Maar je hoeft je daar geen zorgen over te maken, mijn vriendin heeft het vaak gedaan en ik heb haar heel vaak toegesproken dus ik weet dat het niet het slimste is cx
mijn mentor heeft me vorig jaar al enorm vaak geholpen en ze schrikt nergens meer van heeft ze gezegd, en zij zou me wel kunnen helpen maar vandaag heb ik de moed niet gehad om het haar te vragen (terwijl ik haar best vaak zag). Gelukkig hadden we ook mentoruur en we werken daar met schriftjes. We gebruiken die echter niet heel vaak, maar wel altijd in het begin van het jaar en zij leest alle schriftjes ook nauwkeurig. We moeten vaak vragen beantwoorden van hoe het gaat en of je misschien een gesprekje wilt of als je dingen kwijt wilt, want niet iedereen hoeft dat natuurlijk te weten en de mentoren vinden dat je dingen soms ook beter kunt uitdrukken op papier. Dit heb ik dus gedaan en ik heb opgeschreven hoe ik me voel ( al heb ik mn crush er buiten gelaten x'D) dus waarschijnlijk zal ze dat gauw lezen. Dat mag ik tenminste hopen aangezien ik haar en de andere mentoren de schriftjes weg zag leggen in de kast ;w; ik heb wel onder aan de pagina 'schrijven helpt c': '  geschreven dus hoera xD dank jullie voor je hulp~~


Lucht-je-hartje - Pagina 12 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 17:59

Ik kan niet meer eten, ik kan nauwelijks meer drinken, m'n ogen raken ook ontstoken. Morgen maar (weer) een rondje huisarts dan maar. ;-;" Ik haat ziek zijn.



Lucht-je-hartje - Pagina 12 C18a9hvW_o

Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 18:13

Slatepaw schreef:
Ik kan niet meer eten, ik kan nauwelijks meer drinken, m'n ogen raken ook ontstoken. Morgen maar (weer) een rondje huisarts dan maar. ;-;" Ik haat ziek zijn.
Aawh, beterschap Babs <3 - It will all be fine, I'm sure c:


Lucht-je-hartje - Pagina 12 2rzs3sw
Lucht-je-hartje - Pagina 12 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 18:19

@Jeltje
Sorry, het was laat, ik krijg dan ook zo mijn kuren xD
Maar oké glad to hear that ^^ && als je mentor je iets zag schrijven en ze zei dat ze je wil helpen met dingen, dan leest ze dat wel c:

@Babs
Beterschap :c jij hebt 't steeds goed te pakken zeg :c


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 12 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 18:21

*voelt zich sad omdat ze faalt in vriendschappen behouden*

Vandaag weer mijn eerste échte schooldag van dit schooljaar gehad.. Het ging redelijk goed, maar ik voelde gewoon niet meer de vriendschappelijke banden die ik vorig schooljaar had. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn vrienden eigenlijk niet echt vrienden meer zijn..
Ik vraag me af of dit aan mij ligt, omdat ik meestal niet het initiatief neem om met hen te praten en van hen verwacht dat ze naar mij komen om te praten...


Lucht-je-hartje - Pagina 12 FfOC4jM
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 19:37

@Copperwhisker: Miss word het dan ook wel tijd om aan je eigen sociale vaardigheden te werken, want je kunt niet van je vrienden verwachten dat ze steeds maar naar jou toekomen. Dan krijgen zij waarschijnlijk het gevoel dat de vriendschap eenzijdig is, en dat zij de enigen zijn die er moeite voor willen doen. Je hoeft niet gelijk hele gesprekken met ze te houden, maar gewoon random opmerkingen helpen ook nog wel eens met het starten van het gesprek. Als er in mijn vriendengroep stiltes vallen begin ik bijvoorbeeld gelijk met het rondstrooien van leuke weetjes. Wist je dat er per jaar tien keer zoveel mensen vermoord worden door koeien dan door haaien?


@Babs: Ah, veel beterschap dan maar.


Lucht-je-hartje - Pagina 12 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 20:50

@Endria, ik ben totaal niet handig in sociaal zijn en ben gewoon een slechte vriendin...


Lucht-je-hartje - Pagina 12 FfOC4jM
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 21:19

Momenteel wil ik gewoon m'n bed induiken, en al slapende de komende twee weken doorbrengen.
Met al die situaties aan de gang, school begint en bám iedereen besluit even lastig te doen. M'n broer en z'n lief die uit elkaar zijn, m'n crush aka nu ex goede vriend die me plots negeert. Like, in de grote vakantie hebben we nog afgesproken..? Ik heb hem deze ochtend een koekje van eigen deed gegeven.
Dan al mn vrienden die van school veranderd zijn en nu moet ik met mensen staan die ik niet zo goed ken. No probs hoor, ze zijn tof. Maar t is anders.. M'n twee beste vriendinnen zijn weggegaan enzo.. En dan alles nog samen te voegen met dat vroege opstaan en vier uur op de bus per dag is me ff te veel.
Ik post wss gwn weer in het weekend, of vrijdagavond. Ik ben nu echt gwn uitgeput.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 17:28

Thanks for reading my crap:


Lucht-je-hartje - Pagina 12 2rzs3sw
Lucht-je-hartje - Pagina 12 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 17:59

-1000 body image appreciation hier en ik maak me d'r toch zo ontzettend ongelukkig mee.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 12 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:01

Jongens, ben al bijna een week met koorts dat met de dagen hoger worden en vandaag is het mn eerste dag ijlen :/


Lucht-je-hartje - Pagina 12 14cwfb4
Am I the only one?
Aisha - Snowpaw'' - Ramona

::Other::




Omg zo cute!!
Terug naar boven Ga naar beneden
*Goldenpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Anne
144
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
*Goldenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 18:09

school stuff..:


Lucht-je-hartje - Pagina 12 I1HGFgB

Do i turn left, when nothing is right?
        Or do i turn right, when nothing is left?


CLICK ME! >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 12 DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 21:55

je hoeft t echt niet te lezen:

@Anne;; Oh dat ken ik. Dat had ik ook heel erg in de eerste. Weet je, je moet vooral goed nadenken over hoe je bekend wil staan in de klas, en daarvoor vechten. Je moet nooit afwijken van je pad en iets worden wat je niet wil zijn, dat is al helemaal naar. Wel fijn dat je al wat vriendinnen hebt, ik hoop dat je er nog veel meer maakt ;3


Lucht-je-hartje - Pagina 12 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 12 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 17:50

Lezen op eigen risico:


Lucht-je-hartje - Pagina 12 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 12 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 12 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 20:10

Dat moment dat je je vader die je al bijna vier jaar niet gezien noch gesproken hebt op facebook dingen ziet plaatsen over hoe fier hij wel niet is op z'n dochter (stiefdochter, niet ik dus) die een mannequin cursus van hem gekregen heeft en foto's plaatst dat hij tijd doorbrengt met zn vrouw en dochter (again, not me) dan voel ik me ergens toch wel een beetje vergeten.



The things we can't obtain are the most beautiful ones
Lucht-je-hartje - Pagina 12 AC1IOM7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: